Top/Flop stammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
In de hele situatie zijn er 4 personen die gewoon eikels zijn.

Situatie doorspelen aanvalsplan:

Degene op Spenky die dat doorspeelde (lul eerste klas) en degene op Trase die dorpen voor die info eiste (zo'n type die iemand die in elkaar geslagen is nog ff beroofd ook)

Bij de situatie van Cala:
Degene die totaal geen zelfbesef heeft en gewoon stom scheld en degene die lekker onnodig aangifte doet en dan zit te wachten op juiste moment. Beide acties horen op TW niet thuis.

En dan de 5e partij het support team wat veelste overdreven reageert door 2X te rekenen en geen waarschuwing wat gewoon buitenproportioneel is.


Alle andere buiten deze 5 zijn het er volgens mij over eens dat dit niet hoort en distantieert zich hiervan, dus kap met hele stammen noemen en noem de personen bij de naam en zet hen aan de schandpaal ipv over een kant scheren.

Ik sluit me hier bij aan. Beide partijen beschuldigen elkaar altijd van dat de hele stam stabbers zijn terwijl het altijd maar individuelen zijn, hierzelf maak ik mij ook aan schuldig net als bijna iedereen overigens. Weinig mensen gezien hier dit niet doen.

Ik vind dat er wel een 6e bijhoort en dat is iedereen die in de slachtofferrol kruipt van Adios. Walgelijk om te lezen hier dat deze actie gejustificeert wordt omdat Calamity een fout in het verleden heeft begaan die 10x minder erg is dan deze vreselijke actie van team Rainbowchicks. En ook vooral omdat Adios al vele fouten heeft gemaakt wat dit allang heeft opgebalanceerd tegenover elkaar. Zo stop je de oneindige stabcyclus nooit want verandering begint bij jezelf.

Pluim naar iedereen van Adios die deze keuze afkeurt en het onterecht vind dat dit is gebeurd en dit ook aan jullie mede stamgenoten hebben meegedeeld. Voor jullie heb ik echt respect. Duimpje omlaag naar iedereen van Adios die deze keuze goed keurt en de mensen die de actie afkeuren maar wel zeggen dat Calamity op zichzelf heeft afgeroepen. Zou bijna hopen dat de laatst genoemde 2 categorieen een dikke stab tegen krijgen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Cala heeft het aanvals plan nooit gezien, niemand behalve trase heeft de screen van het plan gezien.







De massa op Calamity liep ten tijden van de support nog niet volledig, long range clears liepen al, maar de edels begonnen pas 1 a 2 uur voor de ban te lopen. Ik weet dit omdat een speler op I just knocked you out, waar ik speel, het voorbereidend verdedigend werk deed op Calamity. hij kwam terug van zijn rookpauze en zag een gebanned account. Er zit natuurlijk ook vertraging op een support reactie, dus de kans is zeer groot dat de report gestuurd is vóór de edels gingen lopen. Dit onkracht jouw reeks van onzinnige post. En dan nog de laatste nagel aan de doodskist van je post, ik heb een eerdere screenshot gestuurd waarin een Adios lid toegeeft dat de report met voorbedachte rade is gedaan. Al met al is dit niveau van post en rare conclusies zelf voor jou laag niveau, doe er wat aan.


Over dat spion deel in je gebrabbel, hebben we niet. Rest is hierboven al ontkracht.


Om even mijn laatste mening over dit fiasco te geven. Het is Red zijn fout dat Red ging 'schelden' en zo Adios de kans heeft gegeven om met laag spel dorpen te pakken. Maar dat Adios die kans (of RBC als account en ieder die eens is met de actie) met beide handen aangrijpt en vol profiteert is wat bij mij in het verkeerde keelgat schiet.

Beetje wrange opmerking. Nagel aan je doodskist. Dan verbaast zijn dat er accounts geband worden bij Red.....

Betreffende je screen quote ik dit weer eventjes:

884de1118af7456ee304986c5d5644be.png


Adios lid over ZheQ

3ce4bfd1a56576b771b81177fe656cac.png


Adios lid met screenshot aantal edels ZheQ

Ja ik baseer dingen op vermoedens
Je begrijpt hopelijk wel dat deze screens totaal niets zeggen? Ook omdat je geen naam toont van je bron? Je zou bij wijze van een vriend van je kunnen vragen om dit via een skype bericht te sturen en dat te verkopen als zijnde dat het van iemand uit Adios is.

Ook het screentje van limiet hoeft niet perse te verwijzen naar Zheq.
 

DeletedUser76269

Guest
Ook het screentje van limiet hoeft niet perse te verwijzen naar Zheq.

Is allang toeggeven dat het van Zheq is door adios spelers dus onnodige melding dit.


En over de ban kunnen we nu wel weer stoppen. Iedereen heeft zijn mening nu (meerdere keren) gedeeld en denk dat we dit kunnen afsluiten.

Het laatste wat ik over de ban te melden heb is nogsteeds dat de fout hierin bij cala en support ligt. Dus je hoeft adios hier niet meer om te beschermen want we geven hun de schuld niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Is allang toeggeven dat het van Zheq is door adios spelers dus onnodige melding dit.


En over de ban kunnen we nu wel weer stoppen. Iedereen heeft zijn mening nu (meerdere keren) gedeeld en denk dat we dit kunnen afsluiten.

Het laatste wat ik over de ban te melden heb is nogsteeds dat de fout hierin bij cala en support ligt. Dus je hoeft adios hier niet meer om te beschermen want we geven hun de schuld niet.
Hij komt met beweringen en dient die dan te onderbouwen knul. Kun je dat niet aan dan moet je het Algemeen Forum mijden. Want door posters zoals jullie gaat het niveau achteruit. Want jullie weigeren aan fatsoenlijke P&P te doen.

Komop Martijn, beter lezen. Dit is namelijk 'gewoon' een spreekwoord
Zeker mee eens. Maar zelfs dan is het nog niet kloppend:

een nagel aan iemands doodkist (=een groot verdriet of iemand die een groot verdriet veroorzaakt)
 

DeletedUser76269

Guest
Hij komt met beweringen en dient die dan te onderbouwen knul. Kun je dat niet aan dan moet je het Algemeen Forum mijden. Want door posters zoals jullie gaat het niveau achteruit. Want jullie weigeren aan fatsoenlijke P&P te doen.

Knul? Ik heb niet met je geknikkerd op de basis school he pannenkoek.

Daarnaast zijn jouw posts 9 van de 10x ook middelmatig tot zeer slecht onderbouwd. Je word regelmatig als slechtste forumposter gezet in de GA. Volgens mij is het niveau van het AF zoiezo al heel laag en in tegen stelling tot jou ga ik dit niet op de man spelen. Er zijn namelijk weinig posts waarvan ik denk dat het niveau hoog ligt. Criptyc is bijv 1 van de weinige waarvan zijn post allemaal inhoudelijk goed zijn.

En hoe kan jij nou over fatsoenlijk P&P praten? "Want jullie weigeren aan fatsoenlijk P&P te doen"

Volgens mij zijn er van beide partijen sommige die wel en sommige die niet fatsoenlijk praten hier. En ik denk dat ik behoorlijk vriendelijk ben gebleven in dit onderwerp. Ik heb niet op de man gespeeld hier en heb zelfs adios nergens van beschuldigd min dat ik het een vieze actie vond heb ik nooit de schuld bij adios gelegd.
 

DeletedUser69389

Guest
Knul? Ik heb niet met je geknikkerd op de basis school he pannenkoek.

Daarnaast zijn jouw posts 9 van de 10x ook middelmatig tot zeer slecht onderbouwd. Je word regelmatig als slechtste forumposter gezet in de GA. Volgens mij is het niveau van het AF zoiezo al heel laag en in tegen stelling tot jou ga ik dit niet op de man spelen. Er zijn namelijk weinig posts waarvan ik denk dat het niveau hoog ligt. Criptyc is bijv 1 van de weinige waarvan zijn post allemaal inhoudelijk goed zijn.

En hoe kan jij nou over fatsoenlijk P&P praten? "Want jullie weigeren aan fatsoenlijk P&P te doen"

Volgens mij zijn er van beide partijen sommige die wel en sommige die niet fatsoenlijk praten hier. En ik denk dat ik behoorlijk vriendelijk ben gebleven in dit onderwerp. Ik heb niet op de man gespeeld hier en heb zelfs adios nergens van beschuldigd min dat ik het een vieze actie vond heb ik nooit de schuld bij adios gelegd.
Ja door kneusjes die zelf 0,0 kennis van tw hebben ja. Moet je even op werelden kijken waar er wel aan serieus P&P wordt/werd gedaan. ;)
 

DeletedUser76269

Guest
Ja door kneusjes die zelf 0,0 kennis van tw hebben ja. Moet je even op werelden kijken waar er wel aan serieus P&P wordt/werd gedaan. ;)

Ik ga niet eens meer op jou in na deze post. Kneusjes die 0.0 kennis hebben van TW? Waar speel jij ook al weer?

Je speeld niet in adios, speeld niet in red. Je bent zogenaamd neutraal? Maar alle info die je gebruikt komt vanuit 1 kamp, word niet geferivieerd (of hoe je dat ook mag schrijven) en daar basseer jij jou mening op. Dat is verder niet erg, maar kom dan niet praten dat je neutraal bent.

Maar anyways, weer een super goede onderbouwde post was dit. Btw je moet niet zomaar iemand "knul" noemen. Naast dat ik het van jou een belediging vind ken ik je niet (alleen vanuit verhalen) en lijkt het heel sterk dat je mij kent. Dus als je in gesprek wilt doe nooit meer zo denigrerend.
 
Reactiescore
310
Dit is ook weer zn mooie trieste reactie zeg. Als jullie het echt zo erg vinden dat cala een fout gemaakt heeft lijkt het me logisch dat je dit op een CORRECTE manier wilt afstraffen. Niet door je te verlagen naar niveau -4500827.

Een wijs man zei ooit, je kan niet real zijn als je een snitch bent. Oftewel je kan niet claimen dat je een eerlijke strijd wilt en het zo laat lopen.

Dacht dat spelers hier wel beter wisten als een "payback" voor iets wat lang geleden gebeurt is.

Hij komt met beweringen en dient die dan te onderbouwen knul. Kun je dat niet aan dan moet je het Algemeen Forum mijden. Want door posters zoals jullie gaat het niveau achteruit. Want jullie weigeren aan fatsoenlijke P&P te doen.


Zeker mee eens. Maar zelfs dan is het nog niet kloppend:

een nagel aan iemands doodkist (=een groot verdriet of iemand die een groot verdriet veroorzaakt)


Knul? Ik heb niet met je geknikkerd op de basis school he pannenkoek.

Daarnaast zijn jouw posts 9 van de 10x ook middelmatig tot zeer slecht onderbouwd. Je word regelmatig als slechtste forumposter gezet in de GA. Volgens mij is het niveau van het AF zoiezo al heel laag en in tegen stelling tot jou ga ik dit niet op de man spelen. Er zijn namelijk weinig posts waarvan ik denk dat het niveau hoog ligt. Criptyc is bijv 1 van de weinige waarvan zijn post allemaal inhoudelijk goed zijn.

En hoe kan jij nou over fatsoenlijk P&P praten? "Want jullie weigeren aan fatsoenlijk P&P te doen"

Volgens mij zijn er van beide partijen sommige die wel en sommige die niet fatsoenlijk praten hier. En ik denk dat ik behoorlijk vriendelijk ben gebleven in dit onderwerp. Ik heb niet op de man gespeeld hier en heb zelfs adios nergens van beschuldigd min dat ik het een vieze actie vond heb ik nooit de schuld bij adios gelegd.

Pleur op man martijn, vieze runner kom hier niet groot praten op het AF je bent fucking weer gerund, iedereen heeft slechte ervaringen met je, en je bent een noob en een prutser,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
Ben wel benieuwd naar een screen van de speler van adios die beweerd dat de support bewust is uitgesteld. Dat zou een hoop verklaren en kunnen we stoppen met moddergooien.
Dan is het namelijk niet slim van het acc cala om een ban te forser en en niet netjes van adios om hier het ultieme voordeel uit te halen. (Al valt de hoeveelheid geedelde dorpen ook wel weer mee in deze situatie).
 

DeletedUser69389

Guest
Ben wel benieuwd naar een screen van de speler van adios die beweerd dat de support bewust is uitgesteld. Dat zou een hoop verklaren en kunnen we stoppen met moddergooien.
Dan is het namelijk niet slim van het acc cala om een ban te forser en en niet netjes van adios om hier het ultieme voordeel uit te halen. (Al valt de hoeveelheid geedelde dorpen ook wel weer mee in deze situatie).
Sluit ik mij volkomen bij aan inderdaad. Het is veel blèren, maar weinig bewijzen.
 

DeletedUser76269

Guest
Ben wel benieuwd naar een screen van de speler van adios die beweerd dat de support bewust is uitgesteld. Dat zou een hoop verklaren en kunnen we stoppen met moddergooien.
Dan is het namelijk niet slim van het acc cala om een ban te forser en en niet netjes van adios om hier het ultieme voordeel uit te halen. (Al valt de hoeveelheid geedelde dorpen ook wel weer mee in deze situatie).

Ik heb hier persoonlijk geen bewijs van dus zal je moeten wachten op een andere speler van red die dat wel heeft. Ik dacht me te herinneren dat het hier al een keer op het AF had gestaan maar kan het zelf ook niet terug vinden.

Maar bewijs of niet, dit gaat het moddergooien nooit stoppen ben ik bang. Het zal een kwestie van tijd zijn voor er weer iets gebeurd en het weer los gaat. Ik denk dat de "leuke strijd" ook niet meer zo leuk gaat blijven of iedereen moet zn mindset omdraaien. Ik vind het jammer hoe het hier gaat want in het oosten hebben we (vrijwel) nooit problemen gehad sinds ik hier speel en dat ik me kan herinneren.
 

DeletedUser79468

Guest
Ik denk dat de "leuke strijd" ook niet meer zo leuk gaat blijven of iedereen moet zn mindset omdraaien.

Geef je gelijk hierin , zowel Adios ALS Red zullen hun mindset moeten veranderen want jullie hameren de hele tijd over fair play en dergelijke maar om eerlijk te zijn ben ik zwaar teleurgesteld in jullie ook.
Als jullie echt voorstanders waren van fair play zouden jullie direct, wanneer er weet was van een snitch, dit bij ons komen melden maar nee.
Eerst moest er nog een deal worden gemaakt om dorpen van deze speler te krijgen want anders werd deze naam niet vrij gegeven.

Bij jullie zal er dus ook wel wat mogen veranderen. Je kan ons nog zoveel verwijten nu, maar ik denk dat iedereen bij ons het direct zou gemeld hebben bij Red zonder eerst een smerige deal te moeten sluiten

Thaud
 

DeletedUser76269

Guest
Bij jullie zal er dus ook wel wat mogen veranderen. Je kan ons nog zoveel verwijten nu, maar ik denk dat iedereen bij ons het direct zou gemeld hebben bij Red zonder eerst een smerige deal te moeten sluiten

Ik beweer ook niet dat wij alles goed doen.

Ik denk dat heel het probleem tuusen red en adios ligt in het verleden. Als bijv red wat fout doet zal in de verdediging komen; ja maar adios dit adios dat. Als adios wat fout doet is het red (voornamelijk altijd calamity) dit, red dat.

Als beide partijen nu een volwassen houding aannemen en vanaf nu het verleden achter ons laten kunnen we in ieder geval vanaf fairplay in het spel houden neem ik aan? Dus als 1 van de partijen iets fout doet dat er niet eindeloze lijstjes woorden genoemt met wat de andere vroeger wel niet geflikt heeft.

Dat is waar mijn voorkeur naar uit gaat want ik ben al het gezeik over bijv cala wel zat aan het raken. Ook alle gezeik over wat adios vroeger wel niet gedaan heeft.
 

DeletedUser79468

Guest
Ik beweer ook niet dat wij alles goed doen.

Ik denk dat heel het probleem tuusen red en adios ligt in het verleden. Als bijv red wat fout doet zal in de verdediging komen; ja maar adios dit adios dat. Als adios wat fout doet is het red (voornamelijk altijd calamity) dit, red dat.

Als beide partijen nu een volwassen houding aannemen en vanaf nu het verleden achter ons laten kunnen we in ieder geval vanaf fairplay in het spel houden neem ik aan? Dus als 1 van de partijen iets fout doet dat er niet eindeloze lijstjes woorden genoemt met wat de andere vroeger wel niet geflikt heeft.

Dat is waar mijn voorkeur naar uit gaat want ik ben al het gezeik over bijv cala wel zat aan het raken. Ook alle gezeik over wat adios vroeger wel niet gedaan heeft.

Hoop ik ook man , maar ik denk dat jij net zoals ik weet dat dit zeer moeilijk gaat zijn (jammergenoeg).
Een stam bestaat uit zoveel meer mensen dan juist jij en ik en er zullen altijd wel "rotte appels" in de groep zitten die iets fout zullen doen of deze mening niet delen. In een ideale wereld zou dit lukken maar daar leven we jammergenoeg ook niet in.

Ik hoop dat we er een zo mooi mogelijke strijd van kunnen maken zonder stabs, snitches en al dit moddergooien en dat we uiteindelijk als de wereld gedaan is kunnen besluiten dat de beste gewonnen heeft, dan zal het een geslaagde wereld zijn.
Dus laten we nu gewoon weer massa's gaan opstellen en dan kunnen we er toch nog iets mooi van maken :)

Weet allesinds dat ik er alles ga doen om die fair play na te leven
 
Reactiescore
310
Bovenaan