De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30
Reactiescore
3.457
Goed om te zien dat jullie je hebben herpakt :)
 

DeletedUser69389

Guest
Dacht dat jij tegen massaal recruiten/R2W was?
Laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan ben van dit plan en ook dat als zodanig heb gecommuniceerd richting Jeremy afgelopen week nadat hij mij vertelde van het plan. Echter R2W in de zin van de negatieve lading eraan is natuurlijk geenzins geval. Voor resterend Adios en Koets is/was dit de enige optie om nog iets van (serieus) verzet te gaan tonen tegen Red. Als er een partij in het verleden aan negatieve R2W deed dan was dit ook Red. Dus hypocriet much.
 

DeletedUser77704

Guest
Als ik kijk naar de statistieken heeft Red toendertijd zich met de recruits van Addict naar de #1 positie gerekruteerd en doet Adios dit nu ook weer.

Aantal leden is niet echt van toepassing want is appels met peren vergelijken, 3 spelers boven stamgemiddelde en nu 4 onder stamgemiddelde. Dus daar zit ook geen verschil in.

Kijkend naar resultaat/impact van de wereld heb je 2 exact gelijkwaardige stammen, waarbij Red in voordeel is qua clusters. Alle punten opgeteld van hoofdstam + talloze mb stammen zijn beide partijen gelijk. Qua ligging op continent hebben beide stammen 1 volledig safe continent + 1 continent 30% + 1 continent 70%. Dus hierin zijn de stammen ook gelijk. Enkel heeft Red het voordeel van geheimen er nog bij met een flinke voorsprong.

Al met al nu dus een boeiende gelijkwaardige strijd die voor veel vuurwerk kan zorgen als beide partijen actief blijven.
 
Reactiescore
853
Dacht dat jij tegen massaal recruiten/R2W was?
Elke recruit is R2W, dan zou je nooit meer een stam kunnen maken gezien het R2W is. Dit was nodig om de zwakke plekken van Adios enigszins te dichten en om de mogelijkheid tot een eindstrijd te creëren.

Ik denk tevens dat mensen eerder tegen de wijze van communiceren van de leiding van Red is. Ik heb dingen voorbij zien komen waar je je als stam gewoon voor zou moeten schamen. Ik heb Joachim er op aangesproken en neem aan dat dit niet onbesproken blijft binnen Red.
 

DeletedUser78491

Guest
Als ik kijk naar de statistieken heeft Red toendertijd zich met de recruits van Addict naar de #1 positie gerekruteerd en doet Adios dit nu ook weer.

Aantal leden is niet echt van toepassing want is appels met peren vergelijken, 3 spelers boven stamgemiddelde en nu 4 onder stamgemiddelde. Dus daar zit ook geen verschil in.

Kijkend naar resultaat/impact van de wereld heb je 2 exact gelijkwaardige stammen, waarbij Red in voordeel is qua clusters. Alle punten opgeteld van hoofdstam + talloze mb stammen zijn beide partijen gelijk. Qua ligging op continent hebben beide stammen 1 volledig safe continent + 1 continent 30% + 1 continent 70%. Dus hierin zijn de stammen ook gelijk. Enkel heeft Red het voordeel van geheimen er nog bij met een flinke voorsprong.

Al met al nu dus een boeiende gelijkwaardige strijd die voor veel vuurwerk kan zorgen als beide partijen actief blijven.

Punkerke heeft zelf aangegeven dat bijna heel de rim voor hun werkt. Qua rim is het door de vele bgs van adios totaal niet gelijk
 

DeletedUser77704

Guest
Punkerke heeft zelf aangegeven dat bijna heel de rim voor hun werkt. Qua rim is het door de vele bgs van adios totaal niet gelijk

Show dat maar eens hier en reken het na, ben benieuwd naar je uitkomst. Want enkel roepen kan niemand iets mee.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Kijkend naar resultaat/impact van de wereld heb je 2 exact gelijkwaardige stammen, waarbij Red in voordeel is qua clusters. Alle punten opgeteld van hoofdstam + talloze mb stammen zijn beide partijen gelijk.

Show dat maar eens hier en reken het na, ben benieuwd naar je uitkomst. Want enkel roepen kan niemand iets mee.

Volgens mij mist jouw berekening ook.

Als er een partij in het verleden aan negatieve R2W deed dan was dit ook Red. Dus hypocriet much.

Hahahahaha. Schat Adios recruit al de hele wereld, voordat je gerund was ookal.

Adios recruits sinds oorlog begon op 10 april: 15 (wel 4 MB's dus eigenlijk 11)
Red recruits sinds oorlog begon op 10 april: 3

Wees blij,hoef je geen barbarenzee te edelen das pas erg.

Klopt ik heb ook zeker zin in de strijd maar dit had Adios ook kunnen doen zonder weer te recruiten. Vind deze R2W poppenkast beetje overdreven, net als de barbarenzee. Nog genoeg mensen te zien die nog wouden doorgaan als ik zie hoeveel verschillende VVers Tiranu had.

Elke recruit is R2W, dan zou je nooit meer een stam kunnen maken gezien het R2W is. Dit was nodig om de zwakke plekken van Adios enigszins te dichten en om de mogelijkheid tot een eindstrijd te creëren.

Er zit een verschil in grootschalig en kleinschalig recruiteren. In mijn ogen vind ik dat Adios veel te grootschalig gerecruit heeft.
 

DeletedUser69389

Guest
Volgens mij mist jouw berekening ook.



Hahahahaha. Schat Adios recruit al de hele wereld, voordat je gerund was ookal.

Adios recruits sinds oorlog op 10 april: 15 (wel 4 MB's)
Red recruits sinds oorlog op 10 april: 3



Klopt ik heb ook zeker zin in de strijd maar dit had Adios ook kunnen doen zonder weer te recruiten. Vind deze R2W poppenkast beetje overdreven, net als de barbarenzee. Nog genoeg mensen te zien die nog wouden doorgaan als ik zie hoeveel verschillende VVers Tiranu had.



Er zit een verschil in grootschalig en kleinschalig recruiteren. In mijn ogen vind ik dat Adios veel te grootschalig gerecruit heeft.
Goedkoop scoren met runnen terwijl de waarheid geheel anders ligt en ook al als zodanig aangetoond is. Als dat echt zo zou zijn dan was ik niet meermaals gevraagd door iemand voor Adios, maar iets wat ik niet ga doen uit principe. Omdat ik weiger met spelers als Shakedown en NUA in een stam te zitten.

Daarnaast kies je gewoon een tijdstip wat je gunstig uitkomt. Alleen al met jullie twee volwaardige DU stammen hebben jullie al een fiks aantal extra punten, spelers en dorpen. Die behoren Red toe en dien je dan ook mee te nemen in je berekening.
 

DeletedUser79415

Guest
Oneens, zie adios zeker geen r2w doen.

Er is nu gewoon +-50% kans voor beide partijen om deze wereld te pakken, jullie wilden een strijd adios dacht in oplossingen.

R2w omdat we nu weer 1ste staan nadat jullie adthen leeg hadden gehaald stonden jullie 1ste was dat dan geen r2w? Nee ik vind dat tacktisch denken om een leuke speel wereld te creëren en hopelijk een leuke strijd. Zou r2w meer zien als adios of red leden van red of adios recruiteren maar goed hier kan red wel weer een discussie van maken, dacht dat jullie zo graag een strijd wilde.

Er waren zelfs PMS naar mij gekomen over hoe we het konden aanpakken om nog uitdaging te bieden, dit hebben we serieus bekeken en ook recruiteren van koets leden was een punt en nu doen we dat en is het r2w?

Als je bewijsjes wil kan ik die altijd voegen maar denk dat deze discussie nergens over gaat.

Iedereen veel plezier op deze wereld en mogen de actiefste/beste winnen!

Gr J
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Goedkoop scoren met runnen terwijl de waarheid geheel anders ligt en ook al als zodanig aangetoond is. Als dat echt zo zou zijn dan was ik niet meermaals gevraagd door iemand voor Adios, maar iets wat ik niet ga doen uit principe. Omdat ik weiger met spelers als Shakedown en NUA in een stam te zitten.

Daarnaast kies je gewoon een tijdstip wat je gunstig uitkomt.

Hoezo goedkoop scoren? Je speelde eerst op Murus had het zelfs in je handtekening en toen er incs kwamen was je weg en heb je hem ook uit je handtekening gehaald. Zou daarna terugkomen en de verliezen werden alleen maar erger. Dat is letterlijk de definitie van een runner.

Nee ik kies gewoon het tijdstip waarin de grote stammen zich hebben gevormd in de wereld wat gewoon logisch is.

Oneens, zie adios zeker geen r2w doen.

Er is nu gewoon +-50% kans voor beide partijen om deze wereld te pakken, jullie wilden een strijd adios dacht in oplossingen.

R2w omdat we nu weer 1ste staan nadat jullie adthen leeg hadden gehaald stonden jullie 1ste was dat dan geen r2w? Nee ik vind dat tacktisch denken om een leuke speel wereld te creëren en hopelijk een leuke strijd. Zou r2w meer zien als adios of red leden van red of adios recruiteren maar goed hier kan red wel weer een discussie van maken, dacht dat jullie zo graag een strijd wilde.

Er waren zelfs PMS naar mij gekomen over hoe we het konden aanpakken om nog uitdaging te bieden, dit hebben we serieus bekeken en ook recruiteren van koets leden was een punt en nu doen we dat en is het r2w?

Als je bewijsjes wil kan ik die altijd voegen maar denk dat deze discussie nergens over gaat.

Iedereen veel plezier op deze wereld en mogen de actiefste/beste winnen!

Gr J

Ik spreek niet voor heel Red, alleen voor mezelf. Maar je hebt gelijk meeste mensen van Red hadden hier om gevraagd maar ikzelf blijf het wel R2W vinden. Bewijzen zijn dus niet nodig want klopt volledig wat je zegt.

Het Adten deel is onzin trouwens want wij hebben door strijd onszelf naar de 1e positie geworsteld. Kijk statistieken maar na.

2018-06-09 Red 2. +11 +35,316,748 +3,530 +294,695,174 +139,411,483 +106,834,205

Dit is de dag na de Adten recruits. En nee het is geen R2W als je de afgelopen maanden maar 3 recruits hebt aangenomen ipv dus die 11 waarnaar eerder verwezen is.

Maar zoals je al zegt veel succes aan iedereen van Adios toegewenst en laten we er wat leuks van maken:)
 

DeletedUser69389

Guest
Hoezo goedkoop scoren? Je speelde eerst op Murus had het zelfs in je handtekening en toen er incs kwamen was je weg. Zou daarna terugkomen en de verliezen werden alleen maar erger. Dat is letterlijk de definitie van een runner.

Nee ik kies gewoon het tijdstip waarin de grote stammen zich hebben gevormd in de wereld wat gewoon logisch is.



Ik spreek niet voor heel Red, alleen voor mezelf. Maar je hebt gelijk meeste mensen van Red hadden hier om gevraagd maar ikzelf blijf het wel R2W vinden. Bewijzen zijn dus niet nodig want klopt volledig wat je zegt.

Het Adten deel is onzin trouwens want wij hebben door strijd onszelf naar de 1e positie geworsteld. Kijk statistieken maar na.

2018-06-09 Red 2. +11 +35,316,748 +3,530 +294,695,174 +139,411,483 +106,834,205

Dit is de dag na de Adten recruits. En nee het is geen R2W als je de afgelopen maanden maar 3 recruits hebt aangenomen ipv dus die 11 waarnaar eerder verwezen is.

Maar zoals je al zegt veel succes aan iedereen van Adios toegewenst en laten we er wat leuks van maken:)
Nee dat is een tijdstip kiezen waar je voordeel uithaalt. Dan nog reken je alleen de recruits van de stammen zelf terwijl gelieerde stammen en partners er ook bij behoren. Een blik op de kaart en ranglijsten verschaft elk neutraal persoon het inzicht dat gekeken naar kwantitatieve aantallen in punten, spelers en dorpen Red meer aan recruiten heeft gedaan dan kamp Adios.

Maar het vormen van stammen begon ergens en gaat nog steeds door. Dan is het idioot om 1 moment te kiezen en vanaf daar te gaan rekenen. Dat heet stats ontduiking.


Ik was kort gestopt omwille van hertentamens ja en op dat moment waren er vrijwel tot geen incs. Gelukkig mooi gehaald met een 6 en een 7.5 gehaald. Maar direct aangegeven als er iets is of je hebt iemand nodig bericht me. Dat dan maar 1x is voorgekomen en waarbij ik logde en aanwezig was kan ik niets aan doen. Daarna het wachtwoord is aangepast en ik (vrijwel) niets meer te horen kreeg ondanks mijn pogingen kan ik niets aan doen. Iets wat ook is bevestigd door de leiding van Adios meermaals extern en intern tegen de rest van EMM. Op een gegeven moment ben je dan klaar met het vragen als je (vrijwel) niets hoort.

Uiteindelijk kwam de leiding bij mij met de vraag of ik anders ergens anders wilde spelen en wat ik kort heb overwogen. Maar toen ik lucht kreeg van het idee om Koets te recruiten had ik geen interesse meer, omdat ik uit principe weiger om met de spelers van Shakedown en NUA te spelen. Op basis van het verleden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nee dat is een tijdstip kiezen waar je voordeel uithaalt. Dan nog reken je alleen de recruits van de stammen zelf terwijl gelieerde stammen en partners er ook bij behoren. Een blik op de kaart en ranglijsten verschaft elk neutraal persoon het inzicht dat gekeken naar kwantitatieve aantallen in punten, spelers en dorpen Red meer aan recruiten heeft gedaan dan kamp Adios.

Maar het vormen van stammen begon ergens en gaat nog steeds door. Dan is het idioot om 1 moment te kiezen en vanaf daar te gaan rekenen. Dat heet stats ontduiking.


Ik was kort gestopt omwille van hertentamens ja en op dat moment waren er vrijwel tot geen incs. Gelukkig mooi gehaald met een 6 en een 7.5 gehaald. Maar direct aangegeven als er iets is of je hebt iemand nodig bericht me. Dat dan maar 1x is voorgekomen en waarbij ik logde en aanwezig was kan ik niets aan doen. Daarna het wachtwoord is aangepast en ik (vrijwel) niets meer te horen kreeg ondanks mijn pogingen kan ik niets aan doen. Iets wat ook is bevestigd door de leiding van Adios meermaals extern en intern tegen de rest van EMM. Op een gegeven moment ben je dan klaar met het vragen als je (vrijwel) niets hoort.

Uiteindelijk kwam de leiding bij mij met de vraag of ik anders ergens anders wilde spelen en wat ik kort heb overwogen. Maar toen ik lucht kreeg van het idee om Koets te recruiten had ik geen interesse meer, omdat ik uit principe weiger om met de spelers van Shakedown en NUA te spelen. Op basis van het verleden.

Verschil tussen jou en mij is dat ik bewijzen aanlever en jij maar wat lukraak loopt te roepen.

Dat is ongelofelijke onzin het was in die tijd al duidelijk wie er voor de endgame geschikt waren en wie niet.

Heb daar niks van gezien dus geloof geen bal van wat je hebt gezegd. Murus heeft zowat constant onder VV gestaan en jij denkt dat het wachtwoord is veranderd en niemand binnen Murus wou dat jij logde? Sinterklaas is nog een meer geloofwaardig verhaal dan dat.

Snap ik en is volkomen begrijpelijk.
 
Reactiescore
3.457
Heb daar niks van gezien dus geloof geen bal van wat je hebt gezegd. Murus heeft zowat constant onder VV gestaan en jij denkt dat het wachtwoord is veranderd en niemand binnen Murus wou dat jij logde? Sinterklaas is nog een meer geloofwaardig verhaal dan dat.
Een vijand die denkt te weten hoe een situatie in elkaar steekt en zonder bewijzen nog een trap na geeft,wat een niveau...
 

DeletedUser78491

Guest
Nee dat is een tijdstip kiezen waar je voordeel uithaalt. Dan nog reken je alleen de recruits van de stammen zelf terwijl gelieerde stammen en partners er ook bij behoren. Een blik op de kaart en ranglijsten verschaft elk neutraal persoon het inzicht dat gekeken naar kwantitatieve aantallen in punten, spelers en dorpen Red meer aan recruiten heeft gedaan dan kamp Adios.

Maar het vormen van stammen begon ergens en gaat nog steeds door. Dan is het idioot om 1 moment te kiezen en vanaf daar te gaan rekenen. Dat heet stats ontduiking.

Adios:
728e86b3b1086473069e353ccbc58395.png


Red:
54a32b9a8438c2d4415a75e9b784f196.png


Het is gewoon een feit dat Adios moet recruiten om het verschil tussen Red en Adios te dichten. Red heeft heel lang met een groep gespeeld die sinds bijna het begin v/d wereld bij elkaar is. Toen had Adios EERST koets gerecruit en zo een overmacht van 10 miljoen punten verkregen. HIERNA heeft Red 3 accounts van Adten gerecruit. Zo kwam Red weer dichtbij Adios qua punten.

Koets kwam eerst naar Red om te kijken of Koets bij Red kon. Red doet niet aan r2w en daarom zijn de accounts afgewezen. Adios had problemen dus werd koets wel aangenomen.

Onze mb stammen zijn veelal vanaf het begin af aan al mb en die hebben met de moraalheer acc's andere spelers weggespeeld om aan hun punten te komen. Op het moment is onze enige bg in de rim fort nox.

Martijn, het is volledig idioot om te stellen dat Red meer gerecruit heeft dan Adios. Zelf voor jouw denkniveau lijkt het alsof je helemaal gek bent geworden. Als je het dan toch over stats hebt moet je is goed kijken, dan zal je zien wie meer recruit

Show dat maar eens hier en reken het na, ben benieuwd naar je uitkomst. Want enkel roepen kan niemand iets mee.

Goed dat je het vraagt, hier heb ik bewijzen. Verder weet ik precieze getallen niet, maar zal toch wel bijna alles gezien sinds deze pm's van een leidingsacc.
5417193248aae4159cdc317e0305c176.png


e12c45cafd552fede1b40eb3cb4db5f3.png
 
Bovenaan