Hoe Chill was de val?

DeletedUser8174

Guest
Eventjes inpikken, Roy is inderdaad een ontzettende klootzak. het is 'his way or no way' en zo werkt een teamspelletje nu eenmaal niet. Ik hoop echt jou nooit meer terug te moeten spreken man (al ben ik niet zeker of je wel een vent bent, eerder een kereltje dat opgeblazen is door de anabolen steroïden)
 
Reactiescore
831
Erg jammer dit, want zijn inzet voor Chill. door bijvoorbeeld zijn erg goed uitgelegde guides op het stamforum, vaak vv's nemen indien hij kon en duidelijke skills worden nu overschaduwd door zijn attitude.

Heb van veel spelers (ook van andere werelden) gehoord dat hij er toen al problemen mee had. Duidelijk dat hij het erg moeilijk vind om te veranderen (of niet probeert).

Verder vind ik het labelen/gescheld naar Roy alleen ook wel onterecht. Hij was overduidelijk niet het enigste probleem in Chill. Ik kan er minstens nog 3 andere accounts/spelers aan linken.
 

DeletedUser8174

Guest
Mijn probleem met Roy heeft niks met chill. te maken. Gewoon zijn attitude is afschuwelijk.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zeg ook nergens dat het alleen roy is.

Roy komt hier nadat door oa zijn eigen toe doen de stam valt nog even Kalm nasteken en ook nog eens keihard offen. Dan neem ik t voor kalm op aangezien roy gewoon 60% van het probleem jn de stam was en dan komt roy prive huilen. Zelf zo erg datie mij even toe wenst dat mijn relatie stuk gaat en hij hoopt dat mijn vriendin snel merkt wat voor misselijk ventje ik ben. Vervolgens krijg ik een blok en kan ik niet eens reageren xD

Leveltje omhoog op de zieligheids ladder Roy, tis je weer gelukt.
 
Reactiescore
656
Hahahaha, tampons in de handtassen boys.

Dus als ik t goed begrijp is Roy een niet zo’n gezellige speler in teamverband.

Gotcha, maar kan dus ook zonder alle emotie etc.

Hou de eer aan jezelf i.p.v. hier jezelf voorschut te zetten. Heb je alleen jezelf mee namelijk.
Jullie komen als je zo op het AF gaat lopen roepen niet heel geloofwaardig over ( ik weet dat ik Valentijn kan vertrouwen, maar voor lezers die jullie niet kennen).

Xx
 
Reactiescore
1.476
Beter krijgt Chill wel een paar spelers terug, want nu is chill drie redelijk losse clusters. We hebben gezien hoe dat bij Suits/care. ging.

Ik stap wel even over naar Chill, mijn cluster ligt toch los van vinage.
 
Reactiescore
656
Beter krijgt Chill wel een paar spelers terug, want nu is chill drie redelijk losse clusters. We hebben gezien hoe dat bij Suits/care. ging.

Ik stap wel even over naar Chill, mijn cluster ligt toch los van vinage.

Liever kwijt dan rijk
 

DeletedUser78972

Guest
@potje verander je handtekening is noob want je speelt niet meer op noobstiaan maar op SOA.
voordat er mensjes denken dat er rare mensen op spelen:p

hier spelen alleen noobs ja godnondju
 
Reactiescore
3.537
en wat ben jij dan?:p

een betweterige pauperclown?

Naar jouw normen nog best vriendelijk verwoord

a78118c65d7c1353f2464e6010c1ebe6.jpg
 
Reactiescore
1.476
haha hee koekenbakker,
als ik zo zie welke termen hij gebruikt vind ik die jongen gewoon slim,
in ieder geval slimmer als mij toen ik zo oud was of miss nu ook wel haha
iedereen zijn eigen specialiteiten:)
Onze Noobstiaan heeft al moeite met een AF handtekening instellen. ;)
 

DeletedUser78972

Guest
Onze Noobstiaan heeft al moeite met een AF handtekening instellen. ;)

haha idd was ff zoeken maar geeft niet ik ben een noob op vele vlakken van dit spel, maar tis gelukt.
alleen bij jou zie ik nog dat je het nog niet heb aangepast, of ben je niet trots op Soa:p
 

DeletedUser78972

Guest
ik wil niemand horen klagen over mijn ---- lijntje ik dacht dat je het zelf moest doen lol
dit zijn dus noobacties en hier schaam ik me niet voor dus ik laat het zo, sorry als je je er aan stoort hihi
 
Reactiescore
3.537
ik wil niemand horen klagen over mijn ---- lijntje ik dacht dat je het zelf moest doen lol
dit zijn dus noobacties en hier schaam ik me niet voor dus ik laat het zo, sorry als je je er aan stoort hihi

Zou je beter wel doen hoor xD
 
Bovenaan