Stelling van de dag!

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Sure en de kerstman bestaat ook?

Vind het wel mooi dat hier direct over R2w wordt gepraat terwijl er al weken een dikke overmacht was tegen Adios?

Dat Cala nu over een leuke 1v1 begint terwijl hij meerdere stammen nodig had tegen ons,in hoeverre zijn deze uitspraken dan nog geloofwaardig van Red:)

Welk deel van mijn post klopt niet dan?
 
Reactiescore
516
Red en Koets vs. Adios was inderdaad ook een overmacht, echter een overmacht gebaseerd op een BG. (Terwijl Adios een andere BG had, welke eerder was weggespeeld / gevallen. Dusja; in dat opzicht was het kwantitatieve voordeel gelijk en zijn ook beide BG's tegengevallen voor beide partijen). Maar goed; als de reactie van een stam zoals Koets is om in zee te gaan, met de stam waar ze eerst een GAP op hadden afgesloten, maar totaal niet liep (zal dus ook wel meer achter hebben gezeten). Dan is dat wel een immens trieste actie van Koets. Vanuit Adios zou ik het nog kunnen begrijpen, hun hele ligging is verre van optimaal en ze hebben ook niet heel veel andere opties (tenzij ze alles weten weg te spelen). Maar goed; bij hun gaat het naar mijn idee ook wel aardig goed tegen Red, dus waarom zouden ze zoiets willen?

Daarnaast de vergelijking die ik soms al voorbij zie gaan, dat Red en Adten samen zouden gaan is totale onzin, en wat nog vreemder is, is de reactie over het oprichten van een nieuwe R2W stam. Een stam oprichten, of een BG, NAP, of GAP aangaan is natuurlijk totaal iets anders, zoals eerder al werd vermeld. Probeer het eens te relativeren, en er een waarde aan te koppelen. Als een Adios en Koets bij elkaar zouden gaan, wat is daar dan de invloed wel niet van op de gehele wereld?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15353

Guest
Wat een geneuzel allemaal.

Iemand nog iets te melden wat wel intressant is?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
@Rage Parrot ik speel geen W61 dus weet niet waar je op doelt ;).

Laat ik het duidelijk zeggen:
Een GAP die een indirecte 2v1 een directe 2v1 maakt is gewoon een best logische keuze die stammen kunnen maken. Zekers, je creëert er een overmacht mee. Maar dat betekent niet dat het fout is. Is gewoon part of the game, zorg dat je niet in die positie terechtkomt en doe het op diplomatisch vlak zelf beter of stamvorming. Naar mijn mening heeft Adios hier ook zelf voor gekozen door dieper in de core leden aan te werven en precies de mooie sandwich te vormen tussen Red en Koets in. (Tiranu, ZheQ e.d.). En nu opnieuw, met Royboyz.
Als Koets en Red een noemenswaardig raakvlak hadden vond ik de kritiek terecht, laat dat duidelijk zijn ;).

Sure, begin je R2W show maar. Verpest deze hele wereld, rang 1 en 2 stam mogen fuseren.
Tegen die 8 accounts van Red heb je vast veel nodig, oh wait, 9! Inactief Kollektief is ons geheime wapen! :eek:
 

DeletedUser79168

Guest
Sure, begin je R2W show maar. Verpest deze hele wereld, rang 1 en 2 stam mogen fuseren.
Tegen die 8 accounts van Red heb je vast veel nodig, oh wait, 9! Inactief Kollektief is ons geheime wapen! :eek:

oh weet je wat als de overmacht aan jou kant staat doe je niet zo kleinzerig nu zou je eens aan de tegenkant kunnen staan van overmacht en doet die direct moeilijk.

En voor alle duidelijkheid er is nog niks beslist.

Misschien Joachim moet jij eens wat minder op het forum zitten en wat meer op je account voor je begint te zagen want de verliezen die je deze week geleden hebt zal ook door de overmacht zijn zeker. Een zeer rare manier en zeer dure manier heb jij van deffen ik zou daar zelf niet blij zijn als stamgenoten als ik deff lever en het op die manier naar de zak gaat.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
oh weet je wat als de overmacht aan jou kant staat doe je niet zo kleinzerig nu zou je eens aan de tegenkant kunnen staan van overmacht en doet die direct moeilijk.

En voor alle duidelijkheid er is nog niks beslist.

Misschien Joachim moet jij eens wat minder op het forum zitten en wat meer op je account voor je begint te zagen want de verliezen die je deze week geleden hebt zal ook door de overmacht zijn zeker. Een zeer rare manier en zeer dure manier heb jij van deffen ik zou daar zelf niet blij zijn als stamgenoten als ik deff lever en het op die manier naar de zak gaat.

Jazeker doe ik moeilijk. Je weet best waarom, doe niet zo onschuldig alsof R2W niks is.
En ga ook over op moddergooien. Had afgelopen twee dagen geen TW gespeeld (en ook niet actief gepost hier). Sure, ga het deffen bekritiseren. Maar heeft geen bijdrage aan deze discussie, doe dat ergens anders. Tiranu heeft volgens mij ook niet echt geweldig gedeffed, maar wij zijn nou niet de stam die daar beetje over gaan lopen op kutten op het AF ofzo.

Precies,stamdeff op muur 5 laten staan en zijn eigen troepen dodgen.

Wat een stamspeler:biggrin:

Red weet zelf best dat ik een stamspeler ben, dat hoef jij niet in te vullen. Danku.
 
Reactiescore
853
Ik vraag me af of dat een leuk idee zou zijn als wat Koets en Adios leden samen een stam zouden vormen. Daar gaat mn stelling over. Was overigens totaaaaaal hypothetisch bedoeld wist niet dat deze plannen er al lagen :eek:
Maar je speelt in Red.. Vind het ontzettend knap als je het niet zou weten aangezien een red speler bevestigd heeft dat het plan is uitgelekt door een Koets speler. Maar goed ik zou zoiets ook niet toegeven ;)
 
Reactiescore
3.457
@Rage Parrot ik speel geen W61 dus weet niet waar je op doelt ;).

Laat ik het duidelijk zeggen:
Een GAP die een indirecte 2v1 een directe 2v1 maakt is gewoon een best logische keuze die stammen kunnen maken. Zekers, je creëert er een overmacht mee. Maar dat betekent niet dat het fout is. Is gewoon part of the game, zorg dat je niet in die positie terechtkomt en doe het op diplomatisch vlak zelf beter of stamvorming. Naar mijn mening heeft Adios hier ook zelf voor gekozen door dieper in de core leden aan te werven en precies de mooie sandwich te vormen tussen Red en Koets in. (Tiranu, ZheQ e.d.). En nu opnieuw, met Royboyz.
Als Koets en Red een noemenswaardig raakvlak hadden vond ik de kritiek terecht, laat dat duidelijk zijn ;).

Sure, begin je R2W show maar. Verpest deze hele wereld, rang 1 en 2 stam mogen fuseren.
Tegen die 8 accounts van Red heb je vast veel nodig, oh wait, 9! Inactief Kollektief is ons geheime wapen! :eek:

Inge.
Als je een vermoeden hebt is het ook de kunst om dat er niet doorheen te rammen bij iedereen.

Je probeert iets te bewijzen waar momenteel geen sprake van is.

Ik reageer maar met jouw “wijze woorden”
 
Reactiescore
3.457
Aangezien het wel duidelijk is dat er gesprekken waren dus het is geen vermoeden meer.
Net zozeer dat er vermoedens waren met jullie samenwerking met Koets waarop jij reageerde dat ik probeerde iets te bewijzen waar volgens jou momenteel geen sprake van was :eek:

Jij doet nu net alsof de wereld vergaat met je uitspraken?
Zie jij een nieuwe stam? Nee.
Zie jij leaves uit Koets of Adios van spelers die volgens jullie speculaties niet mochten joinen? Nee.
Wat zou dat betekenen denk je?

Dus ik zou zeker niet te ver vooruit denken Joachim;-)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Net zozeer dat er vermoedens waren met jullie samenwerking met Koets waarop jij reageerde dat ik probeerde iets te bewijzen waar volgens jou momenteel geen sprake van was :eek:

Jij doet nu net alsof de wereld vergaat met je uitspraken?
Zie jij een nieuwe stam? Nee.
Zie jij leaves uit Koets of Adios van spelers die volgens jullie speculaties niet mochten joinen? Nee.
Wat zou dat betekenen denk je?

Dus ik zou zeker niet te ver vooruit denken Joachim;-)

Klopt ook, er was nooit een BG met Koets :oops:

En nee, er is ook helemaal niks gebeurd nog en hoop ook niet dát het gaat gebeuren. Maar het feit dat er gesprekken zijn geweest maakt toch wel dat er kritiek mag komen ;).
De posts zijn ook gemaakt met het doel om iedereen wakker te schudden en aan te geven dat het niet goed zou zijn voor verloop van de wereld.
 
Bovenaan