Praathoek

DeletedUser79303

Guest
PP is gewoon een nieuwe "skill" die je hebt in tw. Ik begon op deze wereld met 4k van een andere wereld en daar heb ik 30k van gemaakt. Vanaf dorp 2 stond ik in 2 continenten en had ik dus twee beurzen om mee te handelen. Daarnaast moet je ook weten "hoe" je het uitgeeft. Niet zoals pikachu die 150k+ uitgeeft met een nogal matig resultaat

Staat de beurs opeens op 200:1 i.p.v. 800:1? Nou verkoop dan toch je GS?

Staat de koers op 1200:1 terwijl het 3 uur geleden op 300:1 stond? Dan koop je weer wat om het de dag erna te verkopen. Zo moeilijk is dit niet jongens
 

DeletedUser56551

Guest
Sorry dat hele pp vind ik zo'n onzin, het haalt Tw zo onderuit...

Mensen die voor het eerst beginnen, geen flauw benul hebben, hebben in een keer een speler van 3k naast zich liggen terwijl zij net pas bezig zijn om hun dorpje op te bouwen van 200 punten.. Hoe groot is de kans dat je dan doorgaat? Gewoon 0...

Praat dat pp farmen nou alsjeblieft niet goed, het is gewoon dikke onzin.
 

DeletedUser79303

Guest
Die tijd van "PP vernietigt tw" ligt wel achter ons.
In w37 was het wel leuk om er tegen te zijn en ik was er ook toen heel fel in. Leuk dat veel topstammen hun naam veranderden in "NoW38" en al die dingen, maar het is er nu en het blijft.

Ik beschouw het niet handelen met PP hetzelfde als niet farmen. PP is gewoon een nieuwe soort van grondstof geworden, daar kan je over balen, maar je kan ook creatief stappen zetten om dat systeem te misbruiken.

En het verschil tussen iemand die net voor het eerst op een wereld speelt en de pro's is altijd onoverbrugbaar geweest. En zo niet, dan is die persoon slim en kan zo'n slim persoon ook hier er achter komen hoe hij/zij pp kan farmen
 

DeletedUser56551

Guest
Die tijd van "PP vernietigt tw" ligt wel achter ons.
In w37 was het wel leuk om er tegen te zijn en ik was er ook toen heel fel in. Leuk dat veel topstammen hun naam veranderden in "NoW38" en al die dingen, maar het is er nu en het blijft.

Ik beschouw het niet handelen met PP hetzelfde als niet farmen. PP is gewoon een nieuwe soort van grondstof geworden, daar kan je over balen, maar je kan ook creatief stappen zetten om dat systeem te misbruiken.

En het verschil tussen iemand die net voor het eerst op een wereld speelt en de pro's is altijd onoverbrugbaar geweest. En zo niet, dan is die persoon slim en kan zo'n slim persoon ook hier er achter komen hoe hij/zij pp kan farmen

Die tijd ligt helaas helemaal niet achter ons.. Denk je niet dat er een reden is dat werelden steeds kleiner worden? Mooi voorbeeld hiervan is w61... Met andere woorden, nieuwe spelers moeten de eerste wereld falen, 2de wereld leren hoe te pp farmen, 3de wereld full pp farmen om de 4de wereld mee te kunnen spelen en direct de skills te hebben?

Deze gedachtegang is zeer kort door de bocht. Het blijft zonde van het spel.
 

DeletedUser79303

Guest
Denk je niet dat er een reden is dat werelden steeds kleiner worden?
Ik denk dat er meerdere redenen zijn dat werelden steeds kleiner worden, dat je denkt dat dat grotendeels door pp functies komt is pas kort door de bocht.

Ik ga hier niet veel woorden meer aan vuil maken, er zijn al tientallen topics gevuld met deze discussie.
Ga gewoon verstandig om met die nieuwe pp-functies en zeik niet zo.

Ik ben het bewijs dat je zonder geld in te zetten de top 5 binnen kan stromen, langs alle mensen die wel "pp-abusers" zijn en er echt geld aan hebben uitgegeven.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even promoten:

Er gaat weer een nieuwe ronde WvW van start, vrij gericht op nieuwe spelers, om wat meer mensen naar het spel te trekken.

Het inschrijftopic (clicky) kun je daar vinden. Doe vooral mee en make a boy proud :)

(Het is leuk en je kunt ongemodereerd spammen ;););))
 
Reactiescore
2.478
Volgens mij wordt het weer eens tijd voor inbreng vanuit het team. Aangezien ik tijd heb zal ik het op te nemen. Ik hoop dat er minimaal 10 deelnemers zullen zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
kan er nog gs gekocht worden met pp of is dat er ondertussen uitgehaald?
 
Bovenaan