Speedronde #3567 - Watch your OD(A)

Reactiescore
575
#3567 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 13-06-18 13:30
Einde: Woensdag 13-06-18 17:30
Scenario: Groen
Watch your OD(A)

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 13-06-18 13:30
* Einde: Woensdag 13-06-18 17:30
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de grootste som aan punten én totaal verslagen tegenstanders wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3500 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 40 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 800 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde wordt de OD(A) berekend volgens deze methode.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Een voormalig rang 1 endless weggespeeld, wat ben ik toch goed.

Als je nog meer speeders wil judgen @Kleenex dan zou ik je aanraden de speedchat te joinen op skype
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Natuurlijk, feit is dat ik mijn grote mond pas openzet nadat ik mezelf heb bewezen. Die kleenex daarintegen komt in pm me uit lachen omdat ik deff ging en ik dat niet mag als speedkampioen omdat dat voor noobs is. Hij stoorde zich ook aan het feit dat ik speedkampioen ben en kon zelfs met zijn speedmaatje me niet neerkrijgen. Beste vanal is 45 minuten later toen ik rebuild was kwam die vragen om te teamen omdat hij de deffnoobs niet meer alleen aankon, terwijl hij in een stam van 3 zat. Win ik dat toch weer in mijn eentje. Die man ging van uitlachen, naar vriendelijk naar weer uitlachen afhankelijk van of die me nodig had om te kunnen winnen. Dat ie daarna moet komen zeggen dat hij een voormalige rang 1 endless is om me te overtuigen dat hij een goede speeder is, is gewoon zielig.

En wat die deff betreft ik had:
1500 speer
500 zwaard
1000 bijl

Hij had:
1500 bijl


dus ja joke was on him
 
Reactiescore
76
Die is indd een voormalig rang 1 endless vanwel 5jaar tijd terug. Je hebt een te grote mond en als je niet kan winnen zeg je dat ze teamen dat noem ik niks bewijzen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je hebt een te grote mond en als je niet kan winnen zeg je dat ze teamen dat noem ik niks bewijzen.

Het is logisch dat 1 tegen 2 een onevenwichtig duel is en dat de kans dat ik daarin verlies veel groter is. Dus ja soms win ik niet door dat ik tegen een team moet spelen. Door te zeggen dat ze teamen verdraai ik geen waarheid en met een 2 vs 1 zal ik meestal nog het team zeggen dat ze goed gespeeld hebben. Eens het dan 1 vs 3 wordt is mijn kans natuurlijk miniem en ik vind dat ook gewoon zwak van de aanvallers, zeker als het (voormalig) rang 1 endless spelers zijn en zich ook zo profileren. Als ik in een 1 vs 1 neer ga, dan ga ik neer daar is de kous mee af.

Je beweerd nu dat als ik van een team verlies en ik dat vermeld, ik niets bewijs. Ik heb in de flauwste verte geen gedacht van wat je hiermee wil zeggen. Oke dat bewijst niets, hoeft ook niets te bewijzen, dat is gewoon de verklaring waarom ik verloren heb.

Als je met die "dat noem ik niets bewijzen" naar mijn hele speed carrière refereert dan kan ik je in eer en geweten zeggen dat ik mezelf als één van de allerbeste individuele spelers (die nog actief zijn) heb bewezen. Ik heb meeste van mijn overwinningen alleen behaald en dat is een stuk moeilijker dan winnen wanneer je nog 2 makkers in de rug hebt die je waar nodig deffen, voorclearen of zelfs feeden om toch maar rang 1 te behouden.

Dus ja geen idee wat ik misdoe met wat je omschrijft. Grote mond ben ik akkoord, maar fora's zijn er voor op je mening op te dringen.
 
Bovenaan