''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

Reactiescore
2.506
Ik blame jullie wel voor de aanhoudende passiviteit, Rose heeft nog geen enkele fatsoenlijke aanval op gezet, zelfs geen fakes. En dat doet Vinage toch wel 4-5 keer per week, week in week uit.

Ik wil je hier onderbreken; wij hebben enkele tientallen fakes moeten verwerken.

Je moet het Rose nageven, ondanks het gebrekkige/gebrek aan offensief initiatief heeft Rose op twee van de drie account prima zitten deffen. Enkel win je met alleen deffen geen oorlog/wereld.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Let op 'fatsoenlijk' :tongue:

Tja, prima deffen vind ik toch een groot woord. Ik zie ook bij Jason grove rapporten voorbij komen. Niet fijn om te erkennen, maar het uitblijven van de successen bij Jason is meer te wijten aan de frontspeler dan aan het defwerk van Rose imo. Ajacied gewoon overstacked, dat is goed voorbereid, op zich, maar prima zitten deffen is toch anders.
 
Reactiescore
2.303
al bewijst het belgische elftal vandaag toch een keerzijde, dat het niet altijd op gaat.
Eej putain, wa ist eigelijk dwaze vent.
Doe dan ook meteen u france kleren aan e vuile waal!
 

DeletedUser69389

Guest
Helaas gaat het nu hard met Rose.. De stam die het bondgenootschap met Vinage stopzette, omdat ze nog een ''leuke'' wereld en uitdaging wilden hebben lijkt op springen te staan. Speler voor speler springt van het vlot. De stam die zoveel wilde is nog voor één serieuze aanval vanuit hun kant al op sterven na dood.

Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: 12/06/2018 00:00:00tot25/07/2018 09:43:35

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 324
Verschil: 294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 283,405
Kant 2: 3,043,290
Verschil: 2,759,885

chart



Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 208
Verschil: 193

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 140,343
Kant 2: 1,922,044
Verschil: 1,781,701

chart



Hoogst opmerkelijk dat een stam die het bondgenootschap stop zette om eerder genoemde redenen dan op zo'n manier het einde van de wereld inluidt door geen enkel initiatief te tonen. De woorden van plezier en uitdaging bleken dan ook loze woorden. Ik kan niets anders zeggen dan triest.

Maar het meest triest is nog wel Savethewhalemarryanobese met deze pm:

SaveTheWhaleMarryAnObese op 18.07. om 12:55 uur
Geen idee xD Maar ik wou een deal maken mocht alles als plan gaan en iedereen op delete. Wij willen een nap met vinage Wij zijn dan ik en onze mbs. Mocht het zo zijn dat iemand inactief raakt binnen vinage en grijs wordt willen wij ons wel op offeren om sneller wereld winst te halen

Bart
 
Reactiescore
64
Gratz met de wereldwinst (zo goed als) :)

Jammer dat iedereen op delete gaat, zo is de lol er snel af..
 
Reactiescore
64
Helaas gaat het nu hard met Rose.. De stam die het bondgenootschap met Vinage stopzette, omdat ze nog een ''leuke'' wereld en uitdaging wilden hebben lijkt op springen te staan. Speler voor speler springt van het vlot. De stam die zoveel wilde is nog voor één serieuze aanval vanuit hun kant al op sterven na dood.

Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: 12/06/2018 00:00:00tot25/07/2018 09:43:35

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 324
Verschil: 294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 283,405
Kant 2: 3,043,290
Verschil: 2,759,885

chart



Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 208
Verschil: 193

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 140,343
Kant 2: 1,922,044
Verschil: 1,781,701

chart



Hoogst opmerkelijk dat een stam die het bondgenootschap stop zette om eerder genoemde redenen dan op zo'n manier het einde van de wereld inluidt door geen enkel initiatief te tonen. De woorden van plezier en uitdaging bleken dan ook loze woorden. Ik kan niets anders zeggen dan triest.

Maar het meest triest is nog wel Savethewhalemarryanobese met deze pm:


Haha hij kan het altijd proberen toch, hij is de enige die teminste heeft doorgespeeld na het vallen van .chill. Ik bespeur wat haat van w62 tegen savethewhale :oops:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Helaas gaat het nu hard met Rose.. De stam die het bondgenootschap met Vinage stopzette, omdat ze nog een ''leuke'' wereld en uitdaging wilden hebben lijkt op springen te staan. Speler voor speler springt van het vlot. De stam die zoveel wilde is nog voor één serieuze aanval vanuit hun kant al op sterven na dood.

Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: 12/06/2018 00:00:00tot25/07/2018 09:43:35

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 324
Verschil: 294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 283,405
Kant 2: 3,043,290
Verschil: 2,759,885

chart



Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 208
Verschil: 193

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 140,343
Kant 2: 1,922,044
Verschil: 1,781,701

chart



Hoogst opmerkelijk dat een stam die het bondgenootschap stop zette om eerder genoemde redenen dan op zo'n manier het einde van de wereld inluidt door geen enkel initiatief te tonen. De woorden van plezier en uitdaging bleken dan ook loze woorden. Ik kan niets anders zeggen dan triest.

Maar het meest triest is nog wel Savethewhalemarryanobese met deze pm:

Maat ben je fucking serieus? Niet met stats pronken als 90% van de winsten die hier zijn geboekt, gemaakt zijn op spelers die op delete stonden :p

Niet de enigste :eek:

Zal vast niet de enigste zijn. Heb m nog nooit in t echt gezien.
 

DeletedUser78021

Guest
Helaas gaat het nu hard met Rose.. De stam die het bondgenootschap met Vinage stopzette, omdat ze nog een ''leuke'' wereld en uitdaging wilden hebben lijkt op springen te staan. Speler voor speler springt van het vlot. De stam die zoveel wilde is nog voor één serieuze aanval vanuit hun kant al op sterven na dood.

Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: 12/06/2018 00:00:00tot25/07/2018 09:43:35

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 324
Verschil: 294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 283,405
Kant 2: 3,043,290
Verschil: 2,759,885

chart



Zijde 1:
Stammen: Rose.
Spelers: ajacied413
Zijde 2:
Stammen: Vinage

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 208
Verschil: 193

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 140,343
Kant 2: 1,922,044
Verschil: 1,781,701

chart



Hoogst opmerkelijk dat een stam die het bondgenootschap stop zette om eerder genoemde redenen dan op zo'n manier het einde van de wereld inluidt door geen enkel initiatief te tonen. De woorden van plezier en uitdaging bleken dan ook loze woorden. Ik kan niets anders zeggen dan triest.

Maar het meest triest is nog wel Savethewhalemarryanobese met deze pm:

Martijn je kunt hier blijven reageren maar niemand interesseert zich nog in deze kutwereld die je eigenhandig volledig om zeep hebt geholpen. Jammer voor de mensen die er vanaf het begin wat leuks van hebben willen maken. Helaas stak jij met je zielige hoofd hier eigenhandig een stokje voor. Verder peer je hem op iedere wereld als het te heet onder je voeten wordt met een RL kutsmoes of heeft iemand anders het verneukt. alleen W59 was door effe een paar keer smerig te spelen de wereldwinst binnen handbereik.

Well played man, Je hebt voor iedereen, zowel een deel van je stamleden de wereld verziekt. Gefeliciteerd met deze laffe nietsvoorstellende overwinning, ouwe OLDGEN! Nerds zoals jij verpesten het voor een nieuw generatie, Chapeau :).

- Yvo
 
Reactiescore
145
Hoogst opmerkelijk dat een stam die het bondgenootschap stop zette om eerder genoemde redenen dan op zo'n manier het einde van de wereld inluidt door geen enkel initiatief te tonen. De woorden van plezier en uitdaging bleken dan ook loze woorden. Ik kan niets anders zeggen dan triest.

Ik moet inderdaad toegeven dat we wat meer hadden mogen ondernemen, maar helaas werden we geteisterd door een zeer laag actief spelersaantal, vakantie, tentamens en persoonlijke redenen.

Wel wil ik er even bij vermelden dat het ook triest is wat vanuit de Vinage kant is gekomen. Wij zijn hier alleen gekomen om een leuke oorlog te hebben, maar als er keer op keer CF's geplaatst worden, en alles wat er in het verleden gebeurd is, dan zijn sommigen er op een gegeven moment ook klaar mee.
 

Deleted User - 487912709

Guest
Op verzoek van mijn stamgenoten zal ik toch maar even reageren. Ik zal het kort houden aangezien ik geen tijd ga verspillen aan zielige mensjes die op deze stats geilen.. al probeer ik het wel vaker kort te houden..

Een paar maanden terug hebben wij, rose. een grote fout gemaakt. Niet omdat we het bondgenootschap met vinage beëindigd hebben maar omdat we dachten nog een leuke strijd te kunnen voeren op deze wereld. Natuurlijk was dit ver gezocht tegen een stam twee maal zo groot echter zagen wij hier nog wel een uitdaging in, ook als dit betekende dat we de wereld verliezen. Aan het einde van de dag gaat het natuurlijk om TW spelen. Hard deffen hoort daar ook bij. Waar we natuurlijk graag het initiatief hadden genomen met een offensief weten we natuurlijk allemaal, behalve Martijn dan, dat in de zomer periode dit niet altijd wil lukken als je een beperkte groep spelers hebt.

Maargoed al deze mooie intenties bleken voor niets te zijn aangezien een belangrijk deel van vinage helemaal geen TW wilt spelen. Met oogkleppen op sprinten sommige naar de wereldwinst, daarbij zijn ze bereid alles eraan te doen de finishlijn als eerste te halen. Zoals de meeste mensen die hier meelezen wel al weten zijn deze spelers ook ook niet vies van om de boel te verzieken. Dit doen ze dan ook constant.

Inmiddels bijna twee weken terug (?) was het natuurlijk weer raak.. waar ik en vele andere lang de domme gedachte hadden dat iedereen in vinage ook TW wilt spelen hadden we zoals we nu weten het aan het verkeerde eind. Waar we eerst geprobeerd hebben nog wat vertrouwen te creëren dat dit wel het geval is bleek dat onbegonnen werk gezien de houding van de vinage leiding.

Nja, veel twijfels later was toch wel duidelijk dat we hier geen energie meer in gaan steken. Achteraf gezien was die keuze natuurlijk ook vrij makkelijk. Of verliezen aan de hand van eindeloos veel naai streken of lekker op het strand liggen terwijl het 1000 graden is. Ja dat dacht ik dus ook..

Namens de stoppende rose. spelers wens ik iedereen die door speelt tegen dit zielige zooitje nog veel succes,. Natuurlijk ook veel succes voor de leuke mensen binnen vinage, spreekt voor zich wie ik bedoel natuurlijk. Ik ga in ieder geval opzoek naar het volgende avontuur. Adios!
 

DeletedUser78972

Guest
Hoe kan Martijn nou in zijn eentje heel deze wereld om zeep hebben geholpen?
Dat is gewoon onredelijk om te zeggen, hier heeft bijna iedereen aan bijgedragen, waaronder ik zelf 1 maal met een onbewuste CF van de 4 keer dat het voorgekomen is na de CF overeenkomst tussen Vinage en Rose.
En mijn acc had bijgedragen aan de report van domme uitspraken van DRR wat zorgde voor de ondergang van DRR tijdens de aanvalbare ban en dat nog meer chaos veroorzaakt binnen Chill.
Dat is dus een beetje het kerfstokje van noobstiaan, die veel accs wel hebben op deze wereld.
Maar als we allemaal eerlijk zijn is de grootste reden het gepruts van de leiding en spelers van chill, die met toendertijd Rose als BG het aardig spannend voor Vinage zou kunnen maken.
Ook Rose heeft bijgedragen aan de demotivatie van de chillers door het opzeggen van de BG.
Daarna wou Rose het soortvan weer spannend en leuk maken maar hebben sinds de Nap verlopen is op een halve fakemolen/massa na niks meer opgezet.
Verder is het triest dat sommige zo snel op delete zijn gegaan na enige tegenslag of problemen binnen hun stam(zelfs na zoveel tijd en geld erin gestopt te hebben)

Dus Martijn kan je weinig verwijten vind ik ,want hij heeft samen met Rogier en Bas en Roald op de achtergrond WEL de stam bij elkaar kunnen houden en alle neuzen de zelfde kant op gezet.(Wat ook niet altijd het geval was)
Dat Chill en Rose dat niet voor elkaar gekregen hebben is jammer en onnodig aangezien ze met hun R2W strategie(vooral Chill dan) toch sterk leken te staan in deze wereld, maar dankzij hun gebrek aan communicatie, sturing, offeringen binnen de stam,loyaliteit, doorzettingsvermogen en sfeer heel het plan WINSTon Churchill in elkaar is gevallen.
Gelukkig kon Vinage zich wel aanpassen aan elkaar en loyaal blijven(op een paar afgestrafte overlopers na dan) en gaan we zo op deze manier de wereld winnen.
Tuurlijk snap ik als noob nog wel dat dit niet een van de mooiste wereldwinsten zal worden maar het is er ook zeker niet 1 om voor te schamen, wij kunnen er niks aan doen dat de vijand steeds valt of opgeeft en wij wel goed samenwerken.

Iedereen weet dat deze wereld sinds het begin een zee is vol met problemen en Vinage is daar het beste door heen gevaren en kan niets worden verweten dat de vijandelijke schepen zwak en stuurloos waren/zijn.

Groet,

een trotse Vinager.
Shout out naar Randy, i keep my words neus:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78021

Guest
Hoe kan Martijn nou in zijn eentje heel deze wereld om zeep hebben geholpen?
Dat is gewoon onredelijk om te zeggen, hier heeft bijna iedereen aan bijgedragen, waaronder ik zelf 1 maal met een onbewuste CF van de 4 keer dat het voorgekomen is na de CF overeenkomst tussen Vinage en Rose.
En mijn acc had bijgedragen aan de report van domme uitspraken van DRR wat zorgde voor de ondergang van DRR tijdens de aanvalbare ban en dat nog meer chaos veroorzaakt binnen Chill.
Dat is dus een beetje het kerfstokje van noobstiaan, die veel accs wel hebben op deze wereld.
Maar als we allemaal eerlijk zijn is de grootste reden het gepruts van de leiding en spelers van chill, die met toendertijd Rose als BG het aardig spannend voor Vinage zou kunnen maken.
Ook Rose heeft bijgedragen aan de demotivatie van de chillers door het opzeggen van de BG.
Daarna wou Rose het soortvan weer spannend en leuk maken maar hebben sinds de Nap verlopen is op een halve fakemolen/massa na niks meer opgezet.
Verder is het triest dat sommige zo snel op delete zijn gegaan na enige tegenslag of problemen binnen hun stam(zelfs na zoveel tijd en geld erin gestopt te hebben)

Dus Martijn kan je weinig verwijten vind ik ,want hij heeft samen met Rogier en Bas en Roald op de achtergrond WEL de stam bij elkaar kunnen houden en alle neuzen de zelfde kant op gezet.(Wat ook niet altijd het geval was)
Dat Chill en Rose dat niet voor elkaar gekregen hebben is jammer en onnodig aangezien ze met hun R2W strategie(vooral Chill dan) toch sterk leken te staan in deze wereld, maar dankzij hun gebrek aan communicatie, sturing, offeringen binnen de stam,loyaliteit, doorzettingsvermogen en sfeer heel het plan WINSTon Churchill in elkaar is gevallen.
Gelukkig kon Vinage zich wel aanpassen aan elkaar en loyaal blijven(op een paar afgestrafte overlopers na dan) en gaan we zo op deze manier de wereld winnen.
Tuurlijk snap ik als noob nog wel dat dit niet een van de mooiste wereldwinsten zal worden maar het is er ook zeker niet 1 om voor te schamen, wij kunnen er niks aan doen dat de vijand steeds valt of opgeeft en wij wel goed samenwerken.

Iedereen weet dat deze wereld sinds het begin een zee is vol met problemen en Vinage is daar het beste door heen gevaren en kan niets worden verweten dat de vijandelijke schepen zwak en stuurloos waren/zijn.

Groet,

een trotse Vinager.
Shout out naar Randy, i keep my words neus:p

Jij heb echt een bord voor je kop als je denkt dat alles zo in elkaar steekt.
Manmanman wat een zielig denkniveau...
Vinage was kwalitatief (zeggen ze zelf) en kwantitatief zo ziekelijk in het voordeel
dan het uberhaupt proberen van Rose respect verdient. Helaas zitten er gewoon teveel gasten in Vinage die regels aan hun laars lappen en onredelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Met de gedachtegang om alleen die clusterfucks (die veel te vaak gemaakt zijn) terug te geven en daarmee klaar, kun je jezelf ook al flink voor je kop slaan als je denkt dat de tegenpartij daarmee akkoord gaat.. Maar blijkbaar zou dat voor Vinage maar normaal moeten zijn. Typisch weer moord en brand schreeuwen als er bij jullie wat gebeurd, als je iets bij een anders doet moet diegene zich niet zo aanstellen.

- Yvo
 
Reactiescore
145
Hoe kan Martijn nou in zijn eentje heel deze wereld om zeep hebben geholpen?

(Dit is het verhaal zoals ik het gehoord heb). Toen DRR gereport werd, kreeg hij eerst een waarschuwing. Daar was martijn het niet mee eens, en door een tweede report van martijn (voor hetzelfde vergrijp), en flink aandringen bij zijn vriendjes, kreeg DRR uiteindelijk een ban van 1 dag. Dat is pas dieptriest.

van de 4 keer dat het voorgekomen is na de CF overeenkomst tussen Vinage en Rose.

Dit is wel wat meer gebeurd dan 4 keer. In het geval je dat niet wilt geloven, de MB's van Son of azuma hebben 2 keer een CF geplaatst, Lord Of Tunawerd heeft ook 2 keer een CF geplaatst. Dan zitten we al op 4, zonder de andere CFs meegerekend. Erg lastig om simpele afspraken na te komen.

Dus Martijn kan je weinig verwijten vind ik ,want hij heeft samen met Rogier en Bas en Roald op de achtergrond WEL de stam bij elkaar kunnen houden en alle neuzen de zelfde kant op gezet.

Dus? Martijn doet vervelende en nare dingen op deze wereld, maar we mogen hem niks/weinig verwijten omdat hij binnen Vinage dingen repareert? Lachwekkend.

Dat Chill en Rose dat niet voor elkaar gekregen hebben is jammer en onnodig aangezien ze met hun R2W strategie(vooral Chill dan) toch sterk leken te staan in deze wereld,

Wil je echt gaan suggereren dat wij (deels) een R2W strategie hebben gehanteerd? Dat je noob bent betekend niet dat dat een vrijbrief is om enorm domme dingen te gaan zeggen. Misschien moet je nog maar eens even op de ranglijst kijken naar je MB stammen.


Wel wil ik deze post nog een positieve toon eindigen: Ik heb van veel mensen genoten binnen Vinage, en gun jullie zeker de winst op deze wereld. Alvast gefeliciteerd.
 

DeletedUser69389

Guest
(Dit is het verhaal zoals ik het gehoord heb). Toen DRR gereport werd, kreeg hij eerst een waarschuwing. Daar was martijn het niet mee eens, en door een tweede report van martijn (voor hetzelfde vergrijp), en flink aandringen bij zijn vriendjes, kreeg DRR uiteindelijk een ban van 1 dag. Dat is pas dieptriest.



Dit is wel wat meer gebeurd dan 4 keer. In het geval je dat niet wilt geloven, de MB's van Son of azuma hebben 2 keer een CF geplaatst, Lord Of Tunawerd heeft ook 2 keer een CF geplaatst. Dan zitten we al op 4, zonder de andere CFs meegerekend. Erg lastig om simpele afspraken na te komen.



Dus? Martijn doet vervelende en nare dingen op deze wereld, maar we mogen hem niks/weinig verwijten omdat hij binnen Vinage dingen repareert? Lachwekkend.



Wil je echt gaan suggereren dat wij (deels) een R2W strategie hebben gehanteerd? Dat je noob bent betekend niet dat dat een vrijbrief is om enorm domme dingen te gaan zeggen. Misschien moet je nog maar eens even op de ranglijst kijken naar je MB stammen.


Wel wil ik deze post nog een positieve toon eindigen: Ik heb van veel mensen genoten binnen Vinage, en gun jullie zeker de winst op deze wereld. Alvast gefeliciteerd.
Veel loze beschuldigingen zoals altijd. Weinig gevuld met inhoud. Ja ik heb DRR ook aangegeven, maar niet 1 persoon van tw team aangesproken. Ik zou het zo weer doen. Simpelweg omdat ik het promoten van Holocaust zaken afkeur.
 
Bovenaan