Instellingen Classic #17

Reactiescore
1.089
Dat jij de moeite neemt om dit bericht te maken zegt genoeg over jou

Ik geef gewoon aan dat de instellingen die voorgesteld worden niet in de buurt van realistisch komen. Dat zegt genoeg over mij ja, namelijk dat ik me een beetje inlees in wat mogelijk is en wat niet.

Ik geef gewoon instellingen die mij leuk lijken

Er werd door Duckje gevraagd om een slomere classic en jij stelt snelheden voor die 2x zo hoog zijn dan de hoogste snelheid ooit gebruikt op een classic op tw.nl, bijna tegen speedsnelheid aan.
Compleet onrealistisch dus.

Maar ja sure, het zegt veel over mij hoor :rolleyes:

Kansloos
 

DeletedUser76027

Guest
Ik zou voorstellen: Beetje zoals vorige classic --> Zonder de boerderijlimiet (of een iets hogere als vorige) (slomere classic doordat er meer te deffen valt, ipv gwn 4 clears & trein op je dak te krijgen waar je enkel kan recappen), met een farmlimiet ;)

Voor de rest leek me vorige classic wel leuke instellingen, enkel bovenstaande puntjes.
 

DeletedUser39990

Guest
Ik zou voorstellen: Beetje zoals vorige classic --> Zonder de boerderijlimiet (of een iets hogere als vorige) (slomere classic doordat er meer te deffen valt, ipv gwn 4 clears & trein op je dak te krijgen waar je enkel kan recappen), met een farmlimiet ;)

Voor de rest leek me vorige classic wel leuke instellingen, enkel bovenstaande puntjes.

Boerderijlimiet vindt ik nu net een van de leukste dingen, anders hoef je alleen maar je dorpen te stacken en is er helemaal niets aan ook . Boerlimiet van 60K lijkt me prima ( heb deze classic niet gespeeld, weet dus niet wat de boerderij limiet was)
Wel leuker natuurlijk om te deffen als er ook milliseconden zijn anders moet je al met anderhalf deffdorpje gaan snippen :)
 

DeletedUser76027

Guest
Oke, ook waar, maar dan moet je idd miliseconden gaan hebben. Limiet was 36k trouwens ;) Dus was gwn clears voorgooien en edels na timen, was ook niet veel aan to be honest:D
 
Reactiescore
1.019
Als je ms hebt is dat een ander verhaal hoor. En alsnog je kan best wel iets anders doen dan alleen clears + edels timen
 
Reactiescore
0
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1,5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,75

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: actief
- Ridder/Standbeeld: actief, maar dan de klassieke ridder, inclusief 1000% bonus bij verdedigen met kata's
- Bonusdorpen: actief
- Kerk en geloof: actief
- Uitkijktoren: inactief
- Burgerwacht: inactief
- Moraal: actief
- Prestaties: inactief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): tot 3k
- Edelmanproductie: goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-35
- Technologieën: 3 level
- Beginnersbescherming: 2 weken
- Beginnersbescherming ratio: inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 0:00-8:00
- Startdirectie kiezen: inactief
- Aanvalstiming: 100 milliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 40 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 75%
- Ledenlimiet Stam: Geen
- Vlaggen: inactief
- Limited haul: actief
- Stamlock: inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

DeletedUser69389

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1,5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,75

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: actief
- Ridder/Standbeeld: actief, maar dan de klassieke ridder, inclusief 1000% bonus bij verdedigen met kata's
- Bonusdorpen: actief
- Kerk en geloof: actief
- Uitkijktoren: inactief
- Burgerwacht: inactief
- Moraal: actief
- Prestaties: inactief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): tot 3k
- Edelmanproductie: goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-35
- Technologieën: 3 level
- Beginnersbescherming: 2 weken
- Beginnersbescherming ratio: inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 0:00-8:00
- Startdirectie kiezen: inactief
- Aanvalstiming: 100 milliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 40 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 75%
- Ledenlimiet Stam: Geen
- Vlaggen: inactief
- Limited haul: actief
- Stamlock: inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
giphy.gif

giphy.gif
 
Reactiescore
1.089
Dit zijn gewoon normale wereld settings, zo werkt dat niet nee :p
 
Reactiescore
2.039
Mijn settings tot nu toe nog de beste me dunkt, al vind ik dat argument voor geheimen best een goede. Niets klessik aan, maar wel eens een leuke twist en voorkomt BG to win. Al zijn de geheimen werelden tot nu toe niet bepaald goed geëindigd..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089

DeletedUser77646

Guest
Nee


Kunnen we nou eens een keer kappen met die triljoen barbaren op de classic te gooien? Sinds ze per ongeluk op de vreselijke CL12 die barbarenratio 15x verhoogd hebben (ja het was 0,2 per account op bijna elke classic ervoor), komen er allemaal van dit soort bosmongolen langs die zin hebben om nog eens 4 maanden lang lekker barbaren te gaan edelen. Want echt meer is het niet.

Volgens mij is iedereen het ermee eens dat CL12 een vreselijke wereld was dankzij de barbs, en kan menig classic speler zich de voorgaande werelden ook wel herinneren dat alle ratio's groter dan 1:1 (1 barb per speler, en dat is al vrij veel) niets toevoegen aan de wereld/ het spel, en juist de wereld er alleen maar oninteressanter op maken.

Voor dat je in de verdediging schiet en zegt dat je daarvan niets wist. Het hele forum staat/stond er vol mee, dus als je even een willekeurig vorig instellingstopic voor de cl had geopend had je dezelfde kritiek gelezen.

CL12 duurde idd veel te lang door barbaren.
 
Bovenaan