Nieuw op Casual 6: Stel jezelf voor!

DeletedUser77632

Guest
Sinds kort ook begonnen op cas6, gewoon om de tijd te doden en wellicht komen we in een mooie situatie terecht. Account naam is G0dr3kt. Als er dingen zijn waar we op moeten letten hoor ik het graag :p

Iedereen veel plezier gewenst in ieder geval!
 
Reactiescore
127
Wie van het classic account is er overgekomen dan?:D
 

DeletedUser77632

Guest
Bram en Stefan iig.

Eerst genoemde heeft maar 2x gelogged op klessik:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
123
Sinds kort ook begonnen op cas6, gewoon om de tijd te doden en wellicht komen we in een mooie situatie terecht. Account naam is G0dr3kt. Als er dingen zijn waar we op moeten letten hoor ik het graag :p

Iedereen veel plezier gewenst in ieder geval!

Jij ook veel plezier gewenst!
 

DeletedUser60491

Guest
heey iedereen

ik ben sato en speel het spel wel al een aantal jaar. Casual is voor mij wel een nieuw ding dus nog wat uitzoeken hoe het hier verder op loopt. ik wens iedereen zeer veel succes en dat de beste de wereld mogen winnen.

mvg
sato
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hallo,
Mijn naam is Thomas, momenteel 15 jaar jong.
Zoals ieder mens heb ik ook hobby's:
  • Bakken
  • Tekenen
  • Gamen
  • Voetballen
In deze wereld speel ik onder de naam "TheGreenBomb" gewoon mijn eigen oude account.
Ik weet nooit echt iets over mijzelf te zeggen vandaar wat kort :p

Met vriendelijke groet,
Thomas -- TheGreenBomb

21 april ben ik jarig, je wil vast wel wat voor me bakken dan? :engel:
 
Reactiescore
273
Ik ben Erwin

Kwam naar casual 6 met 48.000 grondstofpakketten. Maar om de competitie eerlijk te houden heb ik er maar 1000 gebruikt.
Verder farm ik niet, log ik nauwelijks in en ben vooral veel inactief.
Mocht je me tot last zijn, dan krijg je een dreigende PM van mij persoonlijk, waarin ik mijn teleurstelling uit en een dreigement die ik toch niet uit kan voeren.

Wil je mijn moraalbreker zijn?
Niet nodig, mijn moraal is niet te breken.

Wil je mijn vriendje zijn?
Niet nodig, mijn vriendje is niet te breken.

Wil je mijn stamgenoot zijn?
Niet nodig, want niemand wilt bij de twee wouters in een stam zitten. Net jut en jul... (Is er nog plek vrij in een échte stam?)


That's me.
 
Reactiescore
127
Ik ben Erwin

Kwam naar casual 6 met 48.000 grondstofpakketten. Maar om de competitie eerlijk te houden heb ik er maar 1000 gebruikt.
Verder farm ik niet, log ik nauwelijks in en ben vooral veel inactief.
Mocht je me tot last zijn, dan krijg je een dreigende PM van mij persoonlijk, waarin ik mijn teleurstelling uit en een dreigement die ik toch niet uit kan voeren.

Wil je mijn moraalbreker zijn?
Niet nodig, mijn moraal is niet te breken.

Wil je mijn vriendje zijn?
Niet nodig, mijn vriendje is niet te breken.

Wil je mijn stamgenoot zijn?
Niet nodig, want niemand wilt bij de twee wouters in een stam zitten. Net jut en jul... (Is er nog plek vrij in een échte stam?)


That's me.

Wie ben jij dan?
 

DeletedUser78773

Guest
Ik ben Erwin

Kwam naar casual 6 met 48.000 grondstofpakketten. Maar om de competitie eerlijk te houden heb ik er maar 1000 gebruikt.
Verder farm ik niet, log ik nauwelijks in en ben vooral veel inactief.
Mocht je me tot last zijn, dan krijg je een dreigende PM van mij persoonlijk, waarin ik mijn teleurstelling uit en een dreigement die ik toch niet uit kan voeren.

Wil je mijn moraalbreker zijn?
Niet nodig, mijn moraal is niet te breken.

Wil je mijn vriendje zijn?
Niet nodig, mijn vriendje is niet te breken.

Wil je mijn stamgenoot zijn?
Niet nodig, want niemand wilt bij de twee wouters in een stam zitten. Net jut en jul... (Is er nog plek vrij in een échte stam?)


That's me.


Dit klinkt als Quincy , Sander en Gijs hahahaha de 3 bitches van w60
 

DeletedUser69785

Guest
Hey ik speel nu 1 maand hier en heb al 150k punten :D
Ik hoop nog een lange en leuke tijd te hebben hier. Ik stond ook lekker eerste met dat laatste event. Hopelijk tot gauw!
 

DeletedUser78773

Guest
Ik speel hier en dan weer daar , maar alles te samen is het een grote puinhoop .
Welke mongo gaat off en zet er 100k Deff in zijn bb dorpen :eek:o_O
 
Bovenaan