Top/Flop stammen

DeletedUser79312

Guest
we moeten het onderwerp eerst een beetje spicy maken anders is het te snel niet meer interessant en het is niet voor niets het AF, dé plaats waar iedereen maar wat zegt en concrete informatie geven altijd (te) moeilijk lijkt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58424

Guest
Bwa, ik/wij heb(ben) er toch al meerdere over de vloer gehad hoor :)
Maar ik ben al blij dat je het daar toch al mee eens bent :)
 

DeletedUser58424

Guest
Zaten nochtans edeltreintjes tussen, maar goed, die liggen nu ook in het hiernamaals :)
 

DeletedUser73162

Guest
Heeft hij gelezen, wilt gewoon stoken en verkeerd beeld schetsen, is zijn manier van P&P blijkt wel uit eerdere posts.

Een verklaring op het AF zou wel passend zijn aangezien maar een select deel van de wereld in die chat zit ;)
 

DeletedUser73657

Guest
Stoken en P&P op het forum , schaam je Magic! Daar dient een politiek & propaganda forum toch niet voor?!

Lick will enkel kontenlikkers lijstjes waarin je zegt hoe trots je bent op Justin! Justin ik ben oprecht trots dat je zo een grote groep vol randdebielen kan samenbrengen ( ofja eigenlijk lukt dat ook niet als ik naar kfc kijk, mss was deze niet debiel genoeg )

Doe zo verder lick, hoe jullie farmen en internen , het is echt een kunst om geen permanente hersenschade op te lopen met jullie manier van spelen.

Met groeten
Eriksuwanna

Ps , bedankt voor de dorpjes bachienoob en justin
 

DeletedUser20001

Guest
Stoken en P&P op het forum , schaam je Magic! Daar dient een politiek & propaganda forum toch niet voor?!

Lick will enkel kontenlikkers lijstjes waarin je zegt hoe trots je bent op Justin! Justin ik ben oprecht trots dat je zo een grote groep vol randdebielen kan samenbrengen ( ofja eigenlijk lukt dat ook niet als ik naar kfc kijk, mss was deze niet debiel genoeg )

Doe zo verder lick, hoe jullie farmen en internen , het is echt een kunst om geen permanente hersenschade op te lopen met jullie manier van spelen.

Met groeten
Eriksuwanna

Ps , bedankt voor de dorpjes bachienoob en justin

Stijn voor jou.
 

DeletedUser77704

Guest
Stoken en P&P op het forum , schaam je Magic! Daar dient een politiek & propaganda forum toch niet voor?!

Lick will enkel kontenlikkers lijstjes waarin je zegt hoe trots je bent op Justin! Justin ik ben oprecht trots dat je zo een grote groep vol randdebielen kan samenbrengen ( ofja eigenlijk lukt dat ook niet als ik naar kfc kijk, mss was deze niet debiel genoeg )

Doe zo verder lick, hoe jullie farmen en internen , het is echt een kunst om geen permanente hersenschade op te lopen met jullie manier van spelen.

Met groeten
Eriksuwanna

Ps , bedankt voor de dorpjes bachienoob en justin

Zoals al vaker gezegd, misschien moet je eens leren lezen i.p.v. zulke onzin uitkramen. Dan wist je tenminste een keer waar je over sprak ;)
 
Bovenaan