# Reet de speler ^^

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb ook tijd om dit weer te doen.

Gooi de accountnamen maar mijn richting op, dan zal ik van de week eens wat gaan knutselen.
 
Reactiescore
310
Overrated ass fuck. Week lang met zijn stammies beuken en 0 winsten op wat gemiste dodges na. Terwijl zijn stamgenoot met 1 vlotte actie bakken met dorpen verliest. :rolleyes::confused:

je hebt pas 2 keer edels gehad hoor jonge ;)

account edelen zonder spelers wees er trots op man!
 

DeletedUser76972

Guest
Overrated ass fuck. Week lang met zijn stammies beuken en 0 winsten op wat gemiste dodges na. Terwijl zijn stamgenoot met 1 vlotte actie bakken met dorpen verliest. :rolleyes::confused:

Moet nu toch wel bekend zijn dat accounts EV, Rise & Trump inactief zijn sinds adios de stam heeft dood gerekruteerd. Geen noemenswaardige prestatie dus.
En dat je nu die paar fakes & clears (die je faalde te dodge) al beuken noemt maakt het wel een stuk begrijpelijker dat je er altijd vandoor bent wanneer je echte aanvallen krijgt ;)
 

DeletedUser76972

Guest
NUA is gewoon een goed account en Ruben is een goede speler, ga daar niet over liegen.

De aanvallen zullen inderdaad wat beperkter zijn geweest gezien de activiteit, maar dat neemt niet weg dat ze niet succesvol zijn. EV heeft daarnaast wel geholpen met jullie aanvallen, jullie hadden de VV kunnen pakken maar dat hebben jullie ook niet gedaan?

Dan ga je er vanuit dat EV die aanvallen zelf had verstuurd? :)
Vind het onzin dat je zo trots bent op het edelen van je ex-stamgenoten.
 
Reactiescore
853
Daar heb ik het niet over.
Mijn punt was dat het geen prestatie is om een inactieve speler op te edelen ;)
Er wordt nergens beweerd dat het een prestatie is, er wordt enkel aangehaald dat EV dorpen verliest. Dat het geen prestatie is, is ook niet perse waar trouwens. Zolang Koets en Adten nog samenwerken is er in principe een kleine kans dat er iets ontstaat, dat een account dan zo opgeruimd wordt zonder tegenstand is toch echt een wanprestatie van account EV en deels Koets. Als het al zo lang bekend is dat het account inactief is, waarom ligt het er dan nog? :rolleyes:
 
Bovenaan