Top/Flop stammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Na de scheldpartij van Lucas heeft RBC de keuze gegeven de cf van Zheq weg of anders zat de kans erin dat ze een support ging sturen,ik vind dat eerlijk gezegd best een heel redelijk voorstel,of niet? Ging om 1 dorp wat Cala moest inleveren....

Wel een dorp want in mijn en Calamity haar ogen gewoon rechtmatig is verkregen dus onzinning dat ze die hadden moeten inleveren. In Calamity haar ogen is ZheQ alleen uit Adios gezet omdat er plaatst moest gemaakt worden voor de Koets leden omdat Adios aan haar limiet van 15 zit en Adios staat ook bekend dat ze ook niet consequent zijn in al hun MB’s in MB stammen te zetten dus vanuit Adios wordt er veel onduidelijk geschept over wie nou wel en niet bij Adios hoort. Je kunt natuurlijk zeggen maar 1 dorpje maar als ik elke week dorpje zou mogen uitzoeken van een Adios lid zou je me heel blij maken;)
 
Reactiescore
3.457
In Calamity haar ogen is ZheQ alleen uit Adios gezet omdat er plaatst moest gemaakt worden voor de Koets leden omdat Adios aan haar limiet van 15 zit en Adios staat ook bekend dat ze ook niet consequent zijn in al hun MB’s in MB stammen te zetten dus vanuit Adios wordt er veel onduidelijk geschept over wie nou wel en niet bij Adios hoort.
,Zheq wordt eruit gezet om plaats te maken voor nieuwe leden,daarmee suggereer jij dat Zheq direct 0 banden meer had met Adios,wat een onzin.Jij weet net als ik dat dit het gemiereneuk is waarom heel veel mensen een hekel aan Cala hebbenEen bb dorp pakken middenin het cluster van RBC tegen de afspraken in om maar snel een geheim afhandig te maken.
Snap jij waar ik nu op doel dat dit hele kleine smerige dingen zijn?En dat vergelijken met een mb Featherlight die op eigen houtje handelde ipv in opdracht van ons?
Het moge duidelijk zijn dat de intentie om vies te spelen vele malen erger is aan jullie kant dan aan de Adios kant voor de ban.
Ik snap heel goed dat Kenneth een voorstel heeft gedaan of cf terug of een support sturen vanwege schelden.
Als je dan als rea op het voorstel wederom het woordje "k#t terugkrijgt,snap ik geheel dat Kenneth de support heeft verstuurd.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
,Zheq wordt eruit gezet om plaats te maken voor nieuwe leden,daarmee suggereer jij dat Zheq direct 0 banden meer had met Adios,wat een onzin.Jij weet net als ik dat dit het gemiereneuk is waarom heel veel mensen een hekel aan Cala hebbenEen bb dorp pakken middenin het cluster van RBC tegen de afspraken in om maar snel een geheim afhandig te maken.
Snap jij waar ik nu op doel dat dit hele kleine smerige dingen zijn?En dat vergelijken met een mb Featherlight die op eigen houtje handelde ipv in opdracht van ons?
Het moge duidelijk zijn dat de intentie om vies te spelen vele malen erger is aan jullie kant dan aan de Adios kant voor de ban.
Ik snap heel goed dat Kenneth een voorstel heeft gedaan of cf terug of een support sturen vanwege schelden.
Als je dan als rea op het voorstel wederom het woordje "k#t terugkrijgt,snap ik geheel dat Kenneth de support heeft verstuurd.

Hoezo is dit gemierenneuk? Ik vind juist dat Adios hier over mierenneukt dat ze perse 1 dorp willen terugkrijgen of anders een support gaan indienen. Dat BB dorp was inderdaad niet goed gehandeld van Calamity maar daar zit ook weer in verschil in. De volgende dag was de situatie van dat barbarendorp al opgelost, Featherlight is nooit opgelost puur omdat RBC leider was en een kinderachtige houding toonde tegenover Calamity door wrok van een andere wereld. Nouja als Adios zou zuiver speelt zouden ze niet de hele wereld bij elkaar gerecruit hebben en zouden ze ook niet Kevinknip hebben gerecruit recht in het cluster van NUA destijds en dus dan Featherlight maar dat is net al besproken. Ik snap dat ze een support hebben ingediend voor schelden want dat is terecht. Wat ik zwaar onterecht vind is dat ze hiermee gewacht hebben en jij weet net zo goed als ik dat dit waar is anders wil ik graag dat je dat nu bij deze ontkracht. Door dit wachten van Kenneth zodat de ban pas op de dag van de massa zou plaatsvinden laat je gewoon zien dat je niet veel hoop hebt dat je kan edelen met veel tegenstand.
 
Reactiescore
3.457
De volgende dag was de situatie van dat barbarendorp al opgelost,
Waar is het geheim wat in dat dorp stond ? :)
Binnen 23 uur na de bewuste Pm is de support verstuurd ja,nooit anders beweerd trouwens .
Cala heeft een heel groot risico genomen om niet in te gaan op het voorstel,cf midden in RBC hun cluster afgeven en de scheldpartij zou vergeten worden.
Daarnaast nog 3 voorstellen geweest waarop niet 1 reactie kwam.
Ik weet niet of jij de hele Pm gelezen hebt,maar ik zou mij rotschamen voor zo’n stamgenoot!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Waar is het geheim wat in dat dorp stond ? :)
Binnen 23 uur na de bewuste Pm is de support verstuurd ja,nooit anders beweerd trouwens .
Cala heeft een heel groot risico genomen om niet in te gaan op het voorstel,cf midden in RBC hun cluster afgeven en de scheldpartij zou vergeten worden.
Daarnaast nog 3 voorstellen geweest waarop niet 1 reactie kwam.
Ik weet niet of jij de hele Pm gelezen hebt,maar ik zou mij rotschamen voor zo’n stamgenoot!

Ja het geheim is ook nog steeds bij Calamity wat dus ook deels onopgelost is net zoals Featherlight dus. Ja dus er is mee gewacht tot de tijd wanneer de massa plaatsvond. Werd gezegd dat er geen bewijzen waren maar bedankt dat je dit ff bevestigd. Het was een risico inderdaad maar wees dan gewoon een sportieve tegenstander en geen Kenneth die wacht op de dag dat de massa plaatsvind. Zorg gewoon dat die ban er komt wanneer niemand er heel veel last van heeft. Voorstellen werden in mijn ogen steeds slechter en slechter en bij de derde moest Calamity zelfs ongeveer 65-75% van haar dorpen inleveren, zou ik ook niet de moeite voor hebben genomen om daar serieus op te gaan reageren want dat is natuurlijk belachelijk. Ik heb de PM reeks niet volledig gelezen maar "arrogante kutjes" was volgensmij het ergste wat er is gezegd. In dat geval schaam ik me zeker niet rot want als je dat al erg vind ben je wel heel snel op je teentjes getrapt.

Je mag trouwens "kut" gewoon uitschrijven hoor. Zijn zelfs paar AF namen met "kut" in hun naam. Raar dat mods dat dan wel toelaten maar zal ik wel niet snappen.
https://gyazo.com/b0bcff1b3ae625387fd73dceaeabafa6
Zelfs "kut gezwel" wordt hier toegelaten...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76269

Guest
Waar is het geheim wat in dat dorp stond ? :)

Voor zover ik de uitleg van cala heb gehoord is ipv dat geheim een extra front dorp afgestaan waar RBC mee akkoord was gegaan? Dat noem ik dus wel echt opgelost. Of het de juiste oplossing was? Idunno ik ga hier niet over oordelen gezien ik toen niet in red zat, maar als RBC akkoord gaat met iets lijkt het me opgelost toch?

Daarnaast nog 3 voorstellen geweest waarop niet 1 reactie kwam.

Hierop had ik gelezen, gezien joa op vakantie was, dat zijn internet het niet meer deed. Toen zijn internet het wel deed en het aanbod wou accepteren was het "te laat". De andere 2 voorstellen sloegen nergens op.

Dat red beter had kunnen onderhandelen? Groot gelijk. En ik geloof Jeremy op zijn woord dat hij met minder akkoord was gegaan. Ik weet niet waarom er geen reacties zijn geweest, maar ik ben het met jullie eens dat het vanuit onze kant in ieder geval beter had gekunt in deze situatie.
 
Reactiescore
3.457
Ja het geheim is ook nog steeds bij Calamity wat dus ook deels onopgelost is net zoals Featherlight dus. Ja dus er is mee gewacht tot de tijd wanneer de massa plaatsvond. Werd gezegd dat er geen bewijzen waren maar bedankt dat je dit ff bevestigd. Het was een risico inderdaad maar wees dan gewoon een sportieve tegenstander en geen Kenneth die wacht op de dag dat de massa plaatsvind. Zorg gewoon dat die ban er komt wanneer niemand er heel veel last van heeft. Voorstellen werden in mijn ogen steeds slechter en slechter en bij de derde moest Calamity zelfs ongeveer 65-75% van haar dorpen inleveren, zou ik ook niet de moeite voor hebben genomen om daar serieus op te gaan reageren want dat is natuurlijk belachelijk. Ik heb de PM reeks niet volledig gelezen maar "arrogante kutjes" was volgensmij het ergste wat er is gezegd. In dat geval schaam ik me zeker niet rot want als je dat al erg vind ben je wel heel snel op je teentjes getrapt.
Jij hebt dus duidelijk niet de hele Pm gelezen :)
Werd gezegd dat er geen bewijzen waren maar bedankt dat je dit ff bevestigd.
Bewijs ? Het gesprek vond plaats 23 uur voor de ban zoals ik al eerder op de avond tegen je zei maar jij duidelijk weer eens niet opgelet heeft!
Zorg gewoon dat die ban er komt wanneer niemand er heel veel last van heeft.
Lol er liepen en al clears en al edels al ontkennen de vv draaiers van Cala dat( komt ze goed uit om dat nu te zeggen vind je niet)
Stel ze hadden meteen support gedaan dan evengoed vielen de clears en de edels niet te deffen dus wat is nu het probleem ?
Helemaal je zinloze uitspraak : had dan de ban gedaan wanneer niemand er heel veel last van had.

Dan hebben we nog het wazige verhaal dat het aanvalsplan op Cala niet aan cala was gestuurd , en dat moeten we op jullie woord geloven?
Sws komen we steeds meer achter het verhaal Spenky en Trase ,daar schuilt veel meer achter dan goed is:)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Jij hebt dus duidelijk niet de hele Pm gelezen :)

Bewijs ? Het gesprek vond plaats 23 uur voor de ban zoals ik al eerder op de avond tegen je zei maar jij duidelijk weer eens niet opgelet heeft!

Lol er liepen en al clears en al edels al ontkennen de vv draaiers van Cala dat( komt ze goed uit om dat nu te zeggen vind je niet)
Stel ze hadden meteen support gedaan dan evengoed vielen de clears en de edels niet te deffen dus wat is nu het probleem ?
Helemaal je zinloze uitspraak : had dan de ban gedaan wanneer niemand er heel veel last van had.

Dan hebben we nog het wazige verhaal dat het aanvalsplan op Cala niet aan cala was gestuurd , en dat moeten we op jullie woord geloven?
Sws komen we steeds meer achter het verhaal Spenky en Trase ,daar schuilt veel meer achter dan goed is:)

Is al bevestigd dat dit een wraakactie van Kenneth was en dat er expres mee gewacht was en heeft hij zelf bevestigd. Ze hadden gewoon moeten wachten met die ban als je weet dat er een massa komt als je echt wil laten zien dat je skill bezit wat Adios volgensmij best wil laten zien na al die nieuwe recruits die ze recentelijk hebben gedaan. Dus ja ze hadden in mijn ogen wel moeten wachten als ze echt willen laten zien dat ze voor een goede strijd willen gaan of moeten we allemaal onze PM's doorspitten en dingen gaan reporten op de dag van de massa? Klinkt als aardige speculatie in je laatste alinea ik kan je in iedergeval 100% verzekeren dat er niks van dat aanvalsplan gelekt is in de Red chats of gelekt op het forum. Hoe kom je erbij dat er meer achterschuilt?
 

DeletedUser76269

Guest
Na de scheldpartij van Lucas heeft RBC de keuze gegeven de cf van Zheq weg of anders zat de kans erin dat ze een support ging sturen,ik vind dat eerlijk gezegd best een heel redelijk voorstel,of niet? Ging om 1 dorp wat Cala moest inleveren....

Trouwens, in real life heet dit chantage en niet een heel redelijk voorstel :p maar ik snap je punt.
 
Reactiescore
3.457
Is al bevestigd dat dit een wraakactie van Kenneth was en dat er expres mee gewacht was en heeft hij zelf bevestigd. Ze hadden gewoon moeten wachten met die ban als je weet dat er een massa komt als je echt wil laten zien dat je skill bezit wat Adios volgensmij best wil laten zien na al die nieuwe recruits die ze recentelijk hebben gedaan. Dus ja ze hadden in mijn ogen wel moeten wachten als ze echt willen laten zien dat ze voor een goede strijd willen gaan of moeten we allemaal onze PM's doorspitten en dingen gaan reporten op de dag van de massa? Klinkt als aardige speculatie in je laatste alinea ik kan je in iedergeval 100% verzekeren dat er niks van dat aanvalsplan gelekt is in de Red chats of gelekt op het forum. Hoe kom je erbij dat er meer achterschuilt?
Vraag de Pm wisseling maar eens Trase tussen hen en Spenky :)
 

DeletedUser78491

Guest
Na de scheldpartij van Lucas heeft RBC de keuze gegeven de cf van Zheq weg of anders zat de kans erin dat ze een support ging sturen,ik vind dat eerlijk gezegd best een heel redelijk voorstel,of niet? Ging om 1 dorp wat Cala moest inleveren....
Volgens mij is de dreiging om een support te sturen voor slecht taalgebruik niet iets waar support voor bedoeld is. Het is bedoeld om iets te rapporteren omdat je er een probleem mee hebt, niet om winst te halen door een account af te persen. Dat Kenneth en dus RBC dat doet laat weer zien wat voor zwakke spelers dat zijn. Denk dat RBC nooit meer bij beste speler hoeft te staan op lijstjes :rolleyes:

Binnen 23 uur na de bewuste Pm is de support verstuurd ja,nooit anders beweerd trouwens .
@Je-maintiendrai je wou bewijs(begrijpelijk natuurlijk), hier heb je het. Een speler binnen Adios die letterlijk zegt dat ze gewacht hebben met de ban en zelfs Calamity probeerde af te persen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vooruit, uitleg is dat het account niet meer gebruikt zou worden en enkel nog als account er lag, niets te maken met de spelers in Adios. Toen er geCFd werd via het account heb ik een speler gezocht om erop te gaan spelen tijdens de massa om te edelen, gezien Red het schijnbaar toch beschouwd als Adios zijnde. Vrij interessant, gezien dit ingaat tegen de uitspraken die Joachim zelf eerder heeft gedaan, waarin hij stelde dat ontslagen accounts niet werden gezien als behorend tot de stam.

Je kan er wel over blijven huilen trouwens, maar deze discussie is gevoerd. Ik heb voor aankomst van de massa een zeer redelijk aanbod gedaan waarbij het om niet al teveel dorpen ging, daarna heb ik twee andere voorstellen gedaan en verder niets van Red gehoord. Als jullie zo nodig een oplossing hadden gewild had je daar zelf ook de moeite voor kunnen nemen in plaats van jankposts maken op het AF. Schijnbaar vonden jullie laatstgenoemde belangrijker.

Er stonden troepen van Adios in dus het had wel degelijk met Adios te maken. Jij weet zelf ook dat je hier een hypocriete houding opstelt aangezien jij .featherlight. wel goedkeurde als CF toen ik dat voorbeeld gaf in een discussie met jou. Hier zit weinig verschil in right?

Je kunt het wel goedpraten door je te verschuilen achter een uitspraak van mij, ik kan de uitspraak die je bedoelt me geeneens herinneren maar ik gok erop dat het ging om MBs die ontslagen zouden worden (met een reden) en daar valt ZheQ niet onder, helemaal al niet als Adios nog iets van een connectie heeft met ze door de OS er te laten staan. Het hoeft dan niet de intentie geweest te zijn om daar een moraal wall te plaatsen maar dat is wel wat er gebeurd is.

Ja uh wat is het nou?

Het eerste voorstel dat kwam vond ik nog redelijk. Mijn 4G was toen enkel bagger en Jeremy trok het voorstel in na een kwartier ofzo, ik denk niet dat ik zulke besluiten in een kwartier maak. Ook verwees hij me door naar Kenneth en daar had ik even geen energie meer voor, ik kon niet snel discussiëren rond 2 uur 's nachts met de 4G, kon geen kaartjes tekenen etc. Dan houdt het voor die nacht even lekker op.

Na de scheldpartij van Lucas heeft RBC de keuze gegeven de cf van Zheq weg of anders zat de kans erin dat ze een support ging sturen,ik vind dat eerlijk gezegd best een heel redelijk voorstel,of niet? Ging om 1 dorp wat Cala moest inleveren....

Nee dat is een leugen voor zover ik weet. Dat voorstel is nooit bij mij terechtgekomen, dus redelijk of niet?

Snap jij waar ik nu op doel dat dit hele kleine smerige dingen zijn?En dat vergelijken met een mb Featherlight die op eigen houtje handelde ipv in opdracht van ons?
Het moge duidelijk zijn dat de intentie om vies te spelen vele malen erger is aan jullie kant dan aan de Adios kant voor de ban.
Ik snap heel goed dat Kenneth een voorstel heeft gedaan of cf terug of een support sturen vanwege schelden.
Als je dan als rea op het voorstel wederom het woordje "k#t terugkrijgt,snap ik geheel dat Kenneth de support heeft verstuurd.

Lees je wel ? Hier wordt bedoeld hoe RBC hier als leiding mee omgegaan is. Eerst heel kinderachtig (dat weet je zelf ook), daarna afspraak gemaakt maar die is nooit nagekomen. Dit is misschien niet zo'n zware fout als ik maakte, maar nog steeds een fout right?

Lol er liepen en al clears en al edels al ontkennen de vv draaiers van Cala dat( komt ze goed uit om dat nu te zeggen vind je niet)
Stel ze hadden meteen support gedaan dan evengoed vielen de clears en de edels niet te deffen dus wat is nu het probleem ?
Helemaal je zinloze uitspraak : had dan de ban gedaan wanneer niemand er heel veel last van had.

Dan hebben we nog het wazige verhaal dat het aanvalsplan op Cala niet aan cala was gestuurd , en dat moeten we op jullie woord geloven?
Sws komen we steeds meer achter het verhaal Spenky en Trase ,daar schuilt veel meer achter dan goed is:)

Maakt wel degelijk uit of ermee gewacht zou worden of niet. Als het meteen ingediend zou worden was de ban sneller afgelopen tov de clears die aan zouden komen. Of zelfs ervoor nog :). Dat maakt wel degelijk een verschil toch? Hier is voor zover ik opvang van zowel Red als Adios expres mee gewacht zodat Adios zoveel mogelijk uurtjes kon profiteren van een onbemand acc nadat de clears geland zouden zijn. Nee dat is geen frisse actie maar hier moeten we mee stoppen met zeiken.

Verder heeft niemand, maar dan ook niemand uit Red naast Trase het aanvalsplan gezien destijds. Dat is grote bullshit, je kunt hier gerust wantrouwig over doen maar zorgt er enkel voor dat Red meer zin heeft om in de toekomst anders te handelen dan hier he ;). Beetje respect is wel op zijn plaats als ik het zo mag zeggen!
 
Reactiescore
3.457
@Je-maintiendrai je wou bewijs(begrijpelijk natuurlijk), hier heb je het
Nee jij zei een screen te hebben van iemand uit Adios,die had je dus niet kunnen we weer concluderen dat je wederom dingen uit je duim zuigt .
Nee dat is een leugen voor zover ik weet. Dat voorstel is nooit bij mij terechtgekomen, dus redelijk of niet?
Haha lees die bewuste Pm eens door Joa het staat er wel degelijk
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nee jij zei een screen te hebben van iemand uit Adios,die had je dus niet kunnen we weer concluderen dat je wederom dingen uit je duim zuigt .

Haha lees die bewuste Pm eens door Joa het staat er wel degelijk

Welke PM heb je het over?
 

DeletedUser78491

Guest
Na de scheldpartij van Lucas heeft RBC de keuze gegeven de cf van Zheq weg of anders zat de kans erin dat ze een support ging sturen.

Binnen 23 uur na de bewuste Pm is de support verstuurd ja,nooit anders beweerd trouwens

ALS ik al geen screen had heb ik hier bewijs van een andere Adios speler. Je zegt dat er eerst een voorstel direct na de "scheldpartij" is gedaan dat er geen support geopend zou worden. Is niks van gekomen en dus werd de support 23u later geopend. Héél toevallig in de nacht voor Calamity een ban krijgt. Dat is dus gedaan om heel goedkoop te edelen. Als de support direct na de "scheldpartij" werd geopend waren de verliezen bij lange na niet zoveel geweest. Dat zou je zelf als 'top' speler moeten weten. Kenneth wist dat in iedergeval wel en heeft dus 23u gewacht met het gebruiken van zijn troef kaart.

Best bijzonder trouwens dat je echt héél selectief reageert op posts van mensen, je weet dat als je goed wil discussiëren je wel meer op meer dan 2 zinnen moet reageren? Anders kom je niet bijzonder overtuigend over namelijk.

Ik zal de screen over de situatie met de ban enzo vanmiddag of morgen plaatsen, met naam erbij van wie het gezegd heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Na het bewust doen of hun neus bloed van sommige mensen die hier pro Adios zijn heb ik toch besloten om de desbetreffende screen te plaatsen.

upload_2018-8-6_15-13-29.png

Dit zijn de woorden van Kenneth, speler van Adios. Ook voormalig leider van de stam Adios. Dit is de speler die de speler Calamity de dag op de massa expres heeft geband.

Duidelijker dan "Ik zat altijd fair te spelen maar Calamity kan wel de hoogste boom inkruipen man" hoeft volgensmij niet aangetoond te worden dat Kenneth, speler van RBC het account Calamity bewust heeft laten bannen zodat zij makkelijk tijdens de ban konden edelen van Calamity.

Jammer dat ervaren spelers (ik ga hier geen namen noemen want ze weten zelf wel wie ze zijn) die hier Adios in bescherming hebben genomen en wisten dat deze actie gebeurd is en nogsteeds schreeuwde om bewijzen. Doet me pijn want want van een enkeling had ik echt een hoog beeld.

Niet relevant op de discussie maar voor degene die het niet weten er zijn kata afspraken tussen Red en Adios en in deze berichten komt de zin "Ik ging Cala sws kataen" in voor. Heel jammer dat na deze walgelijke actie hij waarschijnlijk ook nog ooit katapulten zal richten op Calamity.

Hier is het bewijs officieel getoond dat dit met voorbedachte rade is gedaan. Ik hoef geen excuses van mensen die hier totaal fout zaten die beweerde dat dit niet is gedaan en ik wil graag ophouden over dit onderwerp omdat ik weet dat dit de eerlijke spelers onder Adios hier erg onder benadeel wat niet mijn bedoeling is. Omdat mijn bedoeling is om de AF posters hier aan te pakken die expres liegen over dit onderwerp en ik zal ook nog doorgaan als zij anders beweren.

Laten we gaan voor een gezonde strijd en dit soort rare fratsen achter ons laten. Nogmaals mijn eigen stam Red heeft ook fouten in het verleden begaan maar laten we is ophouden met hele tijd het geschiedenis boek erbij te pakken en te wijzen naar de fouten van de andere stam die in het verleden zijn gemaakt. Op naar een goede strijd en wat mij betreft een schone lei voor beide stammen.
 
Reactiescore
3.457
Wie van adios schreeuwde erom bewijzen??
Als ik terug lees was er 1 persoon die er om vroeg en die speelt niet eens op w60, tot dusver je verzinsels

Je valt over de woorden van Kenneth over zijn katas,maar dat ik begon over dat Red smerige plannen had tegen Adios werd dat weggewuifd onder de noemer :Ah was gewoon ff woede ...

Zolang iets niet gebeurd is hoef je niet van die achterlijke pp te houden,Maw mag ik Red nu ook uitmaken voor stab stam aangezien ze plannen hadden om Adios te stabben.
Man man man

Btw Pm verkeer tussen Spenky en Trase al opgevraagd?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan