Gamen

Reactiescore
110
Bedankt voor de tips. Ik heb mijn laptop ondertussen drie jaar, dus het kan goed zijn dat stof en troep de prestaties verminderen. Maar aangezien ik dit probleem al vanaf het begin heb vrees ik dat de cores dan de bottleneck zijn, helaas.
 

DeletedUser61134

Guest
Heb een I5-M520 evenveel cores, threads en zelfde ghz.(geeft aan hoe in 5 jaar intel weinig verbeterd)
Verschil ligt dat mijn laptop een lagere geheugenfrequentie heeft.

Maar hetgeen waar ik over struikel is de ingebouwde videochip en die van jou is amper vlotter.
Gezien de chip ingebouwd is in de processor kost dit ook weer performance en genereert warmte wat je processor dus onderuit haalt.
Zal missch op 50-60% kunnen draaien als de videochip belast is.

Een tip als je ooit voor nieuw zou gaan is een losse grafische kaart ipv een ingebouwde in de processor.
Nadeel aan een grafisch kaartje is dat ze vaak minder duurzaam zijn bij veel gebruik.
 

DeletedUser78825

Guest
Op gebied van laptops zou ik sowieso specifiek gaan kijken richting een meer gaming optimized model :p
 

DeletedUser78825

Guest
Ja kan je al een betere desktop kopen dan @Stalov heeft :eek:

Ik ben persoonlijk meer een fan van desktops, maar ik snap dat voor sommigen een laptop makkelijker is. Dus daarin zou ik dan wel kijken voor een waarop gegamed kan worden.
Een business model van HP gaat nl. ook al vlot naar de 800 euro (en hoger ook), en daar kun je dan niet op gamen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben persoonlijk meer een fan van desktops, maar ik snap dat voor sommigen een laptop makkelijker is. Dus daarin zou ik dan wel kijken voor een waarop gegamed kan worden.
Een business model van HP gaat nl. ook al vlot naar de 800 euro (en hoger ook), en daar kun je dan niet op gamen.

Maar dat heet dan ook afzetterij ^^
Business pro of elite erbij zetten kan je er 500-1000 bij op gooien :p
 

DeletedUser79832

Guest
wel kut dat ac oddysey en fifa zo kort tegeneen uitkomen, enkel the journey uit kunnen spelen en mn fut team installeren en nu wachten tot heel AC uitgespeeld is :eek:
 

DeletedUser78031

Guest
Vanwege de populariteit van Duck hunt in het verleenden ben ik streng tegen games.
Ik eis respect voor eenden en gamen is het kwaak tegen de eendcommunity!

Ik eis verwijdering van dit topic als eendbetoon!
 

DeletedUser61134

Guest
Kvind RDR2 niet zo super, zelfde issue als ik met GTA V had.
Het hele spel is zo absurd simpel, ik hou van spellen met uitdaging en waar je regelmatig doodgaat als je even te snel wil.

Ninja gaiden op master ofzo, zo'n difficulty zou je moeten kunnen kiezen.
Ai die meer dodged en countert en sneller kan slaan ofzo, of 1x geschoten en game over zou fijn zijn.
 

DeletedUser79832

Guest
Kvind RDR2 niet zo super, zelfde issue als ik met GTA V had.
Het hele spel is zo absurd simpel, ik hou van spellen met uitdaging en waar je regelmatig doodgaat als je even te snel wil.

Ninja gaiden op master ofzo, zo'n difficulty zou je moeten kunnen kiezen.
Ai die meer dodged en countert en sneller kan slaan ofzo, of 1x geschoten en game over zou fijn zijn.

Vond rdr1 ook al niet zo super, gewoon niet zo mijn type games denk ik, gta is leuk voor zo nu en dan eens maar voor de rest ook maar meh en dat gevoel heb ik ook steeds bij de far cry's, om 1 of andere reden koop ik ze (vanwege de hype wss) maar verder dan een uurtje spelen kom ik niet.
 
Reactiescore
3.537
Ik wil graag een skypechat maken voor ps4 COD.

Voeg jokersbrain toe op skype en zeg je in deze chat wilt. Kunnen we samen game, HOE LEUK IS DAT!!!



Wegens reclame maken niet mag wil ik benadrukken COD echt een stom spel is en TW vele leuker. Laten we allemaal massaal veel PP kopen.

Voor de mensen die dit willen reporten, Jannes is zo slim geweest toestemming bij de baas te vragen hiervoor :eek:
 
Bovenaan