Top/Flop Stammen

Reactiescore
603
Welke stammen zijn flop en/of doen zich voor als top, of welke zijn gewoon top/flop?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
eens, gaan makkelijk de wereld winnen
 
Reactiescore
1.367
God is zo goed dat er na aap stammen zijn
 

Deleted User - 487920325

Guest
Misschien dat een enkeling wat langer mee zal gaan, maar verwacht dat de meeste spelers ervan vrij snel zullen verdwijnen.
 
Reactiescore
3.540
Op w62 stelde ze niet al te veel voor, op w63 stuk meer pp tegen aan gegooid. Is grotendeels premade dus dat heeft voordeel.
 

DeletedUser71723

Guest
Liggen wel goed, in het Westen kan Sphere. nog wel voor problemen zorgen...

Yeah, but then again... is momenteel al 3x zo groot in het continent 44 en door het grotere ledenaantal zullen ze ook sneller groeien dan sphere.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Yeah, but then again... is momenteel al 3x zo groot in het continent 44 en door het grotere ledenaantal zullen ze ook sneller groeien dan sphere.

Maar ik denk dat Sphere. nog wel wat leden zal rekruteren terwijl Aux D. al 'vol' zit.
 

DeletedUser71723

Guest
Maar ik denk dat Sphere. nog wel wat leden zal rekruteren terwijl Aux D. al 'vol' zit.

94090d99ec47b88282380432978dd43a.png


Dit is de ranglijst van het continent, S11 en B4UC als stammen kan je evengoed al bij Aux D. zetten op dit moment. Voor derest hebben ze de grootste spelers uit het continent al in hun stam zitten, dus tenzij er nog veel pp abusers nu moeten beginnen weet ik niet waar ze leden gaan halen die hun cluster zullen versterken.
 
Bovenaan