Voetbal

DeletedUser72496

Guest
Ad5cSR8.png
 
Reactiescore
603
Vind ik idd wel zeer jammer, waarom zou je zo een speler niet meenemen naar het WK...
 
Reactiescore
1.019
wat jammer, ik vind hem echt wel een van de beste middevelders ter wereld, en zeker voor belgie

mja ze hebben nog steeds wel een sterk middeveld, maar toch. waarom doet hij niet mee?
 
Reactiescore
1.019
carrasco is ook een goede voetballer, benteke ook nog wel, maar als die de rest boven radja plaatst is het wel heel erg
 

DeletedUser72496

Guest
carrasco is ook een goede voetballer, benteke ook nog wel, maar als die de rest boven radja plaatst is het wel heel erg

Benteke bakt er weinig van bij Crystal Palace.

Carrasco koos geld boven het sportieve op zijn 24ste. Zit nu in China om 10 miljoen per jaar te verdienen en staat momenteel op een mooie voorlaatste plaats.

Dus zo'n mensen zijn beter dan Radja die in de top van Serie A zit, die in de halve finale speelde van de Champions League.
 
Reactiescore
3.576
wat jammer, ik vind hem echt wel een van de beste middevelders ter wereld, en zeker voor belgie

mja ze hebben nog steeds wel een sterk middeveld, maar toch. waarom doet hij niet mee?

Al lang hoor.

De Spaanse pipo selecteert dan Ciman, Januzaj, Benteke, Dendoncker, Carrasco boven Radja

carrasco is ook een goede voetballer, benteke ook nog wel, maar als die de rest boven radja plaatst is het wel heel erg

Zo zit het allemaal niet ineen. Ik zal de gedachte van de coach eens uitleggen. Martinez geloofd in zijn systeem van spelen en selecteert daarom in functie van dat systeem. Jammer voor Radja valt hij daardoor wat uit de boot. Nu ik heb de laatste machten van Radje bij de rode duivels gezien (toen die een kans kreeg zichzelf te bewijzen) en had die toch wel veel balverlies waardoor er gevaarlijke counters kwamen en ook bij AS Roma in de halve finales van de CL waar iedereen roept hij daar wel de goals maakte, een keerzijde daarvan was wel dat veel goals wederom kwamen toen hij balverlies lijd.

Ik kan daarin de trainer wel volgen, je speelt een 8ste finale tegen (ik zeg maar) Duitsland, hij lijd balverlies en je ligt uit het toernooi. Witsel lijd nooit balverlies daar heb je een zeker factor. Je hebt dan nog genoeg kwaliteit vooraan lopen die het verschil kunnen maken. Wel vond ik dat hij sws mee moest want als je achter staat en het zijn nog maar 20 minuten en je moet alles op alles zetten heb je dan weer liever Radja dan Witsel, Radja zal eerder nog iets kunnen forceren dan. Maar opzich kan ik ergens nog wel inkomen dat hij niet meegaat. Ofc mag Martinez hem ook gewoon totaal niet, this van beide een beetje. Radja is wel beetje hyped bij ons doordat hij een IDC houding aanneemt wat tegenwoordig nogal populair is.

Het was overigens nog niet de officiele selectie, Benteke gaat daar zeker nog afvallen. En waarom Chadli bv wel mee gaat? Hij pas perfect in het systeem als in de Meunier rol om de flank op en af te lopen. Stelt echt nooit teleur bij Belgie en laatsten matchen van hem zelfs erg sterk en kan nog op andere posities ook indien nodig. Scoort ook regelmatig een goal. Is 100% fit, in de oefenmatchen wat wedstrijdritme opdoen en die is er klaar voor.

Maar korte samenvatting: Radja moest sws mee, maar was voor mij zeker geen basis speler :) Busquets bij Barca is ook een vreselijk lelijke speler om naar te kjken maar zonder hem ben ik toch benieuwd hoeveel prijzen ze gepakt hadden. Je hebt gewoon zo'n lelijke stabiele factor op je middenveld nodig en bij ons is dat Witsel. Amen!
 
Reactiescore
3.576
Benteke bakt er weinig van bij Crystal Palace.

Carrasco koos geld boven het sportieve op zijn 24ste. Zit nu in China om 10 miljoen per jaar te verdienen en staat momenteel op een mooie voorlaatste plaats.

Dus zo'n mensen zijn beter dan Radja die in de top van Serie A zit, die in de halve finale speelde van de Champions League.

Carrasco had ruzie met de trainer van Atletico. Of hij mocht het seizoen uitdoen op de bank of hij ging spelen in China. Langs een bepaald opzicht koos hij dus wel voor het sportieve en voor het geld :s Zal weldra alweer weg gaan wss.
 

DeletedUser72496

Guest
Carrasco had ruzie met de trainer van Atletico. Of hij mocht het seizoen uitdoen op de bank of hij ging spelen in China. Langs een bepaald opzicht koos hij dus wel voor het sportieve en voor het geld :s Zal weldra alweer weg gaan wss.

Iedereen met een gezond verstand kiest niet voor het Chinees voetbal en zeker niet op zo'n leeftijd. Zo'n competitie moeten dienen als laatste hoofdstuk van jouw voetbal carrière, zoals velen doen om naar de MLS te gaan.

Witsel maakte diezelfde fout ook (op zijn 28ste), kon naar Juventus gaan. Ja, ik zei Juve...
 
Bovenaan