Einde-wereld Awards

Reactiescore
3.452
Grootste flop (speler) : Heer Skills, ondanks veel steun van sander, sloots, themanwithnoname en de berg van mb'sbounty nooit echt kunnen bedreigen in al die tijd.
Je kwam te laat en ik was te vroeg weg (wait)
 
Reactiescore
3.452
Neu,heb 1.5 maand gespeeld op deze wereld en weet veels te weinig af van wat er daarvoor allemaal gebeurde.
Op wat edel gespam na heb ik weinig goede akties gezien tbh.
 
Reactiescore
533
Neu,heb 1.5 maand gespeeld op deze wereld en weet veels te weinig af van wat er daarvoor allemaal gebeurde.
Op wat edel gespam na heb ik weinig goede akties gezien tbh.
Tut tut excuses
 
Reactiescore
3.452
Nope kan eigenlijk alleen maar wat over de 2 massa’s zeggen die God op Skils gooide.
Qua timen een dikke pluim, maar onder de streep maar 3/4 dorpen winst( dat waren treintjes waarvan met 3 edels het dorp werd gepakt ipv 4) met ongeveer een kleine 900/1000 edels.
Feit dat ze van zo ver werden gegooid was makkelijk deffen en er werden geen defjes erachter getimed zodat de recaps easy doorkwamen.
Als jullie met 2 spelers ff wat beter hadden getimed met edels/snipekillers en deff was het een zware dobber geworden :)
 
Reactiescore
412
Als jullie met 2 spelers ff wat beter hadden getimed met edels/snipekillers en deff was het een zware dobber geworden :)

Ben ik volledig met je eens, in de tijd dat we nog tegen lost en hunt speelde deden we dit wel. Waarom we hier later mee gestopt waren weet ik niet meer precies, of we zagen het als een te groot risico of iets dergelijks. Vooral het deff timen na de gesplitte edels heeft een heel groot aandeel gehad bij het wegwerken van deze accounts (chef roadkill en captain grom n blaze), en was dit bij de eerste massa op skills gebeurd was het een zware domper voor hunt geworden. Zeker door de miscommunicatie die zich snachts had voorgespeelt waardoor veel treinen niet gesniped of niet afgehandeld waren als ik me goed herinner.
 
Reactiescore
3.452
Klopt idd,mijn vv-er had zijn filter op snipen staan waardoor alle andere tags niet werden afgehandeld >.<

Anyway waren het mooie acties wat mij aardig wat slaapgebrek heeft gekost aangezien allebei mijn co’s niet bereikbaar waren tijdens de twee massa’s:biggrin:
 
Reactiescore
533
Nope kan eigenlijk alleen maar wat over de 2 massa’s zeggen die God op Skils gooide.
Qua timen een dikke pluim, maar onder de streep maar 3/4 dorpen winst( dat waren treintjes waarvan met 3 edels het dorp werd gepakt ipv 4) met ongeveer een kleine 900/1000 edels.
Feit dat ze van zo ver werden gegooid was makkelijk deffen en er werden geen defjes erachter getimed zodat de recaps easy doorkwamen.
Als jullie met 2 spelers ff wat beter hadden getimed met edels/snipekillers en deff was het een zware dobber geworden :)
Je kan altijd wel een lijstje maken. Mss dan eerder vanaf de achtergrond meer.
 

DeletedUser77704

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Seduced by Lies
Beste speler : QQEUZZ
Beste gestopte Speler : Raspberry Pi
Beste stamspeler : Drx Dabb
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Rise Against - Daan
Meest ontrouwe speler : ..Pikachu. - Umur + Bjorn
Grootste wannabe , in-game : Sander
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : GOD
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Hunt.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Niemand, start geen nieuwe werelden meer :p
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Iedereen buiten GOD, deze personen hebben of gerund of rotstreken geleverd

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Mijn account tot de helft laten internen voor de stam om daarna Pikachu alle hoeken van de wereld te laten zien op moment dat ik druk ging zetten
De mooiste WERELD actie : Oprichting GOD, was iets dappers toendertijd
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Achteraf gezien geen één, alle accounts die zijn weggespeeld hebben dit totaal aan zichzelf te danken
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Het runnen van San-der, had ik nooit verwacht
Grootste stabber van W57: ..Pikachu
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Terugkomen om Lost. te redden en daarmee mezelf in de voet schieten


De beste aanvaller : Seduced by Lies
De beste verdediger : Demarkie
De beste VV'er : ITSW18
Grootste flop (speler) : San-der
Grootste flop (stam) : Hunt
De beste stamleider: Niemand
De slechtste stamleider: Alle stamleiders, want ze hebben één voor één de wereld niet gewonnen
Grootste P&P abuser : Archer Maximus

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? QQUEZZ, Rise Against, Seduced by Lies, Guess who is Back, ITSW18
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Het account heeft centraal gestaan voor veel fundamentele fases/veranderingen in de wereld. Dit heeft mooie gevolgen gehad en daarmee natuurlijk ook missers, maar we stonden voor onze waarden en instelling om de wereld op leuke manier te winnen. Helaas mocht het niks baten achteraf
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Moment dat ik een groot front had met Chef Roadkill in de begin-game, het mega front wat ik had/kreeg met GOD in de middle game, en het wegspelen en terugkomen tot top 5 in the end game vanaf de 19e plek.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Chef Roadkill en Pikachu hadden dan nu nog geleefd en waarschijnlijk gewonnen
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Chef Roadkill en Pikachu hadden dan nu nog geleefd en waarschijnlijk gewonnen (is deze vraag niet beetje dubbelop?)
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Als een leuke stamspeler die zich altijd voor 200% heeft ingezet voor de stammen waar hij in zat en gek was op mooie aanvallen opzetten.
 
Reactiescore
1.019
is wel leuk voor een mooi lijstje, ik kan ook overal rise nomineren, maar als ik er geen onderbouwing bij heb weet niemand goezo je hem overal voor nomineert
 
Reactiescore
533
of een nieuwe maken :eek:
Jonkie van God niet teveel klagen he :).

Ik ben al blij met een lijstje! Zou leuk 2ijn als wat oud hunt spelers dit ook doen...
 
Reactiescore
1.075
Beetje vreemd om zelfs te zeggen dat pikachu alle hoeken van de wereld heeft gezien terwijl er nooit gedeffed werd, en het moment dat er dan vv was werd seduced belachelijk gemaakt offensief en defensief.. seduced is echt wel 1 van de spelers die geen praatjes hoeft te hebben. Met een actieve speler op pika bestond seduced nu niet eens meer.
 

DeletedUser77704

Guest
Beetje vreemd om zelfs te zeggen dat pikachu alle hoeken van de wereld heeft gezien terwijl er nooit gedeffed werd, en het moment dat er dan vv was werd seduced belachelijk gemaakt offensief en defensief.. seduced is echt wel 1 van de spelers die geen praatjes hoeft te hebben. Met een actieve speler op pika bestond seduced nu niet eens meer.

Zonder SBL bestond Pika niet meer, door onze def bestond hij nog om ons te naaien. En er is tegen ons gedeft nog in het begin door de grote Umur zelf maar kon niet beletten gelijk dorpen te verliezen waarna hij bij jullie ging zeiken en het daarna bergaf ging. Pika had zonder SbL aan hun zijde nooit overleefd en dat bewijs is geleverd. Daarbij heb ik met Umur gespeeld en zijn kwaliteiten gezien, hadden het nooit verloren van hem.
 
Reactiescore
533
Beetje vreemd om zelfs te zeggen dat pikachu alle hoeken van de wereld heeft gezien terwijl er nooit gedeffed werd, en het moment dat er dan vv was werd seduced belachelijk gemaakt offensief en defensief.. seduced is echt wel 1 van de spelers die geen praatjes hoeft te hebben. Met een actieve speler op pika bestond seduced nu niet eens meer.
Nu ook niet gaan lullen he.

Pika is niet enkel door Inactieviteit Weggespeeld, daar was zeker een hoop kunde bij geweest. Of onkunde in umur zijn geval.

En net veroverde dorpen veroveren is ook niet Mega moeilijk
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Ps Alex maak eens een lijstje.
 
Reactiescore
1.367
Beetje vreemd om zelfs te zeggen dat pikachu alle hoeken van de wereld heeft gezien terwijl er nooit gedeffed werd, en het moment dat er dan vv was werd seduced belachelijk gemaakt offensief en defensief.. seduced is echt wel 1 van de spelers die geen praatjes hoeft te hebben. Met een actieve speler op pika bestond seduced nu niet eens meer.

Geen idee wie je bent, maar je staat in mijn contacten. Dan zal ik je vast weggespeeld hebben
 
Bovenaan