The judgment of 59

Reactiescore
1.165
Wat wil je nou eigenlijk precies zeggen? Nergens zijn de afspraken officieel gemaakt gezien Redbull niet akkoord was met alle eisen. Zelfs Das Römische Reich himself weet / wist dat er geen afspraken waren. Aangezien we op stambreed er niet uitkwamen hebben wij van De Sukke en ik geloof Noobs nu ook onderling afspraken gemaakt.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een idiote post. @De Sukke zal hierop inhoudelijk reageren. DIt omwille van het feit dat ik bij de laatste gesprekkken niet meer aanwezig was.

Op 25 april leken we inderdaad op een akkoord af te stevenen. Een akkoord waar ook Redbull688 het mee eens was. Echter in de pm die ik op 25 april 2018 om 20:10 uur binnenkreeg met het voorstel had je dorpen genoemd die niet als zodanig besproken waren. Op die gehele pm is vanuit Vinage 0 bevestiging gekomen en tegen het als zodanige geposte voorstel ben ik direct in verweer gegaan. Omdat wij het als Vinage verwerpelijk vonden en vinden dat het account Redbull688 ook dorpen diende af te geven die al in hun bezit waren voor de ban van Das Romische Reich.

Op dat moment waren de gesprekken voor ons als Vinage zijnde klaar, omdat er 0 dialoog mogelijk was en zoals ik het eerder tegen jou al omschreef: alle partijen dienen water bij de wijn te doen en niet één partij. Wij als Vinage zijnde waren er klaar mee. Voor zowel Bas als mij hoefden de gesprekken niet meer. Maar het is aan Rogier te danken, met steun van Niels @dialgaman dat ze nog naar jullie luisterden. Echter werd het ook voor hen duidelijk dat Redbull688 niet bereid was verder te gaan dan als zodanig ze bereid te doen waren. Een opvatting waarin Redbull688 ook gesteund werd en wordt door de leiding van Vinage. Om maar nog niet te spreken over de koppige houding die jij had in de gesprekken en die van geen wijken wist.

In de communicatie die later werd gevoerd door de Sukke was het ook duidelijk dat er geen sprake was van een stambrede afspraak. Uiteindelijk hebben De Sukke en later ook Noobstiaan uit respect besloten om een individuele nap aan te gaan met Das Romische Reich. Een nap waar nu al de grenzen worden opgezocht door Das Romische Reich overigens.

Wij als Vinage zijnde hebben lang gekeken naar mogelijkheden en oplossingen, maar je laatste voorstel voor algehele herziening van het middenfront was ver over de grens. Wij gingen niet, gaan niet en zullen nooit akkoord gaan met voorstellen waarbij een drietal accounts van Vinage nagenoeg geheel uitgeschakeld worden. Omdat Chill. niet capabel genoeg is om zijn leden te leren hoe je dient te communiceren op tribalwars. Dat Chill. niet in staat is om fatsoenlijk te communiceren was ook wel duidelijk door @Escalation Is Real zijn spottende WO II gerelateerde opmerkingen richting Bas. Toen die twee met elkaar in gesprek waren over het eventuele oplossen van de issues.

Wij wilden best een middenweg zoeken. Maar dat was bij jou nicht im Frage. Ja dan houden de gesprekken op he. Het kan niet van één kant komen.
 
Reactiescore
853
Naar aanleiding van dit laatste bericht wat ik ontvangen heb wil ik toch even wat opheldering brengen voor een aantal die nog altijd met vragen zitten en door verschillende praatjes toch als maar geloven.

pnBSOGK3j

Vanwegen de privacy heb ik de meeste nummers en namen weggehaald.

Zoals bijna iedereen hier weet gaat het hier om het geval van DRR & Ban die ik zelf volkomen terecht vond.
Maar om dan als Vinage zijnde Hard mid cluster te gaan edelen vondt ik een beetje laag.
Hier had ik aan hun het volgende op gereageerd.

pmhFe7pUj

Ik had deze vraag ookal eerder gesteld per PM daarop kreeg ik dit antwoord.

poFhJc1aj

Verder had ik ook nog gevragen of er een bericht rond was gestuurd dat iedereen moest gaan gooien op DRR omdat daar geruchten over waren waarvan ik een bevestiging heb gekregen van de hoofdleiding Vinage??????

pmB5sTjIj

Hier had ik me dus een beetje bij neergelegd en gezegd dat ik deze wereld zou stoppen door laag spel.
Uitendelijk vonden sommige in Vinage dat ze een oplossing moesten zoeken dus zijn we daar mee aan de slag gegaan.
Waar ik een aanbod had gedaan wat in principe 80% voordeel voor Vinage had wat ze uit deze ban hadden opgeleverd.
Iedereen vondt het een netjes voorstel dus zijn we er mee aan de slag gegaan en nog wat water bij de wijn gedaan etc.

In deze gesprekken kwam ik echter ook dit soort dingen tegen.

pnLp4EcHj

Hier ga ik niet zo moeilijk over doen dat is waarschijnlijk een speler met een grote drive maar vindt het toch nog steeds apart.

Nu waren de onderhandeling rond wat ik meerdere malen bevestigd heb gekregen dus had ik de spelers ingelicht bij ons.

pnn7FDXDj
pngm4t8Rj
poP2RDvEj
poGZk0Ofj

Hier heb ik duidelijk op gezegd dat ik niet wil dat DRR en De Sukke al beginnen met de overdracht voordat Redbull akkoord was over de dorpen.
Zoals hier vermeld zouden ze er nergens problemen verwachten dus ga ik er vanuit dat het geregeld wordt en laat ik DRR & De Sukke starten met de overdracht.

pmCvYY5zj
pnRMYp67j

Toen ik dus DRR contact op liet nemen met Redbull kregen wij een reactie wat niet helemaal goed viel bij mij.

poSlMc7Bj

Na het zien van deze PM is het dus duidelijk dat er binnen Vinage niet echt fair play gespeeld wordt en ze een groot voordeel uit de CF van de dorpen bij DRR willen halen om progressie te boeken.
Vandaag was het dan ook zover dat hij deze dorpen ging gebruiken.

poMr7kjTj

Nu blijkt maar weer hoe geloofwaardig en fair play sommige in Vinage willen spelen.

Shoutout naar Rogier waar ik toch wel respect voor heb en wat ook gebleken was.

pmTl00prj

Hier heb ik nog een stukje voor @underground tacticz. kijk naar de tijden Martijn ;)

pmovwekFj

Wat wil ik hiermee bereiken is nu de vraag?
Zoals iedereen weet worden wij altijd afgezaagt en vol met modder gegooid.
Ik heb mijn best gedaan om alles zo netjes mogelijk af te handelen etc.
Ik hoop dat mensen een keer in gaan zien dat groot spraak niet altijd alles is en misschien leest toevallig iemand van een anderen wereld dit.

Veel spel plezier Vinage hoop dat dit je winst wordt voor in de boeken.

Even voor @.TheFluffyDog CF door verband van fusies wordt geaccepteerd kijk maar naar Redbull.
let op! Ik zie mijzelf persoonlijk als buitenstaander aangezien ik slechts twee weken speel en vrijwel geen idee heb omtrent de gebeurtenissen op deze wereld. Ik baseer deze post dan ook enkel op de dingen die jij hierboven gestuurd hebt. Deze post is dan ook niet representatief voor hoe vinage erover denkt.

Persoonlijk vind ik het eruit zien als een makkelijke manier van propaganda waar enkele touwtjes op een of andere manier aan elkaar geknoopt proberen te worden. Voor een buitenstaander is dit totaal niet te volgen aangezien je van de hak op de tak springt. Je beweert dat er een definitieve afspraak is, echter zie ik hier nergens bewijzen van. Ik vind het dan ook niet gek dat Red Bull op die wijze reageert aangezien je toch geen dorpen gaat afstaan in je nadeel.

Dat het op een nette manier opgelost dient te worden ben ik het met je eens. Echter moet je toch echt begrijpen dat je geen eisen kan stellen aan een deal? Ik vind persoonlijk namelijk dat Vinage helemaal niet verplicht is om jullie wat dan ook aan te bieden aangezien DRR zelf verantwoordelijk is voor wat hij/zij stuurt. Hierbij is ook hij/zij verantwoordelijk voor de gevolgen en dat die in dit geval een immens nadeel zijn voor zijn stamgenoten is dan ook volkomen aan hem toe te wijzen. Dat mensen dan boos richting Vinage komen is ook ronduit belachelijk aangezien wij niet degene zijn die uitspraken hebben gedaan die niet door de beugel kunnen.

Tevens wordt in het volgende screentje:
pmCvYY5zj
gezegd dat hij geen problemen verwacht, die waren er dus wel. Is toch geen woord gelogen dan? Om dit te bestempelen als vuil spel vind ik toch wel heel erg simpel. Over het algemeen komt je post te simpel over. Wellicht de volgende keer meer tijd steken zodat je post in ieder geval deels logisch is? Op mij komt het namelijk over alsof je snel iets in elkaar geflanst hebt om Vinage zwart te maken.
 
Reactiescore
535
Om te beginnen is alle informatie die in de screentjes staat correct, alleen involledig wat erin resulteert dat er verkeerde conclusies getrokken zijn.

Ik stap naar de conversatie op 26.04 waar de deal zo goed als rond zou zijn:

b6aefc893353586e73dbf87d25cb4f5f.png


Hier plaatst mijn co Niels in minder woorden: Als jullie akkoord zijn met dit voorstel, stuur ik het door naar Red. Zo kan Redbull zijn akkoord geven.

Vervolgens gaan jullie zoals in dat screentje staat akkoord, waarop ik (Rogier) zeg het aan Niels door te geven. Niels kon dan zoals gezegd naar Redbull stappen. Zo geschiedde, en Redbull was niet zo happig om dorpen in te leveren. Wij als Vinage leiding kunnen hem hier toe ook niet dwingen. Hij heeft immers niks fout gedaan door die dorpen te edelen, hoe moreel juist het is, is inderdaad discussieerbaar. Redbull gaf geen akkoord, dus er kwam geen collectieve deal.
Hier zit een stuk waar ik zelf schuld aan heb, want er heeft niemand dit meer doorgecommuniceerd in PM naar Goez. Er is enkel verder gesproken op App.

Ondertussen had ik al contact met DRR opgenomen, omdat ik mijn deel van de deal graag wou afronden. Zo heb ik DRR 6 dorpen teruggegeven, en 4 dorpen van hem daarvoor teruggekregen, met een aansluitende NAP tot 8 mei. Dit was een persoonlijke afspraak, dat weer DRR ook en kan hij je bevestigen.

Ik heb Noobstiaan aangespoord ook zelf een persoonlijke afspraak naar blieven te sluiten met DRR, waar volgens mij ook een enkele ruil met NAP uit voortgekomen is. Met Redbull echter is geen persoonlijke afspraak gesloten.

Ten slotte, het is deels onze schuld dat de Chill leiding niet goed op de hoogte is gehouden, maar de hoofdpersoon in het verhaal, DRR wist dat er geen deal was. Hij wist namelijk dat het vastliep bij Redbull. Dat heb ik net even gecheckt nog:

4cec1f724b1017d19959a7e34c55b721.png


Conclusie:
Er is geen collectieve deal. Sukke en Noobstiaan hebben onderling persoonlijke afspraken gemaakt met DRR, Redbull heeft ervoor gekozen dat niet te doen, en dat is vind ik zijn goed recht.

Op het moment zijn DRR en Sukke nog steeds in overleg voor eventuele andere dorpenruilen, en verloopt het contact totaal niet stroef, maar in mijn ogen erg aangenaam. In tegenstelling tot gesprekken met Roy waarin dingen geroepen zijn, waarvan een screentje hier niet eens op het forum gegooid mag worden denk ik.
 

DeletedUser79044

Guest
Op mister @underground tacticz. ga ik niet eens reageren.
Ik zei toch dat je naar de tijden moest kijken.

Om te beginnen is alle informatie die in de screentjes staat correct, alleen involledig wat erin resulteert dat er verkeerde conclusies getrokken zijn.

Ik stap naar de conversatie op 26.04 waar de deal zo goed als rond zou zijn:

b6aefc893353586e73dbf87d25cb4f5f.png


Hier plaatst mijn co Niels in minder woorden: Als jullie akkoord zijn met dit voorstel, stuur ik het door naar Red. Zo kan Redbull zijn akkoord geven.

Vervolgens gaan jullie zoals in dat screentje staat akkoord, waarop ik (Rogier) zeg het aan Niels door te geven. Niels kon dan zoals gezegd naar Redbull stappen. Zo geschiedde, en Redbull was niet zo happig om dorpen in te leveren. Wij als Vinage leiding kunnen hem hier toe ook niet dwingen. Hij heeft immers niks fout gedaan door die dorpen te edelen, hoe moreel juist het is, is inderdaad discussieerbaar. Redbull gaf geen akkoord, dus er kwam geen collectieve deal.
Hier zit een stuk waar ik zelf schuld aan heb, want er heeft niemand dit meer doorgecommuniceerd in PM naar Goez. Er is enkel verder gesproken op App.

Ondertussen had ik al contact met DRR opgenomen, omdat ik mijn deel van de deal graag wou afronden. Zo heb ik DRR 6 dorpen teruggegeven, en 4 dorpen van hem daarvoor teruggekregen, met een aansluitende NAP tot 8 mei. Dit was een persoonlijke afspraak, dat weer DRR ook en kan hij je bevestigen.

Ik heb Noobstiaan aangespoord ook zelf een persoonlijke afspraak naar blieven te sluiten met DRR, waar volgens mij ook een enkele ruil met NAP uit voortgekomen is. Met Redbull echter is geen persoonlijke afspraak gesloten.

Ten slotte, het is deels onze schuld dat de Chill leiding niet goed op de hoogte is gehouden, maar de hoofdpersoon in het verhaal, DRR wist dat er geen deal was. Hij wist namelijk dat het vastliep bij Redbull. Dat heb ik net even gecheckt nog:

4cec1f724b1017d19959a7e34c55b721.png


Conclusie:
Er is geen collectieve deal. Sukke en Noobstiaan hebben onderling persoonlijke afspraken gemaakt met DRR, Redbull heeft ervoor gekozen dat niet te doen, en dat is vind ik zijn goed recht.

Op het moment zijn DRR en Sukke nog steeds in overleg voor eventuele andere dorpenruilen, en verloopt het contact totaal niet stroef, maar in mijn ogen erg aangenaam. In tegenstelling tot gesprekken met Roy waarin dingen geroepen zijn, waarvan een screentje hier niet eens op het forum gegooid mag worden denk ik.

Zoals je hier aangeeft zijn wij niet op de hoogte gebracht.
Dat DRR vastliep op redbull was al duidelijk aangezien ik jullie daarop vroeg / Wees maar ik er geen reactie op kreeg vanuit jullie.
DRR kun je niet de schuld geven van jezelf dat is ronduit belachelijk.

Onderlingen afspraken werden niet geaccepteerd zodra wij wisten dat Redbull de kont in de strijd gooide en vuil spel blijft leveren...
Heb ik jullie ook verteld vandaar dat je het waarschijnlijk niet doorgeeft etc.

Tenslotte dat Redbull recht van spreken heeft omdat @underground tacticz. hem aangespoort heeft om HARD MID CLUSTER te edelen.
Is hij dus niet schuldig bevonden en kan hij doen en laten wat hij wil?

PS: Ik heb geen eisen gesteld heb een voorstel gedaan.

Conclusie Vinage houd van een vuil spelletje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79044

Guest
let op! Ik zie mijzelf persoonlijk als buitenstaander aangezien ik slechts twee weken speel en vrijwel geen idee heb omtrent de gebeurtenissen op deze wereld. Ik baseer deze post dan ook enkel op de dingen die jij hierboven gestuurd hebt. Deze post is dan ook niet representatief voor hoe vinage erover denkt.

Persoonlijk vind ik het eruit zien als een makkelijke manier van propaganda waar enkele touwtjes op een of andere manier aan elkaar geknoopt proberen te worden. Voor een buitenstaander is dit totaal niet te volgen aangezien je van de hak op de tak springt. Je beweert dat er een definitieve afspraak is, echter zie ik hier nergens bewijzen van. Ik vind het dan ook niet gek dat Red Bull op die wijze reageert aangezien je toch geen dorpen gaat afstaan in je nadeel.

Dat het op een nette manier opgelost dient te worden ben ik het met je eens. Echter moet je toch echt begrijpen dat je geen eisen kan stellen aan een deal? Ik vind persoonlijk namelijk dat Vinage helemaal niet verplicht is om jullie wat dan ook aan te bieden aangezien DRR zelf verantwoordelijk is voor wat hij/zij stuurt. Hierbij is ook hij/zij verantwoordelijk voor de gevolgen en dat die in dit geval een immens nadeel zijn voor zijn stamgenoten is dan ook volkomen aan hem toe te wijzen. Dat mensen dan boos richting Vinage komen is ook ronduit belachelijk aangezien wij niet degene zijn die uitspraken hebben gedaan die niet door de beugel kunnen.

Tevens wordt in het volgende screentje:
pmCvYY5zj
gezegd dat hij geen problemen verwacht, die waren er dus wel. Is toch geen woord gelogen dan? Om dit te bestempelen als vuil spel vind ik toch wel heel erg simpel. Over het algemeen komt je post te simpel over. Wellicht de volgende keer meer tijd steken zodat je post in ieder geval deels logisch is? Op mij komt het namelijk over alsof je snel iets in elkaar geflanst hebt om Vinage zwart te maken.

Dit is niet allemaal zomaar in elkaar geflanst.
De volgende keer moet ik misschien iets duidelijker zijn in de uitleg van de screens maar iedereen weet dat ik een hekel aan het AF heb.
Echter wordt er altijd over mij & chill gesproken dus wil ik laten zien dat ze niet zo heilig zijn als ze zich voordoen.
Er staat overal op de app screens dat redbull akkoord is met de dorpen etc.

Verder stel ik ook geen eisen dat zie je mij ook nergens zeggen.
 

DeletedUser69389

Guest
Op mister @underground tacticz. ga ik niet eens reageren.
Ik zei toch dat je naar de tijden moest kijken.



Zoals je hier aangeeft zijn wij niet op de hoogte gebracht.
Dat DRR vastliep op redbull was al duidelijk aangezien ik jullie daarop vroeg / Wees maar ik er geen reactie op kreeg vanuit jullie.
DRR kun je niet de schuld geven van jezelf dat is ronduit belachelijk.

Onderlingen afspraken werden niet geaccepteerd zodra wij wisten dat Redbull de kont in de strijd gooide en vuil spel blijft leveren...
Heb ik jullie ook verteld vandaar dat je het waarschijnlijk niet doorgeeft etc.

Tenslotte dat Redbull recht van spreken heeft omdat @underground tacticz. hem aangespoort heeft om HARD MID CLUSTER te edelen.
Is hij dus niet schuldig bevonden en kan hij doen en laten wat hij wil?

PS: Ik heb geen eisen gesteld heb een voorstel gedaan.

Conclusie Vinage houd van een vuil spelletje.
Ik heb Redbull688 niet in het bijzonder aangespoord. Bij de vermoedens van een aanvalbare ban heb ik gezegd dat diegene die wilden edels mochten sturen naar DRR. Dit omwille van het feit dat het niet meer dan gerechtvaardigd was gezien de aard van de ban en dat het al op de rol stond om dat te gaan doen. Nog voordat er sprake was van een ban. Al in maart kwamen we met ideeen om te gaan werken met een edelclear actie. Dit na een gesprekje dat ik had met Timo aka @.Sick Individuals .

Voor de rest veelzeggend dat je niet op mij in gaat.

Ook hoef je het account Redbull688 niet zwart te maken. De op 24 en 25 april besproken 8 dorpen wilden ze afstaan en daar bestond inderdaad een akkoord over. Een account waar Bas en ik voor hebben gezorgd door met ze te praten. Alleen kwam je toen die avond met extra coords waar wij als Vinage niet over hadden gesproken met jou, alleen met Roy en waar het antwoord ook duidelijk was, en dus ook geen overeenstemming over bereikt was. Dat jullie als Chill. het als een mooie mogelijkheid zagen om extra graantjes mee te pikken is jullie probleem en niet de onze. Wij laten ons als Vinage daar niet voor misbruiken.


Als wij als Vinage voor vies spel zouden staan dan zouden we niet de dialoog zijn aangegaan. Een dialoog die bijna een week heeft geduurd. Omdat wij van mening waren dat KDK en .Fearless niet de dupe moest worden van de domme actie van DRR in eerste instantie en daarna de idiote houding die jullie als leiding van Chill. zijnde aannamen.
 
Reactiescore
535
Zoals je hier aangeeft zijn wij niet op de hoogte gebracht.
Dat DRR vastliep op redbull was al duidelijk aangezien ik jullie daarop vroeg / Wees maar ik er geen reactie op kreeg vanuit jullie.
DRR kun je niet de schuld geven van jezelf dat is ronduit belachelijk.

Jullie zijn door mij niet op de hoogte gebracht van het feit dat Redbull niet akkoord ging. Dat is iets waar Niels of ik op terug hadden moeten komen. Dat hadden wij beter moeten doen. Echter was zoals ik al zei de hoofdpersoon DRR wel op de hoogte. Ook hij had dit naar jullie kunnen door communiceren.

Onderlingen afspraken werden niet geaccepteerd zodra wij wisten dat Redbull de kont in de strijd gooide en vuil spel blijft leveren...
Heb ik jullie ook verteld vandaar dat je het waarschijnlijk niet doorgeeft etc.

Hier ga je de fout in, de onderlinge afspraak is wel geaccepteerd. Er heeft zoals afgesproken een dorpenruil plaatsgevonden, dit kan je zien op TW Stats, en op dit moment is er een NAP. Tevens zijn we nu weer bezig met een onderlinge afspraak om dorpen te ruilen. Wat je zegt hier, klopt dus simpelweg niet.

Tenslotte dat Redbull recht van spreken heeft omdat @underground tacticz. hem aangespoort heeft om HARD MID CLUSTER te edelen.
Is hij dus niet schuldig bevonden en kan hij doen en laten wat hij wil?

PS: Ik heb geen eisen gesteld heb een voorstel gedaan.

Conclusie Vinage houd van een vuil spelletje.

Redbull heeft recht van spreken, omdat het edelen van dorpen van iemand die geband is niet verboden is. Zoals ik al zei net, iedereen mag daarvan vinden wat ze willen, maar het is Redbulls goed recht om die dorpen niet af te staan, zonder dat hij er wat voor terugkrijgt. Volgens mij heeft hij aangegeven ze best te willen ruilen voor dorpen van Fearless. Maar relevant is dat nu niet, want zo'n deal was meteen al van de baan.

Je conclusie is dus fout. Er is geen collectieve afspraak. Er zijn onderlinge afspraken gemaakt.
De dorpsruil is terug te vinden op tw stats. De afspraak wat betreft de NAP wil ik wel een screentje van geven als je dat niet gelooft. En ik wil je ook best een screentje geven van het feit dat we nu ook bezig zijn met een persoonlijke afspraak. Al ga ik ervan uit dat dat allemaal niet nodig is.

Nogmaals, ik betreur wat er gebeurt is. Ik wil niet het soort leider zijn die in dit geval Redbull opdraagt wat te doen. Zelf heb ik een deal gesloten en een NAP afgesproken, omdat ik dat wel redelijk vond. Ik hoefde dat niet te doen.

Ondanks alles zijn veel onduidelijkheden geweest. Veel slechte communicatie, groepsapps op skype met verschillende personen. Dan nog persoonlijke gesprekken tussen die groepsleden onderling of op TW zelf met de desbetreffende accounts.
Het is niet raar dat jullie dan ten onrechte ervan uit gaan dat er een deal is. Dit gat van communicatie is te wijten aan beide partijen, daar is Vinage schuldig aan, evenals Chill. Vinage heeft echter geen vuil spel gespeeld.
 

DeletedUser79044

Guest
Ik heb Redbull688 niet in het bijzonder aangespoord. Bij de vermoedens van een aanvalbare ban heb ik gezegd dat diegene die wilden edels mochten sturen naar DRR. Dit omwille van het feit dat het niet meer dan gerechtvaardigd was gezien de aard van de ban en dat het al op de rol stond om dat te gaan doen. Nog voordat er sprake was van een ban. Al in maart kwamen we met ideeen om te gaan werken met een edelclear actie. Dit na een gesprekje dat ik had met Timo aka @.Sick Individuals .

Voor de rest veelzeggend dat je niet op mij in gaat.

Ook hoef je het account Redbull688 niet zwart te maken. De op 24 en 25 april besproken 8 dorpen wilden ze afstaan en daar bestond inderdaad een akkoord over. Een account waar Bas en ik voor hebben gezorgd door met ze te praten. Alleen kwam je toen die avond met extra coords waar wij als Vinage niet over hadden gesproken met jou, alleen met Roy en waar het antwoord ook duidelijk was, en dus ook geen overeenstemming over bereikt was. Dat jullie als Chill. het als een mooie mogelijkheid zagen om extra graantjes mee te pikken is jullie probleem en niet de onze. Wij laten ons als Vinage daar niet voor misbruiken.


Als wij als Vinage voor vies spel zouden staan dan zouden we niet de dialoog zijn aangegaan. Een dialoog die bijna een week heeft geduurd. Omdat wij van mening waren dat KDK en .Fearless niet de dupe moest worden van de domme actie van DRR in eerste instantie en daarna de idiote houding die jullie als leiding van Chill. zijnde aannamen.

Jou zal ik even ontkrachten.

pmsCsmlTj

Dit was het allereerste voorstel wat ik gedaan had aan jullie.
Dat was 25 april in de morgen.
Dus dat ik na 25 april met anderen eisen ben gekomen is bullshit.
Stop alsjeblieft ook met de schuld in Roy zijn schoenen schuiven deze man was wit heet en wilde niks accepteren vandaar dat je met mij in gesprek ging.

Jullie zijn door mij niet op de hoogte gebracht van het feit dat Redbull niet akkoord ging. Dat is iets waar Niels of ik op terug hadden moeten komen. Dat hadden wij beter moeten doen. Echter was zoals ik al zei de hoofdpersoon DRR wel op de hoogte. Ook hij had dit naar jullie kunnen door communiceren.

Je was met mij in gesprek ik toch niet met DRR?
Aan wie moet je het dan door communiceren?

Hier ga je de fout in, de onderlinge afspraak is wel geaccepteerd. Er heeft zoals afgesproken een dorpenruil plaatsgevonden, dit kan je zien op TW Stats, en op dit moment is er een NAP. Tevens zijn we nu weer bezig met een onderlinge afspraak om dorpen te ruilen. Wat je zegt hier, klopt dus simpelweg niet.

Dit kan je inderdaad zien in de TW stats.
Ik kom terug op het feit van deze screen.
pnRMYp67j

Zoals ik hier al zeg zo werkt het niet dat jullie al een dorpen ruil gaan doen en er lachend vandoor gaan waarna DRR en Fear nog met een hoop CF in hun rug zitten.
Wat nu dus gebeurt.
Dit is ook denk ik de reden waarom je mij niks liet weten omdat je wist dat DRR zijn overige CF zouden blijven staan bij jullie?

Redbull heeft recht van spreken, omdat het edelen van dorpen van iemand die geband is niet verboden is. Zoals ik al zei net, iedereen mag daarvan vinden wat ze willen, maar het is Redbulls goed recht om die dorpen niet af te staan, zonder dat hij er wat voor terugkrijgt. Volgens mij heeft hij aangegeven ze best te willen ruilen voor dorpen van Fearless. Maar relevant is dat nu niet, want zo'n deal was meteen al van de baan.

Je conclusie is dus fout. Er is geen collectieve afspraak. Er zijn onderlinge afspraken gemaakt.
De dorpsruil is terug te vinden op tw stats. De afspraak wat betreft de NAP wil ik wel een screentje van geven als je dat niet gelooft. En ik wil je ook best een screentje geven van het feit dat we nu ook bezig zijn met een persoonlijke afspraak. Al ga ik ervan uit dat dat allemaal niet nodig is.

Nogmaals, ik betreur wat er gebeurt is. Ik wil niet het soort leider zijn die in dit geval Redbull opdraagt wat te doen. Zelf heb ik een deal gesloten en een NAP afgesproken, omdat ik dat wel redelijk vond. Ik hoefde dat niet te doen.

Ondanks alles zijn veel onduidelijkheden geweest. Veel slechte communicatie, groepsapps op skype met verschillende personen. Dan nog persoonlijke gesprekken tussen die groepsleden onderling of op TW zelf met de desbetreffende accounts.
Het is niet raar dat jullie dan ten onrechte ervan uit gaan dat er een deal is. Dit gat van communicatie is te wijten aan beide partijen, daar is Vinage schuldig aan, evenals Chill. Vinage heeft echter geen vuil spel gespeeld.

Volgens mij was er heel duidelijk tegen mij gezegd dat Redbull een akkoord gaf om de Clusterfucks de lijn 486 af te staan.
Dat het alleen nog maar was om dat groepje wat ik bij deal 1 al aangegeven had.
Dat hij vervolgens nu zijn kont tegen de crib gooit is jullie probleem en een vuil spelletje waar ik al bang voor was.
Het is niet voor niks dat ik dit al aanhaalde onder dat de gesprekken liepen.
Nu blijven jullie toch proberen alles te ontkrachten maar ik zie nergens iets verschijnen dat er geen deal was???

Verder kap ik ook met een nutteloze over en weer discussie.
Ik heb hier feiten op het forum gegooit wat jullie ermee doen moet je zelf weten maar als het zoon wereld moet worden wens ik iedereen veel plezier en zoek ik wel een anderen uit.
Om met zoon triest en laag gedrag te winnen heb ik geen zin om mezelf in te zetten voor deze wereld.
 
Reactiescore
853
Dit is niet allemaal zomaar in elkaar geflanst.
De volgende keer moet ik misschien iets duidelijker zijn in de uitleg van de screens maar iedereen weet dat ik een hekel aan het AF heb.
Echter wordt er altijd over mij & chill gesproken dus wil ik laten zien dat ze niet zo heilig zijn als ze zich voordoen.
Er staat overal op de app screens dat redbull akkoord is met de dorpen etc.

Verder stel ik ook geen eisen dat zie je mij ook nergens zeggen.
Nee je stelt geen directe eisen maar vindt het wel vuil spel als er geen compensatie komt? Er staat nergens dat Red Bull akkoord was? Het enige wat ik zie is dat Sukke en Noob akkoord zijn en dat Red Bull de hele tijd al moeilijk deed. Ik vind het toch echt te simpel uitgedacht en zie er geen logische draad in. Voor mij komt het over alsof je iets slecht wilt laten lijken wat het gewoon niet is. Ik zie hier enkel een fout van DRR waar Vinage vrij redelijk was door enkele dorpen toe te geven, dit is geen vuil spel hou toch op.
 
Reactiescore
603
Zullen we de discussies hier op een degelijke manier behandelen?
Anders zal ik moeten ingrijpen ;)
 
Reactiescore
535
Je was met mij in gesprek ik toch niet met DRR?
Aan wie moet je het dan door communiceren?

Lees eens goed, ik zeg toch ook dat wij jullie ook op de hoogte hadden moeten brengen? ^^
Echter zie ik niet in waarom dat een groot punt zou zijn, aangezien DRR gewoon op de hoogte was.

Dit kan je inderdaad zien in de TW stats.
Ik kom terug op het feit van deze screen.
pnRMYp67j

Zoals ik hier al zeg zo werkt het niet dat jullie al een dorpen ruil gaan doen en er lachend vandoor gaan waarna DRR en Fear nog met een hoop CF in hun rug zitten.
Wat nu dus gebeurt.
Dit is ook denk ik de reden waarom je mij niks liet weten omdat je wist dat DRR zijn overige CF zouden blijven staan bij jullie?

Jij was bezig met het sluiten van een deel namens DRR met ons. Met jou kwamen we er niet uit. Dus heb ik een persoonlijke deal gemaakt met DRR. Hij was het met die deal eens, en ik ook. Het is echt volledig irrelevant of jij blij bent met die deal of niet. Zolang de betrokken personen er blij mee zijn is het goed, en dat was het geval. Dat jij niet achter de inhoud van de deal staat is niet mijn probleem. Dan had jij die deal moeten tegenhouden. Of wist je niet dat die gesloten werd, had Sjoerd je niet ingelicht? Bij wie ligt dan de fout van het tekort aan info, niet bij mij, maar bij jullie.

Volgens mij was er heel duidelijk tegen mij gezegd dat Redbull een akkoord gaf om de Clusterfucks de lijn 486 af te staan.
Dat het alleen nog maar was om dat groepje wat ik bij deal 1 al aangegeven had.
Dat hij vervolgens nu zijn kont tegen de crib gooit is jullie probleem en een vuil spelletje waar ik al bang voor was.
Het is niet voor niks dat ik dit al aanhaalde onder dat de gesprekken liepen.
Nu blijven jullie toch proberen alles te ontkrachten maar ik zie nergens iets verschijnen dat er geen deal was???

Verder kap ik ook met een nutteloze over en weer discussie.
Ik heb hier feiten op het forum gegooit wat jullie ermee doen moet je zelf weten maar als het zoon wereld moet worden wens ik iedereen veel plezier en zoek ik wel een anderen uit.
Om met zoon triest en laag gedrag te winnen heb ik geen zin om mezelf in te zetten voor deze wereld.

Zoals ik nu al voor de derde keer aanhaal, er was geen collectieve deal, enkel persoonlijke. Als je dat weer uitgebreid uitgewerkt wil zien hebben, lees je mijn andere posts maar weer terug. Ik heb geen zin om weer veel te typen als ik toch tegen een muur praat.

Komen we weer met het geouwehoer: geen zin om mezelf in te zetten voor deze wereld. Volgens mij riep je vorige week ook al te stopppen. Je bent er nog steeds. En over een maand ben je er ook nog. Je stopt deze discussie niet, want je gaat gewoon weer op me reageren. Niet Vinage verliest zijn geloofwaardigheid, maar jullie.

We weerleggen jullie teksten, maar jullie blijven met oogkleppen op roepen dat er een collectieve deal is. Bespaar jezelf en mij de tijd, want het is gewoon onzin.
 

DeletedUser79332

Guest
Mijn eerste reactie op deze verhalen is eigenlijk. WAAROM VALLEN WE IN HERHALING.
Volgens mij is de ban van DDR en de daarop volgende acties al lang en breed besproken in andere topics..

Naar mijn weten was de conclusie hieruit dat DDR zijn ban terecht naar aanleiding van zijn opmerking. Dat er spelers gingen edelen, sommige edels liepen al, is hun recht alleen kunnen we daar iets van vinden.
Ik als Chill speler ben het hier wel met vinage eens dat je als leiding niet een individu kan sommeren om dorpen af te staan. Dit zegt niks over de kwaliteit van de leiding, dit zegt meer iets over Redbull.

Ik vindt het goed om te lezen dat de Sukke en N00bstiaan er onderling uitkomen met DDR. Dit laat volwassenheid en respect zien tijdens een conflict/oorlog.
Hierbij mijn respect voor!!!

Dan maar proberen om weer terug te gaan richting de stellingen.
Omtrent de recruits; Geen idee hoe het voortraject verlopen is. Feit is dat drunken o.a. rake klappen krijgt. Of dit een ommekeer is weet ik niet. Moet ik me nog in verdiepen.

Mbt Rose.
Tuurlijk is het niet fijn een BG te verliezen. Wat er precies in de afgelopen tijd heeft plaatsgevonden weet ik niet, maar een BG kwijt raken met al een redelijk front is nooit fijn. Daar komt nu dus, na verlopen van de NAP wat overigens vanuit beide partijen goed is gecommuniceerd en gerespecteerd, weer een front bij.
Vanuit Chill zijn perspectief moeten we ons aandacht dus verdelen i.p.v. ons te kunnen focussen op 1 gebied. Ik denk dat Rose hierdoor wel invloed heeft.
Of dit echter van meerwaarde kan zijn waardoor het World Shocking is betwijfel ik.

Hopelijk reageer ik wel zonder oogkleppen;)
 

DeletedUser69389

Guest
Jou zal ik even ontkrachten.

pmsCsmlTj

Dit was het allereerste voorstel wat ik gedaan had aan jullie.
Dat was 25 april in de morgen.
Dus dat ik na 25 april met anderen eisen ben gekomen is bullshit.
Stop alsjeblieft ook met de schuld in Roy zijn schoenen schuiven deze man was wit heet en wilde niks accepteren vandaar dat je met mij in gesprek ging.



Je was met mij in gesprek ik toch niet met DRR?
Aan wie moet je het dan door communiceren?



Dit kan je inderdaad zien in de TW stats.
Ik kom terug op het feit van deze screen.
pnRMYp67j

Zoals ik hier al zeg zo werkt het niet dat jullie al een dorpen ruil gaan doen en er lachend vandoor gaan waarna DRR en Fear nog met een hoop CF in hun rug zitten.
Wat nu dus gebeurt.
Dit is ook denk ik de reden waarom je mij niks liet weten omdat je wist dat DRR zijn overige CF zouden blijven staan bij jullie?



Volgens mij was er heel duidelijk tegen mij gezegd dat Redbull een akkoord gaf om de Clusterfucks de lijn 486 af te staan.
Dat het alleen nog maar was om dat groepje wat ik bij deal 1 al aangegeven had.
Dat hij vervolgens nu zijn kont tegen de crib gooit is jullie probleem en een vuil spelletje waar ik al bang voor was.
Het is niet voor niks dat ik dit al aanhaalde onder dat de gesprekken liepen.
Nu blijven jullie toch proberen alles te ontkrachten maar ik zie nergens iets verschijnen dat er geen deal was???

Verder kap ik ook met een nutteloze over en weer discussie.
Ik heb hier feiten op het forum gegooit wat jullie ermee doen moet je zelf weten maar als het zoon wereld moet worden wens ik iedereen veel plezier en zoek ik wel een anderen uit.
Om met zoon triest en laag gedrag te winnen heb ik geen zin om mezelf in te zetten voor deze wereld.

Wat lijd jij toch aan tunnelvisie. Zo'n dom screentje wat mij niks zegt toont aan dat het besproken is? Je ontkracht mij daar totaal niet. De besproken coords daar was Redbull het mee eens. Dat jij dan in de avond met extra coords komt is niet mijn probleem. Dat heeft niets met kont tegen de krib gooien te maken. Redbull hoeft niet en gaat niet dorpen opgeven bij Fearless. die ze hebben gepakt nog voordat er sprake was van een ban bij Das Romische Reich. Dat is proberen misbruik te maken van je zielige jank positie om er zelf beter van te worden.

Je komt hier iets verkondigen wat voor jou als een feit gezien moet worden. Maar een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat ofwel door zintuigen kan worden waargenomen of instrumentaal gemeten. Het moet dan ook met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden. Daar is hier geen sprake van. Als ik naar mijn eigen vakgebied bekijk dan bestaan er in theorie ook geen historische feiten. Wij als historici maken feiten op basis van historisch onderzoek en komen op basis van dat onderzoek tot conclusies die wij als aannemelijke feiten beschouwen en/of presenteren. Door bronmateriaal is het zeer aannemelijk dat de bestorming van de Bastille op 14 juli 1889 plaatsvond. Maar over veel zaken uit het verleden bestaat geen 100% zekerheid, ookal staat dat in de schoolboekjes misschien wel als zodanig. Dat probeer jij met jouw 'feiten' ook te doen.

Veel plezier nog en ik hoop dat je je woorden eens waarmaakt.
 
Reactiescore
535
@Tunderbold

Heerlijke nuchtere reactie. Chill vindt dit, Vinage vindt dat. We kunnen lekker welles/nietes blijven spelen, maar daar schiet niemand wat mee op. We vallen toch alleen maar in herhaling.
Met de onderlinge afspraken is de zaak wat mij betreft ook afgedaan. Als de Chill leiding modder wil blijven gooien, prima. Ik blijf wel in herhaling vallen. Maar we schieten er allemaal niks mee op.

De aandacht kan beter IG gericht zijn, want daar valt ook en ander te verbeteren.
 

DeletedUser79044

Guest
Lees eens goed, ik zeg toch ook dat wij jullie ook op de hoogte hadden moeten brengen? ^^
Echter zie ik niet in waarom dat een groot punt zou zijn, aangezien DRR gewoon op de hoogte was.



Jij was bezig met het sluiten van een deel namens DRR met ons. Met jou kwamen we er niet uit. Dus heb ik een persoonlijke deal gemaakt met DRR. Hij was het met die deal eens, en ik ook. Het is echt volledig irrelevant of jij blij bent met die deal of niet. Zolang de betrokken personen er blij mee zijn is het goed, en dat was het geval. Dat jij niet achter de inhoud van de deal staat is niet mijn probleem. Dan had jij die deal moeten tegenhouden. Of wist je niet dat die gesloten werd, had Sjoerd je niet ingelicht? Bij wie ligt dan de fout van het tekort aan info, niet bij mij, maar bij jullie.



Zoals ik nu al voor de derde keer aanhaal, er was geen collectieve deal, enkel persoonlijke. Als je dat weer uitgebreid uitgewerkt wil zien hebben, lees je mijn andere posts maar weer terug. Ik heb geen zin om weer veel te typen als ik toch tegen een muur praat.

Komen we weer met het geouwehoer: geen zin om mezelf in te zetten voor deze wereld. Volgens mij riep je vorige week ook al te stopppen. Je bent er nog steeds. En over een maand ben je er ook nog. Je stopt deze discussie niet, want je gaat gewoon weer op me reageren. Niet Vinage verliest zijn geloofwaardigheid, maar jullie.

We weerleggen jullie teksten, maar jullie blijven met oogkleppen op roepen dat er een collectieve deal is. Bespaar jezelf en mij de tijd, want het is gewoon onzin.

Anyways.
pmYsG8HWj
Anders had hij jullie geen akkoord gegeven wat ik al zei.

Wat lijd jij toch aan tunnelvisie. Zo'n dom screentje wat mij niks zegt toont aan dat het besproken is? Je ontkracht mij daar totaal niet. De besproken coords daar was Redbull het mee eens. Dat jij dan in de avond met extra coords komt is niet mijn probleem. Dat heeft niets met kont tegen de krib gooien te maken. Redbull hoeft niet en gaat niet dorpen opgeven bij Fearless. die ze hebben gepakt nog voordat er sprake was van een ban bij Das Romische Reich. Dat is proberen misbruik te maken van je zielige jank positie om er zelf beter van te worden.

Je komt hier iets verkondigen wat voor jou als een feit gezien moet worden. Maar een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat ofwel door zintuigen kan worden waargenomen of instrumentaal gemeten. Het moet dan ook met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden. Daar is hier geen sprake van. Als ik naar mijn eigen vakgebied bekijk dan bestaan er in theorie ook geen historische feiten. Wij als historici maken feiten op basis van historisch onderzoek en komen op basis van dat onderzoek tot conclusies die wij als aannemelijke feiten beschouwen en/of presenteren. Door bronmateriaal is het zeer aannemelijk dat de bestorming van de Bastille op 14 juli 1889 plaatsvond. Maar over veel zaken uit het verleden bestaat geen 100% zekerheid, ookal staat dat in de schoolboekjes misschien wel als zodanig. Dat probeer jij met jouw 'feiten' ook te doen.

Veel plezier nog en ik hoop dat je je woorden eens waarmaakt.

Zou je even met een screen van de coords kunnen komen die in mijn voorstel stonden?
Want die heb ik in de eerste instantie niet eens gestuurd pas in een PM.
Ik wil nergens misbruik van maken dat doen jullie alleen.
Jullie vragen altijd om bewijzen maar zie ze nergens van jullie?
 
Bovenaan