Golden Awards

DeletedUser77324

Guest
Bij deze een lijstje. Speel nog niet op deze wereld dus is een beetje lastig om een oordeel te vormen. Maar zal toch een poging wagen.

Beste speler:
Hier maak ik een keuze tussen Savior of the North, A Lone Wolf en *Get High* De nummer 3 en 10 en 18 op de ranglijst. Een gedeelte van het team van Savoir ken ik van w45. Zeer actieve spelers die kwalitatief tot de top behoren en dus ook een verdiende en terechte plek op de ranglijst staan. Aldo speelt ook weer een wereld op A Lone Wolf. Ik ben benieuwd hoe hij het er deze wereld van af brengt. In mijn ogen een van de betere tw spelers van wie ik deze wereld veel verwacht. In mijn lijstje mag ook het team van *Get High* niet ontbreken. Op w51 de nr 1 en tevens mijn stamgenoot. Altijd actief en beesten qua vv's draaien. Zowel aanvallend als verdedigend een sterk team. Ben benieuwd of Yvo op deze wereld (weliswaar op een ander acc) ook 400k pop stacks aanvraagt. Ly Yvo<3. Als ik naar de OD en ODD rank kijk zie ik dat Savoir op dat vlak de meeste klappen ontvangen en uitgedeeld heeft en hoger in de ranglijst staat. Dat maakt dat ik bij beste speler uiteindelijk voor Savoir of the North ga.
Beste stam: Ik vind het lastig om hier een oordeel over te vellen. Ik licht de in mijn ogen betere stammen waar ik wel wat van verwacht deze wereld er even uit. Ligging, diplomatiek etc. heb ik niet meegenomen omdat ik me daar niet voldoende in verdiept heb. In Dejavu spelen drie teams die ik als stamgenoten ken van mijn tijd op w51. Ook ken ik het account Unique. van w60. Deze stam kan naar mijn idee hoge ogen gaan gooien deze wereld puur gebaseerd op het feit dat ik naar de namen van de spelers kijk. Gods lijkt me ook een stam met goede papieren. Met always Bet on Red en Savoir of the North hebben ze twee sterke teams in hun gelederen. Ben benieuwd wat ze deze wereld gaan presteren. De laatste stam die ik er uit licht is Dante. Het account Cacturne van Sem ken ik een beetje. Verder ken ik Justin en zijn team van Seduced by Lies goed. Omdat ik af en toe een blauwe maandag zijn co ben geweest. Puur naar de namen kijkend lijkt me dit een stam die een leuke toekomst tegemoet kan gaan. Nogmaals mijn mening vorm ik puur kijkend naar de namen accounts die ik ken van vorige werelden omdat ze stamgenoten of tegenstanders waren. Er zullen ongetwijfeld stammen zijn die op dit moment de underdog lijken maar in een later stadium een grotere rol van betekenis gaan spelen. De tijd zal het uitwijzen(of niet).
De beste stam speler: Hier ga ik voor A Lone Wolf en *Get High*. Aldo was in zijn tijd op w45 nooit te beroerd om een vv te draaien. Ook *Get High* heeft op w51 uren en uren lang vv's gedraaid op verschillende accounts. Beide teams waren ook nooit te beroerd om hun clears te doneren in stambelang.
Het grootste ego: Er zijn meerdere spelers met een groot ego. Als ik iemand moet nomineren ga ik voor Laurens. Weet niet waar hij deze wereld speelt maar zag zijn af naam voorbij komen op een w62 topic, dus bij deze!
Beste leider: Sla ik over vanwege te weinig inside info
Slechtste leider: Geldt ook voor deze vraag.
Meest overschatte stam: Hier ga ik voor Fralo. Ze staan op dit moment op een tweede plaats. Maar behalve pjvo zie ik de spelers van deze stam geen grote rol gaan spelen op deze wereld. Maar wie weet word ik positief verrast.
Meest onderschatte stam: Hier ga ik voor Gods. Staan wat lager in de ranglijst maar ze hebben maar 4 ''grotere'' spelers. Puur op basis van een lagere stamrang zou je misschien kunnen zeggen dat er mensen zijn die deze stam onderschatten?
Meest overschatte speler: Hier ga ik voor doske. Puur gebaseerd op mijn ervaringen met dit account op w60. Zou naar mijn idee niet in de top 100 voor moeten komen.
Meest onderschatte speler: Als meest onderschatte speler nomineer ik Runner 5. Op het AF word er veel modder richting Hans gegooid maar in mijn ogen is Hans een van de meest toegewijde tw spelers. Uren en uren 1c spammen je moet er maar zin in hebben. Natuurlijk is activiteit en toewijding niet het enige wat iemand een goede tw speler maakt maar tegenwoordig lijken er steeds meer spelers te zijn die het al gauw goed vinden en er met de pet naar gooien ondanks dat het kwalitatief goede spelers zijn.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hier kan ik veel accounts nomineren. Savior, A Lone Wolf, Runner, *Get High*, Sophia palanogwatdinges, Seduced by Lies en pjvo horen daar zeker bij. In het verleden heb ik met verschillende van deze spelers in een stam gezeten wat me erg goed beviel. Ook Sem van Cacturne was een aangename stamgenoot in omgang.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Laat ik open omdat ik geen zin heb in discussies. Heb wel iemand in gedachten^^
Mooiste spelers naam: Heb harvester of sorrow altijd een erg mooie spelersnaam gevonden.
Mooiste stam naam: Deze wereld heeft geen mooie stamnamen:p
Het tofste topic: Farm topic.
Het domste topic: Clustercontest. Blijft in mijn ogen nodeloos gezwets.
Favoriete forum poster: Roald aka Roald97 heeft in mijn ogen altijd goede onderbouwde posts. Dirk JanusIV verdient hier ook een nominaitie omdat ie zo lekker kan lullen over de meest uiteenlopende onderwerpen.
Minst favoriete forum poster: Jannes aka jokersbrain verdient hier in mijn ogen een nominatie. Ondanks dat hij soms goede punten heeft is hij ontzettend langdradig en valt hij te vaak terug op eerdere werelden.
Dikste wannabe op het forum: Weet ik zo even niet.
Dikste wannabe in het spel: Deze laat ik ook even open.
Mooiste profiel foto van spelers: Savior of the North. Gifjes zijn lekker. Al was die van Sem op w49 een stuk beter^^
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Ben ik niet van op de hoogte. Dus deze laat ik open. Persoonlijk kan ik karma acties wel waarderen of mooie stam massa's.

Meest belovende speler voor de toekomst: Heb van de top 3 hoge verwachtingen. Kijken of ze dit de komende tijd waar kunnen maken.
Meest belovende stam voor de toekomst: Lastig, heb me nog niet verdiept in stamclusters, diplomatieke betrekkingen etc. Als ik puur naar de namen kijken lijken Dejavu. en Gods me leuke stammen om in de gaten te houden.
Grootste blunder: Je ne sais pas.
Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die zich belangeloos inzetten voor hun stam.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Goede stamleiders, actieve spelers en gezellige stamgenoten.

Vielen Gluckwunsche!
xx Andre
 
Reactiescore
2.478
Thanks voor de vernoeming Andre <3
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77324

Guest
Van Calli hoge verwachtingen? Laat me niet lachen :p

Verder leuk lijstje!

Hoge verwachtingen omdat de top 3 ruim 100k los staat de rest. Het kan zijn dat het niet is vanwege de kwaliteiten van de spelers maar bijv. door interns of pp boost. Maar het feit dat ze zoveel punten hebben maakt in mijn ogen dat we wat van ze mogen verwachten. Of ze dat uiteindelijk waarmaken is natuurlijk de vraag;)
 
Reactiescore
853
Hoge verwachtingen omdat de top 3 ruim 100k los staat de rest. Het kan zijn dat het niet is vanwege de kwaliteiten van de spelers maar bijv. door interns of pp boost. Maar het feit dat ze zoveel punten hebben maakt in mijn ogen dat we wat van ze mogen verwachten. Of ze dat uiteindelijk waarmaken is natuurlijk de vraag;)
Andre toch, punten vechten niet he :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hoge verwachtingen omdat de top 3 ruim 100k los staat de rest. Het kan zijn dat het niet is vanwege de kwaliteiten van de spelers maar bijv. door interns of pp boost. Maar het feit dat ze zoveel punten hebben maakt in mijn ogen dat we wat van ze mogen verwachten. Of ze dat uiteindelijk waarmaken is natuurlijk de vraag;)

Geef ik je 1 vergelijkbaar voorbeeld qua dikgedrukte opmerking. Last Whisper van 59. Vraag maar eens rond als je hem niet kent ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Nja tbh als hij paar goede Co's weet te strikken kan t een topaccount worden.
Huidige team... Vast niet
 
Bovenaan