Waarom zou Famke de wereld winnen...

Reactiescore
693
Sinds wanneer? Ik heb afgelopen maand veel van cas6 geskipped wegens examens. Dus uitleg zou ik soms wel nodig hebben.
 
Reactiescore
693
Even mijn mening hier over

Het is zeer fijn dat je dit wil doen.
Echter zal dit voor mij, Ons. Geen toepassing hebben aangezien ik me ga focussen op casual 7.
Je bent een beetje als silence1attack van casual 5. Waar 882 domineert met hun bondgenoot T-B en dankzij silence1attack de alliantie tegen 882 is ontstaan.

Weet wel waar je aan begint.
Je zal alle stammen bij elkaar moeten houden.
Je zal moeten instaan voor alle communicatie onderling via forum etc.
Je zal regels en afspraken moeten opstellen. Dit niet enkel op het forum, maar ook in de aanval en de os-aanvragen.
Je zal ook moeten instaan voor een algemeen overkoepelend beleid.
etc. Je zal kritiek ontvangen en deze moeten verwerken. Indien je een koppig mens bent. Gelieve deze taak niet op jou te nemen.

Ik krijg een beetje het idee dat jullie Famke proberen te verdedigen.
Deze reactie behoort tot een andere post, maar is hier ook wel van toepassing.
Famke leden zijn dan ook de actiefste op het AF

Er zijn wss nog vele andere lezers, maar die niet reageren of slechts enkele keren per maand kijken.

Zelf heb ik nu examens gehad waardoor ik het forum gewoon volledig achter me heb gelaten en pas nu op vele dingen reageer.

Echter is Famke niet de enigste stam met potentieel naar de toekomst. Er zijn andere stammen die ook wel wat kunnen, maar door de range of latere start zich nog niet kunnen tonen hebben.
Je bent zelf nog niet zo lang op deze wereld. Je hebt 24 dorpen. Nog niet uitgebouwd en je ligt tussen Rebels.
De wereld is zelfs nog niet gesloten.
Ik zou dus m.a.w. nog even wachten.
 

DeletedUser79332

Guest
Even mijn mening hier over

Het is zeer fijn dat je dit wil doen.
Echter zal dit voor mij, Ons. Geen toepassing hebben aangezien ik me ga focussen op casual 7.
Je bent een beetje als silence1attack van casual 5. Waar 882 domineert met hun bondgenoot T-B en dankzij silence1attack de alliantie tegen 882 is ontstaan.

Weet wel waar je aan begint.
Je zal alle stammen bij elkaar moeten houden.
Je zal moeten instaan voor alle communicatie onderling via forum etc.
Je zal regels en afspraken moeten opstellen. Dit niet enkel op het forum, maar ook in de aanval en de os-aanvragen.
Je zal ook moeten instaan voor een algemeen overkoepelend beleid.
etc. Je zal kritiek ontvangen en deze moeten verwerken. Indien je een koppig mens bent. Gelieve deze taak niet op jou te nemen.


Deze reactie behoort tot een andere post, maar is hier ook wel van toepassing.
Famke leden zijn dan ook de actiefste op het AF

Er zijn wss nog vele andere lezers, maar die niet reageren of slechts enkele keren per maand kijken.

Zelf heb ik nu examens gehad waardoor ik het forum gewoon volledig achter me heb gelaten en pas nu op vele dingen reageer.

Echter is Famke niet de enigste stam met potentieel naar de toekomst. Er zijn andere stammen die ook wel wat kunnen, maar door de range of latere start zich nog niet kunnen tonen hebben.
Je bent zelf nog niet zo lang op deze wereld. Je hebt 24 dorpen. Nog niet uitgebouwd en je ligt tussen Rebels.
De wereld is zelfs nog niet gesloten.
Ik zou dus m.a.w. nog even wachten.

Dank voor je eerlijke reactie.
Je hebt zeker in een hoop punten gelijk echter zeg ik ook niet dat ik dit moet doen.
Mijn bedoeling hierachter is dat de wereld met zijn stammen niet nu net moet doen alsof Famke met de wereldwinst aan de haal gaat.
Ik wil gewoon iedereen wakker schudden en gezien nu het forum van Cas6 ben ik aardig geslaagd :)
 
Reactiescore
693
Een Casual wakker schudden? Iedereen speelt voor zijn rust:eek:
Verder wens ik jullie toch heel veel succes.
Groot gelijk

Dank voor je eerlijke reactie.
Je hebt zeker in een hoop punten gelijk echter zeg ik ook niet dat ik dit moet doen.
Mijn bedoeling hierachter is dat de wereld met zijn stammen niet nu net moet doen alsof Famke met de wereldwinst aan de haal gaat.
Ik wil gewoon iedereen wakker schudden en gezien nu het forum van Cas6 ben ik aardig geslaagd :)
Casual 6 wakker geschudt? Het is vakantie. Iedereen dommelt zo weer in
 

Deleted User - 2172780

Guest
dat er een paar spelers reageren wil niet zeggen dat de wereld is ‘wakker geschud’.

Denk ook dat je poging tevergeefs zal zijn. Veel stammen hoor je niks van. En je zal KOH moeten overtuigen om van speelstijl te wisselen. Wat ik niet zo gauw zie gebeuren.

Wel leuk dat je het probeert!
 
Reactiescore
73
dat er een paar spelers reageren wil niet zeggen dat de wereld is ‘wakker geschud’.

Denk ook dat je poging tevergeefs zal zijn. Veel stammen hoor je niks van. En je zal KOH moeten overtuigen om van speelstijl te wisselen. Wat ik niet zo gauw zie gebeuren.

Wel leuk dat je het probeert!

Is onze speelstijl dan niet goed:(

Over wat Je-maintiendrai zegt, je zal altijd mensen hebben binnen uw pact/alliantie die overlopen , kijk al de vorige werelden die er waren op tw en je weet al genoeg dat een Wereld vs Famke sowieso niet waterdicht is, en dus ook niet goed gaat komen.

Enja, wereld is nog lang niet gespeeld he, rustig edelen en kijken wat er allemaal zich afspeelt, geen reden tot paniek:D
 
Reactiescore
323
Ach, als ik me weer bezig ga houden met diplomatie is de boel zo weer verdeeld, zie cas3 :D Ik sta het natuurlijk nooit toe dat Famke in een ongunstige uitgangspositie komt :D

Op dit moment is het nog gewoon geen tijd voor actie, het is nu rustig je accje opbouwen om tot een zo goed mogelijke uitgangspositie te komen zodra de range breder wordt. Heel veel mensen zitten nu nog gewoon niet te wachten op oorlog want qua massa's kan je atm ook weinig omdat er def in overvloed is door de aanvalsrange.
 

DeletedUser78605

Guest
Ach, als ik me weer bezig ga houden met diplomatie is de boel zo weer verdeeld, zie cas3 :D Ik sta het natuurlijk nooit toe dat Famke in een ongunstige uitgangspositie komt :D

Op dit moment is het nog gewoon geen tijd voor actie, het is nu rustig je accje opbouwen om tot een zo goed mogelijke uitgangspositie te komen zodra de range breder wordt. Heel veel mensen zitten nu nog gewoon niet te wachten op oorlog want qua massa's kan je atm ook weinig omdat er def in overvloed is door de aanvalsrange.

Ik vind de rust heerlijk, binnenkort lekker op vakantie en niet hoeven op te letten :p
 

DeletedUser78605

Guest
Daar zouden wij graag aan mee doen ja. Zijn ook altijd in om te vv'en voor zowel een aanval als deffen tegen hem.
 
Reactiescore
127
Ho ho Hardebaas wordt mijn nummer 1 target:D:D
 

DeletedUser

Guest
Moet je daar een plan voor hebben?
Als je een beetje speler bent doe je gewoon 1 vs 1.
 
Bovenaan