Novus de terechte winnaar?

Is Novus de terecht winnaar?


  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser78702

Guest
fatsoenlijk deffen? vgm hebben jullie 2-3 dorpen kunnen pakken (met wieboy) jullie hadden over 200 clears en nog er stonden zo veel dorpen leeg hebben jullie NIKS mee gedaan.
als jullie echt zo goed waren zoals je nu overkomt had je minimaal 20 dorpen moeten/kunnen pakken.

daarnaast waarom tel je faal niet mee? of kan je dan niet meer zeggen dat je alles alleen hebt gedaan? want zoals ik het zie jullie hebben dubbele aantal dorpen (dubbele aantal troepen) jullie zouden 0,0 problemen moeten hebben met mij weg edelen daarnaast kan je nu zeggen stacks. stacks me reet kan je gewoon omheen dat jullie dat nou niet doen kan ik niks aan doen elke keer 10 clears gooien op stacks lekker makkelijk....

deze massa was zeker geen goede en dat was darky ook niet.

oow ps 70% van mijn deff stond nog bij gamebreak step up ur game bro...


xxx


Jelle | Abuser
 

DeletedUser78312

Guest
Ik vraag me af welke dorpen leegstonden want aan het front stonden de stacks van je stammies wel. Zelfs nu op de gepakte dorpen komen nog meer dan 30 os bevelen dus doe alsjeblieft niet alsof je helemaal leeg stond.
Daarnaast vraag ik me af of je het begrip Dodgen kent. Misschien voor jou handig maar beetje met stamdeff blocken op lage muren is gewoonweg slecht.

Minimaal 20 dorpen lolbroek. Wanneer komt jou massa als je het zo goed kunt?

Nee faal tel ik niet mee omdat zijn aanval gisteren was. 0,0 problemen haha als jij niet volgepropt werd was t ook zo lastig niet aangezien je niet kan deffen.

Ow en voor die 70 procent bij GB heb jij zeker het dubbele van je stam teruggekregen / Opgeëist.

Maar als jij een complimentje wilt... Heel goed gespeeld vandaag Jelle.

Wes
 

DeletedUser78702

Guest
vgm heb jij je zelf een beetje hoog zitten.....

zo veel stam deff komt er niet eens aan en ja mijn front is gestackt zeer zeker is toch normaal?
daarnaast heb ik zoon groot front dat het onmogelijk is alles zelf te blocken?? kun je zeggen dat wieboy groot front heeft maar kijk is ff naar die safe dorpen die je hebt?

daarnaast vind ik het nogal lef hebben indien jij zegt dat ik niet kan deffen waar de fack zijn jou aanval skills dan? japan? of nog verder weg? indien jij zegt dat ik niet kan deffen waarom edel je dan niet? daarnaast kan je weer op het volproppen terug komen, maar dat gebeurd toch overal? op elk front? kijk darky?

die 70% waar jij het over hebt heb ik misschien 30% van terug gekregen en dat kwam allemaal te laat dus vgm moet jij even goed gaan kijken wat jij allemaal aan het typen bent....

oow en ff ik heb deze massa 10% gedefft rest is opgevangen door de stam met VV's
 

DeletedUser71166

Guest
tbh als je ziet hoe REC er voor staat is het niet slecht gedeft. Wij kunnen gewoon niet winnen 85 miljoen Novus 40 miljoen REC; er zit ook te weinig kwaliteit in deze stam om een degelijke massa uit te voeren of om genoeg deffers te hebben. RIP
 

Deleted User - 697374

Guest
de OK BLOK met muur naar 20 gepp tegen ltdarky zijn edels was wel heel effectief vandaag :(
 
Reactiescore
166
Wauw Wouter >.<
Vind het leuk gevonden, maar ben niet de persoon die dit soort streken uithaalt en hoe overduidelijk wil je het hebben ... welke klapmongool gaat een ban uitlokken en ondertekenen met zijn eigen naam

( overigens eindig ik pm altijd met much love, Wouter | AccountNaam )

Vind dit beetje vergezocht alhoewel, ken het account wel van w44 toen was het de mb van deceiver :eek:
 
Reactiescore
306
Typisch weer; Novus zijn noobs omdat ze op darky een paar dorpen verloren maar REC is pro omdat ze er maar een paar verloren :p

Ben wel van mening dat er wat meer tijd en moeite in gestoken kan worden...

@beastdeluxe Gilles?
 
Reactiescore
508
Typisch weer; Novus zijn noobs omdat ze op darky een paar dorpen verloren maar REC is pro omdat ze er maar een paar verloren :p

Ben wel van mening dat er wat meer tijd en moeite in gestoken kan worden...

@beastdeluxe Gilles?

Lol wie heeft ooit gezegd dat jullie noobs zijn? Het enigste wat we aanhalen is dat het niet rampzalig gaat en gewoon tranquilo :)
Maar vanavond zijn we allemaal 1! Allemaal herenigd voor 90 minuten, namelijk we zijn allemaal liverpool vanavond!! Laat het bier de keel inglijden en have some fun door al deze serieus gesprekken door :D aan alle real fans, succes gewenst :)
 

Deleted User - 697374

Guest
Lol wie heeft ooit gezegd dat jullie noobs zijn? Het enigste wat we aanhalen is dat het niet rampzalig gaat en gewoon tranquilo :)
Maar vanavond zijn we allemaal 1! Allemaal herenigd voor 90 minuten, namelijk we zijn allemaal liverpool vanavond!! Laat het bier de keel inglijden en have some fun door al deze serieus gesprekken door :D aan alle real fans, succes gewenst :)
Hier sluit ik me zeker bij aan alleen jammer van die klote Ramos die effe die Salah zijn schouder moet blesseren. Maar die omhaal van Bale die was echt om geil van te worden.
 

DeletedUser78920

Guest
4 extra dorpen op ltdarky na één nacht. Goedemorgen, REC.
 

DeletedUser78920

Guest
Dorpen werden tijdens de nachtbonus gepakt, terwijl ltdarky het account was dat de incs kreeg en dus niet zelf een massa of iets dergelijks deed. Het was ook niet bedoeld als show off van kwaliteit. Eerder om aan te tonen dat ltdarky het beter doet met speldenprikken dan REC met complete massa's.
 
Reactiescore
508
Dorpen werden tijdens de nachtbonus gepakt, terwijl ltdarky het account was dat de incs kreeg en dus niet zelf een massa of iets dergelijks deed. Het was ook niet bedoeld als show off van kwaliteit. Eerder om aan te tonen dat ltdarky het beter doet met speldenprikken dan REC met complete massa's.

Dat is nu toch al genoeg gezegd? Snap niet waarom je het nu nog eens moet benadrukken? Ja, tof gedaan, ja goed zo tijdens onze massa. Proficiat. En nu gaan we door ;)
 
Bovenaan