Stelling van de dag!

Reactiescore
853
Stelling:

Het idee van het maken van een massa stam tussen Adios en Koets (een combinatie van waar beide stammen dus wat accs zouden moesten laten liggen) was een goed idee.
Ja, als je de accounts met kwaliteit meeneemt voor front en dan enkele spelers meeneemt voor rim is het een geweldig idee. Dat het de wereld drastisch verandert.. tja, ik denk persoonlijk dat het gematched zou worden door adten + red + wat losse accounts / achtergelaten accounts.
 
Reactiescore
1.367
Lijkt weer eens op een wereld waar iedereen bij elkaar kruipt tot er 2 stammen overzijn, tof

Is toch standaard?

Ene kant begint ermee en dan volgt de rest ook (in ergere vorm meestal)
 

DeletedUser79168

Guest
het feit dat het eerst koets en red tegen adios was is dan wel weer goed om daarna op een 2 strijd te komen? dat was 25 mil tegen 10mil
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja, als je de accounts met kwaliteit meeneemt voor front en dan enkele spelers meeneemt voor rim is het een geweldig idee. Dat het de wereld drastisch verandert.. tja, ik denk persoonlijk dat het gematched zou worden door adten + red + wat losse accounts / achtergelaten accounts.

En wordt de wereld daar nou beter/spannender van? Een easy way opzoeken voor de kwaliteit/kwantiteit boost ;).

Ik hoop dat de stammen zo blijven, de wereld heeft een leuke ligging en 1v1 vind ik dat die er moet komen met strijd, stammen moeten uitgeschakeld worden, gebruik er diplomatie bij als je wilt... Maar stammenfusies, zou toch niet tot zover hoeven komen toch.

het feit dat het eerst koets en red tegen adios was is dan wel weer goed om daarna op een 2 strijd te komen? dat was 25 mil tegen 10mil

Vind ik persoonlijk een foute denkwijze.
Recruiteren is gewoon direct voordeel, je haalt de punten binnen en je hebt ze ook. Diplomatie klinkt ook heel makkelijk, twee tegen één en de punten optellen. Was dat in praktijk maar zo dan. Is natuurlijk iets tijdelijks en niet iets permanents wat bij een recruit normaal zo is. Het vereist coördinatie daarnaast, kan je enkel voordeel opleveren als beide stammen ervoor gaan, maar de puntjes moet je allemaal nog zelf bij elkaar schrapen. Diplomatie is enkel een vergemakkelijking van punten scoren als je het goed doet, maar vraagt wel heel wat.. Recruiten is gewoon één invite en je boost is er. Diplomatie is harder than it looks, hebben we allemaal van dichtbij meegemaakt hier.

Hopelijk hebben Koets/Adios het lef om dit niet door te zetten en houden ze de wereld gezond.

Vanuit jullie opzicht begrijp ik overigens echt wel de drang naar wat meer kwantiteit, jullie hebben daar namelijk het minste van. Zou een paar recruits dan ook goed vinden om het meer gelijk te trekken, maar gewoon half Koets en waarschijnlijk miljoenen aan intern dat daarbij zit, dat is toch echt ver over de top vind ik. Overkill.

Houdt W60 nog wat over om over een tijdje dan ook echt met trots op terig te kijken vraag ik me af?

R2W taferelen en actie -> reactie op die manier zoals Jeremy aangeeft, ik betreur dat sowieso mocht dat komen.
 
Reactiescore
853
R2W taferelen en actie -> reactie op die manier zoals Jeremy aangeeft, ik betreur dat sowieso mocht dat komen.
Een nieuwe stam is sowieso R2W, maar het idee was niet alle accounts mee te nemen. Persoonlijk had dit voor mij een andere reden dan slechts wereldwinst vast te stellen. Ik ben persoonlijk namelijk van mening dat accounts als (toen het ingang gezet werd) .da vinci en Eternal void geen wereldwinst verdienen. Dan neem ik nog niet eens mee hoe ze zich gedragen op het moment dat ze kritiek of commentaar krijgen.

Voor mij was dit eigenlijk de voornaamste reden om een nieuwe stam het leven in te roepen. Dit had de wereld niet perse saai hoeven maken. Er zou nog steeds een strijd gestreden moeten worden tussen de nieuwe stam vs. koets restanten, adios restanten, enkele rimstammen Red + Adten. R2W was niet het motief in dit geval, al begrijp ik dat het zo over komt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Een nieuwe stam is sowieso R2W, maar het idee was niet alle accounts mee te nemen. Persoonlijk had dit voor mij een andere reden dan slechts wereldwinst vast te stellen. Ik ben persoonlijk namelijk van mening dat accounts als (toen het ingang gezet werd) .da vinci en Eternal void geen wereldwinst verdienen. Dan neem ik nog niet eens mee hoe ze zich gedragen op het moment dat ze kritiek of commentaar krijgen.

Voor mij was dit eigenlijk de voornaamste reden om een nieuwe stam het leven in te roepen. Dit had de wereld niet perse saai hoeven maken. Er zou nog steeds een strijd gestreden moeten worden tussen de nieuwe stam vs. koets restanten, adios restanten, enkele rimstammen Red + Adten. R2W was niet het motief in dit geval, al begrijp ik dat het zo over komt.

Ja ik weet daar zeker vanaf. Je bent niet tevreden met Koets, je wil meer kwaliteit opzoeken met name en bij Adios is die ook wel te vinden. Maar een stammenfusie, is gewoon niet gezond voor verloop van de wereld. Zijn nog andere manieren, richt je eigen stam op of wacht je kans af en solliciteer waar je wezen wil oid.
 
Reactiescore
853
Ja ik weet daar zeker vanaf. Je bent niet tevreden met Koets, je wil meer kwaliteit opzoeken met name en bij Adios is die ook wel te vinden. Maar een stammenfusie, is gewoon niet gezond voor verloop van de wereld. Zijn nog andere manieren, richt je eigen stam op of wacht je kans af en solliciteer waar je wezen wil oid.
Niet echt reëel met de ligging van NUA imo. Zijn weinig opties die echt te doen zouden zijn met de huidige situatie. Het is zeker overwogen.
 
Reactiescore
1.365
RBC is de grootste interner!
Trouwens We Like Hot Chicks, jouw obsessie met steken maken naar rawberry/ rawberry in een slecht daglicht brengen is niet normaal.

Zoek aub een leven ipv de hele tijd lopen vitten met iemand via een forum

U mad bro? :p
 

DeletedUser77942

Guest
Nouja Koets en Adios samen is 40 miljoen punten tegen 27 miljoen van Red en Adten samen, lijkt me wel belachelijk om door middel van recruiten/fuseren zo'n overmacht te creeren.


Dus red koets en adthen zijn 40 mil samen

Tegen een 20m van adios
Is dat zo netjes dan?

Lijkt me t zelfde idee namelijk
Aangezien adthen met red werkt
En koets en red tegen adios werken
 

DeletedUser77942

Guest
Ja ik weet daar zeker vanaf. Je bent niet tevreden met Koets, je wil meer kwaliteit opzoeken met name en bij Adios is die ook wel te vinden. Maar een stammenfusie, is gewoon niet gezond voor verloop van de wereld. Zijn nog andere manieren, richt je eigen stam op of wacht je kans af en solliciteer waar je wezen wil oid.

Weet je wat t is calamity
Als de top van koets en adios samenkomen ben je gewoon bang dat je zelf de winst niet krijgt

Want je snapt zelf ook wel hoe red nu speelt vegen ze zen stam als koets in 1vs1 weg maar ja dan moet eerst adios weg zijn en dan hebben ze koets nodig
Maar zodra adios weggespeeld zou zijn dan heb jij wss het idee dat je deze wereldwinst wel kan pakken

Ik denk dat je daarom vind dat de wereld verziekt word
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005

Ik vraag me af of dat een leuk idee zou zijn als wat Koets en Adios leden samen een stam zouden vormen. Daar gaat mn stelling over. Was overigens totaaaaaal hypothetisch bedoeld wist niet dat deze plannen er al lagen :eek:
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Weet je wat t is calamity
Als de top van koets en adios samenkomen ben je gewoon bang dat je zelf de winst niet krijgt

Want je snapt zelf ook wel hoe red nu speelt vegen ze zen stam als koets in 1vs1 weg maar ja dan moet eerst adios weg zijn en dan hebben ze koets nodig
Maar zodra adios weggespeeld zou zijn dan heb jij wss het idee dat je deze wereldwinst wel kan pakken

Ik denk dat je daarom vind dat de wereld verziekt word

Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat R2W de enige hoop is voor Adios leden om nog kans op wereldwinst te maken en dat Koets sowieso een 1v1 zou verliezen met Red? Grappige denkwijze wel.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dus red koets en adthen zijn 40 mil samen

Tegen een 20m van adios
Is dat zo netjes dan?

Lijkt me t zelfde idee namelijk
Aangezien adthen met red werkt
En koets en red tegen adios werken

jhe hhoeft nhiet dhele thijd een h thoe the vhoegen ahls je adhten wil schrijven hoor. Overigens hoezo neem je Koets mee in je berekening met Red en Adten? Grapjaso_O
 

DeletedUser76765

Guest
@Calamity. Stop eens met R2W W61 dan ;-)

Zoals gezegd was er een GAP tussen Koets en Red tegen Adios (geen overmacht?) met daarnaast nog een nap/bg? met Adten. Klinkt allemaal wel erg hypocritisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77942

Guest
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat R2W de enige hoop is voor Adios leden om nog kans op wereldwinst te maken en dat Koets sowieso een 1v1 zou verliezen met Red? Grappige denkwijze wel.

Wil niet zeggen dat da de enige hoop voor adios is
Terwijl red nu nog steeds bij jullie o zo sterke sterspeler calamity kleine tegenslagen krijgen

Waarom ik koets mee tel op dit moment is omdat die ook tegen adios liggen en nog niet tegen red

En als ik adten met een h wil schrijven mag ik dat toch doen?

Je ziet zelf ook wel in dat het op dit moment adios vs red en koets is dus logisch dat ik ze meebereken

Zet je zonnebril maar af als je dat niet goed kunt zien

En aangezien ik denk dat red van koets wint denk ik zeker omdat red er beter voor ligt en in mijn ogen beter samen werkt
 

DeletedUser77942

Guest
@Calamity. Stop eens met R2W W61 dan ;-)

Zoals gezegd was er een GAP tussen Koets en Red tegen Adios (geen overmacht?) met daarnaast nog een nap/bg? met Adten. Klinkt allemaal wel erg hypocritisch.

Tuurlyk niet nu hoor je red niet klagen
Maar als ze zelf tegen de wereld zouden strijden zou het ineens niet fair zijn

Welkom in de wereld van red
 
Reactiescore
3.457
Ik vraag me af of dat een leuk idee zou zijn als wat Koets en Adios leden samen een stam zouden vormen. Daar gaat mn stelling over. Was overigens totaaaaaal hypothetisch bedoeld wist niet dat deze plannen er al lagen :eek:
Sure en de kerstman bestaat ook?

Vind het wel mooi dat hier direct over R2w wordt gepraat terwijl er al weken een dikke overmacht was tegen Adios?

Dat Cala nu over een leuke 1v1 begint terwijl hij meerdere stammen nodig had tegen ons,in hoeverre zijn deze uitspraken dan nog geloofwaardig van Red:)
 

DeletedUser77942

Guest
Sure en de kerstman bestaat ook?

Vind het wel mooi dat hier direct over R2w wordt gepraat terwijl er al weken een dikke overmacht was tegen Adios?

Dat Cala nu over een leuke 1v1 begint terwijl hij meerdere stammen nodig had tegen ons,in hoeverre zijn deze uitspraken dan nog geloofwaardig:)

Ik voel hier een burnnn :p
 

DeletedUser79168

Guest
Nou ik snap calamity wel red deed niet aan R2w wel aan bg2win wat lelijk tegenviel voor beide partijen. Echter is het wijzen op een 1vs1 echter wel totaal onredelijk mits de overmacht tegen adios groot was voor weken.

Maar als het nu naar hun kant dreigt te gaan komen de moraalridders naar boven en pleiten voor een 1vs1vs1.
 
Bovenaan