Top/Flop spelers.

DeletedUser74552

Guest
Ik denk dat het tijd word dat we deze openen. Er is al heel wat gaande op de wereld en vooral met de edelfase begonnen lijkt het me leuk wat te kunnen babbelen en rapportjes te kunnen delen.

Wat denkt iedereen van de top 10 ?
 
Reactiescore
1.019
dat koop je niet?

vgm hebben ze gewoon geluk met hun omgeving, en goed scouten + rondkijken voor oda/odd. niks boostwerk, dat is iets wag deze classic helemaal niet kon omdat je niemand kon inviten of preregisteren
 

Deleted User - 487871837

Guest
dat koop je niet?

vgm hebben ze gewoon geluk met hun omgeving, en goed scouten + rondkijken voor oda/odd. niks boostwerk, dat is iets wag deze classic helemaal niet kon omdat je niemand kon inviten of preregisteren

Dan kun je nog steeds besluiten om te boosten als een bekend iemand naast je ligt en jullie samen verder gaan?
 

DeletedUser74552

Guest
Je kan ook altijd met 50 accounts starten en dan kijken welke het dichtst bij ligt. Altijd mogelijkheden om te boosten. Op wie doel je @dechilled ? Ligging van zo een speler spreekt meestal boekdelen. Als het core is dan is het waarschijnlijker geboost dan als het een rim ish ligging is.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vind het moeilijk te zeggen. Ze liggen wat buiten de core dus ze zullen weinig tegenstand hebben en hebben niet echt 0 ODA ofzo.
 

DeletedUser76106

Guest
Ligging van 2 beers in a barrel is subliem om te edelen
 
Reactiescore
510
Gewoon een goede ligging om te edelen ja, rim is nou eenmaal makkelijker dan core.
En een zekere geluksfactor is altijd fijn!
 
Reactiescore
510
Dan zal je vast blij zijn om te horen dat hij snel weggespeeld gaat worden :)
 

DeletedUser20001

Guest
Hij stuurt edel en blue eyes timed er precies twee edels achter.

Dus de nummer 1 stam van de Classic wereld is gewoon een stabstam.

Hoop dat ze aangepakt gaan worden. Want stabber verdienen geen overwinningen.

Blue eyes en lucifer m. Hopelijk kunnen ze hierna geen wereld meer gewoon spelen.
 
Reactiescore
510
Er is al een nieuwe rang 1 stam hoor :O
Ik geef je me woord dat ze binnen kleine 2 weken aangepakt zullen worden :)
 

DeletedUser79370

Guest
Oehw grote beloften, ben benieuwd :D
Hoorde btw uit betrouwbare bron dat Orvelte ook op de stabberslijst mag
 
Reactiescore
1.019
ja, ik ken dat verhaal ook. mooie stab, maar het is niet dezelfde als van w59

THOT PATROL, top/flop?
 

DeletedUser79370

Guest
Persoonlijke mening (nog van voordat hij stam joinde), goeie gasten, nog betere spelers, kun je veel van verwachten
 
Reactiescore
510
Wat zeggen jullie van de huidige top 3?
Ziet er naar uit dat ze een voorsprongetje beginnen te krijgen op de rest.
 
Bovenaan