The judgment of 59

DeletedUser79044

Guest
Ik zou graag een nieuwe stelling inzetten.
Door het grote voordeel van CF doormiddel van het account DRR heeft Vinage progressie geboekt op chill.

Alles wordt gedoogd en geaccepteerd daar.
Ronduit smerig en laag spel wat de mannen vertonen die niet eens hun eigen leden in toon kunnen houden.

Succes met deze wereld en @Roald97 @underground tacticz. @Single Malt
Ik hoop dat je voor zoon winst alles duidelijk op papier zet dat je misschien voor 1 actie nog een waardig applaus kunt geven.

Tabe ermee ongeloofwaardige vuil spelende knuppels.
 
Reactiescore
535
Ik zou graag een nieuwe stelling inzetten.
Door het grote voordeel van CF doormiddel van het account DRR heeft Vinage progressie geboekt op chill.

Alles wordt gedoogd en geaccepteerd daar.
Ronduit smerig en laag spel wat de mannen vertonen die niet eens hun eigen leden in toon kunnen houden.

Succes met deze wereld en @Roald97 @underground tacticz. @Single Malt
Ik hoop dat je voor zoon winst alles duidelijk op papier zet dat je misschien voor 1 actie nog een waardig applaus kunt geven.

Tabe ermee ongeloofwaardige vuil spelende knuppels.

Is het je vroeger nooit geleerd dat je voor 12 uur niet dronken mag zijn :eek: ?
 
Reactiescore
145
Stelling: Met het binnenhalen van Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 heeft Chill. voor zijn eigen ondergang gezorgd.
De vooruitzichten zijn inderdaad erg slecht. Drunken Org levert flink in, en ik verwacht ook niet dat die nog een tegenactie gaat leveren. Of dit de ondergang heeft ingezet voor Chill? Ben bang van wel. Dit in combinatie met het DRR verhaal heeft natuurlijk aardig wat met zich mee gebracht. Hopelijk kan Chill laten zien dat de ondergang zeker nog niet nabij is.

Wel Rose verliezen dorodat Vinage van alles inpraat.
Als jij denkt dat Rose. zich allemaal dingen laat aanpraten, dan sla je de plank compleet mis. Misschien moet je eerst naar jezelf kijken als stam voordat je gelijk naar anderen wijst.
.
Stelling: Welke stam nu Rose als BG heeft zal de wereldwinst krijgen. d.m.v. een 2 vs 1.
Ik denk niet dat Rose. de doorslaggevende factor zal zijn voor wereldwinst, maar er wel veel invloed op heeft. Het scheelt beide stammen een gigantisch westelijk front, en de aanvallende kracht erbij is zeer mooi meegenomen. Daarnaast natuurlijk ook het verschil in dorpenaantallen.
 

DeletedUser78434

Guest
Stelling: Vinage wilt afspraken over clusterfucks, respectvol spelen en kata's maar is op geen enkel gebied meer betrouwbaar. Geloofwaardigheid leiding is 0, wordt nog netjes bevestigd.

Ik pak alvast de popcorn voor de post en screens die straks gaan volgen

Jackson.gif
 

DeletedUser69389

Guest
Stelling: Vinage wilt afspraken over clusterfucks, respectvol spelen en kata's maar is op geen enkel gebied meer betrouwbaar. Geloofwaardigheid leiding is 0, wordt nog netjes bevestigd.

Ik pak alvast de popcorn voor de post en screens die straks gaan volgen

Jackson.gif
Wel zoute popcorn mag ik hopen? Want je komt nogal salty over.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Succes met deze wereld en @Roald97 @underground tacticz. @Single Malt
Ik hoop dat je voor zoon winst alles duidelijk op papier zet dat je misschien voor 1 actie nog een waardig applaus kunt geven.

Tabe ermee ongeloofwaardige vuil spelende knuppels.

Wat heb ik er nu steeds mee te maken...? Maar goed kerel, zal me verlagen tot jouw niveau. Niemand zal een hoogsensitieve randebiel missen welke zo'n bord voor z'n kop heeft dat zelfs zijn vette lichaam niet meer te zien is. Fuck off, met je kut opmerkingen jegens mij en durf me aan te spreken op Skype ipv hier random als een kleuter die geen snoepje van zijn mama mag kopen mijn AF naam droppen om vervolgens weer te verkondigen dat je gaat runnen. Stik maar in je bord, tabé!
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil een advies geven. Misschien minder op het AF lullen en meer ingame de mouwen opstropen? Dan hoeven jullie ook niet elke keer als kleine kinderen te gaan janken.

giphy.gif
giphy.gif
giphy.gif
 

DeletedUser76657

Guest
@underground tacticz. eerst wil je dat chill leden meer op het AF posten en nu ineens weer minder lullen omdat de waarheid hier staat? De dorpen van DRR worden nu als clusterfuck gebruikt door Redbull. Niks gelogen.

En zet anders die bril op je hoofd eens even recht.
 

DeletedUser72076

Guest
Ik zou graag een nieuwe stelling inzetten:
Welke stam nu Rose als BG heeft zal de wereldwinst krijgen. d.m.v. een 2 vs 1.

Ik heb hier toevallig gisteren nog over zitten filosoferen. Ik denk persoonlijk dat dit niet waar is. Ja Rose is wel een grote stam met genoeg kwaliteiten om het verschil te maken in deze wereldwinst. Echter denk ik dat dit een te grote focus is op het westelijke deel van deze wereld. Momenteel gebeurt er in het oosten helemaal niks vanuit beide stammen, degene die daar de winst pakt doormiddel van of een succesvolle overname of een BG zal een dermate groot voordeel krijgen dat mijns inziens het nog spannend kan worden buiten Rose. Dit omdat de flanken van beide stammen gewoonweg grotendeels gebruikt worden voor stack en het waarschijnlijk niet direct aankunnen om front te worden.

Dus ja Rose zal een grote invloed zijn, maar het zal naar mijn mening niet per definitie de wereldwinst betekenen.
 

DeletedUser78971

Guest
Hyper die zijn dorpen in mijn cluster aan Mugi geeft om die als Clusterfuck te gebruiken, omdat de nap met hyper er nog was is ook wel netjes he? Evenals Kurt die achter mijn cluster edelt om vandaaruit verder te spelen, dan nog niet te spreken over Goez die ook verschillende clusterfucks in mijn cluster heeft, maar ze nog niet gebruikt heeft. Al bij al hier gaan verkondigen dat jullie de CF's van RedBull naaierij vinden, kijk ook even naar jullie eigen laagwaardig spel!

Greetings,
Mark
 

DeletedUser69389

Guest
@underground tacticz. eerst wil je dat chill leden meer op het AF posten en nu ineens weer minder lullen omdat de waarheid hier staat? De dorpen van DRR worden nu als clusterfuck gebruikt door Redbull. Niks gelogen.

En zet anders die bril op je hoofd eens even recht.

Wat is hier dan de waarheid aan? Ik lees veel onzin die verkocht wordt als de waarheid dat is iets heel anders dan dat de waarheid verkondigt wordt. Hoezo worden de dorpen van DRR als clusterfuck gebruikt door Redbull? Dat zijn naar mijn mening geen clusterfucks te noemen, maar legale veroveringen op Chill.. Als dat al dan nog zo zou zijn. Dan zou het niet anders dan gerechtvaardigd zijn als de dorpen die Chill. heeft bij .Thefluffydog ook worden afgestaan. Maar is denk ik überhaupt nicht im Frage voor jullie. Dus veel plezier met jullie hypocrisie.


Stelling 1: Met het binnenhalen van Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 heeft Chill. voor zijn eigen ondergang gezorgd.
Ik waarschuwde Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 al toen ik vernam dat ze erover nadachten om de overstap te gaan maken naar Chill.. Hetgeen nu gebeurt voorspelde ik al aan hen. Ze vonden echter dat ze niet meer terug konden krabbelen, omdat ze al zo ver in de onderhandelingen waren. Echter kwam even later de aap uit de mouw. De overstap was vooral gedreven vanuit angst voor Last Whisper door Warre van Hyperactivity Disorder.. Nul komma nul intrinsieke motivatie vanwege Chill. als stam, maar puur en alleen vanuit ogenschijnlijke gedachte van meer zekerheid en veiligheid.

Ik zei al tegen hen dat Chill. hen gewoon misbruikte om Vinage van hun bondgenoot af te geraken en eenvoudig terreinwinst te maken. Helaas werd het account Runner 5 verkeerd ingeschat door de bewuste accounts en ging die niet mee in de sneue plannen om met name .Thefluffydog een mes in de rug te steken. Daardoor bleef er de mogelijkheid bestaan voor thans Oost Vinage om stand te houden.

Zeker als Chill. accounts als Drunken Org aan hun lot overlaat door niet voor een goede bemanning te zorgen, niet voor voldoende preventieve stacks en niet voor voldoende back-up d.m.v. vv. te zorgen dan weet je gewoon dat dat de enige bedoeling was voor Chill.. Het ontmantelen van Tiktak. Dat daar de drie accounts die in de plannetjes zijn getrapt daar de dupe van worden boeide en boeit Chill. 0,0.

Wel sluit ik mij aan bij sommige zeggen dat het voor sommige spelers in Chill. frustrerend kan zijn om te zien dat een aantal kleine acties al tot flinke resultaten kunnen leiden bij een Drunken Org, eerder al DRR voor de ban en her en der nog meer van zulke acties. Dat zegt naar mijn inziens veel over het spelersbestand wat Chill. heeft of beter gezegd niet heeft. Ogenschijnlijk is er maar weinig samenwerking binnen Chill. en een chronisch tekort aan vv'ers. Dit in tegenstelling tot bij Vinage.

Al bij al is het in de basis een uiterst domme recruit geweest van Chill. waar onvoldoende rekening is gehouden met andere scenario's. Het is naïef geweest van de accounts die overgestapt zijn en waar sommigen nu toch spijt hebben/beginnen te krijgen van hun overstap. Maar nog erger is het beeld wat de leiding van Chill. hiermee afgeeft richting haar andere leden. Namelijk dat men binnen Chill. niet klaar staat voor elkaar wanneer dat nodig is. Waar Vinage de laatste weken meer en meer naar elkaar toegroeit lijkt het tegenovergestelde bij Chill. sprake van.


Rose.
De herhaaldelijke argumentatie vanuit Chill. dat Rose. om is gepraat door Vinage en op is ingepraat door Vinage is lachwekkend. Dan denken jullie nog slechter over jullie voormalige bondgenoot dan dat ik al dacht. Ook wel logisch als jullie gewoon katapulten gebruiken tegen aan hen gelieerde spelers.
Rose. keurde het spelbeleid van Chill. gewoon af en het kapot recruiten van Tiktak en de herhaaldelijke recruitpogingen bij Vinage vormde gewoon de spreekwoordelijke druppel.
Over hoe Chill. vormgaf aan de samenwerking en hoe jullie het op de lange termijn zagen geen idee. Maar de edellijnen die gericht zijn en waren op het gebied van Rose. was veelzeggend.
Wij als Rose. en Vinage hebben vanaf dag één de intentie uitgesproken om samen de wereld te winnen. Indien Vinage in aanmerking komt om de winst van wereld 59 te claimen dan is dat samen met Rose. of niet. Rose. weet als stam vanaf dag 1 waar ze aan toe zijn en wij als Vinage zijnde ook. Dat komt omdat wij loyaal zijn naar de partners die ons steunen, hen geen afspraken zonder inhoud geven en ook niet achter hun rug om smerige spelletjes spelen. Dit in tegenstelling tot Chill.

Dus @Escalation Is Real ik denk dat je argumentatie over geloofwaardigheid, betrouwbaarheid en respectvol spelen eerder op jezelf slaat dan op ons als Vinage zijnde. Wij misbruiken geen spelers, wij misbruiken geen stammen. Wij keuren stabs af in tegenstelling tot Chill.. Wij bestraffen misbruik van katapulten af in tegenstelling tot Chill. waar dit afhangt van bij wie het aankomt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Wat is hier dan de waarheid aan? Ik lees veel onzin die verkocht wordt als de waarheid dat is iets heel anders dan dat de waarheid verkondigt wordt. Hoezo worden de dorpen van DRR als clusterfuck gebruikt door Redbull? Dat zijn naar mijn mening geen clusterfucks te noemen, maar legale veroveringen op Chill.. Als dat al dan nog zo zou zijn. Dan zou het niet anders dan gerechtvaardigd zijn als de dorpen die Chill. heeft bij .Thefluffydog ook worden afgestaan. Maar is denk ik überhaupt nicht im Frage voor jullie. Dus veel plezier met jullie hypocrisie. [\QUOTE]
Martijn, Er waren afspraken over bij DRR. En ik hoor vanuit binnen jullie stam dat Redbull zelfs niks aan stamgenoten wil afstaan dus je probeert het misschien wel intern maar je probeert dingen goed te praten die niet goed te praten zijn.


Stelling 1: Met het binnenhalen van Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 heeft Chill. voor zijn eigen ondergang gezorgd.
Ik waarschuwde Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 al toen ik vernam dat ze erover nadachten om de overstap te gaan maken naar Chill.. Hetgeen nu gebeurt voorspelde ik al aan hen. Ze vonden echter dat ze niet meer terug konden krabbelen, omdat ze al zo ver in de onderhandelingen waren. Echter kwam even later de aap uit de mouw. De overstap was vooral gedreven vanuit angst voor Last Whisper door Warre van Hyperactivity Disorder.. Nul komma nul intrinsieke motivatie vanwege Chill. als stam, maar puur en alleen vanuit ogenschijnlijke gedachte van meer zekerheid en veiligheid.

Ik zei al tegen hen dat Chill. hen gewoon misbruikte om Vinage van hun bondgenoot af te geraken en eenvoudig terreinwinst te maken. Helaas werd het account Runner 5 verkeerd ingeschat door de bewuste accounts en ging die niet mee in de sneue plannen om met name .Thefluffydog een mes in de rug te steken. Daardoor bleef er de mogelijkheid bestaan voor thans Oost Vinage om stand te houden.

Zeker als Chill. accounts als Drunken Org aan hun lot overlaat door niet voor een goede bemanning te zorgen, niet voor voldoende preventieve stacks en niet voor voldoende back-up d.m.v. vv. te zorgen dan weet je gewoon dat dat de enige bedoeling was voor Chill.. Het ontmantelen van Tiktak. Dat daar de drie accounts die in de plannetjes zijn getrapt daar de dupe van worden boeide en boeit Chill. 0,0.

Wel sluit ik mij aan bij sommige zeggen dat het voor sommige spelers in Chill. frustrerend kan zijn om te zien dat een aantal kleine acties al tot flinke resultaten kunnen leiden bij een Drunken Org, eerder al DRR voor de ban en her en der nog meer van zulke acties. Dat zegt naar mijn inziens veel over het spelersbestand wat Chill. heeft of beter gezegd niet heeft. Ogenschijnlijk is er maar weinig samenwerking binnen Chill. en een chronisch tekort aan vv'ers. Dit in tegenstelling tot bij Vinage.

Al bij al is het in de basis een uiterst domme recruit geweest van Chill. waar onvoldoende rekening is gehouden met andere scenario's. Het is naïef geweest van de accounts die overgestapt zijn en waar sommigen nu toch spijt hebben/beginnen te krijgen van hun overstap. Maar nog erger is het beeld wat de leiding van Chill. hiermee afgeeft richting haar andere leden. Namelijk dat men binnen Chill. niet klaar staat voor elkaar wanneer dat nodig is. Waar Vinage de laatste weken meer en meer naar elkaar toegroeit lijkt het tegenovergestelde bij Chill. sprake van. [\QUOTE]
Lees je wel wat je scrhijft martijn in de eerste 2 alinea's. pure zelfverheerlijking, Ik deed dit ik waarschuwde die al voor.... Kom op man
Voor de rest een stel loze argumenten, Want hoe wil je de dodgefouten bij Fluffy op dit moment dan noemen? Ook weer foutjes van een co of?
Ik zie dat je een cirkelredenatie hebt op lucht, Kan ik weinig aan ontkrachten.

Rose.
De herhaaldelijke argumentatie vanuit Chill. dat Rose. om is gepraat door Vinage en op is ingepraat door Vinage is lachwekkend. Dan denken jullie nog slechter over jullie voormalige bondgenoot dan dat ik al dacht. Ook wel logisch als jullie gewoon katapulten gebruiken tegen aan hen gelieerde spelers.
Rose. keurde het spelbeleid van Chill. gewoon af en het kapot recruiten van Tiktak en de herhaaldelijke recruitpogingen bij Vinage vormde gewoon de spreekwoordelijke druppel.
Over hoe Chill. vormgaf aan de samenwerking en hoe jullie het op de lange termijn zagen geen idee. Maar de edellijnen die gericht zijn en waren op het gebied van Rose. was veelzeggend.
Wij als Rose. en Vinage hebben vanaf dag één de intentie uitgesproken om samen de wereld te winnen. Indien Vinage in aanmerking komt om de winst van wereld 59 te claimen dan is dat samen met Rose. of niet. Rose. weet als stam vanaf dag 1 waar ze aan toe zijn en wij als Vinage zijnde ook. Dat komt omdat wij loyaal zijn naar de partners die ons steunen, hen geen afspraken zonder inhoud geven en ook niet achter hun rug om smerige spelletjes spelen. Dit in tegenstelling tot Chill.

Dus @Escalation Is Real ik denk dat je argumentatie over geloofwaardigheid, betrouwbaarheid en respectvol spelen eerder op jezelf slaat dan op ons als Vinage zijnde. Wij misbruiken geen spelers, wij misbruiken geen stammen. Wij keuren stabs af in tegenstelling tot Chill.. Wij bestraffen misbruik van katapulten af in tegenstelling tot Chill. waar dit afhangt van bij wie het aankomt.
Grappig dat je over kata's begint nadat 3x een MB uit Flipping het heeft gedaan, En niet weinig aanvallen. We hebben nog steeds gewacht op dat poverzichtje welke troepen die zou sturen wat jullie hadden beloofd, Tervergeefs
Leuk om te horen dat er al vanaf dag 1 sprake was van een heus stamgevoel met zijn 2'en. Moet je nagaan hoe hard jullie Chill dan hebben gestabbed, Ongelofelijk smerig als dat contact er dus al vanaf dag 1 was.
 

DeletedUser79044

Guest
Naar aanleiding van dit laatste bericht wat ik ontvangen heb wil ik toch even wat opheldering brengen voor een aantal die nog altijd met vragen zitten en door verschillende praatjes toch als maar geloven.

pnBSOGK3j

Vanwegen de privacy heb ik de meeste nummers en namen weggehaald.

Zoals bijna iedereen hier weet gaat het hier om het geval van DRR & Ban die ik zelf volkomen terecht vond.
Maar om dan als Vinage zijnde Hard mid cluster te gaan edelen vondt ik een beetje laag.
Hier had ik aan hun het volgende op gereageerd.

pmhFe7pUj

Ik had deze vraag ookal eerder gesteld per PM daarop kreeg ik dit antwoord.

poFhJc1aj

Verder had ik ook nog gevragen of er een bericht rond was gestuurd dat iedereen moest gaan gooien op DRR omdat daar geruchten over waren waarvan ik een bevestiging heb gekregen van de hoofdleiding Vinage??????

pmB5sTjIj

Hier had ik me dus een beetje bij neergelegd en gezegd dat ik deze wereld zou stoppen door laag spel.
Uitendelijk vonden sommige in Vinage dat ze een oplossing moesten zoeken dus zijn we daar mee aan de slag gegaan.
Waar ik een aanbod had gedaan wat in principe 80% voordeel voor Vinage had wat ze uit deze ban hadden opgeleverd.
Iedereen vondt het een netjes voorstel dus zijn we er mee aan de slag gegaan en nog wat water bij de wijn gedaan etc.

In deze gesprekken kwam ik echter ook dit soort dingen tegen.

pnLp4EcHj

Hier ga ik niet zo moeilijk over doen dat is waarschijnlijk een speler met een grote drive maar vindt het toch nog steeds apart.

Nu waren de onderhandeling rond wat ik meerdere malen bevestigd heb gekregen dus had ik de spelers ingelicht bij ons.

pnn7FDXDj
pngm4t8Rj
poP2RDvEj
poGZk0Ofj

Hier heb ik duidelijk op gezegd dat ik niet wil dat DRR en De Sukke al beginnen met de overdracht voordat Redbull akkoord was over de dorpen.
Zoals hier vermeld zouden ze er nergens problemen verwachten dus ga ik er vanuit dat het geregeld wordt en laat ik DRR & De Sukke starten met de overdracht.

pmCvYY5zj
pnRMYp67j

Toen ik dus DRR contact op liet nemen met Redbull kregen wij een reactie wat niet helemaal goed viel bij mij.

poSlMc7Bj

Na het zien van deze PM is het dus duidelijk dat er binnen Vinage niet echt fair play gespeeld wordt en ze een groot voordeel uit de CF van de dorpen bij DRR willen halen om progressie te boeken.
Vandaag was het dan ook zover dat hij deze dorpen ging gebruiken.

poMr7kjTj

Nu blijkt maar weer hoe geloofwaardig en fair play sommige in Vinage willen spelen.

Shoutout naar Rogier waar ik toch wel respect voor heb en wat ook gebleken was.

pmTl00prj

Hier heb ik nog een stukje voor @underground tacticz. kijk naar de tijden Martijn ;)

pmovwekFj

Wat wil ik hiermee bereiken is nu de vraag?
Zoals iedereen weet worden wij altijd afgezaagt en vol met modder gegooid.
Ik heb mijn best gedaan om alles zo netjes mogelijk af te handelen etc.
Ik hoop dat mensen een keer in gaan zien dat groot spraak niet altijd alles is en misschien leest toevallig iemand van een anderen wereld dit.

Veel spel plezier Vinage hoop dat dit je winst wordt voor in de boeken.

Even voor @.TheFluffyDog CF door verband van fusies wordt geaccepteerd kijk maar naar Redbull.

 
Bovenaan