Accountbiografie

DeletedUser78972

Guest
Na ik biografiën had gelezen over de stammen in de oorlogsverklaring leek het mij leuk dit ook met accounts te doen en ben ik benieuwd hoeveel mensen hun boekje over het account open doen.

Na overleg met @SC Beast. is er besloten om hier een wedstrijd van te maken.
Probeer de biografie van jou account tot nu toe zo duidelijk mogelijk en op een leuke en eigen manier te vertellen.
Aandachtspunten zijn: reden van start op deze wereld en vanaf wanneer, het team waarmee je speelt of solo, belangrijke momenten voor het account, eventuele problemen binnen het account en jou visie op de toekomst voor jou account.
Ook is het handig om een kaartje van je cluster hierbij toe te voegen.
Eventueel ook je profielfoto, of dat van je stam enzovoort

De mooiste inzendingen zullen beloond worden met de volgende prijzen:
#1 300pp
#2 200pp
#3 100pp

Buiten het feit dat je kans maakt op een prijs, is het ook leuk om zo het account van een ander te leren kennen.





Om af te trappen ben ik zelf begonnen en is het uiteraard niet perfect volgens de aandachtspunten maar een redelijk voorbeeld is er.
Ik ben alleen begonnen op dit acc vanaf de eerste speeldag, en denk na 2 dagen ongeveer ben ik de stam No Mercy gejoind.
Die hadden al snel een BG genaamd No Heart en waren we zo toch al bijna met 30 leden aanwezig in C54.
Later werd ik medeleider van de stam en had ik nog een BG geregeld met de 2-delige stam EBV.
Deze bijna 60 accounts konden door gebrek aan kwaliteit en communicatie het niet voor elkaar krijgen om de stam Hondje (huidig Vinage) klein te maken, al hoewel het huidige acc Son of azuma toen der tijd het wel zwaar had.
Na problemen binnen de stam en BG heb ik alles opgeheven, ondertussen zat ik op zo'n 7 dorpjes waar ik 2 co's aan over hield. (Ischa en Jonan aka potje)
Ischa heeft daarna weinig meer gedaan(vanwege andere werelden) en Jonan heeft me tot een paar weken geleden veel geholpen met alles.
Oftewel toen was ik stamloos en kreeg vanuit verschillende stammen uitnodigingen omdat ik toch wel een redelijk hoog puntenaantal had toen rond rang 50.
Maar ik wees Rota, Syn en nog een paar allemaal af omdat ik graag in Hondje wou haha, maar dat ging niet zo makkelijk.
Ik had bijna elke dag contact met mijn buurman De Sukke en liet hem ook vaak weten dat ik graag bij de stam die ondertussen Vinage heette en nog groter was geworden wilde komen.
Dit leek goed te komen en ik moest mij eerst zien te bewijzen en loyaal te blijven(terwijl ik nergens bij zat lol)
Ondertussen werd ik soortvan gechanteerd door Vincent Valentine toen een grote speler van de stam Rota, en moest ik 1 x in de maand iemand clearen en 2 maal scouten.
Gelukkig kon ik dit zolang uitstellen door te zeggen dat allea nog in de maak was en is het hier nooit van gekomen haha.
Na lang zeuren bij De sukke en wat kleine bewijsjes van mijn kant en een goede wil om te leren en loyaal te blijven mocht ik solliciteren bij Vinage en kwam er een stemming.
En sinsdien zat deze noob bij Vinage, wel moesten er 2 pro's toegevoegd bij komen op het acc want mijn kwaliteiten waren gewoon te zwak voor een stam als deze.
Zodoende kwamen Monique en Niels erbij, de vrouwlijke co heeft enkel de tech lvls 2 maanden gedaan en de ander heeft na 1 x loggen om te kijken naar het acc niet veel meer gedaan volgensmij lol.
Ondertussen speelde stabsituatie in Rota en viel de stam uit elkaar.
Vincent valentine stopte en een speler daarvan kwam te spelen op Flipping pages.
Ik was een van de gelukkige die wat dorpen (10 dacht ik) van hem kon internen.
Dit leverde weer 100k punten op en mijn groei en motivatie steeg als een malle.
Na talloze veroveringen van kleine spelers en wat dorpen van mijn enige DU (summercloud) kwam ik dan eindelijk bij de eerste grote tegenstander, DRR.
Deze bleek meer toch wel kwaliteit te hebben en een goede bezetting (op dat paasweekend na lol).
Mijn geluk was dat precies in deze periode er eindelijk een ervaren co was gevonden die wel genoeg tijd en zin had genaamd Dylan aka Repelsteeltje.
Samen met deze TW pro en met behulp van de fakemolen konden we nu eindelijk is goed op DRR en zijn MBtjes klappen.
Want die recapbattletjes werd ik toch wel beu haha.
Dit bleek goed te werken en na best veel dodgefouten was DRR niet zo sterk meer en was zijn front zwaar beschadigd.
Ondertussen had ik elke dag leuk contact met Sjoerd van DRR en bleven de aanvallen over en weer doorgaan.
Toen DRR de banbare vergelijking maakte en sommige hier niet van gediend waren(ikzelf vond het ook t ook ongepast maar zou het zelf nooit melden) zijn wij dan ook niet gestopt met aanvallen en hebben we zijn toch al zwakke front en bijna al zijn CF's veilig gesteld.
Na toch wat kritiek vanuit de wereld omtrent deze situatie is er besloten hem een kans op enig herstel te geven door middel van een NAP.
Deze wapenstilstand duurde met onderhandeling hiervan toch al gauw bijna 2 weken, genoeg tijd om alles weer goed te zetten en clears op te bouwen.
Ik wil Sjoerd hier gelijk bedanken voor de normale communicatie en eerlijke dorpenruil met ons, de sukke en redbull688 (nu mr.victorius) na dit alles.
Tijdens deze nap is de fakemolen op Fearless gezet en bleek het ook daar niet in orde te zijn en werden ze ook door hun stam aan het lot over gelaten.
Ook hier wonnen we dorpen en was Fear al snel gebroken.
Dat tijdens de nap de spanningen binnen Chill hoog op liepen heeft er spijtig genoeg tot geleidt dat Chill uit elkaar viel en er een aantal op Delete zijn gegaan, waaronder DRR en Fearless.
Ook ik had liever gezien dat ze door gingen aangezien BB dorpen edelen niet heel spannend is lol.
Dit alles verklaard mijn snelle groei binnen deze korte periode.
Dit is the story of Noobstiaan en ik hoop dat mijn eerst volgende tegenstander wel gemotiveerd blijft en ondersteund wordt door zijn stam als dat nodig is en het toch nog een leuke wereld zal worden.
Ikzelf had niet gedacht zo groot te worden maar door loyaal te blijven, vooruit te denken , geduldig zijn, respectvol te blijven, samen te werken met de belangerijkste spelers uit je omgeving kom je toch wel ver, ik streef nog steeds naar mijn doel om in de top 10 te eindigen en deze wereld met Vinage te winnen.

Wat ik uit deze wereld tot nu toe heb geleerd is dat je moet opletten wat je zegt in pm's en je moet spelen in stambelang want een gezonde stam die veel voor elkaar over heeft is naar mijn mening het belangerijkste wat er is.
Ook geduld hebben en op het juiste moment toe slaan pakt vaak beter uit dan te gretig te snel een dorp willen pakken.

clustert.png
clussie.png
Ik wil je bedanken voor het lezen van mijn verhaal en hoop op meer inzendingen om zo het AF wat meer activiteit te geven.

Nooberige Groet,

Devin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111
Reactiescore
1.476
Leuk verhaal noobstiaan en bedankt voor de shoutout. Ik heb een leuke tijd gehad op noobstiaan. :)

Verder vind ik het wel jammer dat je een smiley in de topictitel heb gezet. :(

Misschien is het ook een idee om voor de duidelijkheid de stam bij het clusterkaartje te voegen?

Side note: weet iemand of het mogelijk is ergens een soort gifje van je accountgroei te maken? Het lijkt me leuk om te zien hoe ons account ook al weer gegroeid is.
 

DeletedUser78972

Guest
Leuk verhaal noobstiaan en bedankt voor de shoutout. Ik heb een leuke tijd gehad op noobstiaan. :)

Verder vind ik het wel jammer dat je een smiley in de topictitel heb gezet. :(

Misschien is het ook een idee om voor de duidelijkheid de stam bij het clusterkaartje te voegen?

Side note: weet iemand of het mogelijk is ergens een soort gifje van je accountgroei te maken? Het lijkt me leuk om te zien hoe ons account ook al weer gegroeid is.

Tnx bruh
Haha hoezo vind je het jammer van die smiley lol?
En jaa klopt ik moet nog ff een beter kaartje maken met heel t vinage kamp erbij.
 
Reactiescore
145
index.php

ik vind je cluster op een banaan lijken. Was dat ook het originele edelplan?

noobbanaaniaan.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78972

Guest
ik vind je cluster op een banaan lijken. Was dat ook het originele edelplan?

noobbanaaniaan.png

Whaha nee dat was niet echt de bedoeling, miss iets voor banana soraka:p

Maar nee mij edellijn is niet zo breed idd mede omdat ik een niet te groot front kan hebben en rekening moet houden met me buurtjes
 

DeletedUser77629

Guest
Naja hierbij dan onze biografie,

Ik ga beginnen bij het begin, ik was bij mijn neefje en we hadden het over een spel wat we toen samen speelden, maar we waren er beide wel een beetje klaar mee dus gingen op zoek naar een ander spel, toen vroeg hij of ik zin had om met hem Tribalwars te gaan spelen en toen begonnen we op w59.

In het begin had ik 0 intenties om groot te worden of om serieus te gaan spelen, ik wou gewoon mijn neefje een beetje helpen. Maar hij werd al snel erg druk en stopte ermee maar omdat wij een goede start hadden ging ik gewoon verder. Toen ik de kaart na ging kijken zag ik een oude bekende liggen, Classifiedcontrol (Jos). Na een poosje gebabbeld te hebben is hij op DBD komen spelenn waardoor we weer met 2 spelers waren ;). Na 2 weken ging ik met mijn toenmalige buurman Mr. Christiaansen een PBG aan met de bedoeling om nog lang samen te blijven spelen, we hebben toen in de stam HWK gezeten wat niet veel soeps bleek te zijn en daarna zijn we naar Rose. verhuisd, ik heb daar wel goede herinneringen aan over gehouden en heb met sommige spelers nog steeds contact. Na een poosje in Rose. te hebben gezeten kregen we een PM van Act of Divinity of we een eventuele overstap naar Vinage zagen zitten (Martijn was namelijk bang voor ons <3), hier hebben we niet erg lang over na hoeven denken, ookal hadden we het wel naar ons zin in Rose. met Vinage had je gewoon meer kans op de wereldwinst en de toenmalige samenwerking met Chill. vond ik van zo'n dusdanig slecht niveau dat ik me graag in het kamp Vinage zou voegen dus maakten we de overstap.

Eenmaal in Vinage ging het allemaal wel soepel, we kregen een 3de speler, Patrick @Cryptic . Dit was zeker een aanwinst voor ons account, actief, gezellig, leergierig en was nooit te beroerd om te nachten. Na een poosje in Vinage te hebben gezeten besloten we de aanval op Rose. in te zetten, na 1 massa en wat blitzjes hadden we 4 dorpen winst, toen kwam de tegenaanval van Rose., de eerste keer dat Jos, Patrick en ik echt samen moesten werken en dat verliep gelukkig erg soepel, ondanks de goed opgezette en erg goed getimde massa verloren we enkel 2 dorpen die te afgelegen van ons cluster lagen om goed te kunnen deffen, geen snipe mogelijkheden etc. Een poosje later besloten we dat een extra speler wel handig zou zijn aangezien we tijdens die massa soms moeite hadden om de volle 24 uur bemand te kunnen zijn, toen kwam Wouter, en dat maakte team Death By Design compleet, en voor de rest is er weinig boeiends gebeurd denk ik :p.

kaartjes ben ik te lui voor.
 

DeletedUser78972

Guest
Jup hoorde ook dat t afgelast was omdat de competitie plat ligt.
 
Bovenaan