Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74404

Guest
Infinite is wel goed ja, en meh ik vind Revival best decent vergeleken met de andere rappers van nu, maarja ik prefereer zijn oude werk. MMLP op #1!
 

DeletedUser74404

Guest
Dit is een hele verkeerde mening



Juh echt leuk, ook als je erbij bedenkt dat 80% van hun doelgroep onder de 18 is.

Tis een trend om te haten op die artiesten tegenwoordig, maar het is ook gewoon een genre van muziek die gerespecteerd moet worden of niet? Ik vind het persoonlijk twee geweldige liedjes die ik regelmatig opzet.

Zelfde geld trouwens voor Boef, geen idee waarom er zoveel haat is want het is echt goede rap, goeie flows en lyricaal best sterk.
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik heb ook een hele brede smaak. Veel popnummers en rocknummers, van klassiekers uit de '60's en '80's tot modern. En metal van bvb sabaton kan ik ook zeer zeker waarderen. Dus mijn muzieksmaak is zo divers dat ik me niet echt kan identificeren met een bepaald genre, al weet ik wel wat ik niet leuk vind ;)

Rap en hardcore vind ik bijv niks.
Kijk dit klinkt als mij muziek smaak maar wat zou jij kiezen.

Greta van fleet of led Zeppelin?
 
Reactiescore
461
Tis een trend om te haten op die artiesten tegenwoordig, maar het is ook gewoon een genre van muziek die gerespecteerd moet worden of niet? Ik vind het persoonlijk twee geweldige liedjes die ik regelmatig opzet.
Alleen al hoe ze eruit zien..
Wat het dan nog zieliger maakt is dat bv Future in elke song van hem wel over drugs zingt maar zelf geen drugs doet. Hij doet het gewoon omdat de mensen dat willen horen. Hoe fckd up is dat xD
 

Deleted User - 487871837

Guest
Weet niet precies wat voor genre het is, maar dit vind ik dan weer heel goed

 
Bovenaan