Neem er nog eentje!

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ligt het aan mij of is een 20% dominantie op zo'n classic als deze niet veel te weinig?

Zoals TUA al zei; er wordt een stam gevormd waarmee de wereldwinst behaald kan worden, wat ik zelf alleen maar logisch vind, en daarmee wordt de 20% behaald voordat de echte 'clash' al plaats heeft kunnen vinden. Als Margis door had gespeeld dan had die alsnog wel plaatsgevonden uiteindelijk, maar ik denk dat ze er weinig aan hadden kunnen doen.

In de huidige situatie die deze classic is ontstaan was het zeker te weinig. Maar dit komt vooral door gebrek aan kwaliteit bij bijna de gehele classic. Waren er meer accounts geweest die iets konden was het moeilijker voor ons geweest.

Kijk naar de vorige classic, daar waren meer partijen die serieus te nemen waren --> al veel sneller spannend.
 
Reactiescore
420
Ithy was tot aan vrijdag gewoon actief en goed bemand op een enkel moment na dan. Dat wij als account dan ook toevallig een vriendengroep zijn en we met koningsdag even een paar dagen chillen met elkaar dan komt het inderdaad slecht uit dat we dan inc krijgen maar daarvoor werd er dan ook gwn gedeft.

Vandaag weer beetje terug aan het komen en gister is er met moeite wat via mbl gedaan op ons acc. Maar dat is niet echt te doen zoals je wel weet.

Is gewoon ongelukkig getimed voor onze kant maar de felicities aan Vodka. Kan er niet garant voor staan dat we het activiteit wel konden afhouden natuurlijk.

Gezien door de stam is besloten het op te geven, zie jullie volgende classic wel weer :)

Dat is karma!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ligt het aan mij of is een 20% dominantie op zo'n classic als deze niet veel te weinig?

Zoals TUA al zei; er wordt een stam gevormd waarmee de wereldwinst behaald kan worden, wat ik zelf alleen maar logisch vind, en daarmee wordt de 20% behaald voordat de echte 'clash' al plaats heeft kunnen vinden. Als Margis door had gespeeld dan had die alsnog wel plaatsgevonden uiteindelijk, maar ik denk dat ze er weinig aan hadden kunnen doen.
Ligt eraan, had het idee dat als na de 30 dagen vodka en margis nog dicht bij elkaar lagen qua dominantie, wij ook niet meteen de wereld op slot hadden gegooid zonder de fight echt te eindigen.
Ligt natuurlijk ook een beetje aan welke stammen je voor je hebt, misschien dan een idee om een minimaal percentage tussen nummer 1 en 2 stam in te stellen of iets dergelijks, met de 20% zelf is imo niet heel veel mis.
 
Reactiescore
89
Misschien een idee om het verschil tussen een actieve tribelock en het overwinningspercentage dat moet worden behaald te vergroten.
Een percentage van 25% lijkt mij prima. Om een rush, dmv een laatste rekruut, naar dat aantal te voorkomen kan de lock dan op 15% blijven. Aantekening hierbij is natuurlijk wel dat de tribelock moet werken..
 

DeletedUser74552

Guest
Mag ik je even er op wijzen dat Dwerg/Pm. wel defde tegen ons, en dan bedoel ik niet simpelweg defjes neerzetten en hopen dat het goed komt, maar gewoon deftig. En dat het dan niet zo gek is dat wij er wat langer over doen? Check maar even het aantal recaps dat Umlaud en Ejyaf hebben ontvangen. Of moet ik er nog op wijzen dat heel Dwerg 2 maal geprobeerd heeft een massa te doen met de hele stam (ja zelfs livian gooide zijn front clears met Umlaud).

En nu kan je er mee komen dat jullie zo goed waren en dat jullie het wel klaar speelden. We kregen nadat de incomings van Umlaud op Negative kwamen de pm dat ze er mee stopten omdat Umlaud in de rug kwam.

Kijk naar de relatieve OD stijging (OD/aantal punten) over de hele classic heen en je weet genoeg. Je kan alles zeggen, maar kom op. Er mee aankomen dat wij er niks van kunnen slaat nergens op. We hebben het misschien niet tegenover jullie laten zien, maar ik weet echt wel hoe ik moet deffen of offen. Toen ik een dagje VV'de op Stressed had ik ook 3 dorpen van Cillian, en als er toen fatsoenlijk was doorgeknald had er daar zeker meer in gezeten. De bemanning was er daar alleen niet.

En weet je, het is vanuit jullie perspectief ook wel logisch, maar vrij kortzichtig. Ik wist het namelijk al wel toen jullie gevormd werden. En dat was niet omdat jullie nou een o zo grote meerderheid hadden, maar omdat jullie de accounts met kwaliteit allemaal bij elkaar stoppen.

En het zijn niet een paar MB's. Het zijn er 1,5mil aan punten over tig accounts waardoor ze met edels kunnen spammen en gelijk heel je cluster fucken. Dat heeft weldegelijk invloed, want ik moest m'n edels tijdens het deffen constant laten lopen om ook hun te kunnen recappen.

Jullie komen elke wereld weer met van die mooie verhalen, dat jullie het zo fair spelen en geen uitdaging uit de weg gaan. Maar het gebeurd elke classic weer dat elke stam voor de ez win wil gaan. Classic 15 ging zowel Logic met Eyjaf en Roze Pony, Leaf zocht de BG ipv solo te gaan, en Platy ging zelfs voor 2 stammen.

Ga nou niet vertellen dat de rest allemaal noob is als je een stam vult met de weinige capabele accounts op deze classic, geïsoleerd van tegenstand, met zo veel slaafjes. Je hebt namelijk gewoon jezelf een wereldwinst cadeau gedaan, Chapeau!
Leuke post, maar erg naïef. Dit is een strategisch spelletje en als een van de ''kwaliteit'' accounts aan de andere kant van de wereld had gelegen dan waren die ook niet gerecruit. Pony en Eyaf lagen voorgaande classic perfect in de rim van Logic en was gewoon een tactisch juiste recruit. Als Eyaf nu bijvoorbeeld op de plek van Undercover had gelegen dan was hij nooit in Vodka gekomen. Hetzelfde geld voor Cillian of welk account in vodka dan ook. Jullie leggen het hier gewoon puur af op activiteit. Het heeft niet eens wat met kwaliteit te maken per sé. Ik bedoel niemand van Vodka hoeft hier te komen pochen over hoe Ity is weg gespeeld als heel team Ity er gewoon niet is. Dat jullie mentaliteit daar gewoon anders in is dan onze mentaliteit, DAT is waar je de classic op verliest. En misschien een stukje leidersschap. Denk bijvoorbeeld aan VV's regelen en op de hoogte zijn van de inactiviteit van verschillende accounts. Bas wist dat Stressed ziek inactief was en had makkelijk een seintje kunnen geven naar de leiding van hee jongens dit kan wel eens fout gaan. Misschien heeft hij dit ook wel gedaan en dan is het nog maar aan de leiding om daar wat mee te doen. Dat voorgaande classic zo fel besproken was op het AF was voornamelijk omdat zowel Logic en Leaf beide een mentaliteit hadden van we stoppen niet voordat we de winst binnen hebben. Dat deze classic dat niet is, is omdat jullie liever de slachtoffer rol aan nemen en zelfs in de post waar je je overwonnen geeft nog even wilt aanhalen hoe eyaf met 5 DU's speelt. Had je langer dan 3 dagen gedeffed, dan had ik daar misschien nog enigzins in kunnen komen maar dit is ronduit droevig.

Ik denk dat in totaal Margis misschien een kleine 5 dagen gedeffed heeft, voor accounts gingen rennen(ja inactiviteit noem ik rennen). Daar kan ik geen greintje respect voor op brengen. Er is zelfs niets via VV geprobeerd. Ik ben teleurgesteld in de spelers van Margis die ik ken, echter begrijp ik de beslissing ermee te kappen wel als stressed en ity het zo makkelijk opgeven. Nochtans had ik niets anders verwacht van een Stan of een Lukas. Daden spreken luider dan woorden. Dat is hier maar weer een gebleken.

@Purple Swag
f5f471c218bb10cff2bae86c3e6271f2.png
 

DeletedUser32325

Guest
Het is toch wat om op 1 acc met 3 of meer mensen te spelen.
en dan nog lopen klooien en draaien .
Ja Ik speel alleen en als mensen mij aanvallen omdat ik MOET werken en ook een sociaal leven erop nahoud jammer dan het is en blijft een spelletje!!!!
Als ik dan sommige mensen hier hoor klagen en draaien dat WIJ het goed voor elkaar hebben met ONS acc en WIJ nooit inactief zijn moeten misschien eens in de spiegel kijken en zich afvragen wat voor een NOOBS jullie zijn.
Waarschijnlijk verdienen jullie er niks mee en het enige wat jullie kunnen roepen of ergens kunnen schrijven dat je winnaar in een wereld bent geweest nou gefeliciteerd daarmee dan sneue honden !!!!!!!
Maar voor de mens die hier een beetje tijd mee wilt verdrijven krijgt op deze manier Geen kans om het spel te leren kennen.
Op deze manier wordt jullie innercircle ook steeds kleiner denk daar maar eens aan voordat jullie in wereld 100 nog maar met 20 acc op een wereld zitten .......PRUTSERS
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Het is toch wat om op 1 acc met 3 of meer mensen te spelen.
en dan nog lopen klooien en draaien .
Ja Ik speel alleen en als mensen mij aanvallen omdat ik MOET werken en ook een sociaal leven erop nahoud jammer dan het is en blijft een spelletje!!!!
Als ik dan sommige mensen hier hoor klagen en draaien dat WIJ het goed voor elkaar hebben met ONS acc en WIJ nooit inactief zijn moeten misschien eens in de spiegel kijken en zich afvragen wat voor een NOOBS jullie zijn.
Waarschijnlijk verdienen jullie er niks mee en het enige wat jullie kunnen roepen of ergens kunnen schrijven dat je winnaar in een wereld bent geweest nou gefeliciteerd daarmee dan sneue honden !!!!!!!
Maar voor de mens die hier een beetje tijd mee wilt verdrijven krijgt op deze manier Geen kans om het spel te leren kennen.
Op deze manier wordt jullie innercircle ook steeds kleiner denk daar maar eens aan voordat jullie in wereld 100 nog maar met 20 acc op een wereld zitten .......PRUTSERS

Wie ben jij?
 

DeletedUser32325

Guest
Wat doet het er toe wie ik ben moet ik nu ook al een bekende zijn om hier iets te posten ?

Wie ben jij trouwens ik zit hier al langer dan jij ???????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32325

Guest
Ik ben Deef en speel TW zo af en aan vanaf wereld 10 .
Het is zeker geen intimidatie maar een conclusie.
Ik merk dat het boost gehalte een enorme vlucht aan het nemen is en waarvan ik denk dat het op den duur niet ten goede komt aan het spel .
Mocht ik dit fout zien hoor ik graag waarom ik dit fout zou hebben of verkeerd beoordeel

MVG Deef72
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik ben Deef en speel TW zo af en aan vanaf wereld 10 .
Het is zeker geen intimidatie maar een conclusie.
Ik merk dat het boost gehalte een enorme vlucht aan het nemen is en waarvan ik denk dat het op den duur niet ten goede komt aan het spel .
Mocht ik dit fout zien hoor ik graag waarom ik dit fout zou hebben of verkkerd beoordeel

MVG Deef72

Je hebt door dat je dit post op een wereld forum voor de classic? Als je het hebt over boosten door middel van premium punten aan het begin van de wereld is dit niet de geschikte plek om je frustraties te uiten. Verder is je statement niet fout dat dit soort dingen tw de kop gaan kosten, maar die daling in spelers is al jaren bezig en zal doorgaan tot er inderdaad niemand meer over is. Innogames (het bedrijf achter tw) doet zijn best om nog zo veel mogelijk geld uit het spel te trekken door middel van bijvoorbeeld dit boost systeem.
 

DeletedUser32325

Guest
Maar wil je dus zeggen dat er in de classic niet geboost wordt ????
En trouwens ik speel in de classic en heb redelijk veel boost acc gezien of zie ik ze vliegen ?????
We weten allemaal dat er ook zonder PP geboost kan worden toch ?
Dit is helaas in wereld 10 waar ik begon allemaal begonnen met SANGU onze tegenstander en rivaal toendertijd en dat script wordt ook nog steeds gebruikt ..
Ook nu zie je toch duidelijk dat er een bepaalde vorm van boosten is !
En nogmaals het is een observatie, geen aanval op deze spelers maar wat wel ten koste gaat van de "normale" spelers.
En natuurlijk zeggen ze allemaal dat ze niks fout doen of fout gedaan hebben maar een script op welke manier dan ook achter je spel hangen is een soort van boosten toch????

Trouwens speel op deze wereld als Take The Black.
 

DeletedUser79389

Guest
Leuke post, maar erg naïef. Dit is een strategisch spelletje en als een van de ''kwaliteit'' accounts aan de andere kant van de wereld had gelegen dan waren die ook niet gerecruit. Pony en Eyaf lagen voorgaande classic perfect in de rim van Logic en was gewoon een tactisch juiste recruit. Als Eyaf nu bijvoorbeeld op de plek van Undercover had gelegen dan was hij nooit in Vodka gekomen. Hetzelfde geld voor Cillian of welk account in vodka dan ook. Jullie leggen het hier gewoon puur af op activiteit. Het heeft niet eens wat met kwaliteit te maken per sé. Ik bedoel niemand van Vodka hoeft hier te komen pochen over hoe Ity is weg gespeeld als heel team Ity er gewoon niet is. Dat jullie mentaliteit daar gewoon anders in is dan onze mentaliteit, DAT is waar je de classic op verliest.

Naja kijk, dit is hetzelfde als classic 14, er is gewoon verder helemaal niemand noemenswaardig die wel die mentaliteit heeft waar jij op doelt. Het maakt mij niet uit dat je de 'grote' accounts rekruteert, maar dat je alle account waar je weet dat die mentaliteit zit in je stam neemt. Jullie lieten echt gewoon niks voor ons over. En dan komt die mentaliteit waar jij op doelt dus nu ook helemaal niet uit de verf. Ik snap die gedachte wel dat je gewoon een goede stam wil maken en wilt winnen. Maar kijk even om je heen volgende keer.

En misschien een stukje leidersschap. Denk bijvoorbeeld aan VV's regelen en op de hoogte zijn van de inactiviteit van verschillende accounts. Bas wist dat Stressed ziek inactief was en had makkelijk een seintje kunnen geven naar de leiding van hee jongens dit kan wel eens fout gaan. Misschien heeft hij dit ook wel gedaan en dan is het nog maar aan de leiding om daar wat mee te doen. Dat voorgaande classic zo fel besproken was op het AF was voornamelijk omdat zowel Logic en Leaf beide een mentaliteit hadden van we stoppen niet voordat we de winst binnen hebben. Dat deze classic dat niet is, is omdat jullie liever de slachtoffer rol aan nemen en zelfs in de post waar je je overwonnen geeft nog even wilt aanhalen hoe eyaf met 5 DU's speelt. Had je langer dan 3 dagen gedeffed, dan had ik daar misschien nog enigzins in kunnen komen maar dit is ronduit droevig.

Wat een bullshit dat ik gelijk de handdoek in de ring gooi. Ik had prima doorgespeeld, maar als zowel Stressed en Ithy die ochtend niks doen, en een AG komt die ochtend 11u vrolijk vertellen dat ze 150 ongetagde incomings hebben, dan weet je dat je beter kan stoppen. Net als dat jij wist toen Lost Memories viel dat je Logic ook wel kon opdoeken. Op 15 hebben wij ook tegen beter weten in een paar weken lopen deffen tegen een volle overmacht.

Ik denk dat in totaal Margis misschien een kleine 5 dagen gedeffed heeft, voor accounts gingen rennen(ja inactiviteit noem ik rennen). Daar kan ik geen greintje respect voor op brengen. Er is zelfs niets via VV geprobeerd. Ik ben teleurgesteld in de spelers van Margis die ik ken, echter begrijp ik de beslissing ermee te kappen wel als stressed en ity het zo makkelijk opgeven. Nochtans had ik niets anders verwacht van een Stan of een Lukas. Daden spreken luider dan woorden. Dat is hier maar weer een gebleken.

Margis had al geen kans meer toen ze gevormd werden denk ik. De capaciteit was er gewoon niet. Ik heb op TUA het nog geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Is ook zeker niet mijn beste defwerk geweest, dat moet ik zeker toegeven. Maar dat was meer de indeling van het account dan de inzet die ontbrak.
 
Reactiescore
1.019
Maar wil je dus zeggen dat er in de classic niet geboost wordt ????
En trouwens ik speel in de classic en heb redelijk veel boost acc gezien of zie ik ze vliegen ?????
We weten allemaal dat er ook zonder PP geboost kan worden toch ?
Dit is helaas in wereld 10 waar ik begon allemaal begonnen met SANGU onze tegenstander en rivaal toendertijd en dat script wordt ook nog steeds gebruikt ..
Ook nu zie je toch duidelijk dat er een bepaalde vorm van boosten is !
En nogmaals het is een observatie, geen aanval op deze spelers maar wat wel ten koste gaat van de "normale" spelers.
En natuurlijk zeggen ze allemaal dat ze niks fout doen of fout gedaan hebben maar een script op welke manier dan ook achter je spel hangen is een soort van boosten toch????

Trouwens speel op deze wereld als Take The Black.
kan je ook normaal communiceren????????

dit is nogal vervelend!!!!!!!!!!!
 
Bovenaan