The judgment of 59

DeletedUser69389

Guest
Het spreekt voorzich. Het valt te vergelijken met de stelling van de dag topics en soortgelijke titels. Eens in de zoveel tijd komt er een nieuwe stelling. Na deze goed doorgelezen te hebben mogen andere (+ de originele poster natuurlijk) reageren en discussiëren over deze stelling.

Het idee hierachter is dus mensen te informeren over/overtuigen van een bepaalde visie. Natuurlijk is er geen goed en fout dus mag iedereen meepraten!


Stelling: Met het binnenhalen van Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 heeft Chill. voor zijn eigen ondergang gezorgd.
 
Reactiescore
2.478
Ik draai het om. Hebben deze spelers ervoor gezorgd dat Vinage de overwinning pakt:rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Het is te voorbarig om nog te spreken van een ondergang. Uiteindelijk is het enige account wat door onkunde klappen heeft gekregen Drunken org. Het hele rekruteren van deze drie spelers is al een kwantiteitswinst voor Chill. Al zouden ze alle drie sterven binnen enkele maanden tijd, heeft Chill er in principe helemaal niets op verloren, slechts een vijandelijke stam om zeep geholpen en half Vinage bezig gehouden.

Desalniettemin lijkt het mij wel frustrerend om te zien dat zelfs kleine massaatjes met een aantal personen al tot flinke resultaten leiden bij Drunken Org. Dat zegt heel wat over het spelersbestand van Chill, over de samenwerking en over het extreme tekort aan vv'ers. Want laten we wel wezen, als je een account gaat rekruteren met 340 graden front, dan zorg je toch op zn minst voor goede bemanning en een shitload aan stacks?
 

DeletedUser8174

Guest
Desalniettemin lijkt het mij wel frustrerend om te zien dat zelfs kleine massaatjes met een aantal personen al tot flinke resultaten leiden bij Drunken Org. Dat zegt heel wat over het spelersbestand van Chill, over de samenwerking en over het extreme tekort aan vv'ers. Want laten we wel wezen, als je een account gaat rekruteren met 340 graden front, dan zorg je toch op zn minst voor goede bemanning en een shitload aan stacks?

breng ze nu niet op ideeën he haha
 

DeletedUser69112

Guest
Het is te voorbarig om nog te spreken van een ondergang. Uiteindelijk is het enige account wat door onkunde klappen heeft gekregen Drunken org. Het hele rekruteren van deze drie spelers is al een kwantiteitswinst voor Chill. Al zouden ze alle drie sterven binnen enkele maanden tijd, heeft Chill er in principe helemaal niets op verloren, slechts een vijandelijke stam om zeep geholpen en half Vinage bezig gehouden.

Desalniettemin lijkt het mij wel frustrerend om te zien dat zelfs kleine massaatjes met een aantal personen al tot flinke resultaten leiden bij Drunken Org. Dat zegt heel wat over het spelersbestand van Chill, over de samenwerking en over het extreme tekort aan vv'ers. Want laten we wel wezen, als je een account gaat rekruteren met 340 graden front, dan zorg je toch op zn minst voor goede bemanning en een shitload aan stacks?

Belangrijke sidenote is wel dat Chill Rose is verloren door die kwantiteit aanwerving.
Die factor mogen we zeker niet onderschatten imo
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Enkel in het 'moraal', het draagt voorlopig nog niet bij aan een ondergang.
 

DeletedUser77942

Guest
Hun eigen ondergang hebben ze er niet mee te pakken
Maar ze halen wel de spelers binnen die bang waren voor chill en dus het liefst gevechten uit de weg gaan
Veder denk ik dat ze niet de beste spelers uit tiktak gehaald hebben
 

DeletedUser79332

Guest
Het is jammer dat ik hierover ook niet kan meepraten. Met dien verstande dat ik niet weet hoe tiktak was. De fusie was er al voordat ik kwam.
Neemt niet weg dat indd de recruits van voormalig tiktak het zwaar hebben. Maar of dat echt de ondergang betekend... I don't know. We zullen het zien.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
''Een fusie is het samengaan van twee voorheen zelfstandige economische of sociale eenheden. Dit kunnen bedrijven zijn, maar ook verenigingen. Het grote verschil tussen een fusie en een overname is dat een fusie gelijkheid tussen beide partners impliceert en een overname ongelijkheid.''

Ik zou het geen fusie durven noemen, gezien de helft van de Tiktakkers maar welkom was en het hele plan vooral was om Fluffydog eens goed te naaien met een 360 graden front (nu 340..).
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.489
Het is te voorbarig om nog te spreken van een ondergang. Uiteindelijk is het enige account wat door onkunde klappen heeft gekregen Drunken org. Het hele rekruteren van deze drie spelers is al een kwantiteitswinst voor Chill. Al zouden ze alle drie sterven binnen enkele maanden tijd, heeft Chill er in principe helemaal niets op verloren, slechts een vijandelijke stam om zeep geholpen en half Vinage bezig gehouden.

Desalniettemin lijkt het mij wel frustrerend om te zien dat zelfs kleine massaatjes met een aantal personen al tot flinke resultaten leiden bij Drunken Org. Dat zegt heel wat over het spelersbestand van Chill, over de samenwerking en over het extreme tekort aan vv'ers. Want laten we wel wezen, als je een account gaat rekruteren met 340 graden front, dan zorg je toch op zn minst voor goede bemanning en een shitload aan stacks?

Even aanhakend op je eerste punt. En dan het laatste gedeelte vooral, dat je er eigenlijk niets mee verliest en enkel Vinage bezig houd. Het lijkt me sterk dat Chill een dus dergelijk rekruut maakt met de gedachte erachter 'we laten ze lekker gerekt worden en wij steken er 0 moeite in, op die manier maken wij er winst op!' Nee ik denk dat Chill dacht dat dit een tactische zet was waardoor hun positie zou versterken ten opzichte van Vinage. Naar mijn mening is het mentale verlies in deze situatie al genoeg om te zeggen dat het een domme rekruut zou zijn, mocht wat jij zegt uitkomen. Het verliezen van een account als Drunken Org op de manier waarop dat nu gebeurt hakt enorm in op de motivatie van een stamgenoot, laat staan van een buurman. Stel ze worden binnen enkele maanden allemaal gerekt is het effect zeer groot, ondanks dat ze kwantitatief in principe niets verloren. Al vond ik Jarl zijn argument over de oude bondgenoot ook kloppend.
 

DeletedUser72076

Guest
Het verliezen van een account als Drunken Org op de manier waarop dat nu gebeurt hakt enorm in op de motivatie van een stamgenoot, laat staan van een buurman.

Ik denk persoonlijk ook dat, stel Chill raapt alles weer bij elkaar en krijgt de hele organisatie plotseling op gang, dat het verlies van de motivatie en de relatief slechte behandeling van stamleden ze uiteindelijk ten onder doet gaan door argwaan en twijfels. Een stam is nou eenmaal afhankelijk van zijn leden en als die niet op elkaar kunnen bouwen en vertrouwen is het al snel gedaan.
 
Reactiescore
475
Een team is zo zwak als zijn zwakste schakel. Een oud gezegde dat in de geschiedenis al vaker heeft aangetoond meer dan waar te zijn. Als je kijkt hoe simpel drunken org dorpen verliest, vrees ik het ergste.
 
Reactiescore
1.049
Een team is zo zwak als zijn zwakste schakel. Een oud gezegde dat in de geschiedenis al vaker heeft aangetoond meer dan waar te zijn. Als je kijkt hoe simpel drunken org dorpen verliest, vrees ik het ergste.
Ik durf niet meer op vakantie te gaan....



Weet je heb eigk wel weer zin in P&P, iemand iets waar k zinnig op kan reageren? Ik vind dit namelijk zelfverheerlijking van vinage in de 3de persoon ofzo
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.489
Ik durf niet meer op vakantie te gaan....



Weet je heb eigk wel weer zin in P&P, iemand iets waar k zinnig op kan reageren? Ik vind dit namelijk zelfverheerlijking van vinage in de 3de persoon ofzo

Je zou kunnen reageren op de 5 goede posts erboven, of je kan ze negeren.
 
Reactiescore
475
Ik durf niet meer op vakantie te gaan....



Weet je heb eigk wel weer zin in P&P, iemand iets waar k zinnig op kan reageren? Ik vind dit namelijk zelfverheerlijking van vinage in de 3de persoon ofzo

Je bevestigt mijn standpunt met je post.
Een frontaccount verliest dus dorpen door inactiviteit omdat de speler op vakantie is. Hierdoor staat het account zwak. Chill heeft als stam de taak ervoor te zorgen dat dit account gedurende de vakantieperiode van de speler actief blijft. Dit is niet gebeurd. Dit is te wijten aan Chill.

Die constatering is geen zelfverheerlijking, maar gewoon harde waarheid.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het spreekt voorzich. Het valt te vergelijken met de stelling van de dag topics en soortgelijke titels. Eens in de zoveel tijd komt er een nieuwe stelling. Na deze goed doorgelezen te hebben mogen andere (+ de originele poster natuurlijk) reageren en discussiëren over deze stelling.

Het idee hierachter is dus mensen te informeren over/overtuigen van een bepaalde visie. Natuurlijk is er geen goed en fout dus mag iedereen meepraten!


Stelling: Met het binnenhalen van Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 heeft Chill. voor zijn eigen ondergang gezorgd.

Ik was 1 van de spelers die voor die rekruterig was en 1 van de eerste die met het initiatief kwam om bepaalde strategische plekken uit TikTak te benaderen. Na de paniek van het succesvol rekruteren leek het allemaal een goede zet maar daar kom ik goed op terug ;p. Vinage heeft een mooie positie atm en Runner/BrainTeaser doen zeker niet onder voor de 3 grote heren die wij uit TikTak trokken.

Ik denk dat de spanning er redelijk van af is aan t front.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat een heerlijk topic om ongemerkt en via "discussiëren" aan de zelfverheerlijking van Vinage te werken :)
 

DeletedUser78972

Guest
Deze op het oog mooi lijkende recruits van deze smerige onloyale oud-tiktakkers, heeft dus tot nu toe totaal niet goed uitgepakt.
Ik hoop dat de leavers snel ten onder gaan en ik zie dit als gerechtigheid.
Nu Rose aan onze kant staat denk ik dat chill zich vele malen achter hun oren hebben gekrabt na deze gebeurtenis.
Nu mogen ze lekker op de blaren zitten en ook dit is gerechtigheid voor de vele recruits of pogingen daar toe.
En daarbuiten is het respect naar de loyale mensen die gebleven zijn alleen maar groter geworden evenals de samenwerking met hun.

Al met al Vinage is er alleen maar op vooruit gegaan, zeker als je ziet dat we geen kwaliteit verloren hebben maar er juist bij gekregen hebben.

:)
 
Reactiescore
1.049
Stelling: Met het binnenhalen van Drunken Org, Hyperactivity Disorder. en White Angel 00 heeft Chill. voor zijn eigen ondergang gezorgd.
Ik zie TikTak binnenhalen echt niet als verlies, Wel Rose verliezen dorodat Vinage van alles inpraat. Was zonde!
Voor mijn part was TikTak ook niet gekomen maar weet dat velen er fel voor waren dus dan moet je soms slikken.
Ik denk wel dat dit HET kantelmoment van de wereld is geweest, Maar of het nog een keer gaat kantelen weet je nooit :)

Ik zou graag een nieuwe stelling inzetten:
Welke stam nu Rose als BG heeft zal de wereldwinst krijgen. d.m.v. een 2 vs 1.
 
Bovenaan