Rate de speler

Reactiescore
142
Plus, je vergeet dat hunterzzz het voor zijn start prima doet. Hij is later binnengekomen op de wereld dan de rest van famke.
 

DeletedUser79332

Guest
Plus, je vergeet dat hunterzzz het voor zijn start prima doet. Hij is later binnengekomen op de wereld dan de rest van famke.
ik heb ook nergens gezegd dat hij het goed of slecht doet.
Ik heb alleen gezegd dat hij samen met final achterblijft op de rest van de leden van Famke.

Ik krijg een beetje het idee dat jullie Famke proberen te verdedigen. Echter kan ik het ook mis hebben hoor.
Maar verdedigen is wat mij betreft niet nodig hoor. Ik maakte gewoon gebruik van de ranglijst en twstats en ben tot dit resultaat gekomen.
Dit is hoe ik er tegenaankeek zonder verdere inside info zoals een ban etc.
 
Reactiescore
127
Ik als n00b zal ook eens mijn steentje bijdragen om zo meer lijstjes te krijgen hier.

Ik speel nu sinds eind maart ongeveer sinds W20 en W22.


Ik zal de speler Phuture Noize raten aangezien hij de laatste is die een lijstje geplaatst heeft.


C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png
Bekijk bijlage 13134 Rang 5


Bekijk bijlage 13135


C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image002.png

Punten:

Phuture Noize heeft een mooi aantal punten. Staat op dit moment op de 5e plaats en heeft een gaatje geslagen met de nr.6

Lijkt erop dat de afgelopen 3 weken de groei wat is gestokt. Dit zou kunnen betekenen dat er geen edelvoer is of hij max munten aan het slaan is om straks weer flink te groeien.
Al met al een goede stabiele groei gehad en nog wel wat potentie om omhoog te gaan qua ranking.
Wel een intern in de vorm van Final 24.

Voor nu het cijfer 8/10.

OD

Rang 1 ODA. Dit is uiteraard hartstikke goed gezien de rank. Behoeft verder geen uitleg denk ik.

Bekijk bijlage 13136
C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image004.png



Als ODD heeft Phuture Noize rang 73. Dit houd in dat hij nog niet echt getest is. Ben benieuwd hoe de defensieve skills zijn van dit account.

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image006.jpg

Bekijk bijlage 13137

Met ODS staat Phuture Noize op rang 57. Hierin heeft hij in mijn optiek nog niet zijn stempel hoeven drukken op een massa op 1 van zijn stamgenoten . Het voordeel wat ik hieruit kan halen is dat hij graag de gestackte bb-dorpen van zijn buurman sloopt;)

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image007.png

Bekijk bijlage 13138

Met de aanvalsbeperkingen nu kan ik het account niet kwalijk nemen voor hun ODD en ODS.
ODA is wel tip top in orde.

9/10

Stam:
Bekijk bijlage 13139

Bekijk bijlage 13140
C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image008.png


De stam Famke bezit momenteel de 2e plaats. Na wat research gedaan te hebben blijkt dat dit spelers zijn die elkaar kennen vanuit Cas3 vanuit de stam Hippos. Hier op het forum wordt al gesproken over de wereldwinst door Famke. Laten we hopen dat, mocht dit gebeuren, er in iedergeval een mooie strijd geweest is.
Als ik kijk naar final 24 en Hunterzz blijven die wat achter. Hierin is Final een intern.

8.5/10

Ligging:

Blauw = Famke
Geel= Phuture Noize
Rood= KOH
Groen=DR
Bekijk bijlage 13141

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image011.jpg


Qua ligging vind ik dat Phuture noize veel front heeft. Hierbij ga ik er wel vanuit dat Famke/Phuture geen diplomatieke betrekkingen heeft. Hij zal dus het gat met tussen hem en Fierce moeten dichten om aan te sluiten bij zijn stam. Echter heeft hij natuurlijk wel op deze manier 360 graden edelruimte;)

Ook als ik naar de ligging van Famke kijk ligt deze nogal verspreid. Dit gaat een hoop edels kosten of misschien 1 a 2 goede recruits om zo de stam aaneen te sluiten voor wat safe.

Al met al voor deze ligging geef ik een 5/10. Een 5 nog vanwege de vele edelmogelijkheden;)

Reputatie:

Ik kan de speler(s) niet. Anderzijds van forumposts van hier op Cas6 en elders op het fora.
Ik ga hier dus ook geen rating over geven aangezien ik hier niet genoeg kennis over heb.

Een ruime 7.5 ;)

Een leuk front, maar dat ben ik ook wel nodig om actief op deze wereld te blijven anders is het ook zo saai.
 

DeletedUser79332

Guest
Een leuk front, maar dat ben ik ook wel nodig om actief op deze wereld te blijven anders is het ook zo saai.

Snap ik volkomen. Ik hoop ook dat die aanvalsbescherming er wat eerder af kan. Anders nog tot ongeveer december wachten. Maar tot die tijd hebben we de tijd om aan ons account te werken qua edels.
Zal wel een drukke maand worden denk ik zo. De meeste zullen de treintjes klaar gaan zetten en zodra er mensen in range komen zullen ze meteen toeslaan.
Ik ben van mening dat de wereld die activiteit wel kan gebruiken om het spelplezier in deze wereld hoog te houden.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Snap ik volkomen. Ik hoop ook dat die aanvalsbescherming er wat eerder af kan. Anders nog tot ongeveer december wachten. Maar tot die tijd hebben we de tijd om aan ons account te werken qua edels.
Zal wel een drukke maand worden denk ik zo. De meeste zullen de treintjes klaar gaan zetten en zodra er mensen in range komen zullen ze meteen toeslaan.
Ik ben van mening dat de wereld die activiteit wel kan gebruiken om het spelplezier in deze wereld hoog te houden.
Het is lekker rustig zo, van mij mag die aanvalsban wel 2020 pas vervallen. Beetje nachtrust is niets mis mee :D
 

DeletedUser79541

Guest
Ik doe al jaren niet aan nachtrust.. wat is dat ook alweer?
 

DeletedUser76480

Guest
HardeBaas Rang 9


Ik ga mijn buurman eens even beoordelen en kijken of hij het waar kan maken binnenkort.


Punten: 7/10
Draait stabiel mee in de wereld en groeit goed door. Als hij nog even doorgroeit komt hij in mijn range:D.

OD: 7/10
Aanvallend nog niet veel laten zien, bijna alle oda komt door het clearen van bb dorpen.
Verdedigend net zoals mij nog niks gedaan:p.
Wel zien we dat hij hoog gekwalificeerd is om barbarendorpen te stacken. Zodra er maar bb dorpen zijn dat zet deze man ze helemaal vol.
1 kleine tip voor HardeBaas zodra muur level 0 is zou ik je troepen maar weghalen:D.

Stam 8/10
KOH heeft aangetoond stabiel te blijven groeien. Wel zitten er nog een aantal leden in die niet binnen de stam horen qua groei.
HardeBaas heeft een leuke stam uitgezocht die nog genoeg strijdt gaat krijgen op deze wereld.

Ligging: 8/10
Geel: HardeBaas
Blauw: KOH
Rood: Phuture Noize
Roze: Famke

Een uitdagende ligging, maar HardeBaas ligt nog niet in range van mij. Zodra dit wel gebeurt ben ik benieuwd wat het account kan laten zien.
Ik hoop op een leuke strijdt, en niet
zoals gewoonlijk als ik mensen aanval dat ze op bb gaan.


Reputatie: 5/10
Negeert pm bericht jammer genoeg:(.
Maar ik ken de speler verder niet en ben benieuwd wat hij gaat laten zien. Ik hoop op een leuke strijdt:D.

Totaal score: 7
Het account heeft potentie alleen moet die het nog wel waar gaan maken. Succes daarmee!:D



Sorry maar deze rating kunnen we echt niet serieus nemen. Volgende keer iets meer onderzoek doen Wouter.

Het gaat hier om Jorrit de stabber, na de halve wereld op casual 3 te hebben gestabt, heeft hij nu opnieuw zijn slag geslagen op casual 1. Ik weet niet precies hoeveel bans en puntenaftrek het heeft opgeleverd, maar het heeft iig 1 acc een 100% ban opgeleverd, en nog een aantal accounts met een flinke puntenaftrek.


I.p.v. dit soort spelers te bespreken op de forums, zouden we met z'n allen een statement moeten maken dat dit soort lui hier niet welkom zijn..
 

DeletedUser78605

Guest
Niet vergeten dat hij op cas 5 ook probeerde te stabben, maar dit mislukte ;)
 

DeletedUser79332

Guest
Misschien moet ie een naamsverandering doen naar hardestabber...
 

DeletedUser78744

Guest
Sorry maar deze rating kunnen we echt niet serieus nemen. Volgende keer iets meer onderzoek doen Wouter.

Het gaat hier om Jorrit de stabber, na de halve wereld op casual 3 te hebben gestabt, heeft hij nu opnieuw zijn slag geslagen op casual 1. Ik weet niet precies hoeveel bans en puntenaftrek het heeft opgeleverd, maar het heeft iig 1 acc een 100% ban opgeleverd, en nog een aantal accounts met een flinke puntenaftrek.


I.p.v. dit soort spelers te bespreken op de forums, zouden we met z'n allen een statement moeten maken dat dit soort lui hier niet welkom zijn..

Zo erg allemaal :eek:
Gaan we nu dood?
 
Bovenaan