Praathoek

Reactiescore
1.476
Mij lijkt een biografiën topic over acc's wel leuk.
Ik zag dit pas al van de stammen in de oorlogsverklaring en ik zou dat bij spelers ook wel interessant vinden.
Zeker nu de wereld in een belangerijke fase zit ben ik eigenlijk van iedereen benieuwd naar de tot stand koming van het acc van dag 1 tot nu of bij sommige al afgang of delete.
En uiteraard hun blik in de toekomst.

Mocht je dit ook wel leuk leesvoer vinden bedankt dan dit bericht ofso of reageer.
Desnoods wil ik wel aftrappen als er genoeg animo is voor dit topic.
En dan direct cluster erbij zetten (en je edellijn/richting miss uitleggen).
 

DeletedUser78972

Guest
Jaa bedoelde ook meer een topic en geen wedstrijd.

Zodra ik tijd heb zal ik het topic openen en alles betreft het acc uitleggen en idd denk aan: tot stand koming Team en taakverdeling, stamveranderingen, belangerijke gebeurtenissen voor het acc, oude of huidige problemen binnen het acc (mocht je dat willen delen), visie voor het acc en alles wat je wilt vertellen over jou acc.
Ook kan je idd profiel en cluster erbij zette nu we toch weer allemaal wat groter zijn.
Edellijnen lijkt me niet slim te openbaren.

Ik zie dat er animo voor is dat is fijn en mocht je niet willen wachten op het topic? Open het zelf en open het boekje van jou/jullie acc:) ( ook al sta je op delete of ben je al gevallen/gestopt).
 
Reactiescore
603
Jaa bedoelde ook meer een topic en geen wedstrijd.

Zodra ik tijd heb zal ik het topic openen en alles betreft het acc uitleggen en idd denk aan: tot stand koming Team en taakverdeling, stamveranderingen, belangerijke gebeurtenissen voor het acc, oude of huidige problemen binnen het acc (mocht je dat willen delen), visie voor het acc en alles wat je wilt vertellen over jou acc.
Ook kan je idd profiel en cluster erbij zette nu we toch weer allemaal wat groter zijn.
Edellijnen lijkt me niet slim te openbaren.

Ik zie dat er animo voor is dat is fijn en mocht je niet willen wachten op het topic? Open het zelf en open het boekje van jou/jullie acc:) ( ook al sta je op delete of ben je al gevallen/gestopt).
Top! Ik volg het op, kan er ook een IGM voor uit!
eventueel later een wedstrijd van maken, we zien wel hoe het loopt :)
 
Reactiescore
1.148
Moi mienjungs
 

DeletedUser69389

Guest
Het was machtig mooi en lekker.


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77629

Guest
Goh, Martijn heeft ook eens een feestje gehad, moet gelijk gedeeld worden met de hele Community :p

Grapje Martijn, Luf you<3
 
Reactiescore
1.476
Heeft GI nog mensen die een beetje op het af lurken? Het af is weer ingezakt, en zelf goede lijstjes maken is niet mijn ding. Wat is er eigenlijk met joca gebeurd vroeg ik me af?
 
Reactiescore
1.367
da fuk is hier gebeurt, ene moment wereld winst binnen handbereik, ander moment 3 strijd?
 
Reactiescore
1.476
Wat is hier leuk aan? Zorg nou maar dat ik een goede massa krijg, ben ik direct verlost van soa en roald's clusterfucks.
 

DeletedUser69112

Guest
Geef me log potje, ik fix die shit!

oek ni woar

Succes ouwe rukkerds van Vinage (Vix-V)
 
Bovenaan