Einde-wereld Awards

Reactiescore
533
Lijstjes, lijstjes, lijstjes!!! :)
ff copy-paste van een andere wereld gedaan, maar kan ook leuk zijn hier.

Voormalige / Huidige spelersnaam W57:
Beste speler :
Beste gestopte Speler :
Beste stamspeler :
Meest loyale speler (in 't algemeen) :
Meest ontrouwe speler :
Grootste wannabe , in-game :
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
De mooiste WERELD actie :
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
Grootste stabber van W57:
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:


De beste aanvaller :
De beste verdediger :
De beste VV'er :
Grootste flop (speler) :
Grootste flop (stam) :
De beste stamleider:
De slechtste stamleider:
Grootste P&P abuser :

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
 
Reactiescore
533
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Johnny English
Beste speler : Moeilijk kiezen, je hebt overduidelijk QQEEZZ en Rise Against, maar ITSW18, guess, gwbm, Bounty, HK waren ook allen steengoed. Eigenlijk was er weinig verschil in kwaliteit binnen de GOD-spelers in mijn ogen. Toch een naam? ITSW18
Beste gestopte Speler : Geen flauw idee. Ik denk eigenlijk dat de echt betere spelers, die ook goede keuze's maken in GOD zijn
Beste stamspeler : ITSW18
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Je kan loyaal zijn tegen beter weten in ook. Ik denk de speler die gekicked werd door Hunt in het begin dat hij uiteindelijk nog ms het meest trouw was van iedereen.
Meest ontrouwe speler : De persoon die demarkie gestabbed heeft, dat je boos op hem was kan ik compleet begrijpen. Maar de persoon die dit gedaan heeft en gesuggereerd is voor mij met stip favoriet voor het award: "Klootzak van wereld 57"
Grootste wannabe , in-game : Sander, zo lang hoog gestaan. Maar vanaf het moment dat hij zich had moeten tonen was er niets. Niet alleen bij de massa op zichzelf maar ook bij de massa op The Coon vond ik zijn prestatie ondermaats.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : GOD
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Fusion vind ik nog steeds de meest foute keuze dat deze wereld heeft gemaakt. Fenix en -LW- waren WAR in de pan aan het hakken en dan gaan ze samenhokken. Tsss Shame.... Shame.... Shame
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Er komt geen volgende wereld. Maar als het komt zal ik Hunt maar eens het pad naar verlichting tonen zodat ze ook wenen wat het is om een Held te zijn. En anders gewoon Bob nog is, een echte topper.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Zeer simpel dit, voor mij is dit met stip Umur. Je weet dat je met die gast rechtstreeks richting de afgrond gaat.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Weinig mooie acties gedaan hier. Nooit een massa gehad bv. Ik denk wel die paar eerste dorpen van The coon dat ik heb ge-edelt dat die me bijblijven. Een stack beetje klootzak-achtig gebashed door ridder boost en dan 3 edels door ridderboost gepakt. Was wel ff lachen.
De mooiste WERELD actie : Ik denk dat ik die ga geven aan het Oosten van de wereld waar GOD week na week bleef dorpenwinst maken op zelfverklaarde toppers zoals Confusing en Pika.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Weggespeeld was het niet, maar ik denk met Xander(rednax). Wat een held was me dat
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Bounty en HK toppers
Grootste stabber van W57: stab @ demarkie blijf ik enorm overdreven vinden.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Demarkie had ik sowieso anders aangepakt. Vraag me af hoe. Ik denk dat ik hem nog steeds in Hunt had gelaten maar meer had afgeblokt qua info. ook al was het vooral wat uitlach-postjes.


De beste aanvaller : QQEEZZ
De beste verdediger : ITSW18
De beste VV'er : ITSW18
Grootste flop (speler) : Sander
Grootste flop (stam) : Fusion vroeger, Hunt nu
De beste stamleider: Een stam zonder leider
De slechtste stamleider: Een grote mond maar geen boem boem
Grootste P&P abuser : Pikachu kan er wel wat geloof ik.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?QQEEZZ, Rise, ITSW18, Guess en mss Johnny als oprichter van GOD? ^^
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Starter van GOD, tijdens een bepaalde periode vrij veel vv's gedraaid inclusief voor Hunt uberhaupt.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? : Ik denk dat de val van No. voor mij het spannendste moment was. Dit kwam voor GOD veel te vroeg en we wisten dat Hunt niets liever zou doen dan rekruteren

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?: Er zou denk ik geen GOD geweest zijn en een strijd Hunt vs. No die door Hunt zou zijn gewonnen. Ik wil daarmee niet zeggen dat ik de ENIGE schakel was
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Heel Hunt. zou er baat bij hebben gehad.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? : Als een HELD :cool:
 
Reactiescore
1.367
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Rise Against
Beste speler: Eigenlijk heel god, al vind ik mijn co's toch het beste (vooral daan)
Beste gestopte Speler: De spelers van Chef roadkill die in het begin liepen te kutten tegen de stam van Seduced
Beste stamspeler: QQ, heeft veel clears gestuurd voor de andere kant van god (iirc)
Meest loyale speler (in 't algemeen): Daan, mijn co. Wilde ondanks de slechte prestaties van Fusion toch verder met de stam in de vorm van NO
Meest ontrouwe speler: De spelers die betrokken waren bij de stab op demarkie
Grootste wannabe , in-game: Ik zou Steff neer willen zetten, maar die heeft wel enigzins gepresteerd. Daarom ga ik voor Ramon van chef roadkill, Gijs van Gameforce, Ricky van Captain Grom en de spelers van The Forgotten Knight, die zich liet internen door onze vijand
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn): God natuurlijk, niemand anders heeft een prestatie geleverd die ook maar in de buurt komt.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn): Fusion, NO, Hunt. de eerste 2 waren stammen met potentie die door wanbeleid en inactiviteit verneukt zijn. De laatste staat hier omdat ze zelfs met ongeveer 20m voorsprong het opgeven...
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen?: Heel God, goede spelers die bijna altijd voor je klaar staan. Runnen ook niet bij incommings.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen?: Umur, leuk als die actief is. Maar altijd gezeik ermee (w56 en w57)

De mooiste PERSOONLIJKE actie: Christa89 (?) Bijna solo volzetten tegen LW. De grootste legitte rover van de wereld pakken. God joinen
De mooiste WERELD actie: De fusie van WAR en fenix en de daaropvolgende fusie tussen de nummers 2,3,4 kon ik wel waarderen. Het maken van God natuurlijk.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ?: Geen enkel weggespeeld account verdiend de wereld winst, niemand heeft ook maar ene ruk laten zien.
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account): Lost en Hunt die NAP opzeggen waardoor GOD de wereldwinst veel sneller kon claimen
Grootste stabber van W57: Deze geef ik aan seduced by lies. Blaast Fusion op en laat de spelers die Dorpen verloren, maar wel constant clears bleven smijten voor de stam, achter.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Met WAR waren we in gesprek met LW voor Fusie. Deze had ik gedaan ipv met Fenix. Of mijn join bij LOST. Ik had toen al naar LW willen gaan.


De beste aanvaller: Seduced, vrijwel de gehele wereld gigantisch hoog in de aanval ranglijsten gestaan. Heeft ook leuke acties uitgevoerd op mijn stam en op real
De beste verdediger: ITSW18, hands down
De beste VV'er: ITSW18, hands down
Grootste flop (speler): Veel spelers hebben geflopt, de mooiste vind ik nog mijn stammie die al zijn def naar chef stuurt en de volgende dag geedeld word omdat hij massa krijgt
Grootste flop (stam): Fusion, NO, Hunt
De beste stamleider: Geen, iedere stam met een leiding heeft gefaald op deze wereld
De slechtste stamleider: Ik ga hier Aart van ice town nomineren. Deze man heeft de leiding van LOST op zich genomen en dit ging een tijdje goed. Tot hij inactief werd en constant verbetering beloofde (ik weet dat hij het legit druk had)
Grootste P&P abuser: dont care, iedereen is trash

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Heel God
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Redder van WAR noobs, core speler van Fusion, mede- oprichter van GOD, edelaar van ego's
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Begin van het spel. Ik en mijn buren deden fusie om asap in redelijke stam te kunnen. Aangezien wij vlakbij gameforce lagen terwijl die tegen de 400k had. De oorlog tegen gameforce en zijn stam was het leukste

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Dan was gameforce veel verder gekomen ;)
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Gameforce
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren? Spammer, Troll, vriend
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Ja op w52 hadden we nogal wat p&pers in gentle dus ging er grof aantoe in het begin op het AF.

@Johnny English welk team van HK bedoel je, het oude of het huidige?
 

DeletedUser59368

Guest
Standpunt vanuit ITSW18 - Wereld 57

Voormalige / Huidige spelersnaam W57: I Thought She was 18

Beste speler : QQEEZZ hebben altijd heel veel gegeven voor de stam ookal liep het bij hunzelf moeizaam. (vooral qua plannetjes smeden en oplossingen zoeken)

Beste gestopte Speler : Calming -> voor mij persoonlijk was deze speler echte de grootste last in ons pad. Raakten maar niet door hun defensieve muur, waardoor we steeds verder en verder achter raakten in de spelersranglijst. Heeft ons de moed met momenten serieus doen zakken om verder te gaan. Gelukkig kon onze stam ons steeds op peppen om verder te gaan.
Hun domste fout is de fusie aangaan met "Captain Grom n Blaze". Dit heeft hun en captain de start van de ondergang gekost mede dankzij de nette stam massa die opgezet is door de Qeezzjes.

Beste stamspeler : Johnny English zij hebben altijd voor ons klaar gestaan in het heetst van de strijd.

Meest loyale speler (in 't algemeen) : Spelers van San-der, ondanks de toch wel verschillende tegenslagen hebben ze altijd gelooft in hun stam en deze nooit in de steek gelaten. (hoedje af hiervoor) Ik persoonlijk had het niet ge kunnen om na zoveel tegenslagen te blijven vechten voor een stam die met veel moeite draait. (mijn opinie)

Meest ontrouwe speler : Zijn wel een paar stamveranderingen gebeurt(stabs) maar dat gebeurt overal; dus kan me niet echt voorstellen wie ik hier moet plakken.

Grootste wannabe , in-game : Chris van "The man with no name", sorry maar ik mag jou echt niet, altijd jou zelf ophemelende praat en kleinerend naar andere toe :/

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : GOD heeft zich niet laten lamslaan en blijven doorvechten met overwinning als resultaat daarom mijn keuze voor GOD!

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Fenix, net zo snel gerezen als ze vergaan zijn..

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Ik kan normaal gezien met iedereen overweg, zolang ze geen te hoge pet van zichzelf ophebben. Maar zeker envast met alle huidige GODJES!

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Umur, Steff en Chris als ie niet liever word :)


De mooiste PERSOONLIJKE actie : Wegspelen van Captain Grom n Blaze
De mooiste WERELD actie : De creatie en overwinning van GOD

Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Goh, spelers die ik erbij wilde, zijn er nog steeds ons diehard clubje "Johnny English" en "QQEEZZ" en "ITSW18".
Als ik dan toch moet kiezen --> "REDNAX", aka Xander geweldige leider (LW- Lone Wolves), die zichzelf opofferde voor ons. :(


Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
"BountyR" spelers hebben mij sterk verrast, hun weerbaarheid als kleine speler tegen de grootmachten van Hunt. Zeker na de komst van onze beste Daan Z. !

Het nieuwe team op "Herr Heisenberg" (gewoonboefman) nooite gedacht dat we dat account draaiende konden krijgen.
Dat hebben Aaron, Frank en hun medemaats flink doen keren ;) -> Bedankt Jongens!


Grootste stabber van W57: "Gameforce" en de samengespannde groeps(uit hunt) stab tegen demarkie (account kapotmaken via noodvv dat kan niet).

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:
De "johnny's" wat meer ruimte gegund naar het front toe. En manier waarop we "Demarkie" binnenhaalde.


De beste aanvaller : Het duo "Lord Luben" en "Heerkernenergie" konden me wel bekoren
.

De beste verdediger : Demarkie vooral mentaal onbreekbare spelers Mark, Michiel, Laurens.
Wat zij laten zien hebben na een stab op zulk groot formaat is fenomenaal. Met echt +70% front hebben ze schitterend defensief werk meerdere maals geleverd.
Zelfs in momenten met dorpenwinst een massa afgesloten. Dit tegen meerdere omringde vijandige spelers. (Thecoon, san-der, IRP, stylomocro)


De beste VV'er : Guesswhoisback heeft zich in de late game meermaals achter een VV account gezet om een massa te helpen deffen.
Ik kan hier meerdere spelers invullen maar ik probeer iedereen een nominatie te geven die het verdienen :)


Grootste flop (speler) : Chefroadkill, sorry in mijn ogen hebben jullie het tactisch slecht gespeeld.. ten 1ste al die MB's in je cluster zijn gewoon een doodsteek aan cf's.
Defensief vond ik het bijzonder mager.. waardoor de val van chefroadkill ook snel gegaan is. Thecoon op plaats 2.


Grootste flop (stam) : WAR, Fenix, Lost. stammen die eigenlijk nooit echt goed gedraaid hebben.

De beste stamleider: Jelle van flaming phoenix (als ik met niet vergis) heeft Hunt. een tijdlang terug op het goede pad
gebracht toen het een chaos geworden was en de activiteit op een pitje lag.. heeft van het losse zand terug een team gemaakt.


De slechtste stamleider: San-der discussie aangaan met hun als leider was zo goed als onmogelijk.

Grootste P&P abuser : Gameforce en daarbij ook hun verschillende stabs. De hele wereld was blij toen ze genadeloos afgeslacht werden. (foei aan gameforce! doe dit voortaan nietmeer!)

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
> Seduced by lies
> Johnny english
> Stylomocro
> Heer kernenergie
> Demarkie
> Senior pinkman.
> Herr Heisenberg


- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Een inspiratie? doorzettings vermogen? de altijd betrouwbare hulp?
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
GOD vs Hunt. en Lost. (ik dacht echt dit komt niet goed :/)

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Als ITSW18 er niet meer was geweest. Vrees ik dat "Johnny English" waarschijnlijk toen een zeer moeilijk behoudbaar front zou hebben gehad.
En dan was waarschijnlijk Calming of Captain nog steeds in het spel geweest. Dan schat ik dat de overwinning naar het vroegere WAR zou gegaan zijn.

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Calming, captain, chefroadkill?
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
Als een meerwaarde in het spelverloop, vriendelijke spelers(Kees,Pieter Jordy) alles gevend en vechtend tot de dood.


- Ik wil nog special thanks doen aan sommige spelers gewoon omdat ze het verdienen en te weinig keuzes heb om ze in te vullen:

- "Rise against" zonder jullie had GOD waarschijnlijk nooit ontstaan. Jullie inzet in GOD was van ENORME waarde.
Ik ben blij dat jullie voor ons hebben gekozen! Het heeft lang mogen duren, maar het was uiteindelijk toch helemaal waard! :p
Bedankt om Daan op andere gedachten te brengen Danny!:D

-"Drx dabb" onze defleverancier die altijd klaar stond, heeft zijn taak voor 100% nee 200% fenomenaal volbracht!
Had je deff nodig hij was jou man! :) -> Nacht VV om de inkommende massa in goede banen voor te bereiden -> Hij was de man!


-"Strasshis" aka spookje: Heeft veel opgeofferd als MB aan QQEEZZ, maar uiteindelijk een verdiend front gekregen.
Bij een massa hebben ze alles feilloos uitgevoerd helaas hebben we nooit echt grote winsten gehaald tegen de sterke verdediging(tactiek) van Heer skills.
Had je ze nodig? ze stonden altijd klaar.


"Psychedelic Nurse" Bedankt om onze kant te kiezen, defensief konden we altijd op jou rekenen!;)

"The CrazY Bastards" één van de sterkste verdedigers die er geweest zijn op deze wereld. Massa's dat deze jongens met weinig verlies van zich afsloegen was niet normaal.
Dikke pluim voor hun.! Helaas raakte de defensieve voorraad bij hun op. DGM-O mentaal heel sterke en toch kleine stam geweest.


Hierbij sluit ik mijn awards af :)

Ons Dreamteam en mijn grootste respect naar mijn Co's:
Jordy(eigenaar) - Dude P en ITSW18 gespeeld op (W9, W18, W30 en W38)
Kees(leider) - Remeha en ITSW18 samengespeeld op (W30, W57)
Pieter(leider2) - Ceesar68 en ITSW18 samengespeeld op (W30,W38,W57)


Vriendelijke groeten,
Jordy

TEAM ITSW18.





 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
614
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Rise Against (Huidige hoofdspeler)

Beste speler : Iedere speler die het beste uit zichzelf naar boven heeft gehaald deze wereld.

Beste gestopte Speler : Rikkert. (als je het zo schreef) deed het altijd wel lekker tegen de destijds grotere spelers of stammen.
Heel benieuwd of de speler goed genoeg was om ook te floreren in een later stadium echter gestopt wegens tijdtekort.

Beste stamspeler : Ieder die zich op zijn eigen manier boven gemiddeld inzet voor zijn / haar stam op welke manier dan ook.

Meest loyale speler (in 't algemeen) : Hunt. bestaat al lang en deze spelers waren dus zeker loyaal aan elkaar denk ik zo.

Meest ontrouwe speler : De spelers die met een nood vv een acc hebben leeggezet, mensen die je in vertrouwen je vv toevertrouwd en zij weten je account waar je al maanden met veel liefde op speelt binnen één dag toch aardig te verpesten. Niet alleen kost dit een speler in kwestie allicht heel veel geld daarnaast verpest je ook iets waar iemand allicht toch een bepaalde waarde aan heeft gekoppeld op een oneerlijke manier. Daar kan ik gewoon geen respect voor hebben, dit zou niemand leuk vinden dus waarom doe je dit bij een ander.

Grootste wannabe , in-game : Chris, veel praatjes weinig doen, eindigt zoals door mij voorspelt dan ook op bb, waren we bij hem gekomen was die ook zeker niet gaan deffen naar mijn inzien dus niet meer dan logisch en verwacht. Daarnaast Mart als ik de verhalen uit Hunt mag geloven. Maakt graag andere zwart maar beseft nog altijd niet dat dit a. onnodig is b. hij met zijn prestaties niet uit de hoogte moet gaan doen.

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : GOD, hoewel ik Lost in de tijden dat Art er leiding aan gaf en ik hem hielp met enkele taken ook een hele fijne en leuke stam vond die goed draaide op dat moment.

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Hunt, ze hebben hun best gedaan maar naar mijn mening veel te snel de witte vlag in de lucht laten zwaaien. San-der die het al opgeeft op 9/10 miljoen terwijl hij nog altijd een van de grootste accounts vd wereld is, zonde..

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Ieder die zich op een waardige maniet inzet voor de stam en zichzelf niet boven het collectief waant.

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Mart & Chris, 2 spelers die me zijn bijgebleven door met name hun 'grote mond' in wereldchats en de acties in de wereld zelf die achterbleven. Daarnaast veel onnodig gescheld en het kleineren van mensen in dergelijke chats staat mij überhaupt niet aan.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Met name alle spelers die aangaven zich wel te bewijzen tegen mij en dan toch keer op keer persoonlijke successen blijven boeken en accounts wegspelen. Wacht nog altijd op alle nachten waarbij bijvoorbeeld Umur me zou wakker houden :engel:

De mooiste WERELD actie : Vond het lef van GOD wel cool om de 1 vs 3 aan te gaan veel mensen, waaronder ik, waren op sommige momenten zeker sceptisch maar het heeft de wereld naar een hoger niveau getild en zeker spanning gebracht.

Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Geen enkel account dat is weggespeeld had voor mij een enorme waarde, er zijn redelijk wat accounts aan of rondom mijn front gesneuveld (natuurlijk niet enkel door mijn toedoen) maar het zou een beetje raar zijn als ik hen daarna zou missen.

Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Ik had weinig vertrouwen in BountyR op het begin, nieuwe mensen op dat account zoals Daan (andere Daan) hebben daar toch echt goed werk verricht en mij zeker verwacht. Af en toe zaten ze 1,5 van tevoren nog in de kroeg en dan wisten ze het desondanks nog te flikken om 1 op 4, 1 op 5 of meer te deffen.

Grootste stabber van W57: Accountleegzetters van demarkie, grootste stabactie in tijden die ik heb meegemaakt.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Wakker zijn op het moment dat Danny besluit Lost. te leaven zonder mij in te lichten en wakker worden in GOD. Heb me hier kosteloos vermaakt in een enorm leuke groep, maar toch benieuwd hoe alles anders was uitgedraaid.


De beste aanvaller : Ieder die zich inzette voor stammassa's en gewoon stuurde wat er gestuurd moest worden.

De beste verdediger : Demarkie en BountyR hebben zich heel goed staande gehouden en als deze accounts waren gevallen was het voor GOD veel lastiger geweest.

De beste VV'er : In GOD was er toch ook wel een vast clubje mensen dat het meeste vv deed en dit ook goed deed. Andere stammen kan ik niet inkijken en vond Hunt in veel gevallen bij de meeste massa's toch enorm duur deffen, ook op accounts die niet zijn weggespeeld.

Grootste flop (speler) : San-der, ik weet zeker dat er spelers op het account zaten met meer in hun mars, dat sommige persoonlijke redenen hadden waarom TW net op dit moment op een lager pitje stond kan ik begrijpen. Dit was echter niet bij iedereen zo en nu eindigt een account dat lang 1e heeft gestaan en zichzelf bestempelde als toch een waardig nr 1 account als een simpele interner met een leger aan mb's dat is uitgegaan als een nachtkaars.

Grootste flop (stam) : Hunt, zo loyaal aan de stam of de veiligheid van de stam, zo weinig over voor elkaar.

De beste stamleider: Heb op het vlak van leiding geven toch nog het een en ander mogen leren van Art in de tijden van Lost. Het was voor mij ook al tijden geleden dat ik écht leiding gaf en het ging me (volgens Art en anderen) op dat moment goed af en dat was dan ook zeker voor een deel te danken aan de goede basis en de eventuele duw in mijn rug wanneer ik die nodig had.

De slechtste stamleider: Vind het onnodig om hier mensen te gaan benoemen, niet iedereen is geschikt als leider, maar vind een poging van iemand desondanks toch altijd veel waard.

Grootste abuser : Gameforce (Gijs), met mijn eigen account lag ik al sinds de start aan dit destijds rang 1 account. Als deze speler meer inzicht had gehad en niet enkel ging voor makkelijke overnames vraag ik me af of ik er nog geweest was. Tegen zoveel pp had ik solo in ieder geval nooit tegenop kunnen boksen.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?

Niemand in Hunt, klinkt misschien heel gemeen en kinderachtig, maar ze hebben de wereld te makkelijk opgegeven en een eventuele spannend verder verloop en leuke wereld voor mij verpest. Dat ze 1,5 week geleden nog praktisch gelijk met ons stonden en het verschil nu al praktisch 40 mil is dat gaat simpelweg te ver.
Verder zie ik ieder actief account in GOD op pagina 1 staan en zij verdienen daar alle te staan, rang zegt voor de rest geen ruk en de top 5 kan me dan ook gestolen worden.

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Eindelijk het moment om veren in mijn eigen reet te stoppen. Het account is betrokken geweest bij heel veel veranderingen.
WAR --> HtH ---> Fusion --> Lost --> GOD welke stam die enigszins een rol speelde in het verleden of het heden hebben we niet in gezeten.
Daarnaast speelde dit account een cruciale rol in het ontstaan van GOD aangezien wij ook de rim hebben meegekregen vanuit GOD destijds.

Zonder dit had GOD nooit voet aan de grond kunnen krijgen vanwege te weinig safe (die zelfs toen al beperkt was).
Leuk weetje: zelf wist ik niet dat ik in GOD zat tot ik wakker werd in een andere stam, Danny kan je soms leuk verrassen zullen we maar zeggen. Daarnaast zijn er toch een leuk aantal accounts gesneuveld aan het front met dit account die toch werden bestempeld als 'goede' accounts. Niet enkel door ons eigen toedoen, maar dit wil toch wel wat zeggen.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
GOD dat een 1 v 2 moest aangaan, dit had heel anders kunnen uitlopen en is door toedoen van Hunt en Lost dat elkaar niet netjes konden behandelen binnen hun wederzijdse afspraken uitgegroeid tot de winnende stam van deze wereld. Of dit anders ook was geweest zou ik niet durven zeggen, dat GOD zich destijds enorm goed standhield wil ik wel even benadrukken.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Ik denk dat GameForce echt heel veel verder was gekomen, Chef en Rise waren de enige spelers met enige kwaliteit destijds die aan dit account lagen. Als wij hem met onze stam destijds niet hadden aangepakt dan had zijn pp gebruik allicht toch zegegevierd.
Dit zou allicht ook een veel grotere rol voor Fenix hebben betekent dat dan allicht niet was samengegaan met WAR, maar allicht wel met LW tegen het destijds Beats en Opinio. was gaan samenwerken.

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?

GameForce.

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
Als iemand met een enorme inzet voor dat waar zijn hart ligt, iemand die te lang kan doorgaan over dezelfde dingen, iemand die menig vrouwenhart sneller laten kloppen, iemand die in staat is impact te hebben op wereld (als o.a. diplomaat).
Daarnaast hoop ik ergens dat mensen iets van mij hebben kunnen leren, wat dit dan ook mag zijn.
En tot slot mag Mart mij herinneren als 'Basic Player' of 'Noob' en of ik na deze wereld nu stop of niet, de 1-0 voorsprong zal door zijn toedoen in ieder geval niet de verdere stand veranderen of bepalen.

- Extra toevoeging
Danny, ik heb het gevoel dat je deze wereld gegroeid bent als persoon en dat je daadwerkelijk dingen hebt overgehouden aan de tijd die je met mij hebt gespeeld. Dit was niet altijd even makkelijk voor je en ging ook zeker tegen de dingen in die je normaal zou hebben gedaan, maar het heeft je zeker goed gedaan. Daarnaast heb je ook dingen gedaan op tw vlak die je allicht eerder niet zo snel zou hebben gedaan en dat is ook top!

GOD, bedankt aan de initiële spelers die mij desondanks mijn twijfel toen ik wakker werd in deze stam toch met een open hart hebben ontvangen. Of dit nu was omdat het een cruciaal account was of simpelweg vanwege de personen die ze zelf zijn. Dit heeft zeker een verschil gemaakt en er voor gezorgd dat ik niet op dit moment ben gestopt. Want dit was een v.d. zwaarste beslissingen die ik heb moeten maken in TW (die eigenlijk voor mij werd gemaakt door Danny) aangezien mijn hart nog elders lag.

Iedereen bedankt voor de leuke tijd verder op deze wereld! Mocht ik nog verder spelen op andere werelden dan zien we elkaar allicht daar nog. Mocht dit niet zo zijn dan wens ik ieder in RL en op TW het beste en weet dat je stoutste dromen uitkomen wanneer je deze maximaal achterna streeft.

Groetjes Daan
 
Reactiescore
1.367
eigenlijk was @Rise Against gewoon de key tot onze overwinning.

:cool:

Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Rise Against (Huidige hoofdspeler)

Beste speler : Iedere speler die het beste uit zichzelf naar boven heeft gehaald deze wereld.

Beste gestopte Speler : Rikkert. (als je het zo schreef) deed het altijd wel lekker tegen de destijds grotere spelers of stammen.
Heel benieuwd of de speler goed genoeg was om ook te floreren in een later stadium echter gestopt wegens tijdtekort.

Beste stamspeler : Ieder die zich op zijn eigen manier boven gemiddeld inzet voor zijn / haar stam op welke manier dan ook.

Meest loyale speler (in 't algemeen) : Hunt. bestaat al lang en deze spelers waren dus zeker loyaal aan elkaar denk ik zo.

Meest ontrouwe speler : De spelers die met een nood vv een acc hebben leeggezet, mensen die je in vertrouwen je vv toevertrouwd en zij weten je account waar je al maanden met veel liefde op speelt binnen één dag toch aardig te verpesten. Niet alleen kost dit een speler in kwestie allicht heel veel geld daarnaast verpest je ook iets waar iemand allicht toch een bepaalde waarde aan heeft gekoppeld op een oneerlijke manier. Daar kan ik gewoon geen respect voor hebben, dit zou niemand leuk vinden dus waarom doe je dit bij een ander.

Grootste wannabe , in-game : Chris, veel praatjes weinig doen, eindigt zoals door mij voorspelt dan ook op bb, waren we bij hem gekomen was die ook zeker niet gaan deffen naar mijn inzien dus niet meer dan logisch en verwacht. Daarnaast Mart als ik de verhalen uit Hunt mag geloven. Maakt graag andere zwart maar beseft nog altijd niet dat dit a. onnodig is b. hij met zijn prestaties niet uit de hoogte moet gaan doen.

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : GOD, hoewel ik Lost in de tijden dat Art er leiding aan gaf en ik hem hielp met enkele taken ook een hele fijne en leuke stam vond die goed draaide op dat moment.

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Hunt, ze hebben hun best gedaan maar naar mijn mening veel te snel de witte vlag in de lucht laten zwaaien. San-der die het al opgeeft op 9/10 miljoen terwijl hij nog altijd een van de grootste accounts vd wereld is, zonde..

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Ieder die zich op een waardige maniet inzet voor de stam en zichzelf niet boven het collectief waant.

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Mart & Chris, 2 spelers die me zijn bijgebleven door met name hun 'grote mond' in wereldchats en de acties in de wereld zelf die achterbleven. Daarnaast veel onnodig gescheld en het kleineren van mensen in dergelijke chats staat mij überhaupt niet aan.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Met name alle spelers die aangaven zich wel te bewijzen tegen mij en dan toch keer op keer persoonlijke successen blijven boeken en accounts wegspelen. Wacht nog altijd op alle nachten waarbij bijvoorbeeld Umur me zou wakker houden :engel:

De mooiste WERELD actie : Vond het lef van GOD wel cool om de 1 vs 3 aan te gaan veel mensen, waaronder ik, waren op sommige momenten zeker sceptisch maar het heeft de wereld naar een hoger niveau getild en zeker spanning gebracht.

Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Geen enkel account dat is weggespeeld had voor mij een enorme waarde, er zijn redelijk wat accounts aan of rondom mijn front gesneuveld (natuurlijk niet enkel door mijn toedoen) maar het zou een beetje raar zijn als ik hen daarna zou missen.

Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Ik had weinig vertrouwen in BountyR op het begin, nieuwe mensen op dat account zoals Daan (andere Daan) hebben daar toch echt goed werk verricht en mij zeker verwacht. Af en toe zaten ze 1,5 van tevoren nog in de kroeg en dan wisten ze het desondanks nog te flikken om 1 op 4, 1 op 5 of meer te deffen.

Grootste stabber van W57: Accountleegzetters van demarkie, grootste stabactie in tijden die ik heb meegemaakt.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Wakker zijn op het moment dat Danny besluit Lost. te leaven zonder mij in te lichten en wakker worden in GOD. Heb me hier kosteloos vermaakt in een enorm leuke groep, maar toch benieuwd hoe alles anders was uitgedraaid.


De beste aanvaller : Ieder die zich inzette voor stammassa's en gewoon stuurde wat er gestuurd moest worden.

De beste verdediger : Demarkie en BountyR hebben zich heel goed staande gehouden en als deze accounts waren gevallen was het voor GOD veel lastiger geweest.

De beste VV'er : In GOD was er toch ook wel een vast clubje mensen dat het meeste vv deed en dit ook goed deed. Andere stammen kan ik niet inkijken en vond Hunt in veel gevallen bij de meeste massa's toch enorm duur deffen, ook op accounts die niet zijn weggespeeld.

Grootste flop (speler) : San-der, ik weet zeker dat er spelers op het account zaten met meer in hun mars, dat sommige persoonlijke redenen hadden waarom TW net op dit moment op een lager pitje stond kan ik begrijpen. Dit was echter niet bij iedereen zo en nu eindigt een account dat lang 1e heeft gestaan en zichzelf bestempelde als toch een waardig nr 1 account als een simpele interner met een leger aan mb's dat is uitgegaan als een nachtkaars.

Grootste flop (stam) : Hunt, zo loyaal aan de stam of de veiligheid van de stam, zo weinig over voor elkaar.

De beste stamleider: Heb op het vlak van leiding geven toch nog het een en ander mogen leren van Art in de tijden van Lost. Het was voor mij ook al tijden geleden dat ik écht leiding gaf en het ging me (volgens Art en anderen) op dat moment goed af en dat was dan ook zeker voor een deel te danken aan de goede basis en de eventuele duw in mijn rug wanneer ik die nodig had.

De slechtste stamleider: Vind het onnodig om hier mensen te gaan benoemen, niet iedereen is geschikt als leider, maar vind een poging van iemand desondanks toch altijd veel waard.

Grootste abuser : Gameforce (Gijs), met mijn eigen account lag ik al sinds de start aan dit destijds rang 1 account. Als deze speler meer inzicht had gehad en niet enkel ging voor makkelijke overnames vraag ik me af of ik er nog geweest was. Tegen zoveel pp had ik solo in ieder geval nooit tegenop kunnen boksen.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?

Niemand in Hunt, klinkt misschien heel gemeen en kinderachtig, maar ze hebben de wereld te makkelijk opgegeven en een eventuele spannend verder verloop en leuke wereld voor mij verpest. Dat ze 1,5 week geleden nog praktisch gelijk met ons stonden en het verschil nu al praktisch 40 mil is dat gaat simpelweg te ver.
Verder zie ik ieder actief account in GOD op pagina 1 staan en zij verdienen daar alle te staan, rang zegt voor de rest geen ruk en de top 5 kan me dan ook gestolen worden.

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Eindelijk het moment om veren in mijn eigen reet te stoppen. Het account is betrokken geweest bij heel veel veranderingen.
WAR --> HtH ---> Fusion --> Lost --> GOD welke stam die enigszins een rol speelde in het verleden of het heden hebben we niet in gezeten.
Daarnaast speelde dit account een cruciale rol in het ontstaan van GOD aangezien wij ook de rim hebben meegekregen vanuit GOD destijds.

Zonder dit had GOD nooit voet aan de grond kunnen krijgen vanwege te weinig safe (die zelfs toen al beperkt was).
Leuk weetje: zelf wist ik niet dat ik in GOD zat tot ik wakker werd in een andere stam, Danny kan je soms leuk verrassen zullen we maar zeggen. Daarnaast zijn er toch een leuk aantal accounts gesneuveld aan het front met dit account die toch werden bestempeld als 'goede' accounts. Niet enkel door ons eigen toedoen, maar dit wil toch wel wat zeggen.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
GOD dat een 1 v 2 moest aangaan, dit had heel anders kunnen uitlopen en is door toedoen van Hunt en Lost dat elkaar niet netjes konden behandelen binnen hun wederzijdse afspraken uitgegroeid tot de winnende stam van deze wereld. Of dit anders ook was geweest zou ik niet durven zeggen, dat GOD zich destijds enorm goed standhield wil ik wel even benadrukken.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Ik denk dat GameForce echt heel veel verder was gekomen, Chef en Rise waren de enige spelers met enige kwaliteit destijds die aan dit account lagen. Als wij hem met onze stam destijds niet hadden aangepakt dan had zijn pp gebruik allicht toch zegegevierd.
Dit zou allicht ook een veel grotere rol voor Fenix hebben betekent dat dan allicht niet was samengegaan met WAR, maar allicht wel met LW tegen het destijds Beats en Opinio. was gaan samenwerken.

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?

GameForce.

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
Als iemand met een enorme inzet voor dat waar zijn hart ligt, iemand die te lang kan doorgaan over dezelfde dingen, iemand die menig vrouwenhart sneller laten kloppen, iemand die in staat is impact te hebben op wereld (als o.a. diplomaat).
Daarnaast hoop ik ergens dat mensen iets van mij hebben kunnen leren, wat dit dan ook mag zijn.
En tot slot mag Mart mij herinneren als 'Basic Player' of 'Noob' en of ik na deze wereld nu stop of niet, de 1-0 voorsprong zal door zijn toedoen in ieder geval niet de verdere stand veranderen of bepalen.

- Extra toevoeging
Danny, ik heb het gevoel dat je deze wereld gegroeid bent als persoon en dat je daadwerkelijk dingen hebt overgehouden aan de tijd die je met mij hebt gespeeld. Dit was niet altijd even makkelijk voor je en ging ook zeker tegen de dingen in die je normaal zou hebben gedaan, maar het heeft je zeker goed gedaan. Daarnaast heb je ook dingen gedaan op tw vlak die je allicht eerder niet zo snel zou hebben gedaan en dat is ook top!

GOD, bedankt aan de initiële spelers die mij desondanks mijn twijfel toen ik wakker werd in deze stam toch met een open hart hebben ontvangen. Of dit nu was omdat het een cruciaal account was of simpelweg vanwege de personen die ze zelf zijn. Dit heeft zeker een verschil gemaakt en er voor gezorgd dat ik niet op dit moment ben gestopt. Want dit was een v.d. zwaarste beslissingen die ik heb moeten maken in TW (die eigenlijk voor mij werd gemaakt door Danny) aangezien mijn hart nog elders lag.

Iedereen bedankt voor de leuke tijd verder op deze wereld! Mocht ik nog verder spelen op andere werelden dan zien we elkaar allicht daar nog. Mocht dit niet zo zijn dan wens ik ieder in RL en op TW het beste en weet dat je stoutste dromen uitkomen wanneer je deze maximaal achterna streeft.

Groetjes Daan

Bedankt voor de benoemingen :p
 
Reactiescore
533
eigenlijk was @Rise Against gewoon de key tot onze overwinning.
Ik vind rise 1 van de Keys tot de overwinning. Niet de de belangrijkste per se omdat er vele key momenten waren die ook winst of verlies konden opleveren. Kan daar dan geen rangorde in plaatsen :)

Je hebt komst rise (en daardoor met hun gwib en boef) waardoor we een sterk noorden hadden. Zonder dat was het sowieso zot moeilijk.
maar ook demarkie die stand houdt en doorspeelt. De aanvallen op pika en snow. De val van the coon. Bounty deffwerk. Rekruteren seduced en niet pika, ik vergeet er nog zijn key momenten. Ik denk dat binnen God iedereen wel zijn steentje heeft bijgedragen en dat vind ik wel mooi. Er waren geen surfers op het succes.
Hoed af

Bedankt voor het opmaken van de lijstjes iedereen! Zou er graag van hunt ook zien en die van Bob natuurlijk
 
Reactiescore
1.019

Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Rise against
Beste speler : Bij beste speler ga je kijken, wie heeft er nou het meeste betekend voor een wereldwinst denk ik. in de periode dat ik binnen god speelde, denk ik dat BoutyR heel erg goed werk heeft geleverd. massa na massa werd tegengehouden, en dat in de wetenschap dat ze veel kleiner waren dan de mensen die hun massade, klasse werk. Dit is voor mij de beste speler van w57
Beste gestopte Speler : Ik speelde niet heel erg lang hier, daarom heb ik hier niet zon goed idee van. dan ga ik maar voor een QPQ die met een groot front toch nog wel iets voor elkaar heeft gekregen, al was die daarna wel snel weg.
Beste stamspeler : Ik denk Kees van itsw18, stond altijd klaar, om te helpen
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Jeroen van Rise, geweldige co heb je eraan, als de andere wat inactief worden speelt hij zonder tegenzin verder, klasse
Meest ontrouwe speler : geen idee
Grootste wannabe , in-game : ik vind dat Mart deze 'prestatie' verdient. enorm arrogant in de wereldchat, maar wat heeft die zelf nu betekend?
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : God, met voorsprong, wat een stam, wat een sfeer, echt geweldig om hebben meegemaakt.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Hunt, ze verliezen toch, en het is de enige andere stam naast God die ik heb meegemaakt.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Met iedereen uit god, echt een geweldige sfeer, denk niet dat ik deze sfeer ooit al heb meegemaakt of ga meemaken
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : een Mart bijvoorbeeld, grote mond kan ik al slecht tegen

De mooiste PERSOONLIJKE actie : hmm lastige, geen idee eigenlijk.
De mooiste WERELD actie : het wegspelen van Hunt, wat toch een wereldwinst betekend.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : QPQ, enige acc van God dat is weggespeeld in mijn tijd dat ik in god speelde
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : het snelle opgeven van Hunt, ik had het niet verwacht, mensen in mijn stam ook niet. San der was nog 9 miljoen, kom op man. al kan ik niet klagen want ik was wel een beetje druk nu in deze zomerperiode
Grootste stabber van W57: ik was er nog niet met de stab op denmarkie, maar ik heb die even teruggelzen op het af hier, dat vond ik toch wel echt smerig
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: ik ben ook gewoon een god, die doen geen dingen anders :p


De beste aanvaller : ik denk QQEEZZ, door hem is toch wel een beetje hunt gevallen. daarnaast heeft gwib altijd goed werk geleverd, en itsw18 ook
De beste verdediger : BountyR, zoals aangegeven in de beste speler

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? het maakt geen donder uit, persoonlijk zou ik bijna elk acc uit god in de top 5 zetten
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Toch vooral de sfeer in de stamchat kwam het meeste wel van ons hoor!!

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?

als een leuke, gezellige jongen.


ik heb wat awards weggelaten, omdat ik voor die awards nog niet lang genoeg speel. ik hoop ook nog op een lijstje uit hunt!
 

DeletedUser56030

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: bountyR
Beste speler : Ik kan niet 1 beste speler kiezen, iedereen in GOD is een topper namelijk
Beste gestopte Speler : Hier ga ik voor Xander (rednax), met hem in -LW- een top tijd gehad
Beste stamspeler : Hier kan ik ook niet 1 speler kiezen, maar ik ga voor de stamspelers die altijd klaar stonden voor iedereen. GWIB, ITSW18, JE, Rise en QQ
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Hier ga ik voor mijn Co Daan.Z ondanks dat hij er laat bij kwam heeft hij fantastisch werk verricht
Meest ontrouwe speler : Dit moet wel de stab actie op Demarkie zijn geweest
Grootste wannabe , in-game : Persoonlijk heb ik mij vaak wat op de vlakte gehouden en ken ik niet alle namen. Ga hier dan ook geen namen kunnen noemen
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Duidelijk GOD, maar een grote SO ook naar het oude -LW-
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Fusion
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Iedereen uit GOD
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Diverse mensen uit Hunt. niet ook al zaten er diverse loyale spelers tussen


De mooiste PERSOONLIJKE actie : Ik denk toch het recruiten van QQEEZZ in -LW-, ITSW18 en JE waren er al en kan mij heugen dat niet iedereen QQEEZZ er bij wou hebben maar ik heb achteraf veel aan de mannen van QQEEZZ te danken.
De mooiste WERELD actie : Het wegspelen van TheCoon wat toch het sleutelstuk in de wereldwinst is
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Toch mijn tegenstander Heer Skils, leuke onderlingen aanvallen mee gehad
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Ik denk dat dit Strahssis is en de wederopstanding van Demarkie. Tevens hebben veel mensen bountyR ook onderschat
Grootste stabber van W57: De mensen die Demarkie leeg hebben gezet
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Heel vroeg in de wereld de acties tegen Kleedje


De beste aanvaller : Nicolas van QQEEZZ, wat een tijd heeft hij hierin gestopt
De beste verdediger : GWIB en ITSW18
De beste VV'er : GWIB en ITSW18
Grootste flop (speler) : San-Der
Grootste flop (stam) : Fusion
De beste stamleider: Rednax
De slechtste stamleider: De leiding van Fusion



- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? QQEEZZ, GWIB, Rise Against, ITSW18 en JE
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Denk dat mijn account een grote sleutelrol heeft gespeeld op deze wereld. Vele massa's gehad en zoveel tegengehouden. Wel door het mega werk van mijn Co's + VV'ers, zonder hen had ik niet alles overleefd
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Toch wel de start en de strijd tegen W.A.R.


- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
Niet als de brokkenpiloot van mijn fiets ongeluk, maar vooral als teamplayer en als onderschatte speler.


Ronald - Team bountyR
 

DeletedUser3866

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Demarkie
Beste speler : Geen speler maar Stam: GOD
Beste gestopte Speler : Nick van Incomming Rasberry Pi, ik kon vrij goed vinden met hem en was een sterke speler, Martijn van de oude TheCoon
Beste stamspeler : Iedereen binnen GOD
Meest loyale speler (in 't algemeen) : De oude Beats, waren naar mij inzien de meest loyale spelers.
Meest ontrouwe speler : Stylomorcro, eerst lekker schijnheilig zeggen dat ze mee wilde naar GOD en vervolgens een messteek in je rug krijgen.
Grootste wannabe , in-game : Chris, Steff, spelers op senior pinkman. Chris en steff spreken voor zich, de spelers op senior pinkman staan er voor mij door meerdere akkefietjes wat heeft plaats gevonden bij Hunt wat niet voor herhaling vatbaar is.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : GOD, kan er ook maar 1 zijn in mijn ogen. God heeft bewezen dat kwaliteit boven kwantiteit staat. Dit plus het goede teamwork en de wil om jezelf leeg te zetten voor de ander heeft ervoor gezorgd dat GOD daar staat waar het nu staat. Als een echte nummer 1 stam.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Hunt
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Heel GOD :D
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :
Heel Hunt zeker niet meer, het feit dat ze instemde met de plan datgene te doen met het account Demarkie te hebben gedaan.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Het oprichten van Beats. De goede oude Beats wat ik heb geleid met veel liefde en energie wat ik jammer genoeg heb moeten laten gaan doordat prive en tw niet meer te combineren was.
De mooiste WERELD actie :
Ik blijf de massa op .Psychedelic Nurse 1 van de mooiste massa vinden die deze wereld heeft gehad, ik speelde destijds nog in Beats aka Real! aka Hunt.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Incomming Rasberry Pi, met de oude speler nick waar ik het super goed mee kon vinden. Jammer dat hij vroegtijdig is gestopt met tribalwars.
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : De snelle val van Hunt. Na continu grote bek hebben tegen iedereen en dan toch zo snel de handdoek in de ring gooien.
Grootste stabber van W57: Heel Hunt, die de stab op demarkie hebben goedgekeurd.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Deze is voor mij niet heel moeilijk, als ik een actie kon terug draaien dan was ik per direct met Drx. Dabb, ITSW18, QQEEZZ meegegaan naar GOD.

De beste aanvaller : QQEEZZ
De beste verdediger : I Thought She Was 18
De beste VV'er : I Thought She Was 18
Grootste flop (speler) : Archer Maximus (als goed schrijf)
Grootste flop (stam) : Hunt
De beste stamleider: GOD, was geen leiding, geen leiding is beste leiding
De slechtste stamleider: Senior Pinkman, het was een dictatuur binnen Hunt, moest gaan volgens hun en niet anders. Absoluut een waardeloze leider geweest in mijn ogen, was geen communicatie mogelijk spijtig genoeg.
Grootste P&P abuser : Teveel geweest op deze wereld.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Iedereen binnen GOD verdient het om in de top mee te draaien.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Demarkie heeft een rare wending gemaakt in deze wereld. Als ik en mijn team gestopt waren naar de stab dan was de wereld hoogstwaarschijnlijk ook anders gelopen. Doordat wij keer op keer de massa's hebben afgeslagen en toch winst wisten te maken op de vijand zakte naar mijn mening de moed bij hun in de schoenen waardoor uiteindelijk wij geen massa meer kregen en uiteindelijk ook de einde van de wereld heeft betekend. Ik zeg niet dat Demarkie voor heeft gezorgd dat de wereld op zijn einde kwam, ik denk alleen dat onze wilskracht ervoor heeft gezorgd dat sommige binnen hunt wel hun moed hebben verloren.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? De periode dat in GOD heb gezeten en dat wij van Demarkie ons hebben bewezen als een zeer sterk en stabiele team.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Als ze Demarkie hadden weten te verslaan dan had mijn regio er anders uitgezien, waarschijnlijk had dan ITSW een veel moeilijker en grotere front gehad dan voor mogelijk was. Had een leuk uitdaging kunnen zijn.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Stylomorcro/TheCoon waren dan groter geworden.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Mogen ze zelf invullen ;)


Verder wil ik iedereen bedanken voor deze wereld, met dank aan heel GOD die het account Demarkie heeft weten te stacken en zo heeft weten te redden.

Verder wil ik mijn co's bedanken voor deze wereld met speciale dank naar Laurens @spyronamic love you! xx

Bedankt voor lezen en wie weet tot snel.

Groet,

Michiel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56030

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: bountyR
Beste speler : QQEEZZ, Qua activiteit, teamspel, persoonlijk contact, aanvallend en ondersteunend een geweldige stamgenoot geweest en ik denk ook verdient de rang 1!
Beste gestopte Speler : Geen idee, zit hier nog niet zo lang..
Beste stamspeler : De mannen van GWIB. Jayson, Djenolan en ook Robberto stonden altijd klaar om onze vv te pakken wanneer ik overdag op stage zat. Voor de massa's dachten ze mee over stacks en ook stacklijsten, en tijdens elke massa klaar voor de vv. Kortom, ze zorgden voor boutyR alsof het hun 2de account was!
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Demarkie (Michiel en Laurens), top hoe jullie ondanks alle gebeurtenissen buiten tw toch je zo staande hebben gehouden en altijd inzet getoond hebben voor de stam!
Meest ontrouwe speler : Geen idee
Grootste wannabe , in-game : Chris, in de tijd dat ik hier zat enkel veel praatjes en weinig daden. Belachelijk slecht je dorpen verdedigt en het was leuk om al je cleartjes te blocken toen je die net te ver weg naar bounty stuurde..
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : God, tijdje geleden dat ik in een dergelijke stam gezeten heb (w41). Positiviteit en teamspel top!
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Tja Hunt, hadden bounty zeker moeten wegspelen in de eerste maand toen nog niet alle stacks er stonden. San-der, skills, sloots en alle mb's probeerden van alles maar verder dan 4-8 clears + trein op het achterland kwam het tactisch inzicht eigenlijk niet.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Iedereen van God, behalve....
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Tuur, die deed niet lief tegen mij deze week :(

De mooiste PERSOONLIJKE actie : QQEEZZ met al die acties met bergen edels en clears allemaal getimed!
De mooiste WERELD actie : Massa op the coon denk ik.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Geen
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Heer Kernenergie die zich toch knap staande hielden nadat er nieuwe spelers kwamen!
Grootste stabber van W57: Geen idee
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: De mb's van Hunt aanspreken op eergevoel op het moment dat ze alle bb's in onze rim gingen edelen als een stel respectloze noobs die niet tegen hun verlies konden....

De beste aanvaller : QQ zoals bij persoonlijke actie beschreven.
De beste verdediger : GWIB, niet perse op hun eigen account maar wel via de vv altijd foutloos.
De beste VV'er : GWIB zoals hierboven aangegeven.
Grootste flop (speler) : Heer Skills, ondanks veel steun van sander, sloots, themanwithnoname en de berg van mb's
bounty nooit echt kunnen bedreigen in al die tijd. Voor volgende werelden is het misschien handig om ook met close range edels te werken en niet enkel met edelclears vanuit je safe. Daarnaast is het structureer timen van edels 4 uur na de (stam)clears ook niet een pré in aanvallend opzicht. Ik kan nog veel dingen opnoemen maar volgens mij weten jullie zelf ook dat er nog een hoop te leren valt!
Grootste flop (stam) : Hunt, jammer dat er zo snel wordt opgegeven bij inc door velen.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? QQ, GWIB, Rise, Secuced en Dabb. Dabb is een belangrijke deffbunker geweest voor sleutelaccounts bounty en demarkie!
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? De groei van enkele spelers gestopt door massa's af te slaan en zo het cluster van God intact te houden.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Mijn eerste weken, zonder de stamstacks toch weinig verliezen geleden.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Dan had het phalanx cluster van God het erg zwaar gekregen.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Skills had dan flink door kunnen groeien met een heerlijk cluster.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Als een deffnaabje die een duidelijke mening had over een bepaald land tijdens het WK.

Daan - Team BountyR
 
Reactiescore
533
@daan daar geef ik geen vind ik leukje aan hoor.
Ps:1-2
 
Reactiescore
412
Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Johnny English
Beste speler : QQEEZZ, aanvallend, en stamsgewijs de meest actieve spelers. Hebben alles voor de stam gedaan en blijven maar beuken.
Beste gestopte Speler : Martijn van Thecoon.
Beste stamspeler : ITSW18 en QQEEZZ, misschien ook wel de reden dat ik al de hele wereld met ze samenspeel.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : alle beats accounts die nu nog in hunt spelen.
Meest ontrouwe speler : meh waren niet echt veel mensen die overdreven aan t stamhoppen waren.
Grootste wannabe , in-game : Chris
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : -LW-, GOD is gebouwd op de basis waar LW mee is gestart. In mijn optiek is de leraar dus beter dan de leerling.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Fusion, waren de twee verkeerde stammen samengepropt, en ze hadden de slagkracht van het gestoorde noorden niet.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Tuur, Daan, Steff en toch ook Niek voor de start.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Chris, Mart

De mooiste PERSOONLIJKE actie : GOD starten
De mooiste WERELD actie : oprichting GOD
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
Grootste verrassing van W57 (kan een actie zijn, maar ook een account) : demarkie leegzetten kwam als een verrassing voor me.
Grootste stabber van W57: Mart
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: ik had hunt nooit een kans moeten geven, maar mocht ik het niet gedaan hebben was de wereld toch wel iets anders verlopen.


De beste aanvaller : vorige bespeler van heer kernenergie, immens veel respect naar ruben en de aanvalsplannen die hij maakte.
De beste verdediger : BountyR
De beste VV'er : GWIB en ITSW18
Grootste flop (speler) : Pika, had ik persoonlijk veel meer van verwacht.
Grootste flop (stam) : WAR, had 1 goede speler.
De beste stamleider: rednax aka xander, een van de prettigste personen waar ik mee gespeelt heb.
De slechtste stamleider: enkel goede stamleiders meegemaakt.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? bounty, demarkie en heer kernenergie
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? de oprichting van de winnende stam.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Heel de fase van GOD was het leukste, iedereen enthousiast en strevend naar 1 doel. Ookal hadden we ups en downs is het uiteindelijk toch goed gekomen.



Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? ITSW18 had eeb veel makkelijkere groei gehad met een groot stuk rim en zou de wereldwinst als nummer 1 hebben gesloten.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? ITSW18, en nog 1 rimnoobje die het verschil tussen links en rechts niet weet.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? als iemand die niks meer doet zodra het saai word.




ik heb lekker geen kleurtjes gedaan zodat het kut te lezen is.
 
Bovenaan