Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
310
Epdej top of flop speler?

vertoont rare praktijken en past daarom goed in de stam die samenwerkt met adios:

28rhyy8.png
 

DeletedUser79563

Guest
Epdej top of flop speler?

vertoont rare praktijken en past daarom goed in de stam die samenwerkt met adios:

28rhyy8.png

Whahahahahahahahahahahaha ik vertoon rare praktijken en dat zeg jij, ooit van fuseren gehoord?
 

DeletedUser79415

Guest
Epdej top of flop speler?

vertoont rare praktijken en past daarom goed in de stam die samenwerkt met adios:

28rhyy8.png


Zonder slap ouwehoeren vind ik epdej een waardige tegenstander in de rim, ze hebben dan wel 90% deff en hebben eigenlijk altijd verdedigend ons tegen gewerkt toch zal ik hierop antwoorden met top.

Aanvallend 1x wat laten zien niets gepakt wel alles super getimed dus ze kunnen het wel maar een aanval opzetten met maar 20 off dorpen en 3 treinen dat is easy. (Flop)

Verdedigend gezien leuk gedaan, altijd goed geprestacked en lekker geschoven en gesnipt.
Top punt was toch wel stacks van 200.000/200.000.

Ja wij hebben een verleden en wij van team DBA wilden de rim hier domineren maar door alle gebeurtenissen zijn we tot een betere conclusie gekomen voor beide partijen en ALS red het echt graag wil die strijd zouden ze het juist top moeten vinden aangezien adios door epdej weer 100+ extra deff dorpen kan uitzetten aan front.

Bij deze normale speler maar momenteel top samenwerking en flop verleden :)

EDIT: samen werking is er nog maar +-3 dagen, kijk epdej odd als je denkt dat we hier niks deden in de rim.
 

DeletedUser76972

Guest
Rang 11 ODD is niet slecht voor een rimaccount idd. Maar zegt dat iets over de verdediger of de aanvaller? :)
 
Reactiescore
241
Moeten jullie zeggen met jullie:

circular-reasoning-in-creationism_316163041_std.jpg
circularity.jpg


Dat herken ik continue in die wanhopige pogingen om als betrouwbaar en geloofwaardig gezien te worden....


Thanks voor de belediging!
Iedereen gelooft waar hij/zij in wilt, dus zo'n stomme vergelijking met religie is niet nodig.


Weet je wat ik geloof of hoop?

Dat jij je rijexamen donderdag niet zal halen.:)
 

DeletedUser79415

Guest
Rang 11 ODD is niet slecht voor een rimaccount idd. Maar zegt dat iets over de verdediger of de aanvaller? :)

Dat zegt bij epdej veel over de verdediger, goed georganiseerd account. Lastig rim accountje om tegen op te boksen als je zelf rekening moet houden met een stam die 1 voor 1 valt en wij zelf voor meer dan 80% aan deff uit hebben staan.

Ze hebben gewoon altijd goed gedeft. Offensief had beter gekund van DBA kant misschien hadden we viral, devillance en 24feb2018 er vaker of meer bij moeten betrekken.

Anyway ik zeg dus top :)
 
Reactiescore
1.367
Jullie blijven haten op martijn maar laat hem lekker, hij probeert persoonlijk record te verbreken van Daphne schippers. Geruchten gaan rond dat hij geen examen doet voor rijles maar bijles voor TW

Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij is actief op w62, kan die dat ook op w60 :p
 

DeletedUser79415

Guest
Nooit wat met martijn gehad, altijd al een zielig mannetje gevonden.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan