Hoe Chill was de val?

Reactiescore
1.476
Kunnen we er een tweede whatsappgroep van maken? Dan komen er allemaal nudes van @Xavierbone :rolleyes:

haha idd was ff zoeken maar geeft niet ik ben een noob op vele vlakken van dit spel, maar tis gelukt.
alleen bij jou zie ik nog dat je het nog niet heb aangepast, of ben je niet trots op Soa:p
Ik zie soa toch niet echt als mn eigen account, en wel meer AFposters noemen accounts waar ze al lang niet meer op spelen.:engel:
 
Reactiescore
1.148

DeletedUser58290

Guest
Hopen mag altijd Niels.

Maar Niels, de enige persoon die jij de laatste dagen maar niet uit je hoofd krijgt is Stan. Dus ik weet niet of er ook zulke gedachtes aan te pas komen maar jou kennende is dat geen gekke vraag die ik mezelf stel. :p
 
Reactiescore
1.148
Hopen mag altijd Niels.

Maar Niels, de enige persoon die jij de laatste dagen maar niet uit je hoofd krijgt is Stan. Dus ik weet niet of er ook zulke gedachtes aan te pas komen maar jou kennende is dat geen gekke vraag die ik mezelf stel. :p

Wie is Stan?
 

DeletedUser58290

Guest
Ik heb zelf geen flauw idee maar kennelijk is het een goede vriend van jou want je blijft maar over hem praten. :oops:
 

DeletedUser58227

Guest
Stan is de persoon waarmee een hoop mensen negatieve ervaring hebben, maar het ligt niet aan hem.
Of ja, dat zegt Jannes.

Hij bedoelt iemand anders, want hij kent me goed zei ie nog.
Toevallig genoeg heb ik praktisch alleen negatieve ervaringen met mensen die zelf geregeld negatieve ervaringen hebben met anderen of moeite hebben met zich ingame te gedragen. Zal nooit ontkennen dat ik niet de meest makkelijke ben, maar telkens dat gejank over mij is ondertussen ook een beetje achterhaald. Want je weet dondersgoed dat het goed verklaarbaar is en het enorm wordt overdreven.
Maar ga vooral door joh als je je daar prettig bij voelt.
 

DeletedUser78556

Guest
Ik pik ook even in over de verhalen van ons
( Kalm )

Eerst en vooral wil ik toch iedereen bedanken van de leden binnen Chill.
Het was een gezellige boel tot de discussies kwamen en niet meer stopte.
Toch heb ik en blijf ik respect hebben voor de spelers binnen chill ( ook al is het niet wederzijds van sommige spelers )

Van veel spelers heb ik bijgeleerd
( ook van Roy ),
Ja sommige leden hebben meer ervaring dan ikzelf.
En we weten dat account Kalm niet echt overeenkwam met Roy , ook al bleef ik vriendelijk meestal en wou ik helpen waar nodig.
Wat ik achteraf beter niet gedaan had want bleek niet altijd geaprecieerd door enkele spelers achteraf te horen..
De samenwerking met mijn Co’s liepen iets anders tegenover Roy.

Ook ik maak een deel uit van het falen van chill. Of het nu 100% mijn schuld is mag jullie beslissen.

Het account Kalm Met Die Vodka staat op delete en blijft op delete.
- Jason is voorgoed gestopt ( na af en toe toch eens loggen )
- Thibo is gestopt na de off actie van Roy op ons
- ikzelf heb beslist om het account op delete te zetten puur omdat mijn zin in Tw weg is.

Account Whale, Goez, DRR, KDK, Fear, Hyper, Statham en ook Luffy ( Roy jij ook )
Bedankt voor de tijden in Chill.
Jammer dat het zo afgelopen is maar wie weet, voor degiene die willen.
Mss tot een volgende wereld
Maar W59 is ten einde voor ons.

We nemen even een pauze.

Vinage en Rose ook al waren we vijanden.
Ook respect naar jullie toe en veel succes verder.

Team Kalm.
Miguel
 
Reactiescore
603
Hij mocht erbij zeggen : Made bij Rens!
Ik heb voor jou een nieuw topic bezorgt, bij zulke onderwerpen mag dat altijd. Liever een nieuw topic (waar we leven in kunnen blazen door een IGM bijvoorbeeld) dan alles slordig in een topic gooien, want er zitten wel nuttige en leuke discussies tussen.

Kort gezegd: Wees me dankbaar :rolleyes::D
 

Deleted User - 487776907

Guest
KDK is sneller op grijs dan al die mensen op delete, voor 30% althans. :p
 
Reactiescore
1.049
Ik heb voor jou een nieuw topic bezorgt, bij zulke onderwerpen mag dat altijd. Liever een nieuw topic (waar we leven in kunnen blazen door een IGM bijvoorbeeld) dan alles slordig in een topic gooien, want er zitten wel nuttige en leuke discussies tussen.

Kort gezegd: Wees me dankbaar :rolleyes::D
Dankje omen steffen!
 
Bovenaan