Spotprentjestopic

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Als ik Rose was zou ik ook aansturen op een beleid waarin je 'voor dood speelt'. Vinage kent veel P&P'ers, dat is algemeen bekend. Maak het maar saai genoeg, dat kan leiden tot demotivatie, wat weer in Rose haar voordeel kan zijn als de strijd los breekt. Immers heeft het ook weinig zin om propaganda te voeren tegen een partij waar je nog een nap mee hebt en een partij die beter vertegenwoordigd is, althans, in het verleden. Ik hoop op deze verklaring. Mocht door inactiviteit komen, zou dat wel jammer zijn.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Of ik ben op vakantie en dus niet aanwezig om de boel op t AF op te hitsen. Simpele conclusie.
 
Reactiescore
145

whatev.jpg
 

DeletedUser78972

Guest

whahah deze is sick en ja hij is niet heel logisch nee je moet hem gewoon begrijpen alhoewel je burgerwacht niet kan sturen:p
ik doe gwn mijn naam eer aan ja en jullie hebben weer kunnen lachen:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.148
Goed verhaal!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Mee eens Rogier. Het is echt diep diep triest dat je enorm veel tijd en geld steekt in een spelletje, talloze kleine helpers misbruikt in dit geval om zelf te groeien. Om dan heel random te beslissen geen moeite te doen om nieuwe spelers te vinden en te quitten. Zo zie je maar weer dat egotripperij kan leiden tot uitsluiting bij alle stammen en dat geldsmijterij zeker geen succesformule is.
 
Reactiescore
476
Mee eens Rogier. Het is echt diep diep triest dat je enorm veel tijd en geld steekt in een spelletje, talloze kleine helpers misbruikt in dit geval om zelf te groeien. Om dan heel random te beslissen geen moeite te doen om nieuwe spelers te vinden en te quitten. Zo zie je maar weer dat egotripperij kan leiden tot uitsluiting bij alle stammen en dat geldsmijterij zeker geen succesformule is.

Hij had van die paar duizend euro een leuke vakantie gehad haha
 
Bovenaan