Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79332

Guest
zou jij dat niet zijn als je nog nooit een degelijk offensief op je gehad hebt? terwijl je smacht naar een moment om uit te blinken.

Als je wilt uitblinken in deffen moet je misschien adios even joinen. ff je skills laten zien en weer terug :D:D:p
 

DeletedUser79332

Guest
Ik ben lekker in de rim noble aan het irriteren nadat ik de pp heb binnengeharkt hier.
Full def en beetje hun treintjes snipen. Vinden ze niet leuk;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dat zal je altijd houden op een wereld Joachim,zelfs jij haalt oude koeien aan met voorbeelden in bovenstaande stukje het zou oprecht heel krom zijn om de wereld verloop niet te benoemen als het einde in zicht is. Dit is behoorlijk bekrompen wat je nu zegt en in zekere mate nogal hypocriet aangezien je drommelsgoed weet dat het er allemaal wel mee te maken heeft.
Alle facetten hebben in meer en mindere mate zijn tol geeist,ook als is het het aanzien van bepaalde spelers,we noemen onderhandelingen en ja ook gapjes en napjes etc.

Ik probeer tenminste goed aan te geven waar Adios de mist inging en denk dat ik dingen in het verleden op een heel andere wijze aanhaalde en niet zo negatief als jij.
Jij gaat over tot de persoonlijke aanval en je oordeelt op een onjuiste wijze.

Red is een stabiele stam gebleken die met gapjes en afspraken verbreken voor eigen gewin zover zijn gekomen .

Je kan nu wel zeggen dat de gap uiteindelijk niets heeft opgeleverd , jullie konden het schijnbaar niet alleen en daar hamer ik op!
Kwaliteit nee dus.

Zoals deze posts. Ik vind dat jij helemaal niet kunt oordelen over of Red nu kwalitatief is of niet, aangezien je helemaal niets meemaakt van de huidige situatie.

Dat een GAP afsluiten of een afspraak overtreden eens voorkwam, daar kan je over oordelen en volgens mij heb je dat ook genoeg gedaan. Maar dit heeft geen verband gehad met dat Red zo ver is gekomen.

Ik geef je een pluim voor het leiden van je stam,ik had heel graag gewild dat mijn beeld tegenover jou was veranderd maar helaas,je lage streekjes ben je nog steeds niet verleert en dat vind ik ontzettend jammer!.

Bedankt voor je compliment iig.
Ik kan de beelden van anderen tov mij niet veranderen, dat moet uit henzelf komen. Ik kan wel mijn best doen om gewoon zo foutloos mogelijk door te gaan in deze game. En nee, niemand is perfect en ik heb ook fouten begaan als leider waarvan een die een grens over ging.

Ik weet niet precies wat ik moet verstaan onder de meervoudsvorm die je gebruikt, maar bon.

Mag enkel hopen dat het in de toekomst ooit eens anders zal zijn ;).
 

DeletedUser79415

Guest
Je zou juist blij moeten zijn dat je stamgenoot weer wat doet ;)


amen

Je moet de hele post bekijken er zit een afbeelding bij waar martijn zegt dat hij zogenaamd niet meer wordt toegelaten op account. Dat Sean wat doet vind ik goed om te zien .
 

DeletedUser79415

Guest
Tiranu top of flop?

Persoonlijke mening : top.

Vandaag laat tiranu zien wat het kan voornamelijk Luc heeft gespeeld en vind persoonlijk dat ze het netjes doen.
Ook VV’s als Thaud en DBA hebben goed gehandeld.

Complimenten aan het deffen en jammer van enkele dorp verliezen, enkel niet meer dan normaal met 1600+ clears lijkt mij.
 

DeletedUser78825

Guest
Vandaag laat tiranu zien wat het kan voornamelijk Luc heeft gespeeld en vind persoonlijk dat ze het netjes doen.
Ook VV’s als Thaud en DBA hebben goed gehandeld.

Ja, ze hebben ook weer een ander team.
Dus, lijkt me sterk dat je nu ineens kunt zeggen dat Tiranu een goed account is. Het team dat er nu op zit zal mogelijk beter presteren dan het vorige, maar het account heeft nog steeds ook andere dingen laten zien in het verleden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Tiranu doet zijn best en daar gaat het mij om. Niet iedereen is even goed, maar ik heb meer respect voor spelers die tenminste zelf volop hele dag deffen dan spelers die snel opgeven maar wel kwalitatief goed zijn. Velen zouden in Luc's schoenen gauw hebben opgegeven. We gaan het in ieder geval zien, en mochten ze uiteindelijk weggespeeld hebben kunnen ze de wereld met een tevreden gevoel verlaten, dat kunnen accs als Royboyz of Lo Inolvidable niet zeggen.
 
Reactiescore
1.542
Bedankt voor de mooie woorden! We geven zeker niet op en proberen alles zo goed mogelijk te doen/regelen, al bleek dat vanochtend met zo'n gigantisch aantal clears toch wel lastig :D runnen is geen optie. Zoals cala zegt, liever strijdend ten onder met een goed gevoel dat je je best heb gedaan dan de makkelijk weg kiezen en te runnen.

@TUG Er zijn inderdaad een aantal nieuwe spelers bij ons op het account gekomen. Echter is de massa door mij en nog 1 persoon klaargezet en hebben we het eigenlijk met z’n 2en gedefft ( met hulp van vv ofc :D )

Credits voor de mannen van Red die de massa hebben georganiseerd. Ik ben zelf niet zo'n ervaren speler en had nog nooit zo'n grote massa meegemaakt. Heb geprobeerd er het beste van te maken. Runnen is iig geen optie voor mij(ons) we strijden door tot het bittere einde!

Tiranu
Luc
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan