Einde-wereld Awards

Reactiescore
1.075
umur heeft werkelijk nooit gedeffed hoor, elke keer hij incs kreeg deed die alsof die deffede, maar heb noooooit een snipe van hemzelf gezien, vv's kregen we dan ook maar steeds na 10 uur te pakken natuurlijk :p, ik zeg gewoon dat pika wegspelen helemaal geen prestatie is, en al helemaal niet mee hoeft opgeschept worden
 
Reactiescore
1.075
Geen idee wie je bent, maar je staat in mijn contacten. Dan zal ik je vast weggespeeld hebben

moet jij niet nog eens iemand naar 0 gaan kata'en? :) of gebande accountjes gaan edelen:D
 
Reactiescore
1.367
moet jij niet nog eens iemand naar 0 gaan kata'en? :) of gebande accountjes gaan edelen:D

Zo spreek je niet tegen je meerdere, geen idee waar je het over hebt trouwens :)

Moet jij trouwens niet accountjes gaan leegzetten?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
umur heeft werkelijk nooit gedeffed hoor, elke keer hij incs kreeg deed die alsof die deffede, maar heb noooooit een snipe van hemzelf gezien, vv's kregen we dan ook maar steeds na 10 uur te pakken natuurlijk :p, ik zeg gewoon dat pika wegspelen helemaal geen prestatie is, en al helemaal niet mee hoeft opgeschept worden
Wie snipede er dan met lc?

En als je pika niet mag nemen als mooie prestatie, dan moet je ook niet afkomen met een qpq of met een dab bv.

En maak eens een lijstje. Tjop tjop
 
Reactiescore
1.075
Wie snipede er dan met lc?

En als je pika niet mag nemen als mooie prestatie, dan moet je ook niet afkomen met een qpq of met een dab bv.

En maak eens een lijstje. Tjop tjop

Verschil is dat dazr effectief gedeffed is tot een bepaald punt en we bij pika bijna moesten smeken of iemand anders laten loggen om toch een vv te krijgen, om dan op te merken dat hij niks deed, sterker nog meestal was alle deff weggestuurd :p
 
Reactiescore
533
Verschil is dat dazr effectief gedeffed is tot een bepaald punt en we bij pika bijna moesten smeken of iemand anders laten loggen om toch een vv te krijgen, om dan op te merken dat hij niks deed, sterker nog meestal was alle deff weggestuurd :p
Niet meer of minder gedeffed dan op pika.

Maak nu eens je lijst man. 5minuten werk :)
 
Reactiescore
91
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: demarkie
Beste speler : QQEEZZ. Geweldig team, aanvallend ingesteld, onbevreesd, leuke aanvalsplannen en timingen. Kers op de taart is dat ze de meest overgewaardeerde speler in tijden hebben weggespeeld.
Beste gestopte Speler : /
Beste stamspeler :
Klinkt cliché, maar iedereen van GOD zou wel passen in deze categorie, de verschillen in bijdrage voor de stam zijn slechts klein. Wie zeker een vermelding waard is, is het team van ITSW. Zonder deze buurmannen zou bijvoorbeeld het deffen van demarkie een pak moeilijker/haast onmogelijk geweest zijn. Nog een andere vermelding: Dabb, voor volledig in functie van de stam te gaan spelen door massa's deff aan de fronten te plaatsen.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Misschien wel de leden van Hunt die tot de laatste momenten actief zijn gebleven, zoals FlamingPhoenix en stylomocro. De vraag is echter wat deze loyaliteit hen heeft opgebracht. 70% van Hunt was inactief, egoïstisch of te noob om ook maar iets te volbrengen. Het enige dat dit wat verbloemde was dat de meeste accounts een leuke notering hadden op de ranglijst, al dan niet bereikt via intern van mb's of eenvoudige overmacht tegenover afgesneden accounts. Niet één keer hebben de leden uit zuid en midden (Melzar, The Man, Senior etc.) deftig geholpen om aanvallend wat te forceren aan deze belangrijkste fronten in het noorden. Ook Heer Skils leefde gedurende heel het wereldverloop in een bubbel en heeft samen met buurman San-der nooit impact gehad op hun regio. Zeker die laatste was lange tijd het grootste account van de wereld en had een voortrekkersrol moeten hebben. En dan heb ik nog niet eens het toppunt vernoemd: Pikachu. Zat na de val van Lost ongeveer in dezelfde situatie als Seduced by Lies (vergelijkbaar aantal punten, regio, oriëntatie van cluster etc.) maar het verschil in mentaliteit en kwaliteit tussen beide accounts bleek na enkele weken al immens. Hunt had Pika nooit mogen aannemen, alleen al vanwege het feit dat hij Flaming/Fear/Stylo blokkeerde en deze accounts sindsdien alleen nog maar een beetje zijn kunnen groeien door gevallen Hunt leden zoals IRP of TheCoon te internen. Wie weet wat ze hadden kunnen realiseren moest het 'idee' om zich af te scheuren van Hunt indertijd zijn doorgezet...
Meest ontrouwe speler : De originele speler van Stylo. Reden hoef ik niet meer op te noemen.
Grootste wannabe , in-game : Mart. Was er zo zeker van de wereld te gaan winnen en vond zich zo geweldig in alles wat hij deed. Helaas is dat toch wat anders uitgevallen.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : GOD. Ooit begonnen als afscheuring van de twee grootste stammen met als doel het spelplezier terug te vinden. Een nobel doel, zeker als je ziet dat ze in het begin significant kleiner waren dan de andere stammen en ook een gigantisch front hadden. Dat veroorzaakte veel druk op spelers zoals Dabb en Rise, al zeker omdat Hunt en Lost een pact hadden om GOD eerst weg te spelen, maar uiteindelijk heeft GOD stand kunnen houden en daarna winst na winst kunnen boeken.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Hunt, de andere categorieën in deze awardlijst illustreren voldoende waarom.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Komen wel een 20tal GOD spelers in aanmerking hiervoor, maar een nieuwe wereld ga ik niet meer spelen. Speciale shout-out naar team QQ en Strahssis om deze wereld met hen te beginnen en het nu ook winnend te mogen afsluiten.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Stylomocro, TheCoon, Mart, The Man With No Name

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
Aanval van 1700 clears + edels van Hunt solo kunnen afhandelen zonder één dorp kwijt te spelen. Weliswaar met uitstekende ondersteuning van GOD.
De mooiste WERELD actie : Die 2de massa op Chef Roadkill. Heerlijke timing van bunkers, fakes, clears, edels en def erachter waardoor ze uiteindelijk gevallen zijn. De perfectie van een diamant.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : /
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : TheCoon die eigenlijk 2 grote blunders maakte die hebben geleid tot hun val:
1) De dag voordat ze een massa krijgen hun +-150 clears versturen naar de 3 aanliggende buren. Bijgevolg alles doodgelopen en totaal geen recapmogelijkheden meer voor de dag erna.
2) Massa zelf verliezen ze, hoewel er veel gesloopt was, 'maar' een 30tal dorpen. 90% van de clears van bijvoorbeeld demarkie (alles kortbij) was kapot en meeste clears van de stam liepen nog redelijk lange tijd terug voordat ze weer verstuurd zouden kunnen worden. De buren hadden gewoon volop in de aanval moeten gaan op de verloren dorpen of zelfs een grote tegenaanval moeten opzetten en ondertussen gewoon het account terug goed zetten. Zeker als San-der even heel hun account inzette voor te ondersteunen, aan te vallen en te recappen, dan was het allemaal zo'n vaart niet gelopen. Grootste verassing kwam echter die avond: alle resterende preventieve def werd teruggestuurd en toen had GOD amper clears nodig om alles binnen te halen.
Grootste stabber van W57: Mart uiteraard,leegzetten van demarkie, verwijderen van groepen, opdoen van (met geld betaalde) items, her en der een scheldwoord achterlaten etc. Maar payback, verliest deze wereld door eigen toedoen en wordt zelfs door Hunt leden beschouwd als de grootste eikel in TW en omstreken. Good job.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Geen seconde spijt gehad van stamwissel tussen Hunt en GOD, misschien had het alleen iets directer gemoeten. Hoewel het volgens mij nog altijd een overdreven reactie zou uitgelokt hebben.

De beste aanvaller :
QQEEZZ, Heer Kernenergie (lange tijd top edelaar in de oorlog)
De beste verdediger : Bounty
De beste VV'er : ITSW, Johnny, Rise, GWIB
Beste team : Boef/Heisenberg, hebben heel wat verschillende spelers opgespeeld totdat er eindelijk een leuk actief team van voormalige W57 spelers terug kwam spelen.
Grootste flop (speler) : San-der.
Grootste flop (stam) : Hunt
De beste stamleider: /
De slechtste stamleider: /
Grootste P&P abuser :
Pikachu (zeker de werelden na 57)

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Al wie van GOD niet in de top 5 staat, plaatsjes zijn duur. Maar maakt niet uit en er wordt ook niet moeilijk over gedaan: iedereen verdient het even hard.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Fungeren als bliksemafleider in het centrum van de wereld. Op een of andere manier wou Hunt per se steeds demarkie aanvallen en beseften ze niet dat het wat moeilijker zou worden moesten ze onze buren er wat bij betrekken. Een ander vreemd ding is dat ze soms met 3 elks op een andere dag blitzen ipv. gewoon alles in één keer te gooien zodat schuiven onmogelijk was. Dan had demarkie het ook écht moeilijk gehad. Beetje vreemde aanvalsgolven van Hunt dus, maar desalniettemin hielden ze ons wel bezig. In een tweede fase hebben we TheCoon mee kunnen doen vallen en vervolgens was de wereld al snel gedaan.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Beginfase + alles na oprichting van GOD.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?

Johnny en ITSW met een tamelijk groot front, maar ook zij zouden wel stand hebben gehouden.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Misschien was IRP er dan nog wel geweest, maar het is niet dat hun kwaliteit er dan op verbeterd zou zijn.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
Als iemand die zelfs niet weggespeeld is kunnen worden terwijl het troepenloos was met 300 graden front.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
656
Nou da was EZ :cool:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.323
dat is jannick, staat zelfs in zijn handtekening :p
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.075
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: TheCoon
Beste speler : Ik zou hier FlamingPhoenix graag voor nomineren, Jellie en Bart zijn toppers die altijd alles hebben gegeven, spijtig kregen ze niet eerder een groter front (was wel de bedoeling, kwam er alleen nooit echt van wegens omstandigheden), dan was de strijd om het noorden wellicht wel anders verlopen.
Beste gestopte Speler : Onderhand is iedereen gestopt dus eurm moet ik bij Team Flaming blijven?, verder waren de spelers van Primigenius toppers als we naar vroeger gestopte spelers kijken.
Beste stamspeler : Hier moet ik Mart toch echt nomineren, ondanks de kritieken dat er geweest zijn heeft Mart toch altijd alles gegeven, dagen vv draaien, offen, deffen alles deed die wel met een vv of 4 onder zijn armen.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Benbor, ondanks zijn MH verdween bleef hij ons perfect trouw en heeft hij op het einde nog best veel betekent voor Hunt.
Meest ontrouwe speler : Demarkie, stabbers die tot het gaatje gaan.
Grootste wannabe , in-game : echte wannabe's waren er niet denk ik, misschien Umur/..pikachu.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : God is in the end de beste gebleken, al zijn daar ook best wel gaatjes gevallen, ik denk persoonlijk niet dat GOD of Hunt slechter of beter dan elkaar waren, de uithouding was enkel veel beter.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : hunt spelers
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : leon van leonpij12!
Grootste stabber van W57: demarkie, no comment needed
De beste aanvaller : de spelers van stylomocro vond ik altijd mooi aanvallend bezig
De beste verdediger : Mart
De beste VV'er : Mart
Grootste flop (speler) : ..pikachu
Grootste flop (stam) : die nub stam van die bouwvakker :p
De beste stamleider: Mattie, het moment hij afstand nam ging het bergaf helaas.
- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Sander, flaming en melzar zouden niet misstaan hebben, voor de rest denk ik dat de huidige top 5 wel terecht is, al spelers als johny horen daar ook altijd te staan!, dabb heeft daar dan weer niets te zoeken, heeft op de hele wereld geen enkel vijandelijk dorp gepakt fzo?
 
Bovenaan