Golden Awards

Deleted User - 487776907

Guest
2dg55c.jpg
 

DeletedUser73926

Guest
Oh cool xD wist ik niet :p
Het gaat wel snel zeg van elkaar niet mogen naar goed samenwerken naar co's xD

10/10 research en comment

Ik ga jullie internen en daarna worden jullie mijn co. wist je dat nog niet? :p

Haha nee deze kerel lult altijd onzin en voelt zich inmiddels te goed voor tw volgens mij.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik ben ook te goed voor ‘dit tw’. 80% van jullie heeft nog niet eens meer dan 50 dorpen gehad.

Zitten trouwens nog enkele hier die zeker te goed zijn voor dit tw. 6MB’s en een samenwerking tussen 2 accounts? Jeetje jullie zijn nog zieliger dan ik dacht :D
 

DeletedUser77798

Guest
*Get high*
Niet bepaald onder de indruk van de prestaties. In het verleden ook een grote bek en hier ook. Maar ze blonken in het verleden vooral uit, althans sommigen, van oneervol spel en weinig prestaties. Misschien verrassen ze mij, maar ook in combinatie met de huidige ligging verwacht ik er weinig van.

Heey ik ben sinds enkele dagen terug begonnen op Get high, al niet lief dat ik word beledigd ! :( We zullen zien of je oordeel klopt.
Het is wel zo dat er een nieuw team op speelt maar dat heeft er weinig mee te maken.
Ik kan er ook niet inkomen dat je het hebt over grote bek en oneervol spel en prestaties of heb je dat van horen zeggen?
Wij willen bronnen zien!

*Get high* was op wereld w51 wel 1 van de 2 beste accounts op de wereld. Globaal vanaf het begin tot het einde sterk gespeeld. Voor alle duidelijkheid, ik kon ze niet luchten (zaten ook bij onze vijand) maar voel toch weer de noodzaak mijn mening te geven.

Dus stellen ze niets gepresteerd hebben vind 'ik' zeker wel fout. Nu weet ik niet in hoeverre dat team hier hetzelfde is.
Goeiemorgen Jannes! Long time no see! Wat leuk dat we weer een wereldje samen kunnen doen.
Ben wel heel vereerd dat je me komt verdedigen :eek:
Oprecht dankjewel
 
Reactiescore
2.508
Heb ik nog nooit gedaan :)

Vinden spelers leuk joh als je het doet :p

Je moet wel zorgen dat je het puur op IG score doet (punten, farm en OD) Niet je mening te veel meenemen
 
Reactiescore
3.584
Ik word echt depressief als ik het GA topic open nadat er lange tijd niets in gezegd is geweest, ik met volle hoop ga kijken en een mooi lijstje verwacht maar vervolgens dom gespam lees.
 
Bovenaan