afschaffen farmen

DeletedUser1435

Guest
als we nou het farmen afschaffen
kunnen spelers weer met mindere mensen op 1 account
waardoor er meer spelers komen op triebelwars en de werelden weer voller worden
als tegenactie gaat dan de grondstofproductie per level omhoog om het productieverlies te compenseren
en er zijn dan ook grondstoffen te koop met premiumpunten.

dit alles zorgt er dus voor dat er meer spelers zijn die meer pp gaan kopen en zo verdient triebelwars dus meer geld

ik hoef maar 10% van de winst als dank

ik heb dit idee besproken met Othiana van grepolis
en Orcfighter van triebelwars en hij en zij vonden het een goed idee.

mvg

Anthraxxis
 
Reactiescore
698
Buiten dat van gs kopen goed idee.

Of waarom niet eens met uitgebouwde dorpen starten?
10.019

Wel met kerk en moraal.
 

DeletedUser79639

Guest
Zou dit zeker voor de speed heel fijn vinden. Het zijn altijd dezelfde (betalende spelers) die winnen. Na ruim een week mee te hebben gedaan (als geen betalende) heb ik eigenijk geen zin meer om te spelen. Ik kan me zomaar voorstellen dat er meerderen zijn die hierom stoppen. Misschien dat dan eens mensen zonder premium een premium kunnen winnen?
 
Reactiescore
2.489
Zou dit zeker voor de speed heel fijn vinden. Het zijn altijd dezelfde (betalende spelers) die winnen. Na ruim een week mee te hebben gedaan (als geen betalende) heb ik eigenijk geen zin meer om te spelen. Ik kan me zomaar voorstellen dat er meerderen zijn die hierom stoppen. Misschien dat dan eens mensen zonder premium een premium kunnen winnen?

Misschien eens een idee voor @ropiloot11 om een speed zonder farmen te doen. Maar we hebben enkele heel ervaren speeders die dan ook nog zullen winnen hoor.

gr.
 
Bovenaan