Nieuw op Casual 6: Stel jezelf voor!

Reactiescore
42
pik we gaan je niet wijzer maken hahahaha
Sorry voor de late reactie, maar ik zou toch graag op openheid aan willen dringen.
Uiteraard is het voor ons van groot belang om te ontdekken wie er zo gek is om een barbarendorp met 5 def te stacken.

Als KOH hebben wij een zekere reputatie hoog te houden, en barbjes stacken met een knullige 5 def-dorpjes is natuurlijk onacceptabel. Een barbarendorp hoort met minstens 10 def gestackt te worden. Minimaal. Maar 15 tot 20 def heeft de voorkeur. Alle stamgenoten weten dat wanneer bekend wordt dat wij met knullige 5 defjes stacken dat ze daarmee de reputatie van de hele stam te gronde richten, en wij zouden daar dan ook graag hard tegen op willen treden.

Bij voorbaat dank voor de medewerking.
 
Reactiescore
323
Sorry voor de late reactie, maar ik zou toch graag op openheid aan willen dringen.
Uiteraard is het voor ons van groot belang om te ontdekken wie er zo gek is om een barbarendorp met 5 def te stacken.

Als KOH hebben wij een zekere reputatie hoog te houden, en barbjes stacken met een knullige 5 def-dorpjes is natuurlijk onacceptabel. Een barbarendorp hoort met minstens 10 def gestackt te worden. Minimaal. Maar 15 tot 20 def heeft de voorkeur. Alle stamgenoten weten dat wanneer bekend wordt dat wij met knullige 5 defjes stacken dat ze daarmee de reputatie van de hele stam te gronde richten, en wij zouden daar dan ook graag hard tegen op willen treden.

Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Zeker met een muur die op 0 staat, want dan komt de veegbrigade van St. Jimmy langs, gratis ODA kan ik niet laten liggen natuurlijk :D
 
Reactiescore
127
Zolang er maar activiteit is op het forum maar dat offtopic niet uit.
 
Reactiescore
42
Gaat ook lastig aangezien jullie alles met 20 defjes stacken :p
Tsja, wanneer jij alleen wil bashen wanneer er weinig def staat én de muur laag staat dan kan ik me voorstellen dat je niet veel lol hebt op deze wereld.
Overigens heet dat niet bashen maar gewoon vegen. :rolleyes:
 

DeletedUser78773

Guest
Tsja, wanneer jij alleen wil bashen wanneer er weinig def staat én de muur laag staat dan kan ik me voorstellen dat je niet veel lol hebt op deze wereld.
Overigens heet dat niet bashen maar gewoon vegen. :rolleyes:

Nu vind jimmy zich best wel geweldig en zeker op een casual wereld :engel: , maar neem niet weg day het gewoon vegen is tijdens een wereld die op slot zit door 120%
 

Deleted User - 2167192

Guest
Nu vind jimmy zich best wel geweldig en zeker op een casual wereld :engel: , maar neem niet weg day het gewoon vegen is tijdens een wereld die op slot zit door 120%

Als er dorpen met 50% geloof vol staan met muur op lvl ±10, dan is het toch nog gewoon bashen of niet dan? Zou mij daar ook erg goed bij voelen als ik dat tegen kom.
 

DeletedUser78773

Guest
Ik vind het behoorlijk ingenomen door Jimmy elke keer dat borst kloppen brrrr.
Sounds like a Narcist .
 
Reactiescore
1.468
Nu je het zegt...

344pgck.png
 
Bovenaan