Spotprentjestopic

Reactiescore
2.303

DeletedUser79033

Guest
2f1zlq.jpg
 
Reactiescore
1.478
Vinage staat boven veiligheidsraad in het alphabet tegenwoordig

Edit: verklaar grove wijze pls
 

DeletedUser3809

Guest
Oh, je bedoelt dat 'grove schenden' van Fred die per vergissing wat fakes wel een heeeel halfuur te vroeg stuurde omdat hij in een andere tijdzone zit en daar even niet aan had gedacht?

Waarvan ik je daarna heb verteld dat het fakes zijn, en daarnaast zelfs nog heb aangeboden om de nap 3 dagen langer te laten doorlopen, wat me echt ruim meer dan fair lijkt?

Of ben je gewoon alvast een beetje aan het voorbereiden om een goede smoes te hebben als je zo wordt weggespeeld? Want ja, dat ligt allemaal aan een paar fakes die iemand per ongeluk een halfuur te vroeg stuurt he :rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ach je moet wat als je weet dat je het ingame toch gaat afleggen. Dan maar een spotprentje. Vinage haar handelingswijze omtrent Tijmoboy lijkt mij gewoon rechtvaardig (reden is onderbouwd) en netjes verlopen (m.u.v. van die fakes dan).
 

DeletedUser77755

Guest
Ach je moet wat als je weet dat je het ingame toch gaat afleggen. Dan maar een spotprentje. Vinage haar handelingswijze omtrent Tijmoboy lijkt mij gewoon rechtvaardig (reden is onderbouwd) en netjes verlopen (m.u.v. van die fakes dan).

Dit blijkt echt wel de handelswijze te zijn van Vinage, alles is proper verlopen met uitzondering van ...
Dit is nu de reden waarom velen gewoon gestopt zijn met deze wereld. Het is al heel de wereld lang, niet enkel van Vinage hun kant dat er afspraken gemaakt worden en die dan keer op keer gebroken worden. Zo creer je geen fijne wereld om te spelen.
 

DeletedUser78825

Guest
Dit blijkt echt wel de handelswijze te zijn van Vinage, alles is proper verlopen met uitzondering van ...
Dit is nu de reden waarom velen gewoon gestopt zijn met deze wereld. Het is al heel de wereld lang, niet enkel van Vinage hun kant dat er afspraken gemaakt worden en die dan keer op keer gebroken worden. Zo creer je geen fijne wereld om te spelen.

Leuk dat je selectief reageert. Dan kun je beter wegblijven.
 
Reactiescore
1.478
Het blijft natuurlijk wel een spel hé. Afspraken zijn gemaakt om kutdingen te voorkomen (zoals cata's en grootschalig cf's). Soms komen mensen net buitenbde afsprakenlijnen, en iedereen doet alsof het de hele wereld verneukt. Hadden jullie liever gehad dat er geen afspraken waren, en iedereen maar wat doet, katas gooit, door elkaar heen edelt en alles? Als vinage echt zo vies en oneerlijk speelde, zouden we niet altijd zoveel moeite doen om die afspraken uberhaubt te maken. Dus doe is lief tegen elkaar... <3
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Dit blijkt echt wel de handelswijze te zijn van Vinage, alles is proper verlopen met uitzondering van ...
Dit is nu de reden waarom velen gewoon gestopt zijn met deze wereld. Het is al heel de wereld lang, niet enkel van Vinage hun kant dat er afspraken gemaakt worden en die dan keer op keer gebroken worden. Zo creer je geen fijne wereld om te spelen.

Jullie zijn waarschijnlijk bijna allemaal te newgen om überhaupt een fatsoenlijk referentiekader te hebben. Dus piep niet zo.

Weetje, ik ga eens even heel eerlijk zijn. Dit is echt een wereld vol huilebalken, echt hoor. ''Geen fijne wereld om te spelen''. Houd toch op, op de meeste werelden vinden er enorm ingrijpende hacks plaats, loopt jan en alleman continu over van kant, zijn er veel spies etcetera. Vroeger was het allemaal nog vééél ''triester'' dan hierboven beschreven. Kijk eens op de huidige .net's. Daar is stabberij gewoon een deel van het spel, hier ondenkbaar. En waarom? Omdat de elite slecht uit de bus komt bij stabberij door de minder bekwame spelers.

Katapulteren en stabben bestempelen we tegenwoordig als spelbederf - niet eens omdat het het echt is, immers is het mogelijk gemaakt. In wiens voordeel is dat nou eigenlijk, dat stigma? = In het voordeel van de partij met weinig kwantiteit - vaak de partij met meer kwaliteit (zie chill - Vinage, bijna elke wereld heeft sterkere voorbeelden). Mij hoor je niet klagen dat we een mooi stigma hebben gecreëerd tussen wereld 10 en 25 wat zich nog altijd voordoet. Het is enkel in het voordeel van de gene die het spelletje beheersen. Elke dwaas kan katapulten gooien of stabben en dan dorpen pakken. Maar op normale wijze, dat vereist toch een minimaal trucje, waar het gros al niet meer in staat tot is. Neem alleen het feit dat de gemiddelde stam al breekt na één of twee clearmassa's. Werelden zijn saai en de community zit vol met meelopers en huilebalken.

Misschien maar goed dat het door de elite gecreëerde stigma nog zo sterk aanwezig is. Zonder het stigma zou pp-abuse veel meer invloed hebben (meer kwantiteit door pp-abuse = meer katapulten = nog meer gemakkelijke dorpenwinst etc.). Ik weet zelf ook wel dat ik actief bijdraag aan het stigma, net als veel bekende posters, echter wil dat niet zeggen dat het helemaal rechtvaardig of kloppend is. Misschien moeten we eens een wereld starten waar we bij voorbaat alles toelaten. Een wereld vol drama en narigheid, maar na die wereld zal niemand meer klagen om 3-4 clusterfuckjes door een mb die vervolgens gewoon teruggegeven worden. Iets met een mug en een olifant.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Exact zoals Roald inderdaad zegt. Dit is één van de netste werelden die ikzelf ooit bespeeld heb. Dat zijn er toch aardig wat ondertussen. Als ik kijk naar welk gejank er op wereld 60 bijvoorbeeld er op wereld 60 voortdurend is dan mogen we onze handjes dicht knijpen op deze wereld.
 

DeletedUser77755

Guest
hoe zit dat met die nieuwste clusterfuck nu? ;)
Die ook al opgelost? Beetje sad dat terwijl jullie zo uit de hoogte komen doen op het AF wel weer een CF geplaatst word.
 
Reactiescore
2.506
hoe zit dat met die nieuwste clusterfuck nu? ;)
Die ook al opgelost? Beetje sad dat terwijl jullie zo uit de hoogte komen doen op het AF wel weer een CF geplaatst word.

Wat een heerlijk ontwijkende reactie, maar ik wil je geruststellen. Als je nog actief speelde wist je het antwoord zelf ook :p
 
Bovenaan