Wereld 63 instelling

DeletedUser19991

Guest
Hoi allemaal,
Weet er iemand de nieuwe instellingen van de komende wereld? Ik wil weer opnieuw TW gaan spelen en ik vindt de werelden zonder boog en kerken etc. het leukste. Ik ben hier ongeveer 12 jaar mee begonnen en wil weer opnieuw beginnen.

Groeten,
De oude Martieniio
 
Reactiescore
1.049
Hoi allemaal,
Weet er iemand de nieuwe instellingen van de komende wereld? Ik wil weer opnieuw TW gaan spelen en ik vindt de werelden zonder boog en kerken etc. het leukste. Ik ben hier ongeveer 12 jaar mee begonnen en wil weer opnieuw beginnen.

Groeten,
De oude Martieniio
Goedemiddag!
Leuk dat je weer terug bent ;)
Mocht je wat vragen hebben (want er is veel veranderd) Kun je me gerust aanspreken ;)
Veel plezier weer op TW
 

DeletedUser19991

Guest
Dank jullie wel! Ik heb wel een aantal nieuwe dingen mee gemaakt, zoals boog, geloof en ridders/items. Zijn er nog veel nieuwe dingen bijgekomen?
Ik ben alleen net iets te laat gekomen voor een nieuwe wereld. Dat vindt ik toch altijd het leukste om helemaal vanaf 0 te beginnen.
 
Reactiescore
1.049
Dank jullie wel! Ik heb wel een aantal nieuwe dingen mee gemaakt, zoals boog, geloof en ridders/items. Zijn er nog veel nieuwe dingen bijgekomen?
Ik ben alleen net iets te laat gekomen voor een nieuwe wereld. Dat vindt ik toch altijd het leukste om helemaal vanaf 0 te beginnen.
Premium Punten. Je kunt bij marktplaats naar de premium beurs en daar GS verkopen voor PP
Met PP kun je GS kopen bouwtijden halveren etc. Tis best OP moet ik zeggen
Je kunt ook een wereld vol voor GS gaan om PP te farmen en dan met die PP een volgende wereld starten
ook zou ik proberen in een team te spelen want solo red je het gewoon amper meer. Of een stam die veel VV's draait ;)
Daarnaast uiteraard vele nieuwe scripts spelers etc
Weet niet hoe oud je bent qua TW speler maar een trein kun je nu ingame versturen zonder opera etc
dat soort dingen
 

DeletedUser17472

Guest
Ik verwacht niet dat wat daar nu staat 100% correct is. Deze instellingen zijn pas definitief na aankondiging van de spelwereld op het forum. Een wereld instellen en openen kost tijd en voorbereiding. Nog even geduld dus.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79406

Guest
Ik verwacht niet dat wat daar nu staat 100% correct is. Deze instellingen zijn pas definitief na aankondiging van de spelwereld op het forum. Een wereld instellen en openen kost tijd en voorbereiding. Nog even geduld dus.


Alles niet maar grotendeels toch wel?


Hopelijk klopt uitkijktoren en kerk niet haha


Laatste wereld gestart:
W62: 16 mei ( + 2 maanden)

16 mei + 2 maand = 16-18 juli?

Ik weet dat dit "circa" is.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan