Statement Cryptic | Bespeler Tragedy under Grace

DeletedUser78825

Guest
Omdat ik zie dat er heel veel foute veronderstellingen gemaakt worden omtrent de situatie met Tristan, heb ik besloten om een post op te schrijven. Ik ga beginnen met te zeggen dat ik er tot op het einde van ben uitgegaan dat Tristan deze informatie op een heel andere manier verkregen heeft dan wat de werkelijkheid aantoont. Indien ik wist dat Tristan bij Koets zou spelen en op die manier aan al die informatie was gekomen, was deze situatie veel eerder afgehandeld en nooit geëscaleerd tot wat deze is geworden.

Ik ben compleet tegen dit soort acties, maar ik ga ook toegeven dat ik zelf fouten heb gemaakt in deze situatie. Uiteraard heb ik deze hele situatie daarna herbekeken en nadien nogmaals om deze post helpen op te stellen, aangezien ik niet met een statement wil komen vol met fouten. Mijn fouten waren echter niet met slechte intenties.

Vanaf het moment dat ik te weten ben gekomen dat Tristan in beide partijen aanwezig was, heb ik contact opgenomen met Tristan zelf, Jeremy en een andere Koets speler.

Na deze gesprekken is Tristan uit alle chats van Red verwijderd en sindsdien heeft Tristan ook geen toegang meer tot het account.


Ik speel sinds heel early on op Tragedy under Grace. Tristan zat op het account voor mij zelfs, al is dat verschil verwaarloosbaar aangezien we beide in de fase zijn begonnen op het account toen het account nog 1 dorp had.

Tristan was nooit een overactieve kracht op het account en heeft toen besloten op een bepaald - compleet irrelevant moment - besloten een pauze te nemen voor school, en toen hij terug kwam van die pauze wist hij nog niet of hij terug ging spelen of niet.
Ik heb hem toen ook gevraagd of hij terug ging spelen of niet, op 23 april.
Hierop reageerde hij dat hij een tijdje ging stoppen en misschien over een paar weken wel terug zou gaan spelen.

Echter heb ik woensdag 9 mei een Skype quote doorgestuurd gekregen, die teruggaat naar 28 april, waarin Tristan als bespeler van een Koets wordt genoemd. Deze informatie is mij dus pas bekend geworden een paar dagen geleden.

Na het verkrijgen van deze informatie is er contact opgenomen met Tristan zelf, @Felicitys en een andere speler binnen Koets.

Tristan ontkende dat hij bij Koets zou spelen, en dit was voor ik reactie had van de rest, en aangezien Tristan mijn co was geloofde ik hem. Wel zei ik dat het met de informatie die ik had verkregen van hem niet ongeloofwaardig klonk dat hij binnen Koets zou spelen.
Ik heb toen ook een post gevonden waarbij hij met zijn AF Account een profielplaatje aanvroeg voor het account waar hij binnen Koets op zou spelen. Hierop zei hij dat hij de speler kende en dat die speler geen AF account heeft en het dus zelf niet kon aanvragen.

Na dit gesprek erover met Tristan, ben ik naar @Felicitys gegaan en daarna is er contact opgenomen met een speler binnen Koets.

Alle informatie die via Tristan is verkregen is verkregen voor het bekend was bij mij (en in extensie bij de stam) dat Tristan ook bij Koets zou spelen. Tristan is woensdag om 23:50 uit alle chats gegooid. Dit is omdat ik niet kon kicken uit de stamchats. Vlak daarna is ook het wachtwoord van het account veranderd.

Informatie die ik heb verkregen via Tristan, die niet eens bekend is binnen Red voor zover ik weet aangezien Tristan deze in privé naar mij gestuurd heeft:

- Het joinen van een bepaalde speler bij Koets
- Het aantal bespelers van een account binnen Koets

Ook heb ik namen gehad van accounts die naar die nieuwe stam zouden gaan, een mapje waarop accounts gemarkeerd stonden, accounts die zouden achterblijven.

Maar al deze informatie is verkregen voordat het bij mij bekend was wat er allemaal gaande was en binnen het uur nadat het bekend was, was Tristan verwijderd uit de chats, geen toegang meer tot het account en bewijs geleverd aan Koets. De stam inlichten van wat er gebeurd was is zelfs het laatste waar ik bij stilstond.

Ik wil mij ook verontschuldigen voor het gedrag van mijn voormalige mede-speler.

EDIT:
Ik vind niet dat Red, Koets of Tragedy under Grace als account hiervoor aangekeken kan worden, aangezien Tristan continu heeft verklaard informatie te krijgen van iemand uit Koets zelf, waar ik zelfs screenshots van heb.
cbd552f455e4712f3d58b71bfa31db2e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78825

Guest
Jou werd niets kwalijk genomen he? :p

Ik weet dat mij niets kwalijk werd genomen.
Maar dit zijn alle feiten die er zijn.

Ik sta niet achter wat Tristan heeft gedaan is deze situatie.
Dit zijn alle feiten die zijn plaats gevonden, zelfs degene die niet bekend waren binnen Red.

In deze situatie treft maar 1 iemand blaam.
Ik vind niet dat Red, Koets of Tragedy under Grace als account hiervoor aangekeken kan worden, aangezien Tristan continu heeft verklaard informatie te krijgen van iemand uit Koets zelf, waar ik zelfs screenshots van heb.
 

DeletedUser78825

Guest
Wellicht in de beginpost gooien?

Ik heb van elke uitspraak die ik hier gemaakt heb wel screenshots, maar het zou nogal onoverzichtelijk worden moest ik van alles screenshots meegeven. Plus ik zou ook heel veel dingen moeten wegwerken, zoals accountnamen en dergelijke.

Zal deze er in ieder geval even bijvoegen.
 
Reactiescore
3.452
Mooie post Patrick!

Hij mocht zijn handjes dichtknijpen met zo’n co als jij ;-)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Bedankt voor je post Patrick. Hopelijk maakt dit even duidelijk dat Red regelmatig onterecht negatief wordt afgeschilderd.
 
Reactiescore
3.452
Bedankt voor je post Patrick. Hopelijk maakt dit even duidelijk dat Red regelmatig onterecht negatief wordt afgeschilderd.
Jammer dat je de oprechtheid van Patrick nu misbruikt om Weer ff een steek te geven aan ons.
Laten we niet vergeten dat Red begon met stellingen te plaatsen met info die door die spion is verteld aan jullie,daar lok je reacties mee uit,niet?

Zwakke post dus Joachim
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Jammer dat je de oprechtheid van Patrick nu misbruikt om Weer ff een steek te geven aan ons.
Laten we niet vergeten dat Red begon met stellingen te plaatsen met info die door die spion is verteld aan jullie,daar lok je reacties mee uit,niet?

Zwakke post dus Joachim

Maar je was degene die gelijk in de aanval ging over Tristan. Red was minstens even verontwaardigd als Koets toen Tristan uit de mouw rolde :p. Maar we wisten ook al gauw nadat Patrick verhaal haalde dat Koets geen schuld had, dat de schuld puur bij Tristan lag. Nu is mijn vraag, heb jij toen ook contact met Red gezocht daarover of heb je het direct op het AF geknald? Want dan was heel deze discussie er niet geweest gok ik zo, mits je goede uitleg kreeg zoals Patricks post. Toch besloot je dit in te zetten, je kunt zeggen dat Red het uitlokte, dat hoeft volgens mij niet. Er waren sowieso meerdere andere bronnen die hetzelfde doorgaven als wat Tris deed, zo geheim was het allemaal niet ;).
 
Reactiescore
3.452
Nu is mijn vraag, heb jij toen ook contact met Red gezocht daarover of heb je het direct op het AF geknald?

Laat ik het zo zeggen,ik was degene die Red inlichtte over Tristan zijn dubbelspel dus laat je suggesties alsjeblieft weg Joachim!
Voor de rest heb ik prima contact gehouden met Patrick aangezien ik die 100% op zijn woord geloof.

Waar wil je nu heen?
Red plaatst een stelling over Adios en koets met info verkregen door een spion,wij reageren en Joachim gaat wederom zwelgje spelen?

Piep niet zo man dat staat je totaal niet als leider van een stam.
 
Reactiescore
3.536
Mooie, duidelijke post Patrick. Ik geloof er ook elk woord van. Triestig van Tristan en no blame aan derest. Jammer voor iedereen die hier benadeeld door is geworden :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Laat ik het zo zeggen,ik was degene die Red inlichtte over Tristan zijn dubbelspel dus laat je suggesties alsjeblieft weg Joachim!
Voor de rest heb ik prima contact gehouden met Patrick aangezien ik die 100% op zijn woord geloof.

Waar wil je nu heen?
Red plaatst een stelling over Adios en koets met info verkregen door een spion,wij reageren en Joachim gaat wederom zwelgje spelen?

Piep niet zo man dat staat je totaal niet als leider van een stam.

Dat weet ik. Dan zou je toch juist zeggen dat je met Patrick of iemand anders het erover gehad had en dan was de situatie voor jou op die manier al duidelijk ipv dat Patrick daarna nog een heel statement moet schrijven omdat jij Red het vuur aan de schenen legt. Maargoed, hierover discussiëren is vrij nutteloos.
 

DeletedUser79168

Guest
Laat ik het zo zeggen,ik was degene die Red inlichtte over Tristan zijn dubbelspel dus laat je suggesties alsjeblieft weg Joachim!

Jij verdient een sticker hiervoor!

dat Patrick daarna nog een heel statement moet schrijven omdat jij Red het vuur aan de schenen legt. Maargoed, hierover discussiëren is vrij nutteloos.

Er is toch niet gevraagd voor een post of wel? En ik discussieer graag, en red verdiend toch om het vuur aan de schenen gelegd te worden
 
Reactiescore
3.452
Dat weet ik. Dan zou je toch juist zeggen dat je met Patrick of iemand anders het erover gehad had en dan was de situatie voor jou op die manier al duidelijk ipv dat Patrick daarna nog een heel statement moet schrijven omdat jij Red het vuur aan de schenen legt. Maargoed, hierover discussiëren is vrij nutteloos.
Joachim,de meester in het verdraaien van feiten.
Ik heb gewoon spijt dat ik jullie heb ingelicht doe ik dus geen tweede keer meer.
 

DeletedUser79168

Guest
Is er ook al verteld geweest van die spion in hun mb stam red. ?
 

DeletedUser78825

Guest
Er is toch niet gevraagd voor een post of wel? En ik discussieer graag, en red verdiend toch om het vuur aan de schenen gelegd te worden

Klopt. Er is inderdaad niet gevraagd naar een post.
Maar, om misverstanden en foute conclusies te vermijden, plus om gewoon alle feiten op een rijtje te zetten, leek het mij wel gepast om een post te maken.

Ook vind ik dat niemand buiten Tristan het vuur aan de schenen verdiend in deze situatie.
 
Bovenaan