[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

DeletedUser70435

Guest
Eens met het levensdrankje ja. Gewoon inzetten, 100% succes.

Rare counter van Castiel wel, ik zie Batchie niks geks doen really. Hij probeert gewoon mee te denken, ookal is het maar met een paar woorden :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
In dit soort specifieke rondes is het inzetten van het levensdrankje vandaag wel de beste optie ja.

Nog wel te hopen dat alle spelers nog een bijdrage gaan leveren komend uur. Het zou zuur zijn als speciaaltjes niet meer online komen en daardoor hun kracht niet inzetten.
Wat ik mijzelf afvraag: in het verleden was het op dag 1 altijd een grote spam. Nu zitten we op vier pagina's waarvan vier spelers 80% vullen. Is dat een nieuwe standaard? Zijn er veel spelers inactief?

Ja er zijn een stuk minder ervaren spelers zoals Sander14 die toch non stop aan het spammen waren dag 1. De nieuwelingen kijken meer de kat uit de boom!
 

DeletedUser17472

Guest
Wat ik mijzelf afvraag: in het verleden was het op dag 1 altijd een grote spam. Nu zitten we op vier pagina's waarvan vier spelers 80% vullen. Is dat een nieuwe standaard? Zijn er veel spelers inactief?
Het is dat ik een abonnement heb op dit topic, maar anders had ik niet gezien dat het was begonnen omdat mijn skype nooit aan staat, enkel met wvw, en dan nog enkel als ik wolf ben. Gelukkig bedacht ik vanmorgen dat time mijn skype weleens gebruikt kon hebben. Ik had hier toen al wel meegelezen en ik stond om de deelnemerslijst. Misschien zijn er wel meer die skype niet aan hebben staan. Zo weet ik dat Vitabis op vakantie is, al reageert die dan weer wel hier.

Maar ik zeg eerlijk, ik heb geen flauw idee op wie ik het komende uur moet stemmen voor de lynch.
 
Reactiescore
376
Batchieboy maakt zich te verdacht door van de hak op de tak te springen zonder deftige argumenten.

PS: ik zit hier een uurtje vroeger (Lissabon) dus ik denk dat ik de lynch enzo ga vergeten doordat mijn klok anders staat, maar ik doe mijn best. :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Leuk mijn eerste koppelronde. Mijn Bm stem gaat naar westkip. Ervaren speler die na een aantal potjes weer terug is. De afgelopen potjes was het steeds Castiel of time die BM werd. Nu mag westkip als ervaren speler het eens proberen.

Deed Castiel het dan niet goed als Bm dat je nu een ander kiest? Want het lijkt me dat als hij voldoet aan z'n taak dat er geen reden is tot een andere BM.

Ik hoop wel dat mijn BM online komt, anders pas ik hem aan.

Wie is jouw BM?

Sowieso Westkuiken

Er gebeurt idd barweinig en dat is enorm in het voordeel van de wolven. Wie heeft er ideeën om iets te forceren?

Hoezo 'sowieso' Westkip? Toevallig net nadat een aantal anderen op hen stemden..

Stem gaat naar Jessica. Vond het bizar dat ze in haar eerste reactie meteen een berekening had gemaakt hoe lang het spel zal duren bij een best-case scenario voor de wolven. Daarnaast komt het gebruik van de ‘;(‘-emoticon best wel fake over.

Ik zie dat er veel BM-stemmen op mij staan, laat dit geen vrijgeleide zijn om mij blind te volgen. Durf zelf denken.

Stem staat ook nog niet vast.

Als ze die post zelf had gemaakt had ik je gesnapt, maar het was een reactie op Castiel dus zou raar is die post niet toch?

Batchieboy

Je maakt me verdacht maar durft niet door te pakken. Je wil dus anderen mijn kant op sturen maar wil duidelijk zelf niet de eerste stap zetten. Dat zie ik wolfjes standaard doen, zeker nieuwe spelers.

Daarnaast, waarom zou ik als wolf de tip geven vanavond het levensdrankje te gebruiken? De kans is aanzienlijk dat er een lunch verloren gaat daardoor voor de wolven en ik zou dat in de huidige samenstelling dus nooit zelf aanbrengen als wolf zijnde.

Ik kan me vergissen maar zo nieuw is Batchieboy toch niet meer?

Slecht gevoel + z'n stem op Batchieboy is gwn een counter

Castiel
 
Reactiescore
376
Deed hij het vorige potje ook hoor Pieter. Ik ga niet weer op hem tunnelen. Deadline is voor jou 21:00 uur :p
Mwa ik weet het niet echt goed, misschien kan hij dat net als argument gebruiken om zich te 'bewijzen' als 'niet'wolf' zijnde ;)

21h probeer ik eraan te denken, kans dat ik dan aan het eten ben is meer dan groot :eek:
 

DeletedUser4045

Guest
een deel heeft idd nog niet gereageerd.

en de spam is idd een stuk lager, beter toch?
geen zin om dag 1 al 15 pagina's door te lezen :p

Ik heb nooit plezier beleefd aan de spam, maar op dit moment kan ik ook geen beeld vormen van minimaal 8 v.d. 16 spelers.

Het is dat ik een abonnement heb op dit topic, maar anders had ik niet gezien dat het was begonnen omdat mijn skype nooit aan staat, enkel met wvw, en dan nog enkel als ik wolf ben. Gelukkig bedacht ik vanmorgen dat time mijn skype weleens gebruikt kon hebben. Ik had hier toen al wel meegelezen en ik stond om de deelnemerslijst. Misschien zijn er wel meer die skype niet aan hebben staan. Zo weet ik dat Vitabis op vakantie is, al reageert die dan weer wel hier.

Maar ik zeg eerlijk, ik heb geen flauw idee op wie ik het komende uur moet stemmen voor de lynch.

Mee eens.. Ik weet het oprecht ook niet. Heb van drie spelers een globaal beeld gekregen dat zijn westkip, castiel en batchie. Maar het is allemaal te summier om op iemand te stemmen of juist uit te sluiten.
Ik heb gewoonweg geen idee..
 
Reactiescore
1.468
Ik vind het moeilijk.

Castiel lijkt mij niet echt een slechtje, hij is te veel op de voorgrond aanwezig. Vind de counterstem wel raar, niets voor hem tenzij hij info weer ontlokken.

Lytho is te lang geleden om goed te peilen

Batchieboy kan ik niet echt hoogte van krijgen.

Vitabis loopt veel te makkelijk mee.

Capricorno gaat nu wel makkelijk op Castiel maar ik kan het ergens wel begrijpen als ik naar die counter kijk.

Ben bang dat de slechtjes zich nog stil houden :(
 

DeletedUser17472

Guest
1. TheLightFighter → nog niet gezien
2. Cryptic → Nog niet gezien?
3. famdecibel → blanco
4. Ik hou van vitabiskoeken → is op vakantie, maar waarom niet nu een stem zetten ipv je verschuilen achter je eten?
5. Hopeful → had ik actiever verwacht omdat hij al weken staat te springen om zelf weer te spelen... maar in het team praat hij ook niet... druk zeker
6. capricorno → lang niet gespeeld, waarom nu ineens op Castiel. Jij bent geen gevoelsstemmer toch? Ik wel
7. Castiel. → vertrouw ik nooit en toch altijd. Ik weet het niet
8. Miketijger → nog niet gehoord
9. Victorious. → 1 reactie gezien
10. Tigor → te druk met de baby en met haar verjaardag. Wel mijn bm stem als verjaardagdcadeautje
11. Lytho → fijn je weer hier te zien, maar kan geen hoogte van je krijgen
12. Batchieboy → speelt hetzelfde als de vorige keer
13. Westkip → zie lytho
14. Laila → is weer stil... kan geen hoogte van krijgen
15. Jo han → is Johan.. denkt na en zegt rake dingen... maar vertrouwen doe ik hem nog niet
16. Jessica → te stil

Met andere woorden, ik weet het gewoon niet. Gezien het speelveld, is enkel Miketijger nieuw, de rest heeft al vaker meegedaan.
 

Deleted User - 2075062

Guest
SUPER EXTREEM GROTE WAUW op Capricorno haar post. Sorry maar ik dacht dat jij een ervaren speler was en aardig wat potjes achter je naam had staan. Je gaat mee op mij vanuit Batchie om mijn "counter"? Mijn goede god als je als ervaren speler niet inziet dat dat een uitlokstem is dan weet ik het ook niet meer.

Batchie zijn stem op mij is gebaseerd op gebakken lucht en als jullie mij willen lynchen moeten jullie dat vooral doen. Zeker heel jammer voor me partner en ook dat de eerste lynch dan meteen de slechtjes in de kaart speelt.

Vitabis, leg is uit waarom je met me mee gaat? Want jou stem valt mij nu jet meest op. Mijn stem was enkel om te kijken of mensen makkelijk mee zouden lopen of dat Batchie ineens hele gekke dingen zou doen. Dat deed hij niet behalve zijn stem op mij plaatsen. Maar dat wijt ik aan jeugdigheid in het spelletje. Zie een wolfje niet dag 1 meteen op mij gaan namelijk.

PS, iedereen die mijn stem op Batchie een counter noemt moet nog even een paar cursusjes WvW gaan volgen.
 
Reactiescore
971
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel op Castiel zou willen stemmen. Samen met Jessica de twee spelers die voor mij op de eerste dag de raarste dingen hebben gedaan/gezegd.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel op Castiel zou willen stemmen. Samen met Jessica de twee spelers die voor mij op de eerste dag de raarste dingen hebben gedaan/gezegd.

Well be my guest ;) heb al gezegd dat je jezelf daarmee als goedjes gigantisch in de vingers snijdt. En jij al helemaal als Kippie.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel op Castiel zou willen stemmen. Samen met Jessica de twee spelers die voor mij op de eerste dag de raarste dingen hebben gedaan/gezegd.

Heb teruggelezen maar wat is er zo bijzonder aan castiel?
 

DeletedUser76681

Guest
Batchieboy maakt zich te verdacht door van de hak op de tak te springen zonder deftige argumenten.

PS: ik zit hier een uurtje vroeger (Lissabon) dus ik denk dat ik de lynch enzo ga vergeten doordat mijn klok anders staat, maar ik doe mijn best. :p


vitabis
Gemakkelijk om hierin mee te springen.
 
Reactiescore
971
Je bedoeld bij Jessica dat verhaal over wel/niet claimen?

Had een postje over Jessica gemaakt bij mijn stem. In haar eerste post vertelt ze ons wat het best-case scenario voor de wolven is en dan zegt ze nogal fake dat ze hoopt dat dit niet gebeurt.

Haar opmerking over wel/niet claimen was wat warrig.
 
Bovenaan