[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

Reactiescore
971
Ik snap nog steeds niet waarom je zo overtuigd leek te zijn van je zaak?

Ik had oprecht al mijn twijfels bij Castiel. Daarna zag ik enkele geforceerde stemmen op Vitabiskoek. En door dat laatste had ik de overtuiging dat hij slechtje was.
 

DeletedUser4045

Guest
Damn.. Het nadeel van een koppelronde. In plaats van twee burgers ook meteen twee speciaaltjes mee de dood in. -.-

Arggh
Stomme levensheks

Wellicht is dat een inactieve speler? Laten we hopen dat de levensheks op dag 2 iets beter zijn of haar best gaat doen. :oops:
 
Reactiescore
1.049
Strijders, Druk potje zie ik
Ik zal moeten vertrouwen op mn mede koppel genoot want heb vandaag een werkdag van 7 tot 10 gemaakt bv
Hebben nieuwe machine waardoor t vele malen drukker s
 
Reactiescore
1.468
mja ik had niet verwacht dat men in een koppelronde sportief zou gaan lunchen. Beetje jammer zo.
Maar succes goedjes!
 

DeletedUser4045

Guest
Ik heb trouwens morgen mijn verdediging van mijn masterthesis en dat moet helaas voor gaan op WvW. Als dit een goed einde heeft wordt dat morgen ook een klein feestje. Ik hoop 's avonds wel weer een bijdrage te leveren. :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Bedankt voor je inzet Castiel!
Laat je niet door dit soort dingen ontmoedigen voor een volgende ronde.

Is er geen lunch?

Oh ik speel al tijdenlang elk potje mee Lytho ;) alleen het niveau in deze was schrikbarend.

Ik heb me zo hard mogelijk verweerd als mogelijk was maar als al deze ervaren spelers zich als een groep kippen zonder kop in het speelveld bevinden dan zie ik het nut niet meer.

We gaan het zien hoe het potje gaat lopen, maar oh god oh god wat hebben jullie dit aan jezelf te danken en wat kunnen jullie slecht luisteren zeg.

Ben zeker teleurgesteld in een aantal spelers hier. En ook wel erg gefrustreerd door hun handelen.
 

DeletedUser17472

Guest
Jammer Castiel. Mijn stem stond niet op je, maar ik vind het jammer dat je zo agressief reageert af en toe. Je weet dat ik daar een hekel aan hebt. Het is een spel.. En ik zeg eerlijk, ik had daardoor ook mijn twijfels over je. Balen :(


Ik heb trouwens morgen mijn verdediging van mijn masterthesis en dat moet helaas voor gaan op WvW. Als dit een goed einde heeft wordt dat morgen ook een klein feestje. Ik hoop 's avonds wel weer een bijdrage te leveren. :)

Veel succes Lytho!

Dus dan maar massaal op vitabiskoeken
Omdat? Het vorige potje ging ik op je omdat je dit soort dingen deed. Ze noemen dat tunnelen. Nu had ik mijn stem gisteren al op vitabis staan, maar dat was dag 1. Ik denk niet dat Pieter slecht is. Jij eerder... ja weer gevoel.

Vandaag ben ik een dagje NL, maar ben voor de deadline terug. Zal dus overdag niet veel reageren, of ik moet getriggerd worden en reageren via gsm :p

Geniet van jullie dag.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mee eens.. Ik weet het oprecht ook niet. Heb van drie spelers een globaal beeld gekregen dat zijn westkip, castiel en batchie. Maar het is allemaal te summier om op iemand te stemmen of juist uit te sluiten.
Ik heb gewoonweg geen idee..

Van Castiel maakt het niet meer uit, maar wat is je globale beeld van Westkip en Batchie dan?

Mwa 'slecht gevoel', waardoor dan? En die counterstem kan ik toch ten zeerste begrijpen hoor ;)

Slecht gevoel door z'n posts en meer kan ik er niet van maken, dat is een beetje het punt van 'gevoel':p

6. capricorno → lang niet gespeeld, waarom nu ineens op Castiel. Jij bent geen gevoelsstemmer toch? Ik wel

Ik stem het liefst zo veel mogelijk met argumenten maar op dag 1 gaat dat wel eens gepaard met gevoel.

Er zijn drie stemmen te makkelijk geplaatst. Al de andere stemmen waren beredeneerd. Toevallig allemaal op Vitabiskoek.

Kans is groot dat hier wolven tussenzitten die zijn aangepord om te stemmen.

Ik vind het wel heel toevallig dat je er Laila, Fam en Cryptic uitpikt. Van Cryptic weet ik het niet, maar Laila en Fam zijn er twee die zich niet altijd even goed kunnen verdedigen dus als wolfje zijn die een makkelijk target.

En vervolgens post je nog een keer?
Waar was je?

Ik was gisteren bij een last-minute gepland feestje waardoor ik niet meer echt online kon komen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik ga nog eens teruglezen, maar twijfels.

How about you?

Ik haalde in m'n vorige post iets aan over Westkip, nml dat hij precies drie verdachte stemmen aanwijst van makkelijke slachtoffer en geen onderbouwing waarom die stemmen verdacht zijn, dus ik heb over hem m'n twijfels.
Lytho is me niet zo opgevallen, in positieve noch negatieve zin.
 
Bovenaan