Top/flop stam(men)

Deleted User - 2167192

Guest
Als je genoeg pp hebt is het geen probleem om de wereld te rekken maar anders zou ik er geen tijd en moeite meer in steken.
 

DeletedUser72568

Guest
AZTEC is een flop.
Verklaard mijn eenmansstammetje de oorlog, 2 leden sturen aanvallen, kata's op smed, ... Om dan vervolgens dorpen te verliezen en mij in de stam uit te nodigen met als motivatie dat ik er dan sterker voor sta... :D
 

Deleted User - 2167192

Guest
Als je hard genoeg kunt slaan wel, moet je hem wel persoonlijk overhandigen.
 

DeletedUser79332

Guest
Is er al een nieuwe visie over de huidige top stammen? Of over de huidige top 5?
 
Reactiescore
693
Voor verandering op deze visie moet je zeker nog wachten tot de range er bijna af is.
Tot deze moment kun je niet zeggen wat elke stam inhoud qua leden en activiteit
 

DeletedUser78605

Guest
Eens met mike, tegen die tijd dat de raze is vervallen, zijn er al een hoop stammen niet meer. Casual is opzich wel lachen, maar je verliest ook sneller je motivatie.
 
Reactiescore
1.468
Is er al een nieuwe visie over de huidige top stammen? Of over de huidige top 5?
Ik durf wel te stellen dat Famke de betere verzameling spelers heeft momenteel, maar als je naar de andere stammen kijkt zijn er verspreid over die andere stammen ook nog een paar goede spelers te vinden. Mochten die spelers ooit zelf een stam beginnen bijvoorbeeld, heb je al een heel andere situatie.
 

DeletedUser70435

Guest
Sorry KOH voor de kata op boer, gaat vanaf nu op muur. Doen jullie dat ook? Xxxx
 
Reactiescore
142
KOH Flop. Kata op boer en hebben geen problemen met het huisvesten van een van de grootste stabbers van TW.

En Bram is noob

Vervolg....

Kata op opslag:eek:
 
Bovenaan