De Stabbers van W60

Reactiescore
1.367
Reactiescore
853
Wel slaafje/mbtje van, aangezien ze samen aanvallen? :eek:
Dat ze samen aanvallen betekent niet dat dezelfde afspraken gelden? :p Er zijn afspraken met Adios niet met Only.

Zijn MBs / DUs in afspraken opgenomen?
Anders zou je zeggen (like Inge) incomplete afspraken zorgen hier nou voor! :O
Voor zover ik weet niet meegenomen, hoewel het ook geen mb's/du's zijn geloof ik? Het lijken me losstaande spelers, die samenwerken met Adios. Maar inderdaad goed punt, mb's/du's worden zover ik weet niet vermeld.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dat ze samen aanvallen betekent niet dat dezelfde afspraken gelden? :p Er zijn afspraken met Adios niet met Only.


Voor zover ik weet niet meegenomen, hoewel het ook geen mb's/du's zijn geloof ik? Het lijken me losstaande spelers, die samenwerken met Adios. Maar inderdaad goed punt, mb's/du's worden zover ik weet niet vermeld.

Wel is t gewoon laag en profiteert Adios ervan (niet dat je Adios daarvoor kunt blamen hoor!)
 
Reactiescore
853
Wel is t gewoon laag en profiteert Adios ervan (niet dat je Adios daarvoor kunt blamen hoor!)
Ben ik met je eens, vind dat de foute aan twee kanten ligt. Adios had deze spelers moeten informeren (mocht er contact zijn geweest) en Koets had Only bij de afspraken moeten betrekken of zou dit alsnog moeten doen. Ik denk namelijk dat Adios hier een enorm voordeel uit kan halen wat niet eerlijk zou zijn.
 

DeletedUser79226

Guest
Zijn MBs / DUs in afspraken opgenomen?
Anders zou je zeggen (like Inge) incomplete afspraken zorgen hier nou voor! :O

Heeft ze ook gelijk in, allen als only ons Kata"s stuurt kunnen wij dit in veelvoud terug doen, verder is het het recht van ONLY om zich niet in de afspraken te betrekken, juist slim van Adios om het niet in te halen, toen ze onderhandelingen van afspraken zijn vast gelegd is KOETS overtroefd.
 
Reactiescore
1.363

Deleted User - 1942737

Guest
ik begrijp het gebruik van katas in deze fase van het spel in het algemeen gewoon niet. Neem de dorpen over ipv ze neer te kataen, om echt efficient te zijn met katas moet je er trouwens ook nog eens te veel hebben en dat is allemaal popspace die je niet in andere dingen kan steken.
+ je wordt waarschijnlijk target #1 van degene die je aanvalt.
hoe je hier tactisch voordeel uit haalt is me een raadsel
 
Reactiescore
853
ik begrijp het gebruik van katas in deze fase van het spel in het algemeen gewoon niet. Neem de dorpen over ipv ze neer te kataen, om echt efficient te zijn met katas moet je er trouwens ook nog eens te veel hebben en dat is allemaal popspace die je niet in andere dingen kan steken.
+ je wordt waarschijnlijk target #1 van degene die je aanvalt.
hoe je hier tactisch voordeel uit haalt is me een raadsel
Paar boerderij levels omlaag in de safe lijkt mij toch een winst in principe. Alle def die je dan aan het front sloopt wordt vertraagd in de bouw doordat eerst de boerderij uitgebouwd zal moeten worden. Het hele idee achter kata'en is dan ook vooral het vertragen van het herstelproces van de verdediger.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Paar boerderij levels omlaag in de safe lijkt mij toch een winst in principe. Alle def die je dan aan het front sloopt wordt vertraagd in de bouw doordat eerst de boerderij uitgebouwd zal moeten worden. Het hele idee achter kata'en is dan ook vooral het vertragen van het herstelproces van de verdediger.
Tja dan werkt het misschien alleen tegen die ene speler op heel de wereld die er dan niet gewoon 500pp tegen knalt en volgende dag boer 30 heeft
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Katas kunnen je mooie successen opleveren, maar dan wel bij spelers die je niet verwacht direct te breken, en je moet rekening houden met actie -> reactie.
 
Reactiescore
853
Katas kunnen je mooie successen opleveren, maar dan wel bij spelers die je niet verwacht direct te breken, en je moet rekening houden met actie -> reactie.
Precies, katas zijn effectief wanneer het eigenlijk wel duidelijk is dat er enkele massa's nodig zijn om een account weg te spelen. Als je al weet dat je het account zo kan opruimen is het waarschijnlijk verstandiger om je dorpen niet af te breken.
 

DeletedUser78126

Guest
Precies, katas zijn effectief wanneer het eigenlijk wel duidelijk is dat er enkele massa's nodig zijn om een account weg te spelen. Als je al weet dat je het account zo kan opruimen is het waarschijnlijk verstandiger om je dorpen niet af te breken.

Achterland slopen met katas. Front edelen. Ligt ook beetje aan hoeveelheid edels die je hebt. En hoe groot je tegenstander is.
 
Bovenaan