België eindelijk WERELDKAMPIOEN

Reactiescore
770
heel sneu spel dit. is dit wat je kan verwachten van een halve finale in een WK ? Een duikende Mbappé die Neymar achterna gaat, de scheids die letterlijk niet fluit door 3 meter van Hazard te staan terwijl hij door 3 getackled wordt, en dan nog andere akkefietjes zoals die bal die mbape meeneemt het veld in 90e minuut. Hoop dat de Kroaten of de Engelsen dat zootje Afrikaantjes met hun dom smoelwerk vernederen zoals Brazilië in 2014. Moge het gebeuren !!
 
Reactiescore
376
Afgezien van de degelijke hardheid van Staloves woorden in de voorlaatste zin, ben ik het grotendeels zeker met hem eens! :D
 
Reactiescore
3.537
ik verwacht nog wel een analyse Jannes

België domineerde/controleerde de match tot de goal viel. Vond ik geen fout van een speler van ons maar gewoon goed gedaan van de Fransen. De goal viel helaas eerst aan hun kant waarna ze nog meer in hun favo spel konden (voor de goal hangen en op de counter) spelen.

Belgie was niet goed genoeg (teveel spelers onder niveau) maar is ook niet makkelijk om voorbij een dubbele gordel te raken. Dan moet iedereen top zijn en dat was dus niet het geval. In de statistieken heeft Frankrijk mss meer doelpogingen maar dat was vooral op het einde toen Belgie meer risico's nam en ook aanvallers inbracht voor verdedigende middenvelders dus dat vind ik verre van een maatstaaf om de matcht te kunnen beoordelen.

Laten we zeggen Frankrijk geen voetbal bracht maar wel perfect hun lelijk spel hebben gespeeld en ze geluk hebben met als eerste te scoren. En dat Belgie wel voetbal bracht maar het van een te laag niveau was om het blok uit verband te spelen. Daarom zeg ik ook dat ze elkaar waard waren maar Belgie een leukere ploeg is.

Verder heb ik een hekel aan Frankrijk en Engeland dus ben ik nu 100% voor kroatie omdat die veel nice spelers hebben als een Modric met niet zo'n grote nek. Ik gun het ze van harte.

Laat België dan nog 3de worden nadat we Engeland echt een enorme zware pandoering geven zodat ze toch iets mee naar huis kunnen nemen (een zware nederlaag). En zo eindigen we toch met een positieve nood wegens ons record op een 4de plaats staat en we deze dan toch overtreffen.
 
Reactiescore
110
Ik heb de wedstrijd op de Belgische zender gekeken en daar had de commentator het, net als jullie, ook steeds over het negatieve spel van de Fransen. Maar volgens mij deed Belgie het dit WK niet veel anders hoor?
 
Reactiescore
3.537
Ik heb de wedstrijd op de Belgische zender gekeken en daar had de commentator het, net als jullie, ook steeds over het negatieve spel van de Fransen. Maar volgens mij deed Belgie het dit WK niet veel anders hoor?

Volgens mij kent iemand niet zoveel van voetbal.
 
Reactiescore
1.075
t voetbal van frankrijk echt belachelijk :p ik hoop dat ze belachelijk gemaakt worden in de finale, een team dat zich profileert als favoriet en zo lelijk en zelfs vies voetbal speelt moet gewoon gediskwalificeerd worden die klojo homos die anaal verkracht worden in hun sterretje vol poep
 
Reactiescore
376
Ik heb de wedstrijd op de Belgische zender gekeken en daar had de commentator het, net als jullie, ook steeds over het negatieve spel van de Fransen. Maar volgens mij deed Belgie het dit WK niet veel anders hoor?
Ga je nu serieus het vieze spel van la France ontkennen? Denk je serieus dat België op dezelfde manier de wedstrijd tegen Brazilië heeft uitgespeeld zoals Frankrijk dat tegen België deed?

Maar ja, daarnaast heb je enkel nog maar negatieve posts geschreven over het Belgische voetbalelftal en lijkt het me dus dat je expres op zoek gaat naar zaken die er niet eens zijn om nog maar eens België te bekritiseren.
 
Reactiescore
110
Eerste vraag: nee, zeg ik helemaal niet
Tweede vraag: laten we niet ontkennen dat Belgie het tegen Brazilië van de counter moest hebben

En het kritische op Belgie is er omdat ik veel Belgen nog hooghartig vind overkomen. Beetje tegenwicht mag toch wel?
 
Reactiescore
376
Daar maak je net een hele grove fout, denk ik, die aantoont hoe weinig je kent van voetbal!

Op de counter spelen =/= niet fairplay spelen

Dat is net het hele punt, op de counter spelen is een tactiek om te spelen. Niet fairplay de wedstrijd beëindigen eerder niet he. ;)
Net als dat je dus ook geen gele kaarten krijgt voor een countergoal. :p
 
Reactiescore
770
En het kritische op Belgie is er omdat ik veel Belgen nog hooghartig vind overkomen. Beetje tegenwicht mag toch wel?

dit vind ik echt zo'n onzin he t'is niet dat we weer trots zijn op ons nationaal elftal en we er massaal achter staan met alle leuzen en gesupporter van dien (inclusief alle vlaggen int straatbeeld) dat we arrogant en hooghartig zijn.
dit moet dan nog komen van een Nederlander tja !!!
 
Reactiescore
3.537
11a5cf3ab63ef79b7e5fe5205bb13695.png
 
Reactiescore
770
spijtig voor Engeland. Nog meer years of hurt
NEVER STOPPED ME DREAMING
 
Bovenaan