Wijziging Community Management -- Je zal gemist worden :'(

Reactiescore
2.490
Beste community,

Na iets meer dan drie jaar als Community Manager en iets minder dan 5 jaar als teamlid moet ik met pijn in het hart aankondigen dat deze post mijn laatste zal zijn als Community Manager van Tribal Wars Nederland. Vanaf morgen,1 juni, ga ik andere uitdagingen binnen InnoGames aan en verlaat ik mijn Community Management rol binnen het Nederlandse team.

Ik wil ieder van jullie bedanken voor de voorbije jaren. Niet elke dag was even gemakkelijk, en sommigen zullen het niet altijd eens zijn geweest met mij. Alsnog heb ik het grootste respect voor ieder lid van deze fantastische community waarvoor ik me de laatste jaren dagelijks met liefde heb ingezet.

De Nederlandstalige community wordt nergens anders geëvenaard en daar mogen jullie trots op zijn. Het was dan ook een enorme eer om mijn taken op deze prachtige community te mogen uitvoeren en daar bedank ik jullie voor. Naast het uitvoeren van mijn taken heb ik de kans gekregen velen van jullie persoonlijker te leren kennen en hier vriendschappen uit te smeden die ik nooit eerder voor mogelijk had geacht. Dit bewijst dat een spel zoals Tribal Wars meer is dan enkel een spel, maar mensen met elkaar verbindt in een zekere mate dat ‘buitenstaanders’ maar moeilijk kunnen begrijpen.

Ik zal nog niet meteen uit het straatbeeld verdwijnen en zal me nog regelmatig laten zien binnen de community. Daarnaast zal je me nog af en toe opmerken in een vervangende rol. Ik verdwijn dus niet volledig van het strijdtoneel!

Naast de community neem ik ook even de tijd om het Tribal Wars Team zelf te bedanken. Zonder hun zou het werk van een Community Manager eenzaam en onmogelijk worden. Hun dagelijkse, vrijwillige, inzet zorgt ervoor dat het spel vlot en eerlijk kan verlopen, ook al wordt dat niet altijd erkend of opgemerkt. Bedankt voor jullie inzet en keep on rocking!

Hiermee sluit ik mijn afscheidspostje af. De meesten die mij kennen zullen ondertussen wel al weten dat ik niet de persoon van veel woorden ben, en dus ook hier is dat niet anders.

Met een traantje in de ogen,
voor de laatste keer,

Met vriendelijke groeten,

Jullie Community Manager
Joris (Poo.)

Dag :'(

Je zal gemist worden :'(

Bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je tijd dat je hier hebt gespendeerd en veel succes toegewenst in de toekomst:)
 

DeletedUser72076

Guest
Bedankt voor alles Joris!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Joris, bedankt. Atijd plezierig met je samengewerkt. Succes met je nieuwe uitdaging!
 
Reactiescore
533
Succes Joris :)
 
Reactiescore
2.506
Als een boer met kiespijn ja. Nu jij nog en het wordt een tw feestdag.

Wauw Martijn. Iets meer respect mag ook wel, zeker als je weet wat ik weet. Als je niks goeds te zeggen hebt houd dan je mond. Het heeft precies 0 toegevoegde waarde.
 

DeletedUser79078

Guest
Veel succes in de toekomst.

Als goed is heb je nog pp op je account staan mag altijd overgemaakt worden naar mij ;)
 
Reactiescore
7
Bedankt voor alles en succes met je nieuwe job, Joris :)
 

DeletedUser69389

Guest
Wauw Martijn. Iets meer respect mag ook wel, zeker als je weet wat ik weet. Als je niks goeds te zeggen hebt houd dan je mond. Het heeft precies 0 toegevoegde waarde.
Respect dient van allebei de zijden te komen. De eerder genoemde zijn en waren een enorme verslechtering t.o.v. @klovadis en @Ramoth op het gebied van communiceren richting de community. Ik zal niet ontkennen dat ze ook goede zaken gedaan hebben en doen. Maar toch blijft bij mij meer het idee hangen dat het een zegen is dat een bekende botter niet meer andere gaat straffen op het gebruik van botten bijvoorbeeld. De dubbele moraliteit die je daarbij ziet en zag zie je vaker bij het functioneren van de heren. Het handelen vanuit een ivoren toren en ook als zodanig communiceren richting zijn onderdanen (Lees: De Community). Daarom zal ik op die gebieden @Poo. niet missen als community manager en zie ik het als een zegen dat er eventueel een nieuwe CM komt. In de hoop dat die communicatief sterker is en sorry voor het woord, minder contact gestoord.

Destijds bij zijn aantreden zag ik al andere moderators op dit platform die op het gebied van communiceren capabeler waren en zijn dan Poo. Moderators die minder irritatie wekken bij de community.
 

DeletedUser78825

Guest
Martijn dit is niet het moment om te zeggen wat je van hem vind :p Je kunt hem op zijn minst bedanken voor zijn inzet en succes wensen ipv hem direct weer zwart te maken.

Retweet.

Veel succes Joris!
source.gif
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Respect dient van allebei de zijden te komen. De eerder genoemde zijn en waren een enorme verslechtering t.o.v. @klovadis en @Ramoth op het gebied van communiceren richting de community. Ik zal niet ontkennen dat ze ook goede zaken gedaan hebben en doen. Maar toch blijft bij mij meer het idee hangen dat het een zegen is dat een bekende botter niet meer andere gaat straffen op het gebruik van botten bijvoorbeeld. De dubbele moraliteit die je daarbij ziet en zag zie je vaker bij het functioneren van de heren. Het handelen vanuit een ivoren toren en ook als zodanig communiceren richting zijn onderdanen (Lees: De Community). Daarom zal ik op die gebieden @Poo. niet missen als community manager en zie ik het als een zegen dat er eventueel een nieuwe CM komt. In de hoop dat die communicatief sterker is en sorry voor het woord, minder contact gestoord.

Destijds bij zijn aantreden zag ik al andere moderators op dit platform die op het gebied van communiceren capabeler waren en zijn dan Poo. Moderators die minder irritatie wekken bij de community.

Wat ben jij toch een complete randdebiel. Achterlijk persoon.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Veel succes in je verdere leven Joris ! Maak er wat van :).

En Martijn, je moet je eigen reputatie niet nog verder naar beneden brengen door zo achterlijk te posten. Dit is echt beschamend.
 
Bovenaan