Novus de terechte winnaar?

Is Novus de terecht winnaar?


  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser77710

Guest
Zeg ook nergens dat het jou schuld is dat Broken is gaan lopen of wel :) ?

En nogmaals; ik heb met ELKE massa meegedaan. Geen uitzondering.
Als ik herhaaldelijk echter aan iemand vraag waar de clears moeten komen en die geeft MEERDERE DAGEN LANG geen antwoord dan stuur ik ze voor iemand die ze overduidelijk dus WEL wilt hebben en ook in die tijd er letterlijk om vraagt.
Dat staat los van een leven hebben; als iemand clears wilt hebben voor een massa is het een kleine twee minuutjes werk even op het scriptje "coord grabber" in je snellijst te drukken en de geselecteerde coords in een PM door te sturen met gewenste aankomst tijd en aantallen. Als zelfs dat te ver gaat dan zie ik inderdaad genoeg redenen om ze aan een ander te geven. Snap niet waarom je het deffen via een vv, wat meerdere uren in beslag neemt, met zoiets simpels vergelijkt.

Verder weer een hoop "als"; het is niet zo gegaan en achteraf is het makkelijk lullen.

Mvg,
-D


En ik zeg dat jij dat zegt ofzo? Je ziet dingen die er niet staan. En dat is een serieus aspect van je karakter die echt tegensteekt. En meerderen delen deze mening.

Inderdaad, je hebt met ELKE massa meegedaan. Op sokaa stuurde je al je clears op het achterland, ik vroeg waarom je dit deed en je antwoordde: ''Ik vroeg waar ik ze op moet smijten en niemand antwoordde'' En paar berichten terug zeg je dat je een leven hebt. Als jij even ons de tijd geeft om de antwoorden, kan ik je wel een échte teamspeler noemen.

Inderdaad, dat is waar. Dat is 2 minuutjes werk om de coords te nemen en door te geven, maar als je een afspraak hebt en heel de dag mobiel bent, kan dit gewoon niet. Begrijp dat eens.

Overigens snap ik totaal niet hoe jij erbij komt dat ik dingen vergelijk met elkaar?

Per keer dat jij het woord als vindt in mijn vorige post krijg je 5 pp ;)
 

DeletedUser78702

Guest
oke, normaal ben ik niet van het AF form maar nu....

ik deed vv sokaa (indien je het nog niet wist nu wel) daarbij heb ik iets gedaan wat niet mocht (wel heel grappig :D) heb ik ook gehoord van de mods.

maar wat er zojuist is gebeurd is wel om te huilen. Wouter EX speler van sokaa logde via Hiro Noshimori daarbij was die nog geen 5 dagen van sokaa af, dus kreeg sokaa een ban ik werd gekickt van sokaa.

maar net voordat Sokaa gebanned werd kreeg Sokaa ineens 30+ treinen van novus deze treinen liepen wel 25+ uurtjes (sommigen) ze sloegen ook helemaal nergens op dom gegooid enzovoort.
ik heb net even aan support gevraagd wat er gebeurd met lopende aanvallen op een geblokkeerd acc. Deze aanvallen blijven bestaan en zullen dus de dorpen overnemen (indien er treinen lopen).

daarnaast is hiro ook gebanned dus het was wel duidelijk een dubbel log van wouter... Hiro was ook de MB/DU van Peanut007. lijkt mij nogal duidelijk dat dit met opzet is...

maar goed als novus zo wil winnen ipv een eerlijke fight so be it...
lekker internen weer top gevoel als je zo de wereld wint...


Mvg

Jelle | Abuser


Ps. heb dyslectie
 
Reactiescore
3.538
Zoals ik al eerder zei en nu komen we weer bij de bron van de aller eerste opstootjes van deze wereld fora.

Opsomming Jannes gebash op sommige spelers:

Dennis is een triestig egocentrisch persoon die geen enkele milliliter empathie in zich heeft. Sleepwell word gestabbed, liet hem volledig koud en begon meteen met het proberen van dorpen te edelen in de lege gebieden. Heeft meerdere stamgenoten die hem echt niet konden uitstaan (naar gelang je met hem mee praat of niet) en zoals eerder al 'aangetoond' niet vies van leugentjes en expert in het minimaliseren van zijn daden. Voorbeeld: Jannes overdrijft over mijn verleden zo is het allemaal niet gelopen, mensen mogen mij prive altijd aanspreken om precies mijn kant van het verhaal te horen.

Vervolgens gaan spelers eens horen: Eej Dennis wat heb jij nu op die vorige werelden uitgespookt met stabs enzo. Eerst de vraag negeren, waarop die vraag door een bepaald persoon nog eens gesteld werd waarop hij antwoordde: Allemaal verdraaide waarheden om mij zwart te maken.

THATS IT, THATS IT, THATS IT. Zo zo zo zo :) Wie Dennis zijn grote waarheid en zijn verhaal wil horen kan altijd bij hem terecht en hij legt het allemaal eens even in detail uit. 'verdraaide waarheden om mij zwart te maken'. Terwijl hij destijds alles heeft toegegeven en alles met 100% niet verkeerd interpreteerbare bewijzen is aangetoond en hijzelf al heeft toegegeven alles ook zo is verlopen. Als Dennis maar kan blijven liegen en manipuleren is hij gelukkig.

NEXT: Jannes ging een hele lijst af van stabs verleden van Novus leden. Waaronder de heer peanut, die uit een rage op w47 al zijn clears met kata's op gebouwen stuurde op een stamgenoot die niets misdaan had. Wederom veel geween ik dat zei maar lees de post boven deze eens opnieuw :)

Ik roep werkelijk waar niet voor mijn plezier tegen jan en alleman. Ik heb net zoals iedereen liefst een oorlog tegen aangename gasten en moest dat het geval zijn zou ik zeker niet komen roepen om alles. Het is nu eenmaal een feit er in Novus veel triestige figuren zitten en ik telkens maar weer de noodzaak voel stab verleden's van spelers te blijven boven halen in de hoop deze spelers leren uit hun fouten en zichzelf kunnen bewijzen ze zijn veranderd. Dennis was volgens iedereen ook veranderd, ik had 1 gesprek van 2 minuten nodig om het tegendeel te moeten vaststellen.

Kom ik nu terecht op mijn puntje 3. Namelijk de Novus leiding. Ik riep van in het begin al dat deze leiding geen gezag had en geen controle had over hun leden. Gewoon charismatischloos wat zat aan te modderen. Ze hebben de gehele wereld lang NIET tegen bepaalde figureren durven ingaan.

Leiding vond dat Conor ons (sleepwell na de stab) een NAP moest geven maar lieten de keuze bij Conor (Dennis). Waarom kan je u afvragen. Het is wederom vrij simpel. Dennis spreek je niet tegen en leg je geen dingen op. Een boze Dennis is een Dennis die u stam van binnenuit gaat proberen kapot te maken zoals hij bij mijn stam op w42 'probeerde'. Voor je het weet was Dennis weer plots veranderd in Peter voor de mensen die het wat gevolgd hebben. Maar ook zat andere voordelen waarin de leiding niet durfde in te grijpen.

Jullie horen het misschien niet graag maar Novus is echt op alle gebied een zwakke stam gebleken maar dan ook echt op alle gebied. Gemiddeld matige spelers, matige leiding, matige prestaties.

Insane was op alle vlakken buiten eentje de mindere. Het is jammer dat dat ene vlakje de doorslag heeft gegeven. Novus lijkt daarom ook als 2 druppels water op de stam PAR van w55. Niet geheel toevallig dat de leider van PAR w55 (die daar veel stabs heeft laten begaan) in Novus speelt. Zo is de cirkel weer rond en zal het leven weer doorgaan :D

Prettige late avond nog, mijn bash uurtje zit er weer op. tot de volgende (wellicht de speler die mij komt tegenspreken). Al noem ook ik enkel maar de feiten op :)
 

DeletedUser77710

Guest
Wat deze avond is gebeurd getuigd terug van niveau dat we meegemaakt hebben heel deze wereld.

Ik denk dat we allemaal eens zijn dat dit een wereld was die terug niet echt op iets trekt. Novus heeft het account hellsheaven gebroken, waarvan ze mijn complimenten krijgen. Jack en schedel hebben hier erg mooi werk geleverd. Jammergenoeg was de eigenaar van het account even snel weg als de incs die er iedere keer bijkwamen...

Novus kan opzich 'makkelijk' accounts wegspelen, maar dan nog heeft Novus meer kwantiteit nodig dan Rec. Waarom? Waarom is dit nodig? Leden vanuit Novus vertellen mij dat hun kwaliteit opzicht veel beter is dan die van Rec.

Als dit dan zogezegd beter is, is het dan echt nodig om er duidelijk express ervoor te zorgen dat een account wat in handen ligt van Rec. te laten bannen. Dit getoogd van duidelijk heel erg laag gedrag, jammergenoeg leefde Insane en/broken alleen van laag gedrag, maar hier gaat Novus ook aan meewerken plots.

Deze wereld was al niet het van het.
 
Reactiescore
166
oke, normaal ben ik niet van het AF form maar nu....

ik deed vv sokaa (indien je het nog niet wist nu wel) daarbij heb ik iets gedaan wat niet mocht (wel heel grappig :D) heb ik ook gehoord van de mods.

maar wat er zojuist is gebeurd is wel om te huilen. Wouter EX speler van sokaa logde via Hiro Noshimori daarbij was die nog geen 5 dagen van sokaa af, dus kreeg sokaa een ban ik werd gekickt van sokaa.

maar net voordat Sokaa gebanned werd kreeg Sokaa ineens 30+ treinen van novus deze treinen liepen wel 25+ uurtjes (sommigen) ze sloegen ook helemaal nergens op dom gegooid enzovoort.
ik heb net even aan support gevraagd wat er gebeurd met lopende aanvallen op een geblokkeerd acc. Deze aanvallen blijven bestaan en zullen dus de dorpen overnemen (indien er treinen lopen).

daarnaast is hiro ook gebanned dus het was wel duidelijk een dubbel log van wouter... Hiro was ook de MB/DU van Peanut007. lijkt mij nogal duidelijk dat dit met opzet is...

maar goed als novus zo wil winnen ipv een eerlijke fight so be it...
lekker internen weer top gevoel als je zo de wereld wint...


Mvg

Jelle | Abuser


Ps. heb dyslectie
Zijn aardige beschuldigingen, echter ben ik geen onderdeel van novus noch handel in naar hun hand. Ben zelf gestopt omdat de focus op w61 nodig was en daar een toekomst in zit! Was in w58 niet het geval, nochtans is er geen interrese van mijn kant uit om überhaupt te spelen op w58, ik was de laatste speler die overbleef! van mijn kant maakte het niet uit wie die dorpen kreeg VV is toen naar Novus gegaan omdat ze hebben geholpen in mijn stage / examen periode.

Enkele dagen later is de orginele eigenaar gelogd ( ken ik niet eens, is de klote op gegaan bij de eerste massa op sokaa ) die heeft op eigen handelswijze besloten dat REC VV kreeg en ik heb dat verder ook niet in de weg gestaan.

Mensen die me kennen weten dat ik een die hard TW speler ben, steek veel uren in het spel maar deze beschuldiging is een speelwijze waar ik in der loop der jaren nog nooit geassocieerd mee ben geweest. Ik zeg hier bij ook nadrukkelijk dat ik hier niks mee te maken heb noch over de nodige info / ww sokaa beschik, eigenaar gaat het account gebruiken voor w62 en daar doe ik niet aan mee w61 zou mijn laatste zijn.
 

DeletedUser58227

Guest
Als ik heel eerlijk ben zou het me niet veel verbazen als je dat wel hebt geflikt zonder dat ik ook maar iets van die situatie af weet.
 

DeletedUser77710

Guest
Zijn aardige beschuldigingen, echter ben ik geen onderdeel van novus noch handel in naar hun hand. Ben zelf gestopt omdat de focus op w61 nodig was en daar een toekomst in zit! Was in w58 niet het geval, nochtans is er geen interrese van mijn kant uit om überhaupt te spelen op w58, ik was de laatste speler die overbleef! van mijn kant maakte het niet uit wie die dorpen kreeg VV is toen naar Novus gegaan omdat ze hebben geholpen in mijn stage / examen periode.

Enkele dagen later is de orginele eigenaar gelogd ( ken ik niet eens, is de klote op gegaan bij de eerste massa op sokaa ) die heeft op eigen handelswijze besloten dat REC VV kreeg en ik heb dat verder ook niet in de weg gestaan.

Mensen die me kennen weten dat ik een die hard TW speler ben, steek veel uren in het spel maar deze beschuldiging is een speelwijze waar ik in der loop der jaren nog nooit geassocieerd mee ben geweest. Ik zeg hier bij ook nadrukkelijk dat ik hier niks mee te maken heb noch over de nodige info / ww sokaa beschik, eigenaar gaat het account gebruiken voor w62 en daar doe ik niet aan mee w61 zou mijn laatste zijn.

Je hebt gelijk, het zijn aardige beschuldigingen, dat wil daarmee niet zeggen dat ze onterecht zijn. Maak iemand anders wijs dat je geen onderdeel van Novus. Iemand die zijn vv laat doen, deff laat leveren, ... dat ik noem ik wel een onderdeel van Novus. Dat jij niet inziet dat Novus jou gewoon gebruikt heeft als buffer is mijn probleem niet.

Nee hoor, jij hebt dat zeker niet in de weggestaan. Toch heeft het account Sokaa er zelf voor gezorgd dat je gebanned was. Was het jij of Laurens maakt niet uit.
 
Reactiescore
166
Je hebt gelijk, het zijn aardige beschuldigingen, dat wil daarmee niet zeggen dat ze onterecht zijn. Maak iemand anders wijs dat je geen onderdeel van Novus. Iemand die zijn vv laat doen, deff laat leveren, ... dat ik noem ik wel een onderdeel van Novus. Dat jij niet inziet dat Novus jou gewoon gebruikt heeft als buffer is mijn probleem niet.

Nee hoor, jij hebt dat zeker niet in de weggestaan. Toch heeft het account Sokaa er zelf voor gezorgd dat je gebanned was. Was het jij of Laurens maakt niet uit.
Laurens lijkt me niet de persoon, zijn meerdere spelers actief geweest op Sokaa ik ben echter solo als laatst actief geweest. Dat ik goed contact had met Novus houd niet meteen in dat ik verbonden was aan ze, ik persoonlijk vind trouwens wel het volgende: want jullie claimen dat Novus ook massa bb's heeft ge-edelt en van wat noch spelstijl ze er op na hielden.

Laat een ding duidelijk zijn, want daar heb ik wel een mening over! deze hele wereld was vies en is er niet een die ik op me CV ga zetten dit is ook een wereld waar ik het minste lol heb beleeft. Maar vind wel dat jullie een toontje lager mogen zingen, zonder die Massa dell van ons stonden jullie niet waar jullie nu staan en ik denk dat jullie best wel mogen onthouden waar jullie vandaan komen ipv naast jullie schoenen te lopen. Novus heeft zich daar in tegen al wel bewezen.

Waar we het wel over eens kunnen zijn, boeit niet wie de wereld wint ... niemand heeft dit echt verdiend.
 
Reactiescore
3.538
Novus heeft nooit een serieuze massa gekregen, hunzelf bewezen is dus vrij relatief.
 
Reactiescore
306
ik vroeg waarom je dit deed en je antwoordde: ''Ik vroeg waar ik ze op moet smijten en niemand antwoordde'' En paar berichten terug zeg je dat je een leven hebt. Als jij even ons de tijd geeft om de antwoorden, kan ik je wel een échte teamspeler noemen.

Ik heb er 3 dagen op gewacht, in die tijd waren er andere spelers die herhaaldelijk vroegen of ze die clears konden gebruiken. Ik heb, nadat ik dus niets hoorde, ervoor gekozen ze aan een ander te geven.

Je kunt prima een leven hebben en een dagje er niet zijn, of meerdere dagen; ik ga echter de rest van de stam niet benadelen als er een speler is die 3 dagen lang niet de tijd heeft te loggen en wat coords door te sturen.

Zoals ik al eerder zei en nu komen we weer bij de bron van de aller eerste opstootjes van deze wereld fora.

Opsomming Jannes gebash op sommige spelers:

Dennis is een triestig egocentrisch persoon die geen enkele milliliter empathie in zich heeft. Sleepwell word gestabbed, liet hem volledig koud en begon meteen met het proberen van dorpen te edelen in de lege gebieden. Heeft meerdere stamgenoten die hem echt niet konden uitstaan (naar gelang je met hem mee praat of niet) en zoals eerder al 'aangetoond' niet vies van leugentjes en expert in het minimaliseren van zijn daden. Voorbeeld: Jannes overdrijft over mijn verleden zo is het allemaal niet gelopen, mensen mogen mij prive altijd aanspreken om precies mijn kant van het verhaal te horen.

Vervolgens gaan spelers eens horen: Eej Dennis wat heb jij nu op die vorige werelden uitgespookt met stabs enzo. Eerst de vraag negeren, waarop die vraag door een bepaald persoon nog eens gesteld werd waarop hij antwoordde: Allemaal verdraaide waarheden om mij zwart te maken.

THATS IT, THATS IT, THATS IT. Zo zo zo zo :) Wie Dennis zijn grote waarheid en zijn verhaal wil horen kan altijd bij hem terecht en hij legt het allemaal eens even in detail uit. 'verdraaide waarheden om mij zwart te maken'. Terwijl hij destijds alles heeft toegegeven en alles met 100% niet verkeerd interpreteerbare bewijzen is aangetoond en hijzelf al heeft toegegeven alles ook zo is verlopen. Als Dennis maar kan blijven liegen en manipuleren is hij gelukkig.

NEXT: Jannes ging een hele lijst af van stabs verleden van Novus leden. Waaronder de heer peanut, die uit een rage op w47 al zijn clears met kata's op gebouwen stuurde op een stamgenoot die niets misdaan had. Wederom veel geween ik dat zei maar lees de post boven deze eens opnieuw :)

Ik roep werkelijk waar niet voor mijn plezier tegen jan en alleman. Ik heb net zoals iedereen liefst een oorlog tegen aangename gasten en moest dat het geval zijn zou ik zeker niet komen roepen om alles. Het is nu eenmaal een feit er in Novus veel triestige figuren zitten en ik telkens maar weer de noodzaak voel stab verleden's van spelers te blijven boven halen in de hoop deze spelers leren uit hun fouten en zichzelf kunnen bewijzen ze zijn veranderd. Dennis was volgens iedereen ook veranderd, ik had 1 gesprek van 2 minuten nodig om het tegendeel te moeten vaststellen.

Kom ik nu terecht op mijn puntje 3. Namelijk de Novus leiding. Ik riep van in het begin al dat deze leiding geen gezag had en geen controle had over hun leden. Gewoon charismatischloos wat zat aan te modderen. Ze hebben de gehele wereld lang NIET tegen bepaalde figureren durven ingaan.

Leiding vond dat Conor ons (sleepwell na de stab) een NAP moest geven maar lieten de keuze bij Conor (Dennis). Waarom kan je u afvragen. Het is wederom vrij simpel. Dennis spreek je niet tegen en leg je geen dingen op. Een boze Dennis is een Dennis die u stam van binnenuit gaat proberen kapot te maken zoals hij bij mijn stam op w42 'probeerde'. Voor je het weet was Dennis weer plots veranderd in Peter voor de mensen die het wat gevolgd hebben. Maar ook zat andere voordelen waarin de leiding niet durfde in te grijpen.

Jullie horen het misschien niet graag maar Novus is echt op alle gebied een zwakke stam gebleken maar dan ook echt op alle gebied. Gemiddeld matige spelers, matige leiding, matige prestaties.

Insane was op alle vlakken buiten eentje de mindere. Het is jammer dat dat ene vlakje de doorslag heeft gegeven. Novus lijkt daarom ook als 2 druppels water op de stam PAR van w55. Niet geheel toevallig dat de leider van PAR w55 (die daar veel stabs heeft laten begaan) in Novus speelt. Zo is de cirkel weer rond en zal het leven weer doorgaan :D

Prettige late avond nog, mijn bash uurtje zit er weer op. tot de volgende (wellicht de speler die mij komt tegenspreken). Al noem ook ik enkel maar de feiten op :)


Je lult veel maar zegt weer eens weinig.
De zogenaamde "stab" van Finis was inderdaad niet netjes. Als jij echter heel de wereld lang vanaf dat je er komt spelen iemand zwart gaat maken moet je niet verwachten dat er ook maar een beetje sympathie naar jou toe komt als er wat gebeurd met je. Het bewust zwart maken en op de man aanvallen van een speler die je niet mag is in mijn ogen nog sneuer dan de actie van Finis. Dat jullie stam uit elkaar valt komt door INTERNE problemen; had Novus dus niets mee te maken en daarom hadden we ook geen enkele reden om een NAP met jou aan te gaan.

Over het zwart gedrukte wil ik je toch even wat toelichten; het was bij mij bekend dat Ice alles als een papegaai naar jou / jullie door stuurde en dus zag ik geen reden om daar ook maar iets van tijd verder aan te gaan besteden omdat hun in mijn ogen al ingepalmd waren door jou mooie woorden en valse beloften. Zoals eerder vermeld; mijn fouten heb ik toegegeven en diegene die in mijn ogen een excuus verdiend hadden hebben dat gekregen. Als er spelers zijn die nog geen excuus hebben gehad van me kunnen ze me er altijd op aanspreken en ga ik graag met ze een gesprek aan.

Hoe je nu op mij over komt is dat je onze prestaties op deze wereld teniet wilt doen om je eigen er beter door laten te lijken. Je bent weggespeeld door Novus; dat het door interne problemen van je stam komt valt ons niet kwalijk te nemen. Je hebt destijds een bewuste keuze gemaakt om naar die stam te gaan. Voortaan dus maar beter je huiswerk doen en na gaan of het wel zoon goede keuze is voor je.

Ik heb zeker betere, spannendere en werelden met meer "kwaliteit" gezien; dat neemt echter niets van het feit weg dat de tweestrijd tussen Novus en Insane gewonnen is door Novus. Jij zelf hebt een bewuste keuze gemaakt je account op delete te gooien bij een tegenslag; ik ken zat mensen die gewoon door gegaan zouden zijn en in ieder geval nog zouden proberen er wat van te maken. Dit, in mijn ogen, is dus ook een gebrek van kwaliteit van jouzelf.

Ik had deze wereld graag anders zien lopen maar door omstandigheden was het niet zo gelopen. Toen het voor mij duidelijk was dat Insane zou vallen was mijn motivatie ook grotendeels weg en dus zou ik liever de wereld zo snel mogelijk zien eindigen om me te kunnen focussen op andere die wél interessant zouden zijn / gaan worden.

Mvg,
-D
 

DeletedUser71166

Guest
Novus heeft weinig bewezen deze wereld imo behalve dat ze samen konden blijven.

Tis een beetje droevig hoe overal MB's worden genomen (conor rekruteert een hele stam om hem te helpen heeft hij 1 echte tegenstander gehad?....) en NAPs afsluiten die je overal toch zo'n overmacht geven dat je de wereld niet anders kan dan winnen.
Zelfs nu jullie stam op zich al dubbel zo groot is als REC heb je nog eens MB's van 25 miljoen en ga je icenoble als NAP of zal ik zeggen BG nemen om ons aan te pakken?

triestig toch dat je zonder een echt gevecht de wereld gaat winnen :p (enerzijds idd gewoon dankzij het uiteen vallen van derest, maar nu gewoon omdat je iedereen bij je neemt waar dat totaal nie tnodig is)

dan is het maar logisch dat zoveel mensen gaan stemmen dat ze de wereld in handen kregen
 
Reactiescore
508
Icenooble is sowieso een verloren zaak, een discussie hebben met die kerel is gewoon dweilen met de kraan open.. iets gaan zijn oren in en langs de andere kant er weer uit.
is ook één van de vieste speler die ik persoonlijk ooit op tw heb tegengekomen, achterbaks en egoïstisch. Hij is het voorbeeld dat in je profiel een wereldwinst staan hebben, niets uitmaakt want als je wint door op het succes van anderen mee te rijden ben je een droeftoeter. Ipv eens leuke tijd te hebben met je stam in de underdog positie.
Verder ga ik geen modder meer gooien, eigenlijk is dat het niet want het is gewoon een algemeen feit dat door 90% van de mensen wordt bevestigd.
 
Bovenaan