Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser78224

Guest
Complimenten naar red die momenteel goed werk leveren (voor red) tegen royboyz.

Ik wil hierbij wel duidelijk maken dat dit niet aan adios ligt maar zeker intern bij het acc zelf.

ik wil niet stoken hoor maar volgens mij was er ooit eens een discussie over een red account dat viel, en dat de stam het maar beter had moeten regelen. geldt dat dan niet hier? of gold het toen ook al niet?
 

DeletedUser79168

Guest
Dat was inderdaad het geval echter kan een stam maar doen wat het als mogelijkheden heeft. Als je 2 dagen hebt om je acc in orde te zetten. Een perfecte stacklijst kan plaatsen. Faalt in vele van deze dingen wat kan een stam dan meer doen? Recapdorpen niet stacked , frontdef in stacks gezet. Een totaal niet afgewerkte vv bij een stamgenoot zetten. Als je in deze fase nog altijd je acc niet zelf goed kan zetten dan weet ik het ook niet.
 

DeletedUser78224

Guest
@The Rainbowchicks

Tot zo


Maanden lang zien dat er matige activiteit is en dan niets aanpassen, hmmmm (think) Het lijkt dus dat Adios het voortouw neemt en momenteel wint van Red.

Is je verantwoordelijkheid als stam zijnde. Ik zou als leider altijd contact met mijn leden houden of ze een speler nodig hebben en ingrijpen. Dit is simpelweg wanbeleid.

Al zit ik bij de tegenpartij wil ik niet meteen zeggen dat intium een flop is

Je kunt nooit altyd de speler blamen
Heeft red wel genoeg gedaan voor een front account zoals intium

Ik denk zeker niet dat de bespelers flop zijn en ze het spelletje echt wel kunnen
Ik denk alleen dat red het verkeerd ingeschat heeft/ niet genoeg gedaan heeft het account op de been te houden
 

DeletedUser79415

Guest
Nog wil ik 1 ding zeggen en dat is dat ik ook TRC complimenten moet geven voor het zo veel mogelijk proberen en puzzelen op het account dat helaas door eigen fouten en slechte uitvoeringen is gaan vallen, aan TRC lag het zeker niet.

Buiten alle complimenten nog 1x voor de spelers TAS en je-rex voor alle sportieve PMS en gedrag !
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik geloof gelijk dat Royboyz het vooral zelf keihard verknald heeft. Vond z'n PM's waarin hij heel stoer zat te doen echt belachelijk "Kun je stoppen met faken, dit doet me niks, ik heb op W zoveel wel 90 dagen achter elkaar gedeffed met 3k incs". Dat soort opmerkingen sieren je niet en hij maakt zichzelf er alleen belachelijk mee gezien z'n prestaties so far.

Deze speler is dus zwaar overschat. Adios kon hier voor grootste deel ook niet erg veel aan doen. Al was het hun risico geweest om deze speler aan te nemen ondanks de speler niet erg positief stond bij aantal mensen zoals Jeremy. Zeker als het acc solo is/was, gevaarlijk zat.

Adios heeft het dus deels wel aan zichzelf te danken, maar Red heeft deze inzinking ook gehad met Initium Novum. Ik heb heel erg goed gezien dat Red daar écht van geleerd heeft en stuk beter presteert nu. Nu moet Adios hier ook zijn les uit trekken en zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt, want dit was natuurlijk heel erg absurd. Maar het kan je als stam overkomen en zeker niet nieuw deze wereld. Maar altijd erg zuur.

Ik hoop natuurlijk op een mooi vervolg en vooral een spannende en aan elkaar gewaagde oorlog !! Chapeau voor Red-oost & Adios-west nog voor hun aanvallen op ons :).
 
Reactiescore
3.452
Tja Royboyz ...
Valt me nog mee dat hij de vv niet heeft aangeboden aan de vijand, dat deden ze namelijk op w56 toen wij ze aanvielen :p
Eigen stam en hun bg waren de schuld van hun verliezen ( kuch) en dropte gewoon zonder blikken of blozen de vv bij ons ^^
 
Reactiescore
853
Tja Royboyz ...
Valt me nog mee dat hij de vv niet heeft aangeboden aan de vijand, dat deden ze namelijk op w56 toen wij ze aanvielen :p
Eigen stam en hun bg waren de schuld van hun verliezen ( kuch) en dropte gewoon zonder blikken of blozen de vv bij ons ^^
Heeft hij dus wel gedaan, Red heeft dit afgewezen waarvoor complimenten!
 

DeletedUser74964

Guest
Lekker leden van adios om ons hier zwart te maken.

Ik ben van account royboyz, en zal het verhaal is ff uitleggen hoe het zit.


Ik eigenaar was gestopt 3 maanden geleden. Soms chek ik nog wel is hoe het ervoor staat. Ik zag dat account behoorlijk veel onder vv stond dus had besloten om terug te komen.

Ik zag die massa komen dus ben sinds woensdag maar weer begonnen tw te spelen.

Ik heb woensdag en donderdag account goed gezet voor de massa, zelfs roel heeft nog de laatste dingen tot 03:30 goed gezet.

Er was die donderdagavond afgesproken dat er vv gedraaid zou worden vanaf 06:00, dus ik ben uurtje of 22:00 na bed gegaan en zou ochtend over nemen.

Ik log dus in om 07:55 in de veronderstelling dat er vooruit gewerkt is., maar zie dat niks is gesnipt en niks is gedodg. Ja voor mij was er dus niet veel meer te doen in die paar minuten.

Wat blijkt rainbow zou vv doen duidelijk afgesproken maar dus helemaal niks gedaan. Als ik had geweten had ik me wekker op 06:00 gezet. Wat blijkt dat ie ook nog gewoon om 07:24 vv heeft verbroken en komt zeggen dat ik hem uitlog om 07:55.

Ja jongens van adios maak ons maar zwart maar dit is de waarheid.

Account stond perfect voor de massa, maar als mensen die zeggen vv te doen en niks doen ja dan houdt het op en kun je account royboyz wel de schuld geven
Maar dat is fus niet waar.

Maar leuk dat jullie nu de schuld op ons schuiven.

Mvg

Roy
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Lekker leden van adios om ons hier zwart te maken.

Ik ben van account royboyz, en zal het verhaal is ff uitleggen hoe het zit.


Ik eigenaar was gestopt 3 maanden geleden. Soms chek ik nog wel is hoe het ervoor staat. Ik zag dat account behoorlijk veel onder vv stond dus had besloten om terug te komen.

Ik zag die massa komen dus ben sinds woensdag maar weer begonnen tw te spelen.

Ik heb woensdag en donderdag account goed gezet voor de massa, zelfs roel heeft nog de laatste dingen tot 03:30 goed gezet.

Er was die donderdagavond afgesproken dat er vv gedraaid zou worden vanaf 06:00, dus ik ben uurtje of 22:00 na bed gegaan en zou ochtend over nemen.

Ik log dus in om 07:55 in de veronderstelling dat er vooruit gewerkt is., maar zie dat niks is gesnipt en niks is gedodg. Ja voor mij was er dus niet veel meer te doen in die paar minuten.

Wat blijkt rainbow zou vv doen duidelijk afgesproken maar dus helemaal niks gedaan. Als ik had geweten had ik me wekker op 06:00 gezet. Wat blijkt dat ie ook nog gewoon om 07:24 vv heeft verbroken en komt zeggen dat ik hem uitlog om 07:55.

Ja jongens van adios maak ons maar zwart maar dit is de waarheid.

Account stond perfect voor de massa, maar als mensen die zeggen vv te doen en niks doen ja dan houdt het op en kun je account royboyz wel de schuld geven
Maar dat is fus niet waar.

Maar leuk dat jullie nu de schuld op ons schuiven.

Mvg

Roy

Ja zonder screens of enig vorm van bewijs zal ik je woorden altijd in twijfel trekken, als je acties als VV aanbieden aan Red uitvoert bijvoorbeeld.
 

DeletedUser74964

Guest
Hier bewijs van vv
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180609-074343.png
    Screenshot_20180609-074343.png
    836,1 KB · Weergaven: 40

DeletedUser74964

Guest
Ja tot 03:30 was er iemand en om 04:30 is de vv overgenomen door rainbow, die dus niks deed.
Kan die wel zeggen ik ben mobiel kan niks doen, ja dan bied geen vv aan als je dat weet.

Dat heb ik dus gemist dat hij mobiel zat blijkbaar en stond ook niet in de pm toen hij zei om de vv te nemen.

Als ik dat had geweten had ik zelf me wekker gezet
 

DeletedUser79168

Guest
RBC gaf aan vv te kunnen doen vanaf 6u op mob, dat het mob was is al een groot minpunt. Het feit dat je acc allleen laat tussen 4-6 is nog veel erger want ik nam hem idd al aan maar kon totaal niet beginnen deffen.
 

DeletedUser79168

Guest
hoezo kan een acc goed staan als je om 4 stopt en je weet dat de aflossing maar om 6 er is. No offence to Roel want die had heel weinig slaap voor zen werk maar je kan dan ook niet verwachten dat rbc effe alles perfect kan doen als er reeds 60 edels inc zijn om 6u , die liepen snel op naar 100+ en dan waren we nog niet eens aan het dodgen :p
 
Bovenaan