# Reet de speler ^^

Reactiescore
1.367

DeletedUser76972

Guest
Sinds ik niet in red wilde spelen omdat er een luide groep was die oorlog met jullie wilde :#
Hoorde het ja, ondankbare flikkers.
Dacht er een opbouwende samenwerking mee te hebben, maar als ze oorlog willen kunnen ze het krijgen.
 
Reactiescore
222
Ach, zo kun je het noemen :p
Er is geen andere manier van ook. Ik zal persoonlijk altijd tegen hebben gestemd. Puur omdat ik het niet nodig vind om samen met koets te werken als we al zo'n voorsprong hebben. Er is onderling tussen bepaalde mensen hulp geboden en samen dingen gepland geweest. Maar nooit ook meer dan dat. Er is vanuit red ook gewoon erg netjes gehandeld. Door zonder officiele banden NAP etc aan te bieden, zodat er zeker geen naaierij kan ontstaan.
 
Reactiescore
3.452
Kijk maar uit met Dennis en zijn praatjes,komt nooit goed!
 
Reactiescore
1.367
Er is geen andere manier van ook. Ik zal persoonlijk altijd tegen hebben gestemd. Puur omdat ik het niet nodig vind om samen met koets te werken als we al zo'n voorsprong hebben. Er is onderling tussen bepaalde mensen hulp geboden en samen dingen gepland geweest. Maar nooit ook meer dan dat. Er is vanuit red ook gewoon erg netjes gehandeld. Door zonder officiele banden NAP etc aan te bieden, zodat er zeker geen naaierij kan ontstaan.

Zeker wel een andere manier, gewoon koets direct de oorlog verklaren als het standpunt een oorlog beginnen is.
Er werd zelfs gesproken over pas oorlog met koets zodra adios weg was...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Hoorde het ja, ondankbare flikkers.
Dacht er een opbouwende samenwerking mee te hebben, maar als ze oorlog willen kunnen ze het krijgen.

Wat Dennis hierboven zegt, er was soms een samenwerking, maar op vrijwillige basis. Ik vind het dan ook zeer respectloos naar Red toe om ze af te schilderen als ondankbare flikkers. Ik dacht dat jullie hoofddoel was om Adios lelijk dwars te zitten en jullie hebben daar aardig wat aan gehad met Red.

Je zegt nu na een sollicitatie dat Red maar aan R2W moet doen en 2 à 3 accs moet vastleggen, anders zijn het maar ondankbare flikkers. Denk eerder dat jullie die zijn, maar ik zal m'n mond hier verder maar over houden. Ik hoop dat je wel meer respect kunt tonen naar andere stammen en niet op iedereen blijft haten.

Zeker wel een andere manier, gewoon koets direct de oorlog verklaren als het standpunt een oorlog beginnen is.
Er werd zelfs gesproken over pas oorlog met koets zodra adios weg was...

Er is front gekomen met Koets, niet meer dan logisch dan? Er is zelfs nog een NAP aangeboden wat niet gehoeven zou hebben dus ik zie hier niet in wat er vuil aan is.
 
Reactiescore
1.367
Mijn mening is dat het laf spel is, ga je niet veranderen met smoesjes :p
 

DeletedUser79415

Guest
:mad: ...

Verdomme altijd tijd voor discussies en niet voor mooie lijstjes ..

Niets nuttende mensen hier.
 

DeletedUser79458

Guest
Er was nooit een samenwerking tussen Koets en Red ik snap niet wat iedereen hier raar doet dat dit stabgedrag is ofzo? Beide partijen hebben gewoon voordeel gehad dat ze elkaar niet aanvielen (was ook best moeilijk omdat er geen front tussen beide partijen was).

Maarja if you can't win just recruit ofzo geldt hier, zeer opmerkelijk. Spenky is al over, wanneer volgt de rest?
 
Reactiescore
3.452
Ja ik heb w58 verneukt, weet iedereen ondertussen al wel. Kom je een keer met wat nieuws of nuttigs of is dit jou niveau?
Oh lol hij geeft een keer toe!
Wat dacht je, ik plaats nu ff deze manse woorden neer en alles is vergeten en vergeven ? Doei, als we het over laffe stabbers hebben.
 

DeletedUser78491

Guest
2c65a40c62c173799933f5f747400bf9.png
 

DeletedUser79415

Guest
Iemand die hier weer eens een lijstje wil maken over iemand ?
 
Bovenaan